He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Napisten havában, vagy amit akartok

2011.06.20. 12:11 arlequin

 Csak elgondolkodtam egy kicsit. Néha beüt az ilyen. Az ember visszavonul önmagába és szétnéz mit talál. Kacattár, emlékek, szilánkok, tervek, hangulatok, pillanatok, fájdalmak. Sok-sok szemétre való, elmúlt, hiábavaló ragaszkodás. Van aki a sövényt akarja lenyiratni veled, más pedig az ágyába húzna, hogy ott maradj egy pár évtizedre. De minek? A folyam, amit életnek/létnek nevezünk folyik tovább, az öreg barát, a halál minden perccel közelebb jön, mi meg rémüldözünk. Az éjjel álmodtam, azt álmodtam, hogy megint és igen, és jó, majd felébredtem és álmodtam tovább. Most például mintha írnék egy felületre, de közben csak pillanatok csattogtatják szárnyaikat, hullanak a tollak, szívek szorulnak s tágulnak, de a valóság ugyanaz marad.

Tehát minden rendben. Ölellek titeket. Nem lehettek mások, csakis jók.

És egy vicc a végére: nincs pokol, se mennyország, csakis a resti a vagdaltas szendviccsel.

orevoár budoár

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr432999951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.06.20. 18:58:31

arlequin!Megnyugodtam, hogy más is el szokott olyanokon gondolkozni, mint jómagam!Az életen!Csak te ezt olyan "bársonyosan" jól írtad le:) Köszi.

guma 2011.06.21. 09:16:59

Pfej! DDD

Bohóc úr csak így lazán tálalja az "életet", figyelmeztetés nélkül...

Conv meg ötletel a szívlapáttal amit a végén Necc használni fog csupa szeretetből! DDD

Mérnők már fegyverrel főz, de legalább zenél néha és Marci egyre "hűtlenebb"! D

Maci meg el is tévedt a rengetegben, pedig az a jegesmedvék közelében nincs is...

Kartal pedig sok oldal közt bolyong, de néha ránk is gondol!

Mi csajok pedig egyre fiatalodunk, mérgelődünk és "meghalunk" egy jó hírtől, gondolatól, ám a szeretetért, figyelmességért a világból kimegyünk.

(Ha Necc sikítófrásza elmúlik nézzétek csak meg, mint veri kenterbe a hapsikat és nem csak szöveggel... D)

Kedves Bohóc : úgyhogy elképzeltem, milyen jó is lenne az a pár évtizedes ágybacipelés - lehet, hogy nekem nem is lenne annyira ijesztő! DDD
Ugyanis, ki kellene mást is próbálnom, hiszen ezeket már ismerem : "Kacattár, emlékek, szilánkok, tervek, hangulatok, pillanatok, fájdalmak. Sok-sok szemétre való, elmúlt, hiábavaló ragaszkodás."

arlequin 2011.06.21. 09:54:55

@Horizont: szívesen. bár egy horizont nem igazán tágíthatja tovább a látószögét :-)

@guma: nincsen azzal semmi baj eredetileg, de hozzátartozik a mosnivaló szarosgatya, a zoknik, később a pelenka, gyerekzsivaj és a sok-sok zsebkendő. a végén pedig mi viselünk pelenkát, ha nem figyelünk oda. az élet pedig elmegy, mi meg... ...ismét nem vettük észre, hogy kik vagyunk.

guma 2011.06.22. 06:51:10

Jó reggelt!

@arlequin: de kiegyeztem volna ennyivel. DDD
:)

és, hogy kik vagyunk?
nekem elég, ha emberhez hasonlítok vagy annak nevezhetem, érezhetem magam a világ nagy állatkertjében...

guma 2011.06.22. 15:57:44

@arlequin: 7.-én van programod???

arlequin 2011.06.22. 16:31:01

nem tudok róla.
miért?

guma 2011.06.22. 17:25:09

@arlequin: esetleg randizhatunk. DDD
:)

(házhoz megyek! DDDDDDDDDDDDD)

arlequin 2011.06.22. 17:37:33

@guma: megbeszéljük. majd az asszonyt mög köll kérdözni. de egyébként szívesen látunk.

guma 2011.06.22. 18:22:33

@arlequin: aranyosak vagytok (lenétek!). DDD
:)

max 1/2 óra séta és egy pohár valami fér az időbe, mert csoportot viszek. :)
a többit majd megdumáljuk, mert ma megint lestrapáltak (nem fog a fejem!).

Horizont 2011.06.22. 20:12:24

@guma: Lestrapáltak?? Hányan???:DDDDDD

Kartal (rezervált) 2011.06.22. 20:25:09

@guma: vagyogatok :)))
Én is szokok gondolkodni, de annak nem szokott jó eredménye lenni. Néha hetekig tart, mire rendbe jövök utána. De amint lesz pár szöszmentes pillanatom, megosztom veletek gondolataim Marianna árok jellegű mélységeit :)))

@arlequin: manapság én is ilyesmin gondolkodom:
Az élet nem áll meg. Minden pillanat gazdagít és megrabol. Minden pillanat halál. És az életnek természetesen nincs semmi de semmi értelme, mert minden eltelt pillanat meghal, soha nem lesz újra, így mindenben, sírásban és szenvedésben, nevetésben, szerelemben, benne lakik a halál. Ő a legvégső igazság. És Ő sem létezik. És az idő szele a történelem homokjával mindent betakar, és semmi sem marad olyan, mint volt.
Még az örök változás sem biztos :)

arlequin 2011.06.22. 20:33:20

@Kartal (rezervált):
igazából aljas valék. létezik menny és pokol is, és létezik a tükrö mely egy képeivel, ahogy a tenger egy hullámaival.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.22. 20:54:35

