He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

A hatalom arcai

2012.05.19. 11:15 miről van itt nagybasz0

5 komment

Címkék: aktuális

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr654525175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vivavita 2012.08.13. 11:49:40

Hahó! Ez lett a Donnából:-(
Elveszett az indapass jelszóm, az az indamailes fiókom is, amiről regisztráltam. Nem adtam meg alternatív emailcímet. Próbálkoztam valahogy beépíteni a Donnat, hogy felismerhető legyek, de nem ment, nem fogadta el, állandóan visszadobott...
Majd kérek mMrgarítától új meghívót.

Ui. Mindhárom "lánynak" (Margarítának, Horizontnak és Neccnek ment levél, még szombaton!)

Most megyek, de majd jövök;-D

Viva la vita! La dolce vita:-D

Ami nekem most speciel kicsit kesernyés...
De azért mégis szép!!!!!!!!!!!!!
Azt senki el nem veheti, csak az a hatalom, aki valamikor adta! És az nem Bank volt, de nem is kétharmad, meg nem is végrehajtó! Jön még az utóbbi két "életgyilkos" szereplőre is dér...Mert az élethez NINCS JOGUK!!! Nem ők adták!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EZÉRT: VIVA LA VITA!

Horizont 2012.08.13. 22:22:18

@vivavita: Szia Donna! Nehéz lesz megszokni az új nevedet. Mert te olyan "Donnás" voltál!De majd igyekszem.Leveled megérkezett, köszi. Majd válasz is megy remélem:)

miről van itt nagybasz0 2012.08.15. 08:39:03

@vivavita: Hallihó! :) Tsak nem visszagyössz? (a neved után má azt hittem, hogy felcsaptál valami tévés vitálmanaggertávgyógyítónak:)

nefernefernefer 2012.08.16. 21:24:15

@miről van itt nagybasz0: De tsak!!!:-D

Illetve már az se nem:-D

Mondom, engem valaki néz, figyel, tán már az új, 2/3-os viktatúra III/III-asában is jelentenek rólam:-D
Na, ezért legalább érdemes volt a számat tépni:-D

nefernefernefer 2012.08.16. 21:32:01

@miről van itt nagybasz0: Látod, nem is vitálmanegértávgyógyító vogymuk, hanem a hatalom réme!!!:-D
Ellenálló! Sötétben bujkáló ellenforradalmár:-D

Jelentem: engem megfigyelnek:-D Most is valami zörejt hallok..., valami neszel, kopog...

Tántsak nem pötyögteti valaki a billentyűket a másik szobában? Biztos rólam ír!:-D
Határozottan hallom, hogy valaki veri a számítógép billentyűzetét.
Vagy én verem?

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Totál paranormál leszek:-DDDDDDDD
Ebben a zországban???
Háppersze hogy. Mi más lehetnék, mint paraabnormál?

Mert ha ezek normálisak: na, akkor én inkább akármi más leszek, de normál tuti nem:-D
süti beállítások módosítása