He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Demagóg leszek. Nem kicsit, nagyon! Mert mi a nemzetért, tisztességért, becsületért, Jézusért hazudtunk, hogy olyan törvényeket alkossunk ami ránk nem vonatkozik!!!

2012.04.17. 09:05 guma

Ebben a gyönyörű épületben alázzák a népet, betyárbecsület és erkölcsi alap nélkül...

Tegnap a fellázadt KDNP kiegyezett a 2/3-os párt többségével, (legyőzve a vezért). Miben is?

Ne vonatkozzon (már sokadszor!) a most regnáló hatalomra az újonnan megalkotott törvényük. Még az is elhangzott : nem lehet visszamenőleg csorbítani érdekeiket!

Visszamenőleg?


Tulajdonképpen jövőre lépett volna életbe az álláshalmozás felhalmozását tiltó törvény...

Ezek a nagyon gusztustalan "keresztény" emberek, mindent megszavaztak, ami a "nyájat vágóhídra", új "akolba", közmunkára terelte.
Elvették a falvak, városok közoktatását, eszméletlen kedvezményekre igény tartanak, rátették kezüket a vagyonra, rúgták ki a nem szervilis tanárt, igazgatót és kötelezték hitvallásra szülőt, gyermeket - azonnal vagy visszamenőleg is.
Mindenki tudta, hogy változás kell.
Tehát ésszerű rendszer szintű változásokat várták is az emberek bizalommal.
Ha van még ember aki ezt a garnitúrát éljenzi az sem véletlen! Talán meg kellene nézni, hogy miből és hogyan élnek. (Bocsánat itt nem jó és a piacon elismert vállalkozásokról beszélek kiket nap mint nap megmér az élet versenye, és ezért most ők is jelentős többletet tudnak a személyi jövedelemadóval zsebre tenni! Csupán képviselőink és a holdudvar több 100 ezer plusz jövedelme érdemtelen! Az viszont nagyon!)
Csak nem az állam csöcsein lógnak és fejik ki habzsolva jól megérdemelt "statiszta" gázsijukat?
Gondoltak arra, hogy mi lesz, ha lassan elapad a forrás, mert etetni elfelejtették a jószágot.

Tehát a munka büdös. Elszámolni az állami milliárdokkal, milliókkal nem kell. Viszont követelnek, kizárnak, meghatároznak életeket felelőtlenül a saját érdekükben vitatható értékrendjükkel, ahogy az emberek érdekeit semmibe veszik a jog biztonságot és keresztény elveket is feledve. Mindezt állami pénz adóforintjaiból 100%-ban valósítva meg.

Az állampolgár pedig bűnöző ezért az ország legdrágább boltjaiban (ahol az alkalmazottak 60%-a minimálbéres!, de szponzorálja a vezér pártját) kell az állami utalvány beváltani, amit tervek szerint még családi pótlék utalásra is alkalmazni akar az állam! Tehát szívjon mindenki és támogassa a kormány barátját. Ez ám a "keresztény" gondolkodás! Beleszól, hogy a pénzed hol költsd de az ő pénzéhez amit adónkból kap arra költi számolatlanul, amire akarja.


Soha nem voltam vallás ellenes. Sőt! Hiszem mindenkinek joga van gyakorolni a saját vallását, hitét amire neki az emberi, a lelki boldogulásához, életéhez szükséges. Viszont önöknek a házban, fogalmuk van a Bibliáról. Gyakorolják a hitüket? Vagy csak a népet hűlyitik céljaikhoz?

De kényszerrel terelni a XXI. században, állami céllá tenni a vallást egy országban bűn, ha az adófizető polgárnak nem marad választása csak rosszabb (pl utaztatással megoldható) lehetőséget adunk.

Most megemlíthetném az elvont nyugdíjakat, ami járadék lett azonnal (és sorolhat mindenki még vagy 100 azonnal vagy visszamenő hatályú törvényt - amiből gyorsan kivették kiskapuval a csókosokat - amiben egyhangúan döntöttek ezek a képviselők).
Amiért nem teszem az a tisztesség, erkölcs és becsület hiánya ami miatt az elmúlt években "keresztényi" szeretettől vezérelve sikeresen teljesítették feladatukat és "leamortizálták" az ellenfelet (kiket kicsit sem sajnálok rossz és tehetetlen kormányzásuk miatt!) - de most mégis kiderült számomra, akár mivel sározhatóak voltak önökhöz nem érnek fel, mert önök mindenben lepipálják őket.

Hiszen csak egy gyűjtögető horda volt, ehhez a szabad rabláshoz képest, amit ma tapasztalhatunk, véleményem szerint.

Mikor számolnak el az elmúlt nyolc év folyamatos hazugságával, amivel sikeresen segítették kilátástalan helyzetbe hozni hazánkat.

Mikor fizetik vissza a népnek a teljesítmény nélkül felvett milliókat és a fillérekért megszerzett vagyonokat, az általunk finanszírozott kedvezményes hiteleik sokaságát amiből sok házuk, földjük lett még az unokáknak is. Mikor fizetik vissza a forintunkkal szemben elkövetett károkat?

Mikor hajlandóak a hazáért dolgozni és netán áldozatot hozni, amit az emberektől elvárnak...
Sőt! Követelnek! Törvényre emelnek!

A legszebb ahogy a többség bérét, munkatörvénykönyvét a kínai modellhez közelítik, magukét pedig az igényeikhez szabják! Pofátlanság "keresztényi" segítséggel. Csak a legnagyobb tisztelet, elismerés illeti önöket, ahogy kiálltak saját maguk pénzéért, munkájáért és az emberek megnyomorításáért, és nem kértek kilövési engedélyt rájuk mint a védett madarakra. Ezt az szipolyozóan arrogánsan harácsoló példamutatást a keresztényi önzetlenség iskolapéldáját nem feledjük el önöknek.

Minden elismerésem önöké, hogy majd a következő (?) kormány büntethető lesz államadósság növeléséért, sőt feloszlatható is terveik szerint!