Én a vagdalthúsos-szendvicset kérném. Remélem, nem gyíkhús van benne. Az Életről nincs semmi mondanivalóm jelenleg.

arlequin 2011.06.22. 23:24:56

@Kartal (rezervált): nem nyugtattál meg. nyugodt voltam. ölellek.
@neccharisnyás útonálló:
nem. nem gyík. csak neked, csak most: béka. de az a kétfejű fajta tudod. nehogy már azt hidd, hogy nem vagy különleges. mondtam, hogy vicc következik, nemdebár?
csiribá!

guma 2011.06.23. 07:44:13

Sziasztok!

@Horizont: kis kíváncsi. :)
DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

@neccharisnyás útonálló: mér nem jó a gyík? :)

@Kartal (rezervált): egyre kevésbé akarok gondolkodni! :)
leszoktam mindenről, mert nem bírom elviselni az aljasan tudatos hülyítést...
1x 1x felindulásból a VB-n beszólók, amit meg is bánok, mert később elolvasva (finoman szólva) nem pontosan fogalmazok (ez pedig szégyen!).
de a ti véleményeteket (bárhol) szívesen olvasom... D

Marcellusca 2011.06.23. 10:29:20

Helló, Mindenki!

Én is szkok gondolkodni (mégha nem is látszik rajtam), de nem sok eredményre jutok.
Max, annyi, hogy lefáradok.
Vagy depis leszek kissé.
Mert mivégre vagyok itt e Földön? Nem tudom.
Aztért, hogy monoton teljenek napjaim, úgy, hogyha nem nézem a naptárat azt sem tudom hányadika van? Mert ilyetén módon telnek napjaim/heteim/hónapjaim és b@sszus, mindjárt Karácsony/Újév!

Mint mondják, egyik nem létezik a másik nélkül: élet-halál, fény-sötétség, fent-lent ...
Volt egy tanárom, aki néma órát tartott és csak írt a táblára, ezt:

ÉLET
MINDEN
SEMMI
HALÁL

ÉLET = HALÁL

Lehet gondókodnyi! :P :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.23. 12:19:01

@arlequin: És akkor ha megcsókolom, akkor 2 mesebeli hercegem lesz vagy csak egy, de az sziámi?

@guma: Ölég már a gyíkokból! Nem terrárium ez. :)

@Marcellusca: Yin&Yang --) equillibrium

guma 2011.06.23. 12:21:57

@Marcellusca: ja! :)

még vadászni sem vadászhatsz annyit, mit szeretnél. D
élelmet, "kagylót" sem gyűjthetsz, erődért üveggyöngyöt kapsz...

inkább befejezem, mert depis vagyok, téged meg lefárasztalak...

guma 2011.06.23. 12:23:12

@neccharisnyás útonálló: DDDDDDDDD

:)

(pedig néha azt érzem)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.23. 12:32:28

@guma: Rossz a nemek aránya? Vagy hogy?

Depire én csokit falok, keserű holland porból kakaót, nomeg Twin Peaks-et nézek. Bár utóbbit lehet neked nem kéne. Lehet, csak nálam válik be a "kutyaharapást szőrivel", agóniát a lelki mélynyomorral kúrálni. Ha sikerül még mélyebbre belőni a szintet, mint ahol vagyok, rájön az agyam, hogy van még ennél is lejjebb, ergo ő neki most nagyon is jó, és boldognak kéne lennie, és az lesz. Ritka beteg egy elmetrükk, de legtöbbször beválik.

guma 2011.06.23. 12:49:57

@neccharisnyás útonálló: arányok nem foglalkoztatnak. D

csak ezt az örökös káoszt utálom és egyre nehezebben bírom ami körülvesz...
amikor még útra kelni sincs kedvem, az már komoly!
(még csoportot sem vállaltam több hónapja, illetve visszamondtam az e hónapit is.
azért szokatlan, mert ennyire nem engedtem le mint mostanában.
valahogy most nem érzem miért kell folytatni ezt az őrlődést...
tehát nem is keresem az ellenszert, mert nem érdekel.)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.23. 17:59:15

@guma: Van valami a levegőben mostanság? Más is jelezte már a dolgot. Úgy le van strapálódva, rossz ránézni. Főleg, hogy nem jellemző rá az ilyesmi.

Kartal (rezervált) 2011.06.24. 18:16:45

@guma: @neccharisnyás útonálló: van valami a levegőben. Igen.

Nem beteg elmetrükk, a természet egyik törvénye. Amikor lefelé mész, veszel egy lendületet a depressziós filmekkel, és az továbblendít a mélyponton túlra. Nagyon is normális módszer, csak kevesen ismerik és merik használni.

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 19:24:40

@Kartal (rezervált): Lehet benne valami...Fiatal létedre Öreg Bölcs vagyol:-)

Állitólag a vízörvény elenged, ha hagyod magad lehúzni, mert lentről az örvény újból feldob a felszínre. Csak nem kell ellene kapálózni...
süti beállítások módosítása