He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Így nem biztos, hogy ismered George Orwell regényét az 1984-t!

2014.03.11. 08:04 guma

A jövőben járunk. A Föld lakossága egy nukleáris konfliktust követően három országra oszlik, melyek állandó harcban állnak egymással. A totalitárius Óceániát a mindent látó Nagy Testvér kormányozza, fővárosa pedig Londonban van. Az egyéniség bárminemű megnyilvánulását szigorúan üldöző állam egyik polgára, Winston Smith, az Archívumok részlegén dolgozik hivatalnokként. Titokban naplót vezet, melyben leírja titkos vágyait. Egy nap megismerkedik a vonzó Juliával, aki az Igazság részlegén dolgozik. Megbeszélnek egy randevút annak ellenére, hogy ez tiltott tevékenységnek számít. A szerelmesek végül úgy döntenek, megszöknek, de az elnyomó állami apparátus útjukat állja.1984 - Suzanna Hamilton és John Hurt16 éven aluliak számára nem ajánlott!

szereplő(k): John Hurt (Winston Smith), Richard Burton (O'Brien), Suzanna Hamilton (Julia), Cyril Cusack (Charrington), Gregor Fisher (Parsons), James Walker (Syme)

 

1984 - A film

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr595850968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.03.11. 08:45:37

Én csak a könyvet ismerem, bár nekem a Szép Új világ jobban tetszett, de azt nem Orwell írta.

vitéž munkášőr 2014.03.11. 08:50:31

@Penivaldes: hanem Huxley

magyarra fordította: Szentmihályi Szabó Péter, aki azóta jól beSzómázott...

vitéž munkášőr 2014.03.11. 08:51:58

@Penivaldes: nagyon rendben van ez a film Peni, érdemes megnézni

vitéž munkášőr 2014.03.11. 09:03:02

@Penivaldes: jó is az (ki szereti a varázsgombát)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2014.03.11. 09:09:02

@vitéž munkášőr: én nem szeretem a gombát, pedig Bakonyi vagyok

vitéž munkášőr 2014.03.11. 09:11:29

@guma: eszembe is jutott a film kapcsán egy mű, ami akár a NERrel is párhuzamba állítható - csináltam is róla egy screenshotot:

imgur.com/urLptwD

guma 2014.03.11. 09:19:29

@vitéž munkášőr: :)

ebben a feldolgozásban az a borzalmas, hogy nem kell semmit "csinálni, készíteni" mert a napi szöveget hallod vissza direktbe...

tömény borzalom születésére tapsikolnak emberek...
nem tudom megemészteni!

vitéž munkášőr 2014.03.11. 09:43:07

@guma: én sem, végtelenül elszomorít...

vitéž munkášőr 2014.03.11. 09:48:47

@guma: ja, köszönöm, hogy beillesztetted a YouTube linket, este meg is nézem megint, úgyis régen láttam már ezt a filmet

gazoló 2014.03.29. 20:16:06

@guma:@vitéž munkášőr:

Szasztok!
A mai 'bircameeting teljesen alátámasztja félelmeidet! Este estem haza.. Szó szerint,hányingerem lett visszanézve!!Néha megnéztem a filmet,de ma teljesen felesleges..

http://index.hu/video/2014/03/29/kommunistak/ges!

Magyarország,Budapest 2014 Március 29.

guma 2014.03.30. 09:57:12

@gazoló: szia! :)

nem félek.
undorodom és dühös vagyok egyre többször...
süti beállítások módosítása