Addig azonban önöké a terep és sosem látott kamatteherrel megspékelve sikeresen gyarapítják ezt a tételt bűntelenül. Gratulálok a sikeres gazdaságpolitikájukhoz (amivel elődeiket túlszárnyalják) a két hetente újabb adók kivetésével "mentik" azt meg, az embereket szinte lenullázva. Tudjuk kell a pártoknak is az kis pénz, mert nem elég a sok milliárd amit a közösből merítenek, sőt még a költségvetésbe ezt az összeget összesítve sem merik szerepeltetni. Törvénykezéshez nyújtott jobukkal még be rejtett kiskapukon tovább dézsmálnak, szedik a sápot kiskapukon mint azt, Simicska, 94'-ben kifejti:

„Munkám tétje nem kevesebb: biztosítani a párt finanszírozását úgy, hogy a Fidesz ne függjön külső erőforrásoktól, pénzügyi csoportoktól. Mivel ezek a lobbik nem karitatív szervezetek, a Fidesznek a megalakulásától kezdve nem voltak külső támogatói. El akartuk kerülni tehát mind a belföldi, mind pedig a külföldi érdekcsoportok gyámkodását, viszont így saját forráshoz kellett jutnunk."

Ez a nemzet nem az önök pártja! Lehet, hogy nem bírják felfogni de a nemzet ha bután is viszonyul a dolgokhoz azért nem igen lesz játszótársuk akkor, ha a gyermeke éhezik ő meg nem talál munkát a közmunka pedig sem a saját költségeit, sem a rezsit nem fedezi, vagy kilakoltatják. Statisztikát ki lehet forgatni, de hogy a közmunkát 4 órára vágták vissza, máris kétszer annyi embert foglalkoztatnak, de munkahelyet nem teremtettek!

Utálom az erőszakot.
Viszont a megnyirbált jogú munkás, alkalmazott jogosan kezd dühbe gurulni és szinte mindenhol ezt hallani, hogy rabszolga, cseléd sem akar lenni az önök gyarmatán. Elmennek fiaink, lányaink tömegesen az országból. Zavarták volna önöket a tanult, vélemény alkotó polgárok? Ezért kellett gyorsan 500 ezer külhoni szavazót biztosítani és nem hazaszeretetből, nemzet egyesítésből? Nagyon kilóg a lóláb, ha a külföldi kiadásaink nem csökkenek, pl szinte ingyen utazhat vagy orvosi ellátást kapnak a adófizetőinkkel szemben.

Ezt muszáj volt leírnom, hiába szeretem és tisztelem a határon túli magyarjainkat.

És itt kérdezném meg : a másik, kisebb jobb oldali párt ehhez miként asszisztálhatott? Hol van a híres igazság? Hol van a tisztesség itt nyomokban is jelen? Hol a jogérzékük most? Csak az emberekkel lehet keménykedni és őket szó szerint szarba lökni egy meg nem határozott elit és maguk érdekében?


Talán azt is jogosan kérdezik hova teszik és mit csinálna ezzel az Európában kimagaslóan magasan beszedett adókkal?
Miért stadion épül (majd!, és pl miért magán telken, mert miért sehol semmi a 2 év alatt!) mikor gyermekek éheznek, emberek ezreit lakoltatják ki? Ahol kórházra, orvosra, nővérre, tanárra, múzeumra, közlekedésre, gyerek étkeztetésre, tanításra nem jut pénz csak az óriásira növelt vízfejre, ahol barát, rokon zsíros állásokat halmozhat fel. Ahol már a bölcsődei díj lerovásához is luxus fizetés kell, iskoláztatásra meg vagyon vagy kölcsön!

Miért nincs normális konzultáció, felmérés, modellezés a döntések előtt? Talán nem értenek hozzá?
Miért egy ember elképzelése, döntése, tervei, célja határozzák meg az ország sorsát, képét, jövőjét? Miért van olyan törvény megszavazva amit az országházban sem ismeret "képviselő" nyújtott be, vagy az érdekelt fél írt meg. Talán olvasni sem tudnak?
Sajnálom, de a trükkök már nem jönnek be, csak ideig óráig.
Lehet az önkormányzatra kivetni, az akkor is a kormány fejének döntése az új adóbeszedés, amikor a milliós vagyonok sértetlenek maradnak, dől a földekért az eus pénz, stb ha közben az emberek többségét és munkáját lenézik, kiszipolyozzák, szegénység nyomorába döntik, kilátástalan, tervezhetetlen jövőt kínálva.
Szeretnék valami szépet és jót írni befejezésnek a gondolataim, véleményem zárószavaként. Sajnos nem jut eszembe semmi...

Csak bízni szeretnék abban, hogy egy rossz és az emberek ellen ennyire gátlástalan hatalmat (és holdudvarát, kiszolgálók seregét) is lehet a normalitás mezejére visszaterelve számon kérni és elszámoltatni, akkor is - ha olyan törvényt hoztak, hogy őket (tudatosan rossz!) döntéseikért sem terheli anyagi felelősség, csak az embereket...

61 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr874456163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2012.04.17. 10:41:55

@miről van itt nagybasz0: na ezért a folyamatért ami a szart elviselhetetlenül magasra halmozta, van hányingerem már mindentől.

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.04.17. 10:47:26

@guma: Sajnos nem demagógia, bár az lenne...

Marcellusca 2012.04.17. 15:25:41

Hááát ...
Ma hallottam ismét:

www.youtube.com/watch?v=GPcW9RtcYmA

Este gyüvök! :)
(Már, ha lesz itt valaki. Legfeljebb majd magamban beszélgetek. Nincs is annál jobb társaság. :D)

Conv. 2012.04.17. 16:02:15

kuruc.info/r/9/41423/
kuruc.info/r/9/93098/
kuruc.info/r/9/94946/

és még mindig van akár jobb, akár bal oldalon olyan aki azt hiszi, viktor a gonosz és ő dönt(ött) bármiről?
viktor seggében benne van nagyobb hatalom keze és mint egy kesztyűbábot úgy mozgatja és beszél helyette.

aki pedig azt óbégatja, hogy mennyivel jobb volt a rendszerváltás előtt és nem veszi észre, hogy ugyanaz a hatalom mozgat most is, az megérdemli a sorsát.

azt hinni, valaha is jobb lesz, amíg a "rendszerváltás" előtt élőket és az összes figurát aki bármikor is kapcsolatba kerülhetett velük bármilyen szinten, el nem távolítják a politikai-gazdasági hatalomból, az idiotizmus maga. (semminemű társadalmi funkciót nem tölthetne be olyan, aki vagy akinek rokona-barátja MSZMP közelében volt)

aki azon mereng, hogy dehát, mégiscsak jobb volt az élet a rendszerváltás előtt, és hát az mszp sem volt ilyen rossz, mint most a fidesz, az alkalmatlan arra, hogy felelős döntést hozzon bármiben, egyszerűen ostoba, nem látja a saját életének jelenségeit, ok-okozati összefüggéseit.

nem érti, hogy pont az akkori jólétének (mentális igénytelenségének, ostobaságának) kiszolgálása az ami ide vezetett, minden ép elméjű ember számára láthatóan már 30-35 éve.

elégedetten dőlt hátra mert megsimogatták a fejét, hogy milyen jó elvtárs, miközben jól tervezetten és szervezetten kilopták a segge alól a fotelt és kialakították a lehetőséget, hogy a parkettát, a földet is el lehessen majd lopni.
most meg amikor rájött, hogy upsz, kilopták a talajt alóla, akkor azon mereng, ezek milyen gecik, mennyivel jobb volt az a társaság akik simogatták a fejét, de még azok is akik csak a parkettát vitték el.

guma 2012.04.17. 16:02:58

köszönöm a zenéket, szavaitokat. :)

annyira bánt, mennyire pongyolán, ellenőrizetlenül, állandóan bővítve ömlesztettem ide gondolataim, hogy az totál szégyen.

sajnos elragadott az indulat erre a szavazásra, ennyi álszent szemétség után, amikor még oktatni is akarják harácsolás közben az országot, kiborult nálam a bili...

guma 2012.04.17. 16:27:56

@Conv.: igaz és még sem igaz amit írsz. :)

már régen nem a visszasírásról szól a történet. már régen nem arról, hogy melyik jobb és melyik rosszabb. (még én is hinni akartam, hogy most valóban jobb lesz és a hazánkért [is] dolgoznak a fiúk akik végig ültek a házban és részt vállaltak a gazdasági rombolásban, míg nem ők kormányoztak!)

egyetlen egy józan gondolkodású idősebb ember sem ellensége gyermekeinek magának. viszont buta kicsit, mert sok-sok tényt nem ismer. amit ismert az más alapokra épült, de szívesen és örömmel váltott (még aki félt is tőle) egy átláthatóbb, rendezettebb, viszonyokkal működő világra, ahol nem cseléd és kiszolgáltatott hanem lehetősége van alakítani saját életét.

ma ez már semmilyen formában nem igaz. terrorizálja a népet egy szűk csoport a saját érdekében.
hogy tudja ezt tenni?

na ez a része a szövegedben benne van.
és most már azt is tudom miért olyan drága nálunk a bank, hiszen az otp minden "elvtársat" elhelyez, kitart míg más zsírosbödön nem jut neki. a többi bank meg hülye lenne lemondani az extra (más országban nem ilyen mértékű vagy ismeretlen) zséről, ha hálunk ez kell az embereknek.

igen hibásak vagyunk mindannyian akik itt élünk és hagytuk, hogy a rendszer fenntartsa magát titkos és nem titkos emberei által.
hibásak vagyunk, hogy az első jelekre nem figyelve egymás torkának estünk (még ha én nem is) és nem a munkájukat el nem végző csak párt és saját érdeket képviselőinket nem zavartuk vissza oda ahonnan jöttek...

Conv. 2012.04.17. 16:29:46

@Conv.: lemaradt:

az a társaság és ez a társaság ugyanaz.
csak a jóember hülye hozzá, hogy valóban felfogja, még ha tudja is.

bizony nem az ő kapzsiságuk vagy rosszindulatuk az oka annak, hogy elvittek/visznek mindent és kihasználják a lehetőséget, hanem az ostobaság. márpedig ostobából van bőven ebben az országban.
főleg azok közt, akik leginkább megsértődnek ezen. jobb és bal oldalon egyaránt mint látható abból, hogy hányan mentek el lelkesen szavazni bármelyik bandára is... és elképzelni nem tudják, lehetne másként is.

két nap alatt lehetne megdönteni ezt az egész rendszert, és lemondatni, a picsába elküldeni minden jelenlegi pártot és politikust.
csakhogy ehhez az kellene, hogy ne pártokban lássa az ember a jövőt, hanem saját döntésében.

szerintetek mennyi idő alatt dőlne be minden és állna meg az élet, ha mindenki!!! áldozna egy kicsit a saját jövőjéért és kivenné a bankokból két nap alatt az összes pénzét?
az összes bank becsődölne, bebizonyosodna, hogy nincs valós fedezetük a hitelekre, az állami cégeknek sincs financiális keretük, minden az embereken és az általuk megtermelt, pénzt érő munkán múlik.
egyetlen követelést kellene csak teljesíteni, hogy az emberek visszategyék a pénzüket a gazdaságba:
- megszüntetni a pártfinanszírozást az adókból, tartsa el a pártot és a vezetőit a párttagság.

további módosítások amiket el kell fogadtatni:
- a képviselők kapjanak egy tisztességes bért(a minimálbér ötszörösét), de teljesítésigazolással csak (ha nincs egész hónapban a parlamentben, és egész ciklus alatt meg sem szólalt, az nem teljesítés), illetve
- a költségtérítésüket szigorúan számla ellenében.
- aztán a többi pénzt (ha úgy érzik kevés, ebből nem lehet megélni)a pártjuk a pártpénzből úgy adja nekik ahogy akarja, de az állam csak ennyit adjon.
- független képviselők esetében a kérdés nem kérdés, hozzanak létre egy alapszámlát a független képviselők maguknak és aki támogatja őket az adományozzon azért, hogy képviseli őket a parlamentben.

azonnal lenne értéke annak, hogy ha nem elégedett a képviselővel a képviselt, akkor bizony az is éhen döglik, nem csak az akit képvisel.
a számlákra érkező pénz elköltéséről számla, hogy mire, ugyanígy a párt(tagok) is számon kérhetnék, hogy a képviselője mire költi a pártpénzt.

no így lenne követelmény és számonkérés, meg ösztönzés a teljesítésre.
máshogy nem.
ehhez mindössze két nap kell, míg mindenki kiveszi a pénzét.
hamar kiderülne a politikusaink, vagy a bankárvilág az úr és melyik tudja az érdekét lenyomni a másik torkán.

guma 2012.04.17. 16:43:52

@Conv.: ez okos és korrekt gondolat.

hasonlót akartam, igaz nem pénz vonatkozásában megvalósítani az első eu-s választásunkon, de majd mindenki hülyének nézett.

próbáltam megértetni, hogy semmilyen nagy pártra ne szavazzanak!
óriási füles lett volna, ha akkor az sikerül és a két nagy párt képviselői felsülnek.
akkor ezt a háttérbirodalmat ki sem tudták volna ennyire építeni valamint nem mi lettünk volna az ő alkalmazottai, hanem fordítva...

na de én mindig csak hülyeséget beszélek, mert túl naiv vagyok, és hiszek a józan paraszti észben, ami engem is meggyőz ezért azt gondolom másra is hat.
istenem, hogy utáltam világéletemben a politikát, de most gyűlölni is megtanulom...

miről van itt nagybasz0 2012.04.17. 17:32:09

Nem lenne hátrány, ha elolvasnátok, vagy újraolvasnátok, most...

www.freepress-freespeech.com/holhome/konyvek/bolcs1.htm

guma 2012.04.17. 18:44:44

@miről van itt nagybasz0: bocs most vitatkoznék veled, de azt már nem bírja el ez a "papír".

mi köze van most (ha bankok és adósságunkat per pillanat nem nézve) a kormányunk unortodox gazdasági ügyeskedéséhez, amit saját érdekükben követhetetlen elszámoltathatatlan módon elkövetnek.

ez olyan mintha cusit emlegetik varga helyett aki 23 társával, nem alkotott polt szerint bűnszövetkezetet és csak 2,5 milliárd áfát csalt simicska alatt.

nézd, úgy gondolom mindenkinek van kisebb nagyobb bűne. de nem szeretek mindenért csak "valakit" okolni mert neki sokkal több van mint az átlagnak.

közben felfogom és kezdem érteni, hogy a világ ennyire rossz irányba tereléséért valóban elől járnak jó páran kiket még megnevezni is lehet.
de a magunk szennyesét azért legalább próbáljuk kimosni és a szennyező erőt megszüntetni, mielőtt azt is máshol keressük.
akkor talán az "utánpótlást" is megállíthatjuk vagy a kárt csökkenthetjük.

@Conv.: ötletét azért tartom pont korrektnek mert mutogatást mellőzve, vér, áldozat nélkül lehet a szereplőket lépésre kényszeríteni.

Conv. 2012.04.17. 19:07:22

@guma: bazz megint törés van a téridőben :))))))

te most vagy nem arra a hozzászólásra válaszoltál amire a linked mutat nagybaszónak, vagy igen csak halovány lila fingom nincs hogy miért, nem találom az összefüggést. bár nagybaszó másik hozászólásához sem találom relevánsnak a kommented :)

guma 2012.04.17. 19:35:27

@Conv.: pedig odaszól. DDDDDDDDDD

és jól érzékeled a törést is. :)
tudtam, hogy nem szabad leírni mert zavart okoz a fejetekben...

de ilyen az élet. egy nő néha nem tudja befogni a száját (pedig gyakorlom!) és máris baj van.
sajnos annyira okos meg nem vagyok, hogy igazi beszélgetés nélkül érveljek ebben a témában, mert leírva nem azt jelenti szinte amit ki akarok fejezni.
pedig minden benne van.

bazz meg, annyira jól esett végre egy igazit mosolyognom ma ezen a szövegeden, hogy azt sem tudom leírni...

guma 2012.04.17. 19:37:18

@Conv.: ja! a linked meg óriási :)

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.04.17. 20:07:13

@Conv.: Tyűha, ez tényleg okos gondolat!

Ha az emberek meg félnek otthon tartani nagyobb összeget, az se baj, mert nyithatnak bárhol a szomszédos államokban könnyedén bankszámlát, oszt arról a kártyáról szednék ki a bankótómatákból a pénzt:-D
Netbaninkingjuk is lenne, no problem. Se perc alatt megoldják azt Ausztriában, de bárhol máshol, még Romániában is:-)

Ha ennyit se tudunk megtenni, legalább úgy 100 ezres lakossági nagyságrendben (hidd el, az is nagyon-nagyon meggyőző bírna lenni:-), akkor mi bizony ezt érdemeljük, mese nincs.

Az ötletet támogatom!

miről van itt nagybasz0 2012.04.17. 20:17:50

@guma: Olvasd el, mert így nem tudunk beszélgetni...

Conv. 2012.04.17. 20:19:32

@miről van itt nagybasz0:

ezek szerint nem csak én nem értettem miről beszél :)

miről van itt nagybasz0 2012.04.17. 20:45:35

A 34.pertől nézzétek... (de igazából érdemes végignézni a két teljes részt)

vimeo.com/32384228

Marcellusca 2012.04.17. 20:56:52

@Conv.: @miről van itt nagybasz0:
Ha egy nő mondanivalójában logikát keresel és nem találsz, nem ő a hülye ... hanem te!
Mert keresel.
:DDDDDDD

Bocs, Margarita, nem lehetett kihagyni! :D

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.04.17. 21:03:06

@Conv.:

Én is attól tartok.

Szabad rab vagyok, ha jól sejtem a fentiekből:-(

Marcellusca 2012.04.17. 21:26:08

@post:
Értem én Margarita felháborodását és igazat is adok.
Nekem sem voltak vérmes reményeim (SŐT!!!), de ez minden képzeletet felül múlt!
Már '88-'89-ben mondtam, viktorka megnyílvánulásaikor, hogy ájjunkmegájjunkcsakmeg, nem eszik olyan forrón a kását!
Amiket meg azóta olvastam (pölö ezeket:@Conv.: is), csak megerősítették bennem azt, amit amúgyis sejtettem. Az átkosban - még a '80-as végén sem - lehetett csak úgy, akárkinek bármit mondania, főleg nagy plénum előtt, TV-közvetítésben.
Sokszor mondtam már: nincs min csodálkozni viktorkával kapcsolatban, elvégre az átkosban szocializálódott. Csak azt hozza, amit akkor kapott, tanult.
De, hogy senki nem állja útját ...

A különböző összeesküvés elméletekben meg nem nagyon hiszek. Az igaz, hogy "nem zörög a haraszt...", de ne essünk végletekbe!

Marcellusca 2012.04.17. 21:39:06

@Conv.: Jó ötlet.
(Én ezt csinálom minden hónap elején. Kiveszem az összes pénzem.)
Régóta mondom,hogy pártok, egyházak tartsák el magukat a tagok, hívők hozzájárulásából, támogatásából!
"Szegény, szegény" KDNP-sek. Millen nagy probléma havi 750 ezerből megélni! Ha lesz egy kis időm, megsajnálom őket. Meg az összes (sajnos csak jövendőbeli) politikust.
Reggel mondta a Pálfy, hogy az fizu csökkentés, ha havi 1-1,5 milliós kereset után csak 750 ezret kapnak. Óóó, szegénykék! Az emberek jórésze meg tizedéért végez fizikai munkát.
A kutya sem sajnálná tőlük és sokallaná azt a pénzt, ha valóban KÉPVISELnének. A választóikat és nem a saját, a haveri és a párt kasszát.

Csak kérdés (nem vagyok tisztában /főleg az újjal nem/ a választójogi törvénnyel), de mi van akkor, ha a szavazásra jogosultak zöme elmegy szavazni, de érvénytelen szavazatokat ad le, mondván nincs kire voksolni?
Mert az nem jó megoldás, hogy bojkottálunk és nem megyünk szavazni, mert úgy érvényes a szavazás.
Szóval mi van akkor, ha (mondjuk) 6 millió szavazatból 4-4,5 millió érvénytelen?

Ayuamarca 2012.04.17. 21:43:10

Én sajna mindenről lemaradtam. 12 órában melózok. Majd egyszer jövök. Jó éjt.

@Marcellusca: Pálfy reggel fejtegette, hogy (K)Áder mennyire jó köztársasági elnöknek... hogy az a faszi is mivé lett...

Conv. 2012.04.17. 22:12:58

@Marcellusca: nem összeesküvés elmélet, csupán a világ mindenki által ismert működése ami vázolva lett:

akinél a pénz annál a hatalom -> akinél a hatalom, annál az irányítás -> akinél az irányítás azé a tömegek cselekedete -> aki a tömegeket cselekvésre bírja az profitál belőle -> aki a tömegekből profitál azé a pénz -> akinél a pénz...

a cserepénzek (kaurikagyló,stb)után a pénzformák kialakulását a pénz anyaga alapján bonthatjuk szakaszokra:

1. árupénz (általában fémpénz) /ókor, középkor/
2. az árupénz és a pénzhelyettesítők együttes forgalma /középkor második fele és újkor/
3. belső érték nélküli pénz /legújabbkor/

a világ első nemzeti pénzrendszere angliában a 17. század végén, a bank of england megalakításával jött létre.
az egységes német állam megteremtését követően, 1875-ben tért át európa az aranyalapú pénz kizárólagos használatára. ettől kezdve 1914-ig az arany világtermelése szabta meg a világ pénzkínálatát és az árakat. a rendszer középpontjában a bank of england állt. legfőbb feladat az aranykészletek megfelelő szinten tartása volt. a tényleges kereskedelmi fizetések zömét font sterlingben végezték.

az amerikai bankrendszerről és alapítóiról már beszéltem egy másik postban, és hogy ezen pénzipari rendszer hogyan hatott ki az arany demonaterizálására.

1974 - től az imf (ennek megalapításáról és kapcsolatáról a pénzvilággal az említett bankrendszerek magántulajdonosi szinten szintén beszéltem már, ugye visszaellenőrizhetően, adatokkal, nevekkel, eseményekkel korábban) döntésére az arany nem tölt be pénzfunkciót, nem az aranykészlethez viszonyul az addigra már egyébként is szinte csak pénzhelyettesítőkből (bankók, váltók, stb) álló pénzkészlet a világon.

most tartunk a 3. a belső érték nélküli pénz világában, és lépünk a modernpénz korába .
ez a számlapénz, hitelpénz, ami olyan bankkal szembeni kötelezettség, amely képes betölteni a pénz funkcióit.

a pénzt a föníciaiak "találták fel". de kik is ők?

a fönicia szó eredete a ficus carica (füge) pálma szóból eredve a pálmáéval (phoenix) egy tőről fakad, csakúgy, mint a főnixmadáré, amely a pálma elhamvadó tüzében újjászületik . dávid királyi házának is pálma, héber nevén támár volt az ősanyja, akiben valószínűleg a termékenység istennő, asztarté rejtezett, akárcsak a régi izrael egyetlen női bírájának, debóra prófétanőnek az alakjában, aki pálma alatt ülve közölte jósigéit.
a terület amit fönícia néven ismerünk, a földközi-tenger partja mentén, mintegy: 180 km hosszan terjed arvad (vagy arados)-tól egészen dórig, közvetlenül a kármeltől délre; sémita neve Kánaán.

az írott pénztörténelem folyamán a kezdetektől máig egyetlen nép foglalkozott mindig a pénzzel (már kitalálását is nekik köszönhetjük) olyan szinten, hogy vallásának alapjaiban is mélyen gyökerezik, vallási tanításai épülnek rá.

nem véletlen az, hogy a mai napig ezen nép fiai azok akik a pénzt kezelik, és mozgását, befolyását irányítják, ezzel saját befolyásukat és érdekeiket erősítve.

ősi hagyomány, melyet a történelem során ellenük kialakult és mesterségesen önmaguk által is gerjesztett ellenérzések nyomán született intézkedések csak erősítettek.
mondják, a zsidó okos, ravasz, és alattomos, moráltalan.
kényszerű nyomás tette ilyenné, a történelem során mindig voltak ellenük szóló szabályozások, nem lehettek földművelők, mivvel nem telepedhettek le, nem lehettek szakemberek, mert nem fogadták be őket.
egyetlen dolgot tehettek, ha meg akartak maradni: írás és számtudók lettek ezzel a pénzvilágban lehetett érvényesülni. a környezetük által kitaszítva pedig a vallási összetartozás csak erősödött, segítették egymást.

nem kell összeesküvés elmélkedni, antiszemitának lenni, hogy ezeket a tényszerű logikai következéseket lássa és kimondja az ember.
tények. nem feltétlenül a zsidók hibájából alakult ez így. de így van. ezzel kell élni. felismerni és megismerni, miként működik a világ, majd ezen ismeretek birtokában változtatni. ha más nem a saját függőségén az embernek.

ha felismerésre jutnak az emberek és megszüntetik a jelen financiális és monetáris rendszert, akkor jobb lesz a világ.
de ez, a népesség 95%-ának saját ostobaságában tobzódásával nem jön el soha.

a cél pedig teljesen érthetően a hatalom megtartása. máshogy ez nem megy, csak ha ostobák maradnak az emberek. ezt úgy tűnik, sikeresen tartják fenn a hatalmon lévők.

Conv. 2012.04.17. 22:19:53

@Marcellusca: a jelen választási rendben nem lehet megoldani a garnitúracserét.

ezért kell választás nélkül kikényszeríteni annak a megváltoztatását, ami táplálja a jelen választási rendszer és képviseleti rendszer fenntartását.

a pártfinanszírozás állami pénzből megszüntetése és a minimálbérhez kötött képviselői díjazás + pártkasszából történő díjazás megoldaná ezt.

máris kevesebben akarnának képviselősködni és aki vállalná az is a számonkérés (anyagi vonzatával együtt) lehetőségével lenne az.

nem utolsó sorban így nem pártlistára, hanem valódi személyi szavazásra lenne lehetőség. személyes érdekképviselet lenne a parlamentben.

Marcellusca 2012.04.17. 22:29:57

@Conv.: Ezekkel - alapvetően - tisztában vagyok. Azzal is, hogy miért lettek a zsidók "pénzemberek" (mint az ókori Egyiptomban is ők voltak az írni, olvasni, számolni tudók) és miként erősítették - külső behatásokra - az együvé tartozásukat.
Azzal is tisztában vagyok, hogy a nagy pénzemberek szintén zsidók. Nem kell nagy agytorna, hogy összerakja az ember.
Én arra céloztam, hogy nem biztos, hogy ilyen is állam szintjén is ekkora jelentősséget kell nekik tulajdonítani, mint azt teszik az elméletekben.
Globálisan igaz lehet, de egy alig 10 milliós nemzetnél?
Bááár, semmi sem kizárt.
Én inkább gyanakszom "nagyjaink" eccerű kapzsiságára, telhetetlenségére.

Oszt', könnyen lehet, én vagyok (kicsit) naiv. :D

Marcellusca 2012.04.17. 22:36:46

@Conv.: Mé' van ollan érzésem, hogy utópia az egész? Hogy az én életemben nem valószínű, hogy megtörténik?

Egyébként így lenne korrekt!

Reggel is sírt a KDNP-s frakcióvezető-helyettes, hogy szegény dokik ...
Éééééés????
Ki kényszeríti az orvosokat, hogy feladják a praxisukat és politizáljanak?
Szerintem senki.
De, amíg jövedelmezőbb egy főállású politikusi pálya, mint egy középszerű orvosi, addig nem várhatunk mást.

Durván (nagyon durván) meg kellene változtatni a mostani rendszert.
Első lépésnek jó(l hangzik) ez az összeférhetetlenségi indítvány.

Conv. 2012.04.17. 22:39:57

@Marcellusca: nem :) nagyjaink kapzsiságát kielégítve irányít minket a globális hatalom :)
a megfelelő embereket a megfelelő helyre.
ez az irányítás.

kik is voltak akiktől a rendszerváltás során átvették ezek a fiúk, akik a rokonaik, neveltjeik, a régi gárdának?

hogy is mondta szolzsenyicin?
nem minden kommunista zsidó, de a zsidók nélkül nem létezne a kommunizmus. a kommunizmus és a szocializmus bölcsőjét zsidó gondolkodók őrizték.
és még néhányan:

• "Egyesek úgy hívják: marxizmus, én úgy hívom, hogy judaizmus." [A magyarajkú Stephen S. Wise, The American Bulletin, 1935. 05.15]

• "A zsidók Oroszországban teljes egészben voltak felelősök a forradalom kirobbantásért." [Angelo S. Rappaport The Pioneers of the Russian Revolution, p.250. Stanley, Paul and C. London, 1918]

• "Sok zsidó bolsevista. Ez a jelenség magában a mozgalom szellemében keresendő, ami egybehangzik a judaizmus legmagasabb elgondolásaival." [Jewish Chronicle, London 1919. 04.4.]

•"A judaizmus nagy eszméi szerint az egész világot zsidó tanítások fogják behálózni, és a nemzetek nagy Univerzális Testvériségének megvalósításával -ami tulajdonképpen egy még nagyobb judaizmus- az összes faj, vallás eltűnik." [The Jewish World, 1883. 02. 09.]

• "A bolsevista forradalom zsidó elégedetlenségből fakadó, zsidó lángeszmék munkája volt, amelynek a célja új világrend megvalósítása. Ami Oroszországban olyan kitűnően megvalósult, hála a zsidó gondolkodásnak, ugyanazzal a zsidó ésszel és erővel valósul meg a nagyvilágban." [The American Hebrew, 1920. 09. 10]

van-é még kérdés, egy 10 milliós kis országra figyel-e a globális hatalom? :)

Conv. 2012.04.17. 22:47:41

@Conv.:

Richard Nixon elnök mondása 1971-ben, ahogy följegyezte a Fehér Ház hangszalagja és ahogy a Nemzeti Levéltár elrakta 1999-ben. Whittaker Chambers és Alger Hiss-re hivatkozik. (Forrás: N.Y. Times, 1999 október 7 és Newsweek, 1999 október 18, 30.oldal)

"Jogos azt a nagyszámú zsidót kritizálni, akik, különösen a bolsevik forradalom utáni első évtizedekben együttműködtek a szovjet kormánnyal más népek üldözésében."

"Nem lehet eltúlozni a nemzetközi és nagyrészt ateista zsidók szerepét a bolsevizmus kialakításában és az oroszországi forradalomban."

Ezt Winston Churchill írta. Noha később eladta lelkét sokkal többért, mint harminc ezüstpénzért, analízise a szovjet kommunizmus eredetéről metszően igaz marad.

Churchill kifejezte azt a döntő meglátást, hogy a zsidó kommunisták bűnei, melyeket németek és oroszok ellen követtek el, bosszúvágyat ébresztenek az áldozatokban:

"A szovjet intézményekben a zsidó többség még meglepőbb. A terror rendszerének túlnyomó, ha nem tényleg az összes részét zsidók képezték, a különbizottságok az ellenforradalom leverésére zsidókból, némely esetekben zsidó nőkből álltak."

ismét szolzsenyicin:
"Auschwitz ott van mindenki nyelve hegyén, de ki hallott Kolymáról, Magadanról, a Solovetsky szigetekről és a többi pokoli szovjet központjáról az emberek megsemmisítésének Keletszibériában? Ki látott könyveket és filmeket az embermilliókról, akik dolgoztak, megfagytak és éhenhaltak a Fehér tenger - Balti tengeri csatorna építésénél, amely fölött a zsidó tömeggyilkos, Genrik Jagoda győzedelmes és kolosszális szobra tornyosult?"

Conv. 2012.04.17. 22:48:19

@Conv.: pontosabban szolzsenyicin életrajzírója írta az utolsót

Marcellusca 2012.04.17. 22:50:42

@Conv.: OK, van benne valami. Nem is kevés.
De, akkor miért bukott meg a marxizmus, a bolsevizmus, a szocializmus?
Ha annyira az ő szájízük szerint való volt, miért?
Zsidók (Szu vs. USA zsidók) közti ellentét?
A világ újrafelosztása?

Tudod, az az én problémám, hogy nem vagyok eléggé konspiratív. Sosem tudtam konspirálni, így nem is igazán tudok olyan fejjel gondolkodni.
Én - alapvetően - egyenes ember vagyok. Nem szoktam sokat kertelni. Ami a szívemen, az a számon.
(Vo'tak is porblémáim miatta. :DDD)

miről van itt nagybasz0 2012.04.17. 22:53:23

@Marcellusca: Nem tom mér van olyan érzésem, hogy nem olvastad ezt a zösszeesküvés elméletet... :)

Conv. 2012.04.17. 22:57:21

@Marcellusca: amíg van két fél akit egymásnak uszíthatsz, addig neked nincs félnivalód tőluk.
divide et impera
a háború nagy üzlet egyébként is.

Marcellusca 2012.04.17. 23:01:02

A rohadt KBM ... :(

@miről van itt nagybasz0: Amit linkeltél?
Mer' hosszú. :P
De otthon betéve kedvencek közé, hogy el ne vesszen. :)

Marcellusca 2012.04.17. 23:04:17

Na, szóval, amit elnyelt a KBM:

Nemsemmi nép(?) ez a zsidóság.
Kicsinyes, alattomos, rosszindulatú, bosszúvágyú és bosszúálló, miközben eljátsza a sértettet, a gyengét, a meghurcoltat, az örök áldozatot.

miről van itt nagybasz0 2012.04.17. 23:10:58

@Marcellusca: Igen, nyugi nem hosszú... :) és a videót is nézd meg a 34.perctől...

A láthatatlan, illetve a látható vezető rétegük, őket is tökéletesen manipulálja...

Conv. 2012.04.17. 23:51:39

@miről van itt nagybasz0: a foci maga kamu :) miért lenne bármi ami vele kapcsolatos, nem kamu? :)

miről van itt nagybasz0 2012.04.18. 00:00:10

@Conv.: Én csak az amatőr női focit engedélyezném! :)

miről van itt nagybasz0 2012.04.18. 10:22:17

Gondolom már mindenki így érzi magát... :)
Baxki, én végignézni se bírom... :)

www.youtube.com/watch?v=8gk_gx4vt0I&feature=player_embedded

Ayuamarca 2012.04.18. 21:42:24

@Conv.: ismét Szolzsenyicin: aki Auschwitzot emlegeti és nem teszi hozzá Kolymát, azt küldd a francba.
Nem tudom hol és mikor mondta/írta, és most nem fogom megkeresni a forrását, de nyomtatásban olvastam egyszer régen.
Egyébként aktuális a téma, ápr. 16 volt a holokauszt emléknap - idén nem tudom hányadik -, és még mindig ez megy a rádióban. Meg a cigányok. Nm hiszem el, hogy ezek nem rokonok valahogy... :D

guma 2012.04.18. 21:59:45

@Ayuamarca: a lengyel tisztekről pedig szinte nem is hallasz, pedig az ő lemészárlásuk évfordulója is a napokban volt.
és hát : lengyel - magyar két jó barát...

a másikat meg az országházi felszólalás miatt (ami valóban gusztustan, több szempontból) annyira túl spilázák, hogy azért válik gusztustalanná...

guma 2012.04.18. 22:47:29

@miről van itt nagybasz0: mikor miről! P

DDDDDDDDDD
ma a vesztem érzem...

guma 2012.04.18. 22:52:08

@miről van itt nagybasz0: különben a reakcióról, ahogy mindenki rögtön beállt menetbe...

az orosz által legyilkolt lengyelről meg legalább most a híres békemenet után erőteljes megemlékezést illet volna készíteni!

miről van itt nagybasz0 2012.04.18. 22:58:19

@guma: Mi a gond a parlamenti felszólalással? :)

guma 2012.04.18. 23:18:40

@miről van itt nagybasz0: nane.:)))))))))

@Conv.:nál a másik poszton kiszáradtam. DDD
erre te sem lazulni akarsz, pedig ma tombolni való kedvem van.
úgy bíztam benne, hogy hozol egy kis hülyeséget vagy zenét.
erre...

guma 2012.04.18. 23:35:33

@miről van itt nagybasz0: mikor először betetted, és mos is megnéztem.

sőt már másodszor olvastam el kedvedért az összeesküvés elméletet is.

de a válasz ott van @Conv.: ötletében a mi bajunkra.
ha összeáll annyi ember aki ezt érezhetően megvalósítja tudunk valamerre lépni. hanem indul el a pénzel szemben a pénz akkor viszont szopunk tovább és jobban mint most.

vagyis külső öszeeskűvök nélkül a hülyeséget, rabszolgaságot választjuk...

Conv. 2012.04.18. 23:49:50

@guma: én azt hiszem valamelyikünk nincs tisztában a szavak értelmével.
melyik az az összeesküvés elmélet amit már másodszor olvastál el?

guma 2012.04.19. 00:16:16

@Conv.: fikázz csak nyugodtan. P

bezzeg : "miről van itt nagybasz0 2012.04.17. 22:53:23
@Marcellusca: Nem tom mér van olyan érzésem, hogy nem olvastad ezt a zösszeesküvés elméletet... :)" nála nem kötöttél a szövegbe.

különben erről van szó, ha igaz :
CION BÖLCSEINEK JEGYZŐKÖNYVEI - és valamikor valahol ezt olvastam róla, ezért használtam rá e kifejezést.

de valószínű nem az (és akkor Mérnők sem erre gondolt - bocsánat!)ha kérdésed ily konkrét. :)

Conv. 2012.04.19. 00:47:30

aki összeesküvés elméletnek tekinti cion bölcseinek jegyzőkönyveit, az azt gondolom huxley szép új világát is annak tekintheti, vagy orwell 1984-ét is.

ebben a háromban a közös az, hogy mindhárom olyan dolgokat ír le, melyek később megvalósultak többé-kevésbé egészében.

a cion bölcseinek jegyzőkönyvei összetévesztése vagy inkább ismerethiányból fakadó azonosítása, egybemosása herzl a zsidó világgyarmat programja című könyvével ad alapot a mai összeesküvés elméletként kezeléshez.

persze az ostoba és valódi antiszemitizmus valós írásnak tartja cion bölcseinek jegyzőkönyveit, és mint a saját összeesküvés elméletének bizonyítékát tartja számon.

az összeesküvés elmélet nem a cion bölcseinek jegyzőkönyve, csupán egy eszköze volt az összeesküvés elmélet bizonyításának... persze értelmes ember nem tekinti annak, miként a bibliát sem tekinti az isteni teremtéselmélet bizonyítékának.

nincs összeesküvés, de vannak tények, melyek beleillenek és egyeznek a cion jegyzőkönyveiben leírt világmodellnek.
de mint fentebb már írtam, ez nem egy tervezett, világméretű összeesküvés, hanem a vallás és a gazdaságpolitika, a gazdasági modell következtében, a történelem során kialakult folyamat.

a zsidó világösszeesküvésre hivatkozás baromság ugyan, de amit mond, az valóság.
csakhogy nem a zsidók dugták össze a buksijukat ez ügyben és tervezték meg, hogy a világ urai legyenek, hanem a világ kényszerítette bele őket ebbe a helyzetbe az emberi korlátoltság és ostobaság által évezredeken keresztül, hogy a mára kialakult gazdaságfüggő politika a kezükben összpontosuljon.

nem a zsidók irányítanak, hanem a kapzsiság, az ostobaságból eredő hatalomvágy. a zsidó gazdasági hatalmasságok (és persze a nem zsidók is) a pénzzel csak kihasználják ezt az emberi tulajdonságot, ostobaságot a saját hasznukra.

ha a zsidókat ki is irtaná valaki egyik pillanatról a másikra, akkor is megmaradna ez a gazdaságmodell és értékrend.
majd ha az emberek az értéket nem a vagyonban mérik, az elismerért nem az adja, hogy ki milyen gazdag, ha a hatalmat a képességek, képzettségek és nem a gazdaság nagyjai gyakorolják, akkor változik valami. de ehhez a zsidóknak nem sok köze, sokkal inkább a teljes emberi gondolkodásnak.

persze itt hozzá kell tenni a hatalom alaptulajdonságát: hatalom akar maradni és erősödni. mint már írtam, ennek módja, ha a tömegek ostobák maradnak és nem ismerik fel, mi a kiút.
de ez nem zsiodó ármány, ez az emberi gondolkodás logikája, vallástól nemtől, rassztól függetlenül.
azé a gondolkodásé, ami erőszakolta a saját ostoba féltékenysége és ismeretlentől félelme miatt (le nem telepedés kényszerítése, szakmák tiltása, stb az évezredek során) a zsidókat a helyzetüket kialakító ismeretek felé.

összegezve igaz a zsidó világuralom ténye, igazak a cion bölcseinek jegyzőkönyvében írt egyes passzusok, részben vagy egészben... csakhogy nem azért amit a zsidó világuralomról szóló összeesküvés elméletek állítanak.

nagyjából olyan ez, mint a vallás. ha nincs ismeret a tényekről, vagy az kellemetlen, (majom ős) akkor kitalálunk egy hülyék által is érthető dolgot, a megismerhetetlen mindenekfelett álló tervezőről.
nincs ismeret a tényekről? vagy kellemetlen az ( saját maga hibás az "elnyomott" az "elnyomottságáért" )hát kenjük rá (magyarázzuk meg) megfoghatatlan és nagyjából ismeretlen-idegen tervezőr(k)re.

kényelmesebb.

aztán a "mai" cionizmus kérdésköre egy másik téma.

szerencsétlen nyomorult elmebajos herzl 1860-ban születet, míg a cion bölcseinek jegyzőkönyvei az 1856-os les mystères du peuple alapján 1864-ben kiadott dialogue aux enfers entre machiavel et montesquieu -ból az 1868-os biaritz egybegyúrásával jött létre és lett kiadva.
ez lett kiadva 1876-ban oroszul és lett beállítva valóságos jegyzőkönyvként, akkor még a rabbi beszédei címen.
herzl 1896-ban fektette le a cionizmus alapjait. (később mint ahogy a cionista összeesküvésnek beállított jegyzőkönyvek megszülettek)

a cionizmus viszont megintcsak nem összeesküvés, valós tény, és sokkal szemetebb dolgokat valósít meg és követel, mint amit ez a cion bölcseinek jegyzőkönyvei pamflett bármikor is feltételez.
no itt már beszélhetünk az összeesküvésekről. nem csak elmélet szintjén.

miről van itt nagybasz0 2012.04.19. 10:21:51

@guma: Marcellusca.t idéztem, olvasd vissza.
Úgy érzem nálad, hogy vagy nem olvastad figyelmesen, vagy nem tudod értelmezni, hogy mi van oda írva a lapokra... :)

guma 2012.04.19. 15:35:37

@miről van itt nagybasz0: szeretve tisztelt kocsmatársam! :)

én is idéztem. sőt oda is írtam, hogy kibeszéltétek Marcival majd minden gondolatom... :D

@Conv.: na végre jó példákat hoztál. :)

valóban számomra az 1984 -el volt egy kategória.
most, hogy voltál szíves ennyire átfogóan ismertetni történetét lassan-lassan sikerül majd helyre tennem.
bocs, de valóban tegnap tudtam meg miért vagyok ennyire szétszór, leengedett, nehezebben kommunikáló mint kb 1,5 éve.nagyon zavart de eszemben sem volt valami nem vagy alig működő részemben keresni a hibát.
elfogadtam, hogy jön a második gyerekkor... :DDDD

ez is felszínessé tett sok mindenben és itt csak lazítva kocsmázom. ha kijavítasz, oktatsz azt hálásan tudomásul veszem és csípem stílusod, bár néha nem tartalak igazságosnak ahogy képes vagy 1-1 vitás beszélgetést (nem most!) lezárni.

a fölényed, észbeli képességed vitathatatlan.
de azt ne feled nem azért mert nő vagyok, korosabb és rosszabb hatásfokú a kifejező készségem azért, neked is "értened" kellene ennyi idő után, hogy mit mondok (mint most is rájöttél 1984-t említve).

azon meg egyenesen csodálkozom, hogy drága Szellem - Mérnők, szinte csak ezeken a témákon éled fel!
süti beállítások módosítása