He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Heltai Jenő - Szerelmi vallomás

2021.05.02. 07:45 guma

Hogy mi egymást meg nem értjük,
Nagyon sajnálom, asszonyom,
Ha nem vagyok jó szeretőnek,
Egyébre nem vállalkozom.

Például arra, mit oly gyakorta
Szónoki hévvel mond kegyed,
Hogy meggyötört, szegény szívének
Legjobb barátja én legyek.

Legjobb barát, barát?
Szavamra, méltó egy hivatal,
De nem vagyok hozzá elég vén,
S ön aggasztóan fiatal.

Ön csupa élet, csupa illat,
Vakít, hevít, ragyog.
Hát hogy ne szomjazzam a csókjára,
Én ki angyal nem vagyok?

Hisz oly kevés, amit kérek,
Ha osztozkodni restell is,
Legyen a tisztelt lelke másé,
Nekem elég a teste is.

Legyen lelkének egy jóbarátja,
Kivel csevegni élvezet,
Csak ez a mamlasz, ez a bamba,
Ez a barát ne én legyek.

Legyen az övé minden poézis,
Az enyém csak az, ami tény,
Ő oldja meg a problémákat,
A ruháját - azt majd megoldom én.

Hogy ez a hang szokatlan önnek,
Kétségbe, kérem, nem vonom.
De annak, hogy megértsük egymást,
Csak egy módja van asszonyom.

Adjon a sors, mely egy tenyérről
Jót is, rosszat is osztogat,
Rosszabb erkölcsöket önnek,
Vagy nekem adjon jobbakat.

246 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr7916491200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2021.05.08. 17:59:26

@gazoló: "ki az a WR?"

:)))))))))))))

nem ismeritek frau kényszerképzeteit?

milyen csókák vagytok?:)))))

habakuk000 2021.05.08. 18:01:12

@taga20: ezazé valami. Te ilyen sértést nem tudsz kitalálni, ha 3 napig egyhuzamban simogatod az esztergát akkor se. :)

gazoló 2021.05.08. 18:02:05

@habakuk000: kösz zenéket

ver a víz,hogy nem tudok még kimenni.egy baromi jót kajálni Sahy Bieta nevű éttermébe,öblítve a brindzával töltött akármit a jó szlovák sörökkel.. utána elfeküdni a pázsitos Ipolyparton mielőtt bringára szállnánk))

eljön majd az idő)

kertben ügyködtem ma..eperoszlopot fabrikáltam,tulipánokat osztottam,palántáztam)))

gazoló 2021.05.08. 18:02:55

@taga20:

vegyél vissza köcsög

gazoló 2021.05.08. 18:05:46

@taga20:

ne kelljen,hogy idézzelek!

kérjél bocsánatot a hölgytől!

(valahol felsír Orica)

taga20 2021.05.08. 18:19:34

@gazoló: miből haver? kezdelek nem érteni.

taga20 2021.05.08. 18:21:16

@gazoló: idézzél! várom.

egyébknt, olyantól nem kérek bocsánatot, aki egy unatkozó pina.

ennyire ismerhetnél!:)))

gazoló 2021.05.08. 18:24:42

@taga20:

"ribi, lassan kezdek bepöccenni rád, pedig egy nulla vagy, egy unatkozó nulla."

és a többi szümtüvel..

barátok ők,miért bántod őket?

gazoló 2021.05.08. 18:27:15

@taga20:

nagyon különbözőek vagyunk,ettől szép ha megnyilvánulunk.
ne legyél már hollikistván)))

gazoló 2021.05.08. 18:31:47

@habakuk000:

meccset nézed?..Chelsea- Man City

tulajdonképen a BL döntő. 1.

gazoló 2021.05.08. 18:38:42

@taga20:

"aki nőket bánt szar fideszes"")))

Neytiri1 2021.05.08. 18:43:48

@habakuk000: énekesnő akartam lenni :)

Neytiri1 2021.05.08. 18:45:27

@habakuk000: @gazoló: Womb Raider. Híres nick, de ha ti nem ismeritek, akkor mégsem olyan híres :)))

taga20 2021.05.08. 18:47:37

@gazoló: tesó, te vagy az utolsó, akivel összeszeretnék veszni.

ezé amit mondasz, az úgy van.

ez így jó van cigánytezsvérem?:)))

