He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

ha van rá 11 percetek...

2011.07.14. 12:39 arlequin

 

http://kuruc.info/r/34/82025/

10:40-es mondat

"...ilyen szinten tudatosak..."

gyönyörű

41 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr683065804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miről van itt nagybasz0 2011.07.14. 13:08:14

Végig néztem a parlamenti vitát! Pánik van apraja falván! Nem sok magyar érdekeltségű embert láttam...

Horizont 2011.07.14. 18:18:30

Volt 11 percem:) Nagyon sajnálom, hogy nem tudok (nem is szoktam) reggel tévét nézni. Nekem a régi "formulákon" nevelkedett akárkinek, csak a szájtátás marad!:) Sajnálom, hogy egy kérdésnek se jutottak az érdemi végére, mert állandóan beledumáltak és "elterelték" a beszélgetést.Érdekes....Nem is hallunk a Jobbikról igazán!Úgy dugdossák őket:)

Képzeljétek Gyöngyös város a csőd kapujában áll. Szó szerint. Bezárják a strandot, részlegesen be akarják zárni a Mátra Múzeumot. Semmire nincs pénz. 16 év után Fideszes vezetés lett. Most hallom a rádióban, hogy Kévés Tamás jobbikos képviselő még májusba beadta, hogy javasolja jelzésértékűen az emberek felé, hogy csökkentsék a képviselői díjazást és a polgi fizetését 10 %-kal, ha jogszabály nem engedi akkor a költségtérítésből 30 %-ot. Úgy lesöpörték a javaslatát, majd szeptemberben esetleg visszatérnek rá. Szinte senki nem hallott erről a városba, pedig az emberek értékelnék ezt a gesztust, ha tudnának arról, hogy van egy jobbikos képviselő..... De bezzeg Gyöngyöspata kapcsán orrba- szájba nyomatták a Jobbikot negatív hangnemben:(

Donna (Cara)mba 2011.07.14. 20:12:11

Hú meg ha!;-D

Ilyen lapokat csak titokban, a vécén ülve, laptopon olvasok;-DDDDDD

Hátha ott nem vagyok bekamerázva:-DDDDD

Donna (Cara)mba 2011.07.14. 20:31:50

Monttam, ugyi, hogy kémek dolgoznak nálam:)

Meg akartam hallgatni, oszt eement az internyetem:(

Ki s bé huzigáltam a routert, oszt valahogy magáho' tért.

Aztat nem láttam sajnos, kis lesekedik:(
Talán Pintér szeméjjessen?;-DDD

Á, csak bűnre viszitek, csábíttyátok a szögény embör jámbor jányát;)))

Távozz tőlem, Santana (vagy Satana?:) nem is tom már asse....);-DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.14. 21:06:24

Estét!

A videjót megnéztem. Nem is vártam mást a köztévében megmaradt papagájoktól.
Amit Conv linkelt, azon viszont kissé kiakadtam. Nem is a kis videjón, mert azzal nagyjából tisztában voltam a Zeitgeist után, hanem a korábbi cikkektől. Pl: nemzetvezetőnk 2001-ben az MNB-t az Európai Bank felügyelete alá rendelte.
Tehát, OK, nincs semmilyen mozgásterünk. Csak akkor meg mi a pichát csinálhatunk? Ha tényleg létezik ilyen nemzetközi összeesküvés.
Ha van rajta sapka, az a baj, ha nincs, az a baj.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.14. 21:07:16

Ja, és hallgassátok ti is, én is ezt hallgatom. Egyik ismerősöm hívta fel rá a figyelmemet. Nekem bejön:
www.youtube.com/watch?v=R2F_hGwD26g

Donna (Cara)mba 2011.07.14. 21:16:51

@Conv: @Ásó[Mosó]maci: Na, jóccakát Nektek is, meg mindekinek!

Jól kiakasztottatok! Főleg Conv linkje vette el az életkedvemet:(
Majd kialszom...még van hol.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 09:21:15

Reggelt Népek!

