He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

A Magyar Hangban Váncsa interjú!

2020.07.31. 07:30 guma

 Váncsa István (Fotó: Hócipő/Vörös Szilárd)

Más embernek ez a mócsing a torkán akadna – Interjú Váncsa Istvánnal

Ez nem rendszer. Ez egyetlen, rendkívül energikus, rendkívül tehetséges politikai aktor életműve – így beszélt a jelenlegi állapotokról lapunknak adott interjújában Váncsa István. Az Élet és Irodalom főszerkesztő-helyettese egyúttal úgy fogalmazott Orbán Viktorról, hogy „az az ember, aki úgy tudott ellenzéki létből ismét kormányra kerülni az Európai Unió kellős közepén, hogy nyílt színen, tokkal-vonóval egy hét alatt képes a saját magántulajdonává tenni egy országot, az kérem tehetséges”.

(…)

Váncsa István továbbra is a miniszterelnök személyénél maradva beszélt arról is, hogy abban a szent pillanatban, ha ő valamilyen oknál fogva kikerül a hatalom centrumából, amely egyébként ő maga, akkor ennek a dolognak vége lesz.

(…)

Szóba került az interjúban az is, hogy Orbán Viktor vajon miért megy az uniós csúcsra felhajtott ingujjban, nyakkendőt a vállára dobva, zakó nélkül, zsebbe vágott kézzel. Amellett, hogy a publicista szerint „egy szegénylegény indul el a gazdag birodalom székvárosába”, azért több is van. Szerinte ezeknek a módszereknek az alkalmazására születni kell, más embernek ez a mócsing a torkán akadna.

 

Gasztroguruként követte-e a miniszterelnök kovászos uborkák terén kifejtett tevékenységét? Németh Szilárd gasztroposztjaival megbékélt-e már? Egyáltalán hogyan kezdődött Váncsa Istvánnál a gasztronómia szeretete? A kommunizmusnak hívott rend-szerben volt olyan momentum az életében, amire nem volt büszke? A rendszerváltáskor voltak illúziói, vagy már akkor is a „váncsai pesszimizmus” jellemezte a gondolkodását? Törvényszerű volt, hogy az urbánusok közé sorolódik be, és nem a népiek táborát erősíti? Mit jelent vajon a miniszterelnök mondata, miszerint a magyar férfi ember archetípusa a gazda? A mostani monolit rendszeren lát hajszálrepedéseket? Osztja-e azt a nézetet, hogy ha Orbán kikerül a képből, akkor ez az egész összeomlik? Mi történhet az Indexnél?

A válaszokat megtalálja a Magyar Hang július 31-én megjelent 2020/31. számában.

https://hang.hu/belfold/2020/07/31/mas-embernek-ez-a-mocsing-a-torkan-akadna-interju-vancsa-istvannal/

Az interjúból egy hosszabb szemlézés a hvg.hu-n:

 

https://hvg.hu/itthon/20200731_Vancsa_Ez_nem_rendszer_hanem_Orban_eletmuve

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr8916087304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2020.07.31. 10:08:39

elárulná valaki, hogy honnan és mire jönnek ide ma ennyien?
még csak 10 óra van, de az admin szerint 400 felett vagyunk a látogatókkal és lapleletöltéssel...

üdvözlök mindenkit!
csak kicsit kíváncsivá tettek, mi dönt ma rekordot...

guma 2020.07.31. 10:51:23

@lexrex:

erdészek gyökere, ha nem tudnád az admin számolja a látogatót és a látogatást külön.

tehát téged is budilakó, számontart, ha többször jössz, de matematilag nem számol új látogatónak akárhányszor esz ide a fene, mert csak láogatottságot növeled...
de ezt csak EMBEREK értik meg, neked magas marad a budidba.

boborján20 2020.07.31. 16:32:06

@guma: látom nehezen viseled a zerdész szerelmét, de ha engedsz előbb szabadulsz:)))

taga20 2020.07.31. 18:43:28

@lexrex: mi van erdészbarátom, mi fáj?

"Amikor ideszabadítottad a genetikai hulladék oldalkocsis büdösbunkó haverodat,"

na csak, hogy képbe kerüljél.
a vincenten olvastam diggerről, az örkény színházi darab alapján. megnézte jótündér, és írt róla. így néztem rátok.

semmi köze ehhez gumának. remélem ezt tisztáztuk!?

következő dolog:

"aki fölváltva mocskolt(és mocskol azóta is) engem, meg diggert, aki arról értekezett a senkiházi gézukával, hogy mit csinálnak a niggerek a lányommal Brüsszelben,"

soha nem beszéltem arról- hogy a lányod, aki nem keletre, hanem nyugatra ment, gondolom menekült miattad- gézával, hogy mit csinálnak a fekák a lányoddal.

remélem tovább nem hazudozol!

"Amikor Digger ezt szóvá tette, az volt a válaszod, hogy hát ezek ilyen aranyosfiúk, akik néha elvadulnak, meg egyébként is a genetikai hulladék gyurcsánybérenc oldalkocsis milyen milyen jól tud esztergálni.