Neytiri1 2021.05.08. 18:49:27

@habakuk000: nekem is piros autóm van, te! :)
Én szeretem, hogy piros.
Amikor már elegem volt a szürke télből akkor mindig az autókat néztem és a télikabátokat Pesten (idén nem, hóóóómofisz van már több, mint egy éve).
Tudod te, hogy hány szürke, fekete, ezüst és fehér autó van, ami beleveszik a szürke télbe?
És hány fekete és szürke télikabát?
Imádtam amikor végre jött egy piros, vagy sárga autó.
Vagy egy piros, vagy sárga, vagy világoszöld télikabát :)

habakuk000 2021.05.08. 18:50:01

@gazoló: Nem. Az a helyzet, hogy ezt a kézilabdára emlékeztető körbepasszolásos, ellenfél 16-tól hazaadásos focit nem szeretem.
Ugye alapból Spurs és Dortmund drukker vagyok, de mióta elment Pocettino, ritkán nézek meccset, pl a Spurs új pályáján még nem is voltam. Nem is igen megyek. Németeknél is idejét nem tudom, mikor, talán a Bayer-Barca 4:0 volt az utolsó, ez nem biztos. Unom. Ráadásul ez a szolgalelkű focihasonlat itt, ujjongás amott kihozza belőlem az állatot, kezdem végletesen megunni, megutálni. Régen fociztunk is, meccsekre is jártunk, más világ volt.
Inkább Odin:
www.youtube.com/watch?v=ch-fed2_swY

habakuk000 2021.05.08. 18:54:13

@Neytiri1: Akkor mégsem viszem tagát kávézni, belőle kinézem a piros nadrág sárga ing összeállítást is. :(
Én szürke veréb vagy varjú vagyok.

gazoló 2021.05.08. 18:56:37

@Neytiri1:

nem járok szanaszéjjel,drága az idő ilyen hiábavalóságokra,de vhol láttam már.
a fészes 'beömlő a Vincent és ez a kocsma kielégít))

a gyűlölködő blogoktól óvakodom..

nagyon jó a hvg 444-ről menekült kommentszekciója.. ennyi

habakuk000 2021.05.08. 18:58:13

@gazoló: walipilit tervezek, és keresem a megfelelő lexant plusz a szerkezet kivitelezőjét.
Bedurrant a derekam, fekszem mint egy faszent, nyomkodom a billentyűket.

Jövő héten ki akarom ásatni a gödröt.

taga20 2021.05.08. 18:59:58

@habakuk000: én depeses vagyok vidéki nyugger.
tudom eszt sem érted, de segítek!:)))

www.youtube.com/watch?v=snILjFUkk_A&list=RDsnILjFUkk_A&start_radio=1

habakuk000 2021.05.08. 19:01:37

@taga20: én azééé kitartanék, mert még tort kell a végén ülni fölötted, oszt a boszorkányok körbetáncolnak.

www.youtube.com/watch?v=nLgM1QJ3S_I

gazoló 2021.05.08. 19:02:34

@habakuk000:

a spanyol bajnokságot szoktam nézni..pontosabban az első négy meccseit..ott van foci..ezt a mait csak azért nézem,mert a bl döntő is ez lesz..A City szerencsétlen volt eddig évekig nemzetközi szintéren..most hátha sikerül..na és kedvencem a belga De Bruyne))

Neytiri1 2021.05.08. 19:05:47

@gazoló: igen, a helyzet végtelenül szomorú.
A gyűlölködés, a másikkal szembeni verbális agresszió mértéke az egekben.
És mi lesz, ha ehhez jön még jövőre a választási gyűlölködés is? És valahogy nem tud "kisülni", így félő, hogy robbani fog. Ideig-óráig a vészhelyzettel megakadályozzák az "utcára vonulást", talán ezért is ragaszkodnak annyira hozzá.

"párom rámszól..olyan vagy, mint egy ócska fideszes..olyan vagy,mint orbánviktor..na ilyenkor visszaveszek"
Mit csinálsz, amiért ezt mondja?
Bocsánat, ha olyat kérdezek, amiről nem akarnál bővebben beszélni, akkor csak mondd, hogy nem akarsz róla beszélni.
Nehéz megtalálni a határt, hogy kinél hol van az, hogy ez már "magánügy", ami szent :)

"A békességhez kell egymás tisztelete, nem sok, de egy kicsi kell. Meg a magunk tisztelete. Hát ehhez meg az kell, hogy tudjuk, kik vagyunk."
Nekem ez az Esterházy jut eszembe.

gazoló 2021.05.08. 19:06:03

@habakuk000:

jobbulást .. fekve jó agyalni,de a buxát ki kell majd nyitni.

én a teraszt sztném beüvegezni a citromok miatt,de horror árak vannak..

Neytiri1 2021.05.08. 19:07:24

@gazoló: ha mondod, el tudom képzelni :)
Azt gondolom, hogy egy érdekes korrajz lenne kiadni a Varánuszt könyvben.

taga20 2021.05.08. 19:08:27

@habakuk000: vidéki, a véhákát nem ismered?
én a 80-as évek végén voltam egy-két koncertjükön pl. az efemhában.

na nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=P0V8T_EXtdA

gazoló 2021.05.08. 19:09:05

@Neytiri1:

'Mit csinálsz, amiért ezt mondja?"

ne gondolj nagy dologra,de a nők nőből vannak..
amit ő annak vél,hogy diktatótrikus..

persze nem az))))

gazoló 2021.05.08. 19:11:27

@Neytiri1:

hűű ezz jó

szólj szümtünek,legyen rajta,mentse le.
ő a hagyatékgondozó))

habakuk000 2021.05.08. 19:16:25

@gazoló: Spurs-City volt az utolsó angol meccs, amit élőben láttam, még Yaja Tourével és Silvával, simán elfért a spanyol a hóna alatt, így jöttek le a pályáról, murisak voltak.

