He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Ha már csak a kezedből ehajított kő a fegyvered....akkor is volt, van, lesz mindig valahol 56....

2011.03.04. 14:06 Donna (Cara)mba

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr982709952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.03.05. 11:32:48

jó "ébresztő" ez a szám (bár a szövegnek nem néztem utána! D) és a hapsi temperamentuma is tetszik...

guma 2011.03.05. 11:53:03

ja nem a mozgásában a "hangjában" levő jó... D

Horizont 2011.03.05. 12:01:30

Sziasztok! Nagyon jó szám, szeretem az ilyen mély hangú pasikat. Utána néztem neki, és ötvözi a rapet a rockkal. Igen, tényleg. Nagy hatású, pedig sajnos egy mukkot nem értek a szövegből, de mindent megértettem.A felvételek alatta? Megrázóak. És most jelen pillanatban azt érzem, hogy felesleges volt a világban minden nemes tett és vérontás amit jó cél érdekében csináltak az emberek! A világ úgy szar ahogy van!Az élén velünk:(((

guma 2011.03.05. 12:10:37

@Horizont: Szia! :)
legalább a napsütést élvezd, ha már szar minden...

a zene, meg qva jó.
imádom ha bársonyos vagy ereje és "színe" van a "hangnak", még ha csak ezt néha a füttyszó helyettesíti akkor is félelmetes hatása van rám.

Donna (Cara)mba 2011.03.05. 18:26:39

@guma: Nem tudom, mi az "ezek után", mert én Putyin rajóngó vagyok már évek óta, amióta csak ő vezeti Oroszországot.

Kém volt az ántirezsimben, igaz. De ő mindenkor hazája "megnagyobbodásáért", vagy ha az nem megy, akkor akkora legyen, amennyit ki lehet csikarni. Vérbeli államférfi. Vérbeli férfi. Vérbeli politikus, a szó jó értelmében.

A szívében HAZÁJA, Oroszország él első helyen. Ezért szeretem.

Van náluk is oligarchia, mint minálunk, csak ő nem engedi az oligarchákat Oroszország érdeke ellen cselekedni. Ha azt teszik, akkor mindjárt Szibériában találják magukat, vagy Londonban, vagy Tel-Avivban.
Kemény férfi, kemény vezető. Ismeri népét: az oroszoknak ilyen kell.

Soha nem csinált majomparádét magából, mint a mi Gyurcsányunk, akinek úgy állt minden, mint bohócon a félrecsúszott sipka. Egy személyiségi zavarokkal küzdő, kisebbségi komplexusos, férfiatlan alak (Bezzeg a Dobrev Klári! Olyan, mint egy testőr, némely képen akár férfinak néznéd). Plusz kilóra árulta Magyarországot és a "merjünk kicsik" lenni volt a kedvenc szlogene - többek között. Az ilyen se nem politikus, se nem államférfi, se nem férfi.

Putyin szájából ilyet a büdös életben nem fogunk hallani!

A másik: szeretem a Blueberry Hillt:)

Na szal: Putyin és Blueberry Hill rajongó vagyok:)

Donna (Cara)mba 2011.03.05. 18:42:39

@Donna (Cara)mba: Ja, de Orbánt se szeretem.

Mocskos hazaáruló.
Kitelt nálam a becsülete.

Én Putyint szeressem:)))))))))))))))))))))

Férfiként is nagyon teccik:)
Van tekintélye, láccik.

guma 2011.03.06. 05:18:01

@Donna (Cara)mba: nem(!) "ezek után".:))))))))))
csak "ezután" : a minőségi teljesítmény esetleges következményére gondoltam. :))))))))))
DDDD
süti beállítások módosítása