He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Trollkodott a humorista és 100 topkommentjébőt több lájkot kapott mint maga hír :)))

2021.05.12. 12:15 guma

Orosz György fogadásból széttrollkodta a magyar online médiát

Orosz György fogadásból széttrollkodta a magyar online médiát

A humorista kommentjeiből jutott a hvg.hu-nak is.

Orosz György a Facebook-oldalán leplezte magát, mint írja „fogadásból trollkodtam szét a teljes online médiát az elmúlt egy hétben”. A teljesítménye: száz topkomment nyolc nap alatt.

Egy jó humorú haverjával régóta vitáznak, mi a különbség egy profi humorista és egy jópofa ember között. Orosz szerint sok minden, és ezt be is bizonyította.

„Mivel haverom már régóta kommentel a hírportálok Facebook oldalára, ezért azt a terepet választottuk. Haverom elég humoros, de 100-ból egy kommentje szokott topkomment lenni. (Topkomment: a hír alatti legtöbb like-ot, hozzászólást kapó kommentet jelenti.) 8 napom volt rá, hogy összehozzak 10 topkommentet és ezzel bizonyítsam, hogy a profi, az profi. Először megvizsgáltam a hírek alatti hozzászólásokat és kielemeztem, hogy működik ez a terep. 8 napja kezdtem bele és összesen 102 hozzászólást írtam, ebből 100 lett topkomment. 76 alkalommal a hozzászólásom több like-ot kapott, mint maga a hír. A fogadást megnyertem és nagyon jól szórakoztam az elmúlt 8 napban” – írja Orosz, ki a hvg.hu cikkei alá is írt kommenteket.

Több mint tízezer ember szólt hozzá Orosz-bejegyzéseihez és ebből csak 14 embernek nem tetszettek azok.

A technikájába is beavat. „Mindig csak a hír címéhez vagy/és az első pár sorához szóltam hozzá, mindig csípőből tüzeltem, azaz, ha azonnal nem jutott eszembe valami jópofa, akkor nem írtam semmit. Nem használtam emojikat és egy mondatnál nem írtam többet sehova.”

Az a tapasztalata, hogy „a kommentelők bármiből tudnak politikát csinálni, a legbátrabbak kamu profilból írnak, rengeteg feszültség van az emberekben, sokan elfelejtettek szeretni és nevetni, de az nagyon szimpatikus volt, hogy ha én tisztelettudóan és udvariasan vagyok jelen az online térben, akkor ehhez igazodnak az olvasók is, és rövid idő alatt a leggorombább emberből is előhoztam a kedvességet.

A nyertes fogadásért a haverja "egy fullos berúgást" ígért neki.

https://hvg.hu/elet/20210512_Orosz_Gyorgy_fogadasbol_szettrollkodta_a_magyar_online_mediat

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr8816557094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása