He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Pankotai Lili az alábbi szöveget mondta el a tüntetésen a 444 cikke szerint:

2022.10.25. 10:15 guma70

Pankotai Lili Fotó: Kristóf Balázs/444

Csütörtök van.
Épp olyan mint az összes többi a többi közül.
Meg mertem kérdezni a keresztény-konzervatív,
az „apa férfi, az anya nő”-iskolámban, hogy:
„Tanárnő, mégis mi a véleménye a tüntetésekről?”

Mert tényleg érzem a szomszéd nyomást
a mi magunk hátán is, hogy a 12 éves Putyin-barátságunk mehet a kukába.
De mi mégse hagyjuk, mert a rezsiár fontosabb, mint Európa most is.
De tanár úr, maga itt, most mit gondol?
Hogy a fizetése 25 évesen diplomával diktatórikusan lett eldemonstrálva?
Mennyire szomorú egy tízes skálán, hogy a tescós dolgozók száma több,
mint a magyar hivatásban elhelyezkedők száma?
Több tanártól kaptam meg, hogy
a semmire sem fogom vinni.
De tudom, hogy nem ők a tanárok mind,
és igenis, akinek nem inge, nem veszi magára.
Hisz ahogy negyedik osztályban a tanárnő tanította,
„Kinek nem inge, kurvára nem veszi magára”.
Mennyire jogos vajon, hogy tizenévesen,
ha ez a hangom, az csakis a baloldalé?
A bal meg, ha éppen nem olyan képes
azt mondani, hogy a jobbé,
pedig vágod? Én csak próbálok jobb lenni, mint amik ti vagytok.
És a legfaszább az egészben, hogy nektek volt is lehetőségetek a rendszerváltásra.
Tőlünk várjátok a jövőre való megváltást?
Hogyan, amikor az egyetlen számításunkra való megoldás
a Pitagorasz?
Azt hiszed, ki tudod törölni a gondolkodást?
A faszt.
A generációm vállalja fel a hivalkodást, hogy leszarjuk,
ki az anya, és ki az apa,
csak szeresse azt a gyereket, akit a ti nemzedéketek nem mert felnevelni sem.
Mert nekem soha nem az lesz az első, kedves Hír TV,
hogy ki kinek a faszát szopja teli erőből,
hanem hogy vállalja a véleményét bárkivel szemben,
még ha telibe előre veri is a többséggel szemben.
Széchenyi fogalmazta meg a legszebben:
„Ha egy hitvány kormány huzamosan megmarad a helyén,
akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba.”
A faszomat bele az ideológiákba,
mert mi már merünk azok lenni, akik akarunk valójában,
de a kispista nem meri megmondani, hogy
amúgy ezt a fiút szereti a szomszéd faluban.
És tudod, nekem aztán ehhez semmi közöm sincs,
mert nem az én problémám,
de ha a legjobb barátom szíve fáj,
merem azt mondani, hogy változtatok ezen az országon.
Mert ha az ő szíve, az enyém is kezd meghalni már.
És nekem nemcsak a sajátom az érdekem,
nem is a te érdemed,
hanem megtanultam 56 október 23-át,
és fáj, amikor a mai fiatalok kiállnak magukért és tanáraikért,
és azt mondják rájuk, a buzi libsik azt akarják, övék legyen minden,
és ezért harcolnak, mindenért.
Mert hallod? Nem.
Szeretnék gondolkodni, és a világgal végre nem szembemenni.
Azt hiszed, nem tisztelem a múltat?
Hogy Petőfi és Csokonai nekem egy rég elfeledett kulturális ultra?
Hát vágod? Rohadtul nem.
Pont arra nevelt a 12 pont és az aradi vértanúk,
amiért éppen itt most felszólalok,
bár lehet, szerinted túlvadult.
Szeretnék gondolkodni,
a hexameteren túllátni, rálátni,
a fizetésen elcsodálkozni,
mert igenis ők tanítják a jövőt.
És ha el sem hiszed,
de én és mi vagyunk a jelen
és a kibaszott jövő.

https://444.hu/2022/10/24/elhatarolodott-az-iskolaja-pankotai-lilitol-az-oktober-23-i-tuntetesen-slamelo-diaktol

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr1917962210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kajakibrahim 2022.10.25. 17:37:27

én komolyan fel vagyok háborodva!
én egy keresztény konzervatív ember vagyok, és nekem ezek a mondatok égetik a fülemet. én büszke vagyok a keresztény konzervatív vezetőinkre, akit példa értékűen élnek, cselekszenek, és beszélnek.

pl. ő az egyik példaképem:

uploads.disquscdn.com/images/4a88d45b63b9dbe5675c4d40947396f126c133079edee2cfcf8fa5ae22d98a83.jpg

u.i.: basszatelibe az összes fityeszesretek a kurvaanyját!:)))

guma70 2022.10.27. 17:07:58

@kajakibrahim:

már megakartam dicsérni a visszafogott hsz-ed, azonban az u.i mindent felboritott.

pedig lehet, hogy azért működhetünk csökkentett üzem módban, mert néha elvesztitek a fejeteket - és a bog.hu felfigyelt erre.

kajakibrahim 2022.10.27. 21:24:35

@guma70: gumadrága, a blog,hu is megbaszhatja az anyját, ha létezik egyáltalán.

ebből az országból egy pöcegödröt csinált a csutigeci és bandája, mi meg azon aggódunk, hogy a blog.hu mi a faszt néz?!

uploads.disquscdn.com/images/d3d0e96cb575091c30a058baec55139e1433bf37299dba738ca035c5d859efe9.jpg

jaegtoer 2022.10.28. 04:57:08

Nos, lehet, hogy nem tökéletesek a verslábak, de legalább nem lógnak ki a lólábak.

gazoló 2022.10.28. 10:54:34

@jaegtoer:

jégtesso,mármegin telibeverted a hexametert a daktilusát baxxameg!

szép hétvéget!

látjátok feleim szümtükkel 2022.10.28. 17:52:24

Olvastam valahol.

IMÁDSÁG MEGFÁRADTAKNAK

Alkotni vagyunk, nem dicsérni.
Gyerekeink sem azért vannak,
Hogy tiszteljenek bennünket
S mi, Atyánk, a te gyerekeid vagyunk.
Hiszünk az erő jószándokában.
Tudjuk, hogy kedveltek vagyunk előtted,
Akár az égben laksz, akár a tejben,
A nevetésben, sóban, vagy mibennünk.
Te is tudod, hogyha mi sírunk,
Ha arcunk fényét pár könnycsepp kócolja,
Akkor szívünkben zuhatagok vannak,
De erősebbek vagyunk gyönge életünknél,
Mert a fűszálak sose csorbulnak ki,
Csak a kardok, tornyok és ölő igék,
Most mégis, megfáradván,
Dicséreteddel keresünk új erőt
S enmagunk előtt is térdet hajtunk, mondván:
Szabadits meg a gonosztól.
Akarom.

Írta a 19 éves KÖLTŐ.

gazoló 2022.10.28. 18:02:31

@kajakibrahim:

apppám egy élet mire ide bejut a zember.minden blogon így megy vagy csak a feketeseggűeken?

jól fut rajtunk a pegazus(

kepkuldes.com/images/42a09c04a75a16313c49ee7e4e054df8.png

gazoló 2022.10.28. 19:38:31

@kajakibrahim: DDD

az cikket olvastad az orosszopkodásról a hávégén?
én már semmin sem lepődöm meg!

jaegtoer 2022.10.29. 06:19:31

*
itt van az ősz,
itt van újra,
szar mint mindig énnekem,
tudj isten mi okból,
szarozom is rendesen.

Kiülök a karmeliták erkélyére,
onnan nézek szerteszét,
s hallgatom a hallgatók
s oktatók bosszantó zörejét.
*
Mit nekem a zordon brüsszeliták!
Táncikálok, hazudozok, úgy utálom,
Képzetem csak a kassza kulcsát
és a kasszát kutatja.

Felröpűlök ekkor gondolatban
Túl a földön felhők közelébe,
S mosolyogva néz rám vissza
Lőrinc bankja, s birtokai
és minden honi házi kassza.

és így tovább...

jaegtoer 2022.10.29. 07:06:33

Bocsi, véglegesnek tekinthető (most még) változat:

Montázs... sánta ritmussal és rímmel, de őszinte szívvel, lopva, de visszaadva.................

Mélabéla béna bódulatban...

*
Itt van az ősz, Itt van újra,
szar mint mindig énnekem,
tudja isten mi okból,
szarozom is rendesen.

Kiülök a karmeliták erkélyére,
onnan nézek szerteszét,
s hallgatom a hallgatók
s oktatók bosszantó zörejét.
*
Mit nekem a zordon brüsszeliták!
Táncikálok, hazudozok, uszítok,
Képzetem az ingyen kasszát
és a kassza kulcsát úgy kutatja,
Mintha nem is lenne holnap.

Felröpűlök ekkor gondolatban
Túl a földön felhők közelébe,
S mosolyogva néz rám vissza
Lőrinc bankja, s birtokai
és minden honi házi kassza.

Délibábos ég alatt kolompol
Jó Lőrincemnek száz kövér gulyája;
Stadler Jóska, ha ezt látná,
Csettintene, nem is tízet, százat.

és így tovább...

gazoló 2022.10.29. 13:05:12

@jaegtoer: DDD

jambusaid élvezném,ha nem sírnék és baszna szét amúgy is hypertóniás agyamat a zideg!
süti beállítások módosítása