@Conv: Gondolkodtam egy kicsit a dolgon még este. Sok helyen téved a cikkek szerzője, szerintem. Első az, hogy míg úgy számol, hogy 20 milliárd dollár volt az államadósság a gengszterváltás idején, most meg 135 milliárd, és ez csak a kamatok miatt. De azt nem veszi figyelembe, hogy eszméletlen sok pénzt vett fel a Magyar állam, hogy fenn tudja tartani az elavult, működésképtelen állami rendszerét és szociális hálóját. A másik meg, szerintem, nincs ilyen világméretű összeesküvés. Egyszerűen a rendszer szar, amiben élünk. Mármint a pénzrendszer. Mivel nincs mögötte fedezet. Csak papír. Így tehát hiába nyomtatna a Magyar Nemzeti Bank pénzt, ha egyszer nincs mögötte fedezet. Valószínűleg ezért is lett az Európai Központi Bank felügyelete alá rendelve, hogyha már a Maastrichti kritériumoknak meg kell felelnie az országnak három éven keresztül, ez ne úgy tegye, hogy közben meg játszik a pénzzel. (Mint ahogy a költségvetési összegekkel játszottak már néhányszor kormányaink.) Ebből a szempontból viszont teljesen érthető lépés ez, mivel a fedezet nélküli, hirtelen pénznyomtatással nem csak a Forintot veszélyeztetné hosszabb távon a kormány, hanem a - szerintem - összehangolt FOREX spekulációkkal bármelyik fizetőeszközt meg lehetne ingatni.
A mostani Görög, Ír és Olasz válságból pedig csak azt lehet levonni, hogy a fenntartható fejlődés nem fenntartható! :-)
És még valami. Lehet, hogy nincs igazam, de Krapulax csak a Piff és Herkulesben volt. :-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.15. 11:21:21

@Ásó[Mosó]maci:

ez melyik cikk? :)

már régóta nem az aranytartalék a fedezet a bankókra, hanem a hitelminősítés. az usaban is éppen emiatt van a gond, pont ezzel kampányol több szenátor is és az elnökjelöltségért induló egyik is, hogy meg kell szüntetni a fed által kialakított rendszert és az értékalapú fedezetet kell figyelembe venni, mert jelenleg a világon annyi pénz (ebbe beleértve a virtuális összegeket, melyek ilyen olyan hitel címen vannak nyilvántartva) van forgalomban amire az egész világegyetemben nincs megfelelő anyagi fedezet :)
az usa a saját gazdaságát abból tartja fenn, hogy az ilyen olyan hitelminősítő intézetek kalkulációi alapján új virtuális összegeket helyez ki mindenfelé, amit soha nem kap meg senki, csak ezeket a "váltóókat" cserélgeti és osztja szét mindenki. ha egyszer valaki azt mondja, no ide nekem a zsét a széfembe, a fed szépen kiadja az ukázt, megy a pénz nyomása oszt jóvan. ezért értéktelenedik el a kp ami a kisemberek eszköze, míg egyszerű manipulációkkal korlátlan mértékben tudja befolyásolni a hitelminősítésekre hivatkozva az országok fizetőeszközeinek értékét, mert a hitelminősítés az ami megadja a készpénz értékét, nem a valós arany vagy egyéb fedezet.
Szarban is lennének sok országban, ugyanis sok helyen az aranykészlet már csak papíron létezik az állam tulajdonában, nagyobbik része magánkézbe került, ahogyan az állami pénz értékének meghatározása átkerült az aranytartalékról mint fedezetről a hitelminősítések alapján kalkulált fedezetre.
ma az ásványkincsek, az arany a föld és vízkészlet, az ingatlan fedezete csak a köznép gyarlósága, a politikában és a hozzá kapcsolódó állami és magán gazdaságban egyáltalán nem számít. emiatt száll el a két világ olyan meszsitrre egymástól, nincs kapcsolat a kettő közt, ezért nem is befolyásolja egymást a kettő. a legjobb példák erre a kistérségi fizetőeszközök bevezetésével fellendülő gazdaságok melyek a valódi fizikai értékeket veszik háttérül.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 11:32:56

@Conv: Pl:
www.szabadeuropa.shp.hu/hpc/web.php?a=szabadeuropa&o=heti_tema_2011_06_06__2rVJ

Ebben teljesen egyetértünk. A pénznek nincs semmi értéke, és valószínűleg ezért nem is ért még véget a válság, bár a vezetőink szeretnék ezt másképp láttatni. Sőt, mint 29-33-ban, a első válsághullámot a második, sokkal nagyobb követi majd. Lásd a déli országok vergődését, és a Frank szárnyalását. Szerintem lehetséges Olaszország bedőlése. Ja, és még egy érdekes lesz, ha leminősítik az USA-t. Akkor lesz nemulass. Ha a dollár zuhanni kezd, akkor meg már hiába nyomtat a FED újabbakat. :-)

@Donna (Cara)mba: Kedves Donna, most látom a naptárra nézve, hogy neked névnapod volt kedden!

Így utólag kívánok neked Boldog Névnapot!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.15. 12:15:10

@Ásó[Mosó]maci:
igen, erről beszélek. volna rá fedezet, ha a fedezetet vennénk alapul. de nem azt, hanem nemzetközi minősítéseket vesznek alapul ami azt okozza, hogy hiába van esetleg fedezete az országnak újabb bankók nyomására, a hazai vásárlóerő növelésére, nemzetközi gazdaságban nem ér semmit.

olyan ez mint itthon a soproni kék frank. (asszem ez a neve) a térségi vállalkozások és üzletek ezzel fizetnek egymásnak, a saját maguk készített, termelt termékekért, az árat mindig a kereslet, kínálat viszonya határozza meg, nem lehet felsrófolni az értékét mesterségesen, mert nincs értelme. (nem adóznak az üzlet forgalma után, amolyan cserekereskedelem jellegű a dolog)
nagyjából az egy kenyér 10 tojást ér alapján működik a dolog.
De ez csak azt csinálja, hogy a termelők, vásárlók hasznos értéken tudnak árut cserélni, hozzá jutni a szükségleteikhez, ez egy fikarcnyit sem befolyásolja az ország gazdasági vonalát, hiába jó a soproniaknak, mert vásárlóértékben jó fizetőeszköze van egy régiónak, és tud működni a gazdaság, mert nem a bankoktól, hanem a valódi használati értéktől függ a fizetőeszköz értéke.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.15. 12:15:41

@Conv: a közös fizetőeszköz az unióban az ami lehetővé teszi, hogy ne legyen valós értéke a pénznek, azaz ne a kereslet és a kínálat határozza meg az értékét.
a közös gazdaság pedig a központi irányítást jelenti.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.15. 12:18:23

és donnának sok boldog névnapot. akármi is a neve :)

Donna (Cara)mba 2011.07.15. 12:41:09

@Conv: Köszi:)))))))))))))))))))))))

Igen, az a nevem:) Akármi:) Július 12.

A kedvemért füstölj el egy elektromos vizibagót és hazudd azt, hogy whisky illata van;-D
Ez legyen az én ajándékom, mert a fanyar humorodat, az érvek súlya alatt se soha, az istennek se görnyedő, megroppanó vitakészségedet értékeltem igen nagyra és mindehhez jött a sodort cigartelli, méghozzá illatos dohányból:)
Jó, hogy már öreg vagy, mint az országút, mert ez a három nálam a férfi szekszepíl nélkülözhetetlen kelléke (egyéb más mellett;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD)

Így, hogy ilyen vén vagy, legalább ellen tudok állni a Gonosznak és határozott nemet mondani a Satanael incselkedésinek;-DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 12:42:19

@Conv: Az egész közös valuta és közös gazdaságpolitika tényleges hatalom nélkül egy nagy lufi. Nem lehet Európát az USA-hoz hasonlítani, mivel az USA gyarmatként alakult, majd vált le a Brit világbirodalomról. Így már egy valamilyen forma készen volt, mikor megalakult az USA. Európában nem a nyelvek sokszínűsége a legnagyobb probléma az egységes Európa szempontjából, hanem az ezer éves nemzetállamok önállósága illetve a hatalmas gazdasági különbségek kelet és nyugat között. Az első miatt nem lehet egységes és tényleges hatalom az EU.-ban, ezért viszont nem is lehet felzárkóztatni a szegényebb régiókat. (Az most mindegy, hogy a Nyugati nagyvállalatok felvevőpiacként bánnak velünk, vagy a gazdaságba pumpált pénzeket eltünteti egy, még a monarchia idejéből visszamaradt közigazgatási rendszer. Lásd a régiók és kistérségek fel állítását, illetve fel nem állítását. Létrehoztak egy, az EU által előírt egységet, mint a régiók illetve kistérségek - Leader program. - viszont a közigazgatási funkciók maradtak a megyék és a települések szintjén. Az lett a vége, hogy két kvázi közigazgatási rendszer működött együtt, az egyik ami tényleges közigazgatási hatalommal és jogosultságokkal bírt, a másik pedig csak azért volt, hogy az Uniós pénzeket le tudják hívni, de használhatatlan volt másra is. És bármelyiket megszüntetnénk, igen sok vesztese lenne, pedig ennek így semmi értelme sincs, csak a pénzt viszi.)
Szóval szvsz az Unió működésképtelen, életképtelen és darabos egészen addig a pontig, amíg nincs tényleges döntéshozó hatalom a kezükben, illetve amíg a nemzetállamiságot fel nem adja mind a 27 tagállam. Erre viszont valljuk be őszintén, semmi esély sincs.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 12:43:13

@Donna (Cara)mba: Nem tudtam kedves Hölgyem, de tény, hogy dallamos :-)

Donna (Cara)mba 2011.07.15. 12:43:56

@Ásó[Mosó]maci: Köszi, Régész Úr! A nevem kreált név, tudtad? Vörösmarty "találmánya". Van egy kevésbé ismert kisregénye is ezzel a névvel kapcsolatosan.

Legalább viszonylag "Dallamos";-D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 12:56:00

@Ásó[Mosó]maci: Szóval, érdekes, hogy a válaszom előbb van, mint a Donna szövege. Biztos lett egy DeLoreanom és én vagyok McFly :-)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 13:13:19

@neccharisnyás útonálló: Természetesen! De 10 perccel ezelőtt, amikor odaérek, már nem leszel/voltál ott! :-)

miről van itt nagybasz0 2011.07.15. 13:20:28

@Donna (Cara)mba: Isten Etessen Sokáig! :))

Én csak zenével tudlak köszönteni, van itt egy rakás rádió, tévé... az előbb néztem kurdisztáni zenecsatornát! :D

delicast.com/radio/Hungary/rock/Mellesleg.FM_Rock

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 13:22:32

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Most hallottam:
Mivel SP és Fluor egy albérletben laknak, és egyiküknek sincsen kedve levinni a szemetet, inkább kiadják CD-n!

Donna (Cara)mba 2011.07.15. 13:40:13

@miről van itt nagybasz0: Köszönöm! Etessen is meg ittasson is:)

A linket izgi, van egy csomó rádió, csak éppen zenét nem leltem:)))

Pedig még a kurd rádiókat is megnéztem:)

miről van itt nagybasz0 2011.07.15. 13:48:43

@Donna (Cara)mba: Ne csinyáld! :))

Ottan van középen, tsak kattogtatni köll!

delicast.com/radio

Donna (Cara)mba 2011.07.15. 13:51:06

@Ásó[Mosó]maci: Á, már a németek is x@arban vannak, ők se tudták tartani az előirányzott költségvetési deficitet! Európa súlyosan megroggyant. Írek, portugálok, olaszok, spanyolok, görögök, németek erőst dülöngélnek...

Európa már rég hitelekből él, nem produkál gyakorlatilag semmit. Mivel a pénzt csak a javak tudják alátámasztani, különben lufi, ha már elkel víz, föld, minden, akkor összedől az egész tákolmány.

Igen ám, csak a franczúzok, olaszok, a görögök meg éppen nem szeretik nagyon eladogatni a talajt a talpuk alól. Ebben csak mi vagyunk kimagaslóak! A víz pölö aranyt fog érni, mi meg megszavazzuk 2/3-ddal, hogy mégis eladható víz, föld, minde, ami tényleg ér valamit és nem felfújt papír!

Az aranysztenderdet már régesrég beszüntették állami szinten is, azóta a pénzügypolitika hatalmi elosztó fegyver: amolyan itt a piros, hol a piros elve alapján...

A Federal Reserve Board meg MAGÁN KÉZBEN VAN!!! Egy központi bank családok kezében, amely eddig egy világvalutát bocsátott ki!

Csakhogy az amcsit annyival tartoznak Kínának, hogy bármikor felvásárolhatja őket:)
Fel is fogja, Amerika hamarosan szétesik, ezzel mindenki kalkulál.
Már nem az az ellenpólus nélküli nagyhatalom, ami volt, se pénzügyileg, se gazdaságilag és még csak katonailag se!

Gyerekek! Hogyér' most a jüan?;-DDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.07.15. 13:53:22

@miről van itt nagybasz0: Köszi, de nem csattogtatom, mert nem regisztrálok! Oszt kéri tőlem!:(

Elfogadom a kurd nótát inkább hallatlanban is:)

miről van itt nagybasz0 2011.07.15. 13:55:07

@Donna (Cara)mba: Ne mááá, csak ezekre kell rányomni a rádió felirat alatt, nem kell regisztrálni sehova.

60s.102 70s.172
80s.346 90s.228
alternative.381 chillout.82
christian.606 classical.360
community.421 country.408
culture.969 dance.741
disco.81 electronic.264
folk.305 funk.72
gospel.114 hiphop.210
house.215 independent.71
information.225 jazz.410
latin.151 lounge.73
love.63 metal.53
oldies.420 pop.5037
r-n-b.265 rock.1274
romantic.64 schlager.53
soul.107 sports.286
student.106 talk.2509
techno.89 trance.125
urban.278 world-music.89

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 13:55:49

@Donna (Cara)mba: ÖÖÖÖ. És hallgatni hallgattad őket? ;-P

Donna (Cara)mba 2011.07.15. 14:18:34

@Ásó[Mosó]maci: Még nem:) lehet, hogy jobban jártam? Nagy huncut a Mérnök;-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.15. 14:47:07

@Ásó[Mosó]maci: A jövőből jössz. Akkor már történelem, hogy mikor hol rugdalom a lasztit. Szal béna a kifogás.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.15. 14:57:30

@neccharisnyás útonálló: Az a baj, hogy ha odaadom, akkor én ottmaradok a múltban. Sajnos az új fluxuskondenzátorom túl nagy, ezért ki kellett szednem az anyósülést. Ezért egyszemélyes. (Nem tudtam nukleáris meghajtáshoz üzemanyagot szereznem. Az ukrán piac bedőlt!)

Donna (Cara)mba 2011.07.16. 10:23:16

@Donna (Cara)mba: Egy régész a legjobb helyen a múltban vagyon;-DDDDDDDDDD

Csak a kort válaszd jól ki magadnak, oszt legjobb, ha elfelejtetd a 20-ik és 21-ik századot:))))))

Ja, meg a rangot, pénzt, paripát;-DDDDDD
És a királykisasszonyt:)

tokmányos 2011.07.16. 23:04:51

@Conv:Üdv! " mert nem a bankoktól, hanem a valódi használati értéktől függ a fizetőeszköz értéke. " Örülnék,ha kifejtenéd a "valódi használati érték" fogalmát!Lehet ,hogy mégis az értéket teremtő munka ,a fedezete a fizető eszköz értékének, értékállóságának ? ( Nem az arany,nem a tőzsdei manipulációk, nem a virtuális bittek-bájtok stb..)

tokmányos 2011.07.16. 23:26:26

@Donna (Cara)mba: Csá! 1913 óta ! " A Federal Reserve Board meg MAGÁN KÉZBEN VAN!!! Egy központi bank családok kezében, amely eddig egy világvalutát bocsátott ki!" Örülök, hogy keresed ,sőt így látod a világ gazdasági, politikai összefüggéseit.Mit kaptam a fideszes vezetésű munkahelyemen,amikor kiálltam azért,hogy ne lépjünk be az Unióba,sőt a Nátó-ba sem. Lekomcsiztak.... barmok....Én csak kicsiny országom szuveníretásáért álltam ki.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.16. 23:39:56

@tokmányos: a soproni kék frank esetében van ez így mint írtam. ott a valódi használati érték az amire kereslet van, amit másra el tudnál fizikailag megnyilvánuló hasznos értékre.
www.youtube.com/watch?v=YvmHSpNRi24

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.17. 10:30:20

@Donna (Cara)mba: Királykisasszony már vagyon! Már csak a pénz meg a paripa hiányzik. Egyébként nem tudom, hogy korábbi korokban hogy éltem volna. Lehet, hogy egy parasztként, akit 21 évesen megnyúzat a földesura, mert ránézek a lányára. Mit lehet tudni???

Ja, gondoltam alkotok egy bejegyzést a tegnap este emlékére.
süti beállítások módosítása