Neytiri1 2021.05.08. 19:16:28

@habakuk000: na, nem azt mondtam, hogy senkinek sem áll jól a fekete és a szürke, a varjakat pedig kifejezetten szeretem :)
A veréb pedig a legvidámabb madár, amit én ismerek.
Télen-nyáron boldogok, viháncolnak, imádják az életet.
Kedvenc meséim egyike volt A világ leggazdagabb verebe
www.youtube.com/watch?v=USqVFFnGges

habakuk000 2021.05.08. 19:19:16

@taga20: már nem érek rá, megyünk IV. Henriket nézni Mácsay rendezésével, jóccakát mindenkinek, kitartani a végtelenig!

Neytiri1 2021.05.08. 19:20:09

@habakuk000: jobbulást a deréknak :)

Neytiri1 2021.05.08. 19:26:35

@gazoló: nekem ahhoz, hogy lássam mennyire mások a férfiak és a nők, és mennyire nem lehet erről a másságról "leszoktatni" őket -nem ilyen nyers lenne a lényeg, de így tudom megfogalmazni-, egy fiút "kellett" szülnöm, és felnevelnem.
Annyi mindent nem értettem, hogy miért csinálják, hogyan nevelték, hogy ilyen lett, miért nem úgy látják, ahogy én, stb.
Nos, a lehetőséget megkaptam, neveljek én egy fiút, aztán majd meglátom.
Hát... megláttam :)

Neytiri1 2021.05.08. 19:29:51

@gazoló: a könyvkiadás nem olcsó mulattság, így gondolom, hogy ez sajnos csak egy gondolat marad.
Pedig sokféle ember, sokféle nézete és ismerete van ott.
Mennyivel gazdagabb, mint a manapság kiadott történelemkönyvek...

taga20 2021.05.08. 19:30:39

@habakuk000: párizs meg ér egy misét, tudom;)

robetmerlét olvastam.
nem láccik rajtam, de a francia história mind a tizenhárom kötetét olvastam.

gazoló 2021.05.08. 19:39:24

@Neytiri1:

"Mennyivel gazdagabb, mint a manapság kiadott történelemkönyvek..."

mekkora korrajz,ilyet lementeni közé tenni nagyon egyedi ..ráadásul kétoldalú ...volt ott angyal,imola stb. és egyszerre szólt politikáról,zenéről,versről,irodalomról,egyéb művészeti ágakról a világ minden tájáról.
a pomádé,magáról sokat gondoló,színházba is kerülő digger blog még a lomtárában sem férne el))))

taga20 2021.05.08. 19:53:57

@gazoló: én hogy szerettem ebolát, majdnem annyira, mint neytirit:)))

ártu meg egy jófej csóka lett.

gazoló 2021.05.08. 20:11:53

@taga20:

na ő mesélhetne Neytiri1nek ))

sosem voltál egy franciakisasszony,talán nekünk,akik régóta ismerünk ez nehezen tűnik fel)

gazoló 2021.05.08. 20:13:30

@taga20:

ártu sosem volt egy elveszett tag..simán eldogadnám ha idetolná angyalképét))

taga20 2021.05.08. 20:23:35

@gazoló: párszor összefutottan vele tavaly is.

jobb fej lett, mint én.

ő tényleg megjárta a damaszkusziútat:)))

taga20 2021.05.08. 20:27:13

@gazoló: ne hergeld a diggerblogot, me mingyá itt terem a keresztesvítéz erdész:)))

guma 2021.05.08. 20:49:03

@Neytiri1:

nem tudom hogyan csinálom, de én komolyan át tudok lépni minden szemétségen, tahó gomb nélkül kerülöm ki a rossz hangulatot okozó szösszeneteket.

nem ér el mélységeket, ha szórakoznak velem. inkább valóban nevetségessé válik az illető a szememben. pl van aki olyan jelzőkkel illet, anélkül hogy párbeszédbe keverednénk, elmond minden ócskának és "brigadérosnak" aki embereket irányít...

szóval fura világ ez a háló, néha "haragosokat" gyűjtünk, máskor barátokat.
én például blogolásba is becsöppentettem, amikor szokásomtól eltérve, beszóltam valahol valakinek...
meghívtak, itt vagyok...

gazoló 2021.05.08. 21:26:33

@taga20:

what a fuck "erdész?))

magándemokrata 2021.05.08. 21:46:07

@gazoló: üdv! egész életemben, "kerültem" majd egyszer.... most nekiállok megnézni!! www.vigszinhaz.hu/vig125/index.php

gazoló 2021.05.08. 21:58:20

@magándemokrata: DDD

nem fogod megbánni.
óriási kedvenc,zseniális darab,egyszer ..nem is olyan sokára tanítani fogják..hálás vagyok,hogy a hőskorban Kaszás Attilával láthattam abban az isteni színházban ..zösszes gyerekemmel..és azért is mert hallgatva azt gondolok amit akarock)) kösz Presserpici!

gazoló 2021.05.08. 22:17:31

@magándemokrata:

nézz be máskor is)) hozz magaddal egy régi gyíkot)

magándemokrata 2021.05.08. 23:07:36

@gazoló: látod, ez az amit nem tudok...időt, energiát kéne befektetni, hogy elérjünk, írjunk 5,10,20,30 varánuszosnak, hogy guma nyitva van! de van egy érzésem, aki annak idején ott volt, az ide is néha benéz, csak nem szólal meg! nem tudom el hinni, hogy csak úgy mindenki dobta volna a regjét, le pattan a politikáról, stb! azt sem értem, hogy boli mint második admin, akinek volt hozzá férése a bloghoz, nem tudott volna tenni valamit. azt sem tudom elképzelni, hogy senkinek nem volt elérhetősége fabiushoz... nem tudom! nem gondoltam volna soha, hogy egyik napról a másikra, valami megszűnik! amit én is olvastam, hogy valami tragédia történt... a varanus blog vége, így nem jöhet el! ez olyan semmilyen, kell, hogy legyen folytatása annak a szellemi holdudvarnak, ami ott "osztotta" az észt! bár sokan már nincsenek közöttünk.. nagyon nagy veszteség! valahogy azok a hírek is eljutottak hozzám, olvastam máshol, valószínű, hogy onnan azért valaki biztos el tudott érni valakiket, volt kontakt mert különben én se értesültem volna arról ami történt! a varánusnak létjogosultsága lett volna minimum addig, amig viktorunk, meg nem bukik! én 2010 től követtem, olvastam a blogot, jó volt szép volt, de ennyi nem volt elég! ha egyszer vége lesz ennek a nernek, kell valakit találni, akinél ott vannak a varanus atom kódjai, és írni egy posztot a ner bukásáról! úgy már eltudnám fogadni, hogy vége!

gazoló 2021.05.08. 23:14:17

@magándemokrata:

érthetetlen számomra is az,hogy azok akik ott voltak,nem keresik a kapcsolatokar(

habakuk000 2021.05.09. 08:00:26

@taga20: ez egy másik Henrik, annak ellenére, hogy ő is negyedik.
A te negyediked navarrai volt , a Mácsayé ( Shakespeareé) Lancaster.

Ugyan. Azééé kezdted olvasni, mert Siorac márki erősen szerette a fehércselédek szoknyáját emelgetni a szénásokban, aztán úgy maradtál. :)
Eszti pedig parasztromanát ít.:)
Jó könyvei vannak Merlenek.
Nekem a Malevil az etalon, de az Üvegfal mögöttől a Védett férfiakon keresztül a Madrapurig, érdekes könyvei vannak.

A Madrapuron a mai napig szoktam töprengeni, mit is akart ez az ember írni. :)

habakuk000 2021.05.09. 08:06:30

@gazoló: Én is a te leveled miatt keveredtem elő. Az igaz, hogy két év múlva, de nem túl gyakran takarítom a levelező fiókom.

habakuk000 2021.05.09. 08:17:10

@magándemokrata: Valószínűleg nem szeretted a szilvásgombócot. :)
A Padlás nagyon-nagyon jó, többször hallgatva mindig jönnek elő új gyöngyszemek.
Üdv, régen láttalak. :)
Nosztalgiától függetlenül is jó látni.

gazoló 2021.05.09. 08:39:01

@habakuk000:

"de nem túl gyakran takarítom a levelező fiókom."

azt amin megtaláltad én sem használom..még a hőskorban beregeltem és kb. félévente átnézem)
tagáék taliznak,beszélnek egyéb helyeken pár régi arccal de úgy látszik nem invitáltak senkit vagy gáz nekik ez a kocsma)

habakuk000 2021.05.09. 08:45:37

@gazoló: @Neytiri1: Nem értek veletek egyet. Egy nagyon-nagyon szűk szubkultúra, manipulált témákkal sokszor, és pár agresszív hangadó szemszögéből főleg.

Nem kell túlgondolkodni ezt a történetet szerintem. Guma az, aki a maga bölcsességében tökéletesen tudja, miről is van itten szó.
Kocsma. De: nem akármilyen, hanem egy igazi, jó kocsma. Természetesen ott vannak a könyvek is a polcain és padlószőnyeg van olcsó linóleum helyett így a padlóra köpni csúnyaság.

Ez egyébként nem degradálása a gyíknak illetve ennek a blognak, hanem az elismerése.

Ebből az országból nagyon hiányoznak az ilyenfajta kocsmák, kevés van belőlük. Vidéki Magyarország esetében gyakorlatilag nulla.
Jut eszembe, Boli mesterrel is kávéztam egyszer, még evezőstúrát is próbált szervezni amúgy, nagy sárkányhajós is volt történelmi vezetéknevével, ő is egyik pillanatról a másikra zárt.
Arra gondoltam akkoriban, kopogtattak náluk.

gazoló 2021.05.09. 08:48:36

@magándemokrata:

Boli és Fab olyan szinten vágta el magát,hogy novicsoktól a 'telelettatökömön át a dezertálásig mindent el tudok képzelni. talán Guma és Jég tudnak valamit.
volt egy később nicket változtató "munkásőr nevű tag ..vki róla vmit?
Épészmérnök Chiléből a hvgn és régebben a 444ről kommentelt.
Rodi a vmi kanadai újságban. Mariannt is látta Guma,mint colombofeleséget))

Orica és Jenőke elment ..legyen nekik könnyű a menny!

gazoló 2021.05.09. 09:19:55

@habakuk000: DDd

jujjj

de rég posztolták itt őt és ezt))

habakuk000 2021.05.09. 09:22:45

@gazoló: Épészmérnököt én is láttam néhányszor.

Mariannal nagyon szerettem vitázni gazdasági témákban, sarkos volt, merev, ahogyan elvárható egy könyvelőtől, én szokás szerint slendrián, sohasem egyeztünk. :)

Baromira mindent lehet már tudni. Fekszem oldalamon egy kutyával gyakorlatilag moccanatlanul, s kitűztem a walipilit, megvan konkrétan arra a helyre a téli napforduló beesési szöge, 19 02, tudom milyen széles legyen a padka, hogy a nyári fordulóig ne legyen árnyék, 4 fokkal kell elforgatnom észak-délról keletre a tengelyt, hogy a maximum fényt kapja télen, ha nem lenne hétvége, már pecsételhetnénk a szerződést.
Szenzációs.

taga20 2021.05.09. 10:40:31

@habakuk000: :)))

malevil az tényleg nagyon jó.
nekem még a sziget és az állati elmék is rohadtul tetszettek.

merle szerintem, nem írt egyetlen rossz könyvet se.

taga20 2021.05.09. 12:44:36

@habakuk000: ráadásul ült is benne:)))

magándemokrata 2021.05.09. 13:00:15

@habakuk000:
köszönöm! most már tudom, hogy előbb kellett volna megnéznem, sőt talán élőben! néha jó ide látogatni, nosztalgia! semmi más! üdv!

magándemokrata 2021.05.09. 13:03:06

@gazoló: bolival beszéltem munkaügyben, meg van a telefonszáma, lehet rácsörgök, és kérdezek! talán él még a telszám!

guma 2021.05.09. 13:28:14

@magándemokrata:

üdv!
régen tévedtél ide, bár látom néha, hogy olvasol... :DDD

néha szerintem is benéznek a "régi" cimborák. ám ez a kiskocsma nem az típusú mágnes, azért sem mert én nem posztolok saját vélemény, ami a lavinát elindítja...

(de nézd ezt a blogot: a kezdő emberek is elszivárogtak, pedig ők teremtették meg ezt a kocsmát, de annyira megváltozott pár év alatt az élet, hogy nincs hangulatuk itt élni a hétköznapokat...)

@habakuk000: betévedése, ezért meglepetés és ajándék, mert a független, kocsmai csevegés sikeres szereplője lett.

nekem a gyík felejthetetlen baráti viszonyokat hozott, amivel nagyon gazdag lettem. sosem tudom elfelejteni kölcsönös telefonalgatásunkat ami mérhetetlen sok röhögésbe fulladt Oricával...

habakuk000 2021.05.09. 13:59:20

@taga20: na, pláne...ez szlovák szó lehet egyébként alapból?

guma 2021.05.09. 14:18:41

@habakuk000:

az igaz, hogy a piros a fekete mellett az egyik kedvenc színem, de nem ezért ültem bele...

talán te is észrevetted mennyi mindent árulunk el magunkról, és van az a pillanat amikor ebből leszűri azt, hogy segíteni tud valahogy.
ez egy ilyen út volt és én lepődtem meg a legjobban amikor ajánlatot kaptam - amit elfogadtam, és jól esett a segítsége nagyon...

@magándemokrata:

nekem is megvolt, és néha dumáltunk, és segített is.
de azt hiszem nem él már a szám...

magándemokrata 2021.05.09. 21:20:47

@guma: üdv!örülök hogy jól vagytok! majd jövök néha...

2021.05.10. 07:40:22

@Neytiri1: Kétségtelenül hosszú utat tettél meg elindulásod óta. Ott tartasz most ahová öt évvel ezelőtt eljutni akartál? Akartál jutni valahová vagy csupán a végzet szeszélye sodort ide, mint a pitypang bóbitáit a szál? Megérte elindulni annak ismeretében, hogy hová jutottál? Megérte eljutni idáig annak fényében ahonnan elindultál?

habakuk000 2021.05.10. 07:42:51

@guma: Nem szabad ilyeneket írni Guma, mert véletlenül kiderülhet, hogy rendes ember.

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.10. 08:17:29

@guma:

Vannak emberek, akik aranyszívűek, de kifelé teli vannak tüskével. Velük csak az a legnagyobb baj, hogy általában azokkal a legrandábbak, akik tudják, hogy nagy szívük van. Pechjükre sokan megunják a bunkóságukat.

Neytiri1 2021.05.10. 08:57:12

@méhlovar(nő): "ott tartasz most, ahová öt évvel ezelőtt eljutni akartál?"
Nem akartam eljutni sehová. Beszélgetni szerettem volna. Végzet szeszélye csak az első lépés volt, amikor megkaptam a Subbás linket. Kerülhettem volna valami rószaszin habos-babos lánycsevely közepébe is. Én addig azt sem tudtam, hogy létezik ilyen világ.

Megérte elindulni annak ismeetében, hogy hová jutottál?
Igen. Sokat sírtam és sokat örültem emiatt a lépés miatt. De az életben is így szoktam.

Megérte eljutni ideág annak fényében ahonnan elindultál?
Igen, számtalan információhoz jutottam, megismertem néhány embert, van akit személyesen is. Számtalanszor jöttem rá, hogy rosszul reagáltam és számtalanszor jöttem rá arra, hogy jól. Talán (remélem) okoztam néhány embernek kellemes emléket is. És nagy mennyiségű olyan véleményt ismertem meg, ami megváltoztatta, vagy alakította az enyémet, vagy ha mást nem, segített megérteni, hogy miért más az övé.
Feltettem rengeteg kérdést, amire általában kaptam választ.
És megismertelek téged, aki az 5 évem alatt a legközelebb került hozzám, akinek leírtam minden rossz érzés és szégyenkezés nélkül, hogy szeretlek.

2021.05.10. 09:22:38

@Neytiri1: Hmm... no ez annyira szép válasz, hogy úgy érzem erre bármilyen reakcióm szükségképpen suta vagy egyenesen otromba volna... szinte érzem simításod könnyű borzongását arcomon...

Neytiri1 2021.05.10. 10:14:45

@méhlovar(nő): édes, hogy erről éppen a "Heltai Jenő - Szerelmi vallomás" alatt beszélgettünk, és nem mondjuk a „HétköznaPICSAlódások – Három csapás avagy a Köztársaság utolsó lehelete” alatt :)

Neytiri1 2021.05.10. 10:18:17

@habakuk000: az első nem én vagyok.
A második sem igazán, de már közelebb áll.
Egyszer, ha több lesz időm, keresek énekesnőket és egy daluk linkjével megmutatom, ha esetleg kíváncsi vagy rá. Többfélék lennének, "egy"-et nem tudnék mondani :)

2021.05.10. 10:21:46

@Neytiri1: Az intimitás megfelelő környezetet igényel... :)

habakuk000 2021.05.10. 10:32:09

Időtlen idők óta az első poszt, amelyben -igaz, egy kis kacskaringózást követően - a témához kapcsolódik a beszélgetés.

guma 2021.05.10. 10:58:24

@méhlovar(nő):

időtlen idők óta olvas benneteket különböző helyeken, de téged nem tudlak beazonosítani, @Neytiri1: is csak mérhetetlen naívitásával maradt meg bennem - sokat kuncogva azon, mintha néha engem kopizna :D

WR-rt azóta kerülöm, amikor olvastam értekezését a különbőző testnyílások használatáról.
és nem a prűd oldalam dominált akkor sem, csak abban az időben sok embert láttam katéterrel és nem a szexuális gyönyör miatt alkalmazták náluk...
mikor idekeveredett valahonnan, rám rúgta az ajtót és lehülyézett. válaszoltam neki, és becsületére váljon - bocsánatot kért.

guma 2021.05.10. 11:01:59

@habakuk000:

csak egy tanács: ne nagyon emlegesd, hogy mozdulni sem tudsz, úgy fáj a hátad.
még képes az asszonyával elindulni, hogy vigyen neked, teákat, krémeket és masszőrt :)))

guma 2021.05.10. 11:11:20

@látjátok feleim szümtükkel:

benéztem a gyíkra, és azt hiszem még azért nem törölték, süllyesztették el (mint számtalan másikat!) mert "élőnek" tűnik valamennyire a látogatástól! :))))

nem tudom miért volt hülye @taga20: mert szerintem ő is tudja, hogy mindenki másként kötödik az emlékeihez, szeretteihez és azok elvesztéséhez.

én már több mint 10 éve megmondtam fiaimnak, nem temethetnek el.
utálok járni a temetőkbe - én szeretek néha, bármikor 1 gyertyát gyújtani itthon, és arra gondolni ami/aki eltűnt az életemből...

Neytiri1 2021.05.10. 12:53:00

@méhlovar(nő): valóban...
A Herzl Eugen alatti környezet megfelelő intimitást nyújtott :)
Talán még örül is odafenn ennek...

Neytiri1 2021.05.10. 12:56:54

Weöres Sándor: Önkarikatúra

Hárman vagyunk, ha egymagam vagyok. A háromságomat ki érti meg?
Egyikünk bölcs, mint a kő és éppoly rideg, hideg.
Másikunk nyárspolgár és langyos-meleg, akár a szörp a nyári napon.
Harmadikunk dilinós kicsit és költő is és gyerek nagyon.

2021.05.10. 13:36:55

@Neytiri1: Ki is fulladt volna e poszt kábé két hozzászólással, ha nem csobbanunk hatalmas bombával a medence hűvös vizébe (mondta álmodozva az oltatlan pária).

2021.05.10. 13:52:38

@Neytiri1: Az atombomba nagyon jó dolog, végre elpusztítja mindazt a szörnyűséget, amit az ember létrehozott.

Neytiri1 2021.05.10. 14:42:07

@méhlovar(nő): volt már ilyen a történelemben...
Az oltatlan pária nincs egyedül :)

Lehetne olyan ez az atomba, hogy csak a szörnyűséget pusztítja el... mondja Neytiri, az Omaticaya Klán hercegnője...

2021.05.10. 14:51:06

@Neytiri1: Úgy tűnik Sanyi bácsi nem válogatott, az emberiség valamennyi művét szemétre hajította volna... de legalább őszintén utálta a gyerekeket...
Én még mindig nem láttam a filmedet... :)

Neytiri1 2021.05.10. 15:02:44

@méhlovar(nő): pedig ideje lenne, mindjárt jön a második részem :)

Az jutott eszembe, hogy előveszem az írásodra W.S. A teljesség felé kötetét, és
kinyitom, úgy, hogy ahogy nyílik, jobb oldalt, és azt leírom :)
Íme:

A kívánság, mint veszélytelen
Az önkínzás többnyire zsákutca, néha nagy kerülő, csak igen ritkán a legrövidebb út.
Legtöbb ember részére az élvezetekről való teljes lemondás éppoly káros, mint az élvezetekben tobzódás. Ami pedig a kettő közt van, a mértéktelenség (élvezetek, de kiskanalanként, óvatosan takarékosan) összezsugorító.
Úgy neveld kívánságaidat, hogy ne az élvezetek és hasznok felé irányuljanak, ezzel elkerülöd a lemondást, tobzódást, és mértékletességet egyaránt. Úgy alakítsd kívánságaidat, hogy akár az élvezeteket és életbeli hasznokat, akár ezeknek hiányát mellékesen fogadhasd, ne kelljen sokat törődnöd azzal, hogy részesülsz-e bennük, vagy sem. Ha érzésvilágod nem a változóra, hanem az állandóra irányul, ha a változót kívülről, idegenül szemléled, ha mindennel összhangra törekszel, ha az örök mértékre figyelsz: ezzel életbeli kívánságaid méregfogát kihúzod és számodra az élet javai és kárai nem veszedelmesek többé, csak felületesen érintenek.

2021.05.10. 15:41:05

@Neytiri1: Aha... szóval ne tobzódj az élvezetekben, mert az káros, de ne mondj le az élvezetekről, mert az is káros, de ne élj mértékkel sem az élvezetekkel, mert az meg összezsugorító... :) Még jó, hogy Sanyi bácsi sem sokat törődött azzal, hogy részesül-e a szesz áldásaiban vagy sem, mert egészen mellékesen tudta fogadni azt, amikor magatehetetlen állapotában az asszony összekanalazta valahonnan, s biztos helyre menekítette, s így az élet javai és kárai nem veszélyeztették őt többé, csak amúgy egészen felületesen érintették... :)

Neytiri1 2021.05.10. 17:25:47

@méhlovar(nő): Élvezeteket halmozhatott, hiszen az általad mindig említett alkohol is az, például :)
Az élvezetekről lemondás egy önkínzás (hiszen az embereknek igényei vannak, kinek mi az élvezet és milyen mértékben, az sem mindegy), az önkínzás pedig káros. Nem lehet lefolytani folyton a vágyakat, robbanás lesz belőle, vagy "atombomba" - mondhatnád-, ami viszont elvinné a szörnyűségeket (lehet, hogy igazad van?)
Szóval... az önkínzásos élvezetről lemondás legalább olyan káros, mint az, ha valaki önkínzást elvetve, teljes egészében beleveti magát az élvezetekbe.
Szerintem ezt nem Sanyi bácsi találta ki, bár, hogy mikor jutott eszébe, az nem mindegy. Amikor megfosztotta magát a delíriumtól, vagy amikor nyakalta a szeszt. Vagy mindkét lehetőségnél eszébe jutott és leírta, hogy ne felejtse el.
Valószínű, hogy bármilyen élvezetről is beszélt, a középutat nem kedvelte, mert az úgy érezte, hogy összezsugorította.
Ezzel eddig nem ment sokra, mert se így, se úgy nem volt jó, hát kitalálta, hogy az élvezetet és hasznát magát kell úgy alakítani, hogy ne legyen mellette lemondás, tobzódás sem (vagyis a két véglet). Itt nekem megnyaklik kicsit az értés az írásáról, mert emellé a kettő mellé fesorolja a mértékletességet is. Vagy én nem értem, vagy ennek így nincs értelme, mert a két véglet és a közép mellett mi van még? kétharmad, vagy egyharmad?
Aztán jön a kérdés, hogy mi lehet az az élvezet és életbeli haszon, amit kívánva nem baj, ha nem kap meg az ember? És tényleg csak olyat érdemes kívánni? Kicsit sem szabad belemenni brahiból olyan kívánságba, ami fáj, ha nem teljesül?
Kívülről nem igazán tudom szemlélni az érzésvilágom, bár az állandó sem biztos, hogy mindig jó, és sosem mehetek ki a szikla szélére, mert onnan sokkal szebb a kilátás, mint 12 lépéssel beljebb? Persze lehet erre azt mondani, hogy a 12 lépésem akár az életembe is kerülhet.
Mindenre összhang... micsoda álom... örök mérték... lehetetlenség... de lehet, hogy ő is úgy volt, hogy leírva milyen jól hangzik, milyen bölcsen, hátha valaki megfogadja, meg tudja fogadni a tanácsait.
Ha az élet csak felületesen érint, a kívánságok mértékletesek, akkor egy biztonsági játék az egész. De hát "a mértékletesség, a kiskanalanként, az óvatosan, takarékosan: összezsugorító", nem? Vagy az egészet nem értem? Vagy csak összecsaptam ezt a néhány sort? ;)

Azért én szeretem őt, az első verseskötetem a Bóbita volt, Hincz Gyula illusztrációjával, ami nekem nem annyira tetszett, de sokat segített a betűk tanulásánál. És a nyelvtörőbbek abban, hogy szépen ejtsem ki a szavakat, figyeljek erre is.

habakuk000 2021.05.10. 17:31:01

@méhlovar(nő): Ja, ja, ja... kezdhetné rögtön a Pietával, ha már nem sikerült kalapáccsal szétverni, rögtön utána jöhetne a Grande Arche, esetleg a Csontvári és Wasarely házak Pécsett ezekhez egy is elég szinte szomszédok, A Sikolyt véletlenül se hagyja ki, attól megijedünk úgyis, de a Füvészkertre sincs semmi szükség, bombát rá is, ha már sikoly, akkor ki ne hagyjuk Kovács Margit Gyászolóit, ne kicsinyeskedjünk, Szentendrét.
Ja, bombát mindenhová. Jó ötlet.

2021.05.11. 13:43:22

@Neytiri1: Én csak mókázom ám... Sanyi bácsi a világon a legjobb költő. Istenkirálycsászár az öreg...

Neytiri1 2021.05.11. 14:08:04

@méhlovar(nő): és mi lesz Kosztolányival, meg a tejen hízott kis rózsaszín malackákkal? :)

2021.05.11. 14:10:57

@Neytiri1: Kosztolányi is istenkirálycsászár csak ő másféleképpen igyekezett a teljesség felé...

Neytiri1 2021.05.11. 14:41:11

@méhlovar(nő): mindennek ára van. Éppen az istenkirálycsászár melletti életnek ne lenne?

Neytiri1 2021.05.11. 14:59:53

@méhlovar(nő): na, ezt megúszták :))))
Bezzeg én, ha most találkoznék az istenkirálycsászárommal, s feltenné ezt a kérdést... basszus, de bajba lennék :)

Neytiri1 2021.05.11. 15:24:37

@méhlovar(nő): nem a szerelmem mércéjét, hanem azt, hogy szeressem-e. Merthogy neki meg kéne indokolnia, hogy miért igen. Vagy hogy miért nem. És ha hülyeségeket és elcsépelt szöveget hozna, akkor tudnám, hogy ő biz'a nem istencsászár, legalábbis nem az enyém :)
A szenvedély nem a test "megjelenésétől" függő szerintem.
Az elfogadása/szeretése a testnek (saját és a másik) inkább libido növelő, és nem is kicsi... :)
süti beállítások módosítása