Na akkor bazd meg a jóédesanyád. Én meg kurva jól tudok motorfűrészláncot reszelni, meg egyébként is olyan vagyok mint egy falás kenyér. Úgy általában."

erdész, szerintem 10 szabadon választott dologban, minimum 7-ben megennélek reggelire.

cimbi, elárulok még egy titkot. szerszámkészítő vagyok.
és még a hazaipályádon, a láncfűrész lánc élezésében
is elpicsáználak!:)))

erdész, erdész, te szopni jársz ide! viszont még fogazni sem tucc, me egy szerencsétlen pöcs vagy!

u.i.: elnézésedet kérem gumaasszony:)), de talán itt tudom egyedül tisztázni quercusmaximussal, hogy eddig és ne tovább!

guma 2020.07.31. 19:40:39

@taga20:

na megjöttem!

felesleges szócséplés ez már, mert a a valóságot hajlítja "magához". hiszen semmit sem ért, felfogni sem tud semmit a szavak értelméből, az emberi kapcsolatokból...

a legszebb az, hogy nem tudna mutatni semmit, hogy valaha valahol én beszélgetést kezdtem volna vele - mégis üldöz, zaklat baromságokkal.

abba meg, hogy én kivel barátkozom nehogy már ő abba beleszóljon.
sőt, diggernél sem akadtam ki, hogy kivel van jó kapcsolata, csak azt kértem, a stílusra vigyázzon, hiszen sosem engedtem meg magamnak, hogy bárkit ócsároljak.
az igaz, ha rám másznak akkor védekezem. ha kell rúgok, harapok - de nem gyilkolok, alázok másokat

mások magánéletével sem foglalkozom, elég az enyém, ami kielégít mert elég gazdag és színes.
az is feltűnhetne neki, hogy itt sosem téma, csak amikor rárúgja az ajtót a blogra vagy vendégeire.

EZT bizonyítani is tudom!

tehát felejtsd el, hogy valamit is megért a világból és a körülötte zajló eseményekből.
kár a szó rá...

reakcióit törlöm.

boborján20 2020.07.31. 20:05:13

@guma: mindig mekdöbbent, hogy van lejjebb. és van.

zenét szoktál? tessék:)

www.youtube.com/watch?v=8ow5WY3ABM8&list=RD8ow5WY3ABM8&start_radio=1

guma 2020.07.31. 20:59:03

@boborján20:

"mekdöbbent, hogy van lejjebb. és van"

igen, én is ezt tapasztaltam. ezért kerülöm nagy ívben a hasonló helyeket.

mivel én, az értelmet az emberi szót, a humort, iróniát értékelem, kerülöm az agressziót, a mocskolódást...

ezért nem olvasom diggert sem egy idő óta.

én vettem a fáradságot, és elmondtam mi a bajom, miért kerülöm.

ha van mondani valója és cáfolni tud abban, hogy én ott randalíroztam vagy bántottam, aláztam volna valaha valakit, mondja szemembe.
sőt mondja a szemembe itt, hol talált olyan véleményt amit nem a barátja generált ezen a blogon.
szóval ezért nem érdekel onnan a továbbiakban semmi, mert van amivel szórakozni tudok, akarok.

hozzám onnan átjött pár ember és jókat dumáltunk, utazásról, fotóról, stb...
még olyan is akadt aki utazásra hívott, vagy ékszer készítésről dumáltunk - de őt, te megsértetted azzal, hogy nem olyan könnyű a CNC kezelést megtanulni...

tehát nagyon érdekes, hogy mindenkivel szót értek, ezért furakodik, és itt töketlenkedik mert az én világomat irigyli ez a budilakó.
annyira nem érdekel, hogy egyetlen blogjára sem néztem rá, de nem bujkálok csak kikerülöm, mert nem akarok szaros lenni, még a digger kedvéért sem.

az én arcomért, vendégeimért én vagyok a felelős - ezért szellőztettek olykor, olykor.

na: jó éjt!
kösz a zenét!

guma 2020.07.31. 21:14:06

@boborján20:

hahahaha

a zene!
elfelejtettem megjegyezni a zenédről, hogy a Szabó bandáját csörgőkígyó hozta ide először. :-)

boborján20 2020.07.31. 22:36:21

@guma: és mék ezt nem is olvastad!:)))

"Quercus Maximus 2020.07.31. 20:38:55
@diggerdriver:

A szerencsétlen nyugger még mindig nem érti, hogy a degenerált genetikai hulladék oldalkocsis síkköszörűs miatt osztom.
Ez a patkány mióta kibasztad innen teljesen kifordult magából, követ mindenhová, és megpróbál a szerencsétlen olvasatlan idióta keresztbe tenni. Lásd fosblog. Napi szinten összeszarja magát az erőlködéstől.

Namost. Ez a szerencsétlen nyugger ide jön hisztizni, hogy állíts le engem.

Na akkor Nyugger. Nem kell leállítani, mert nem is lehet. Soha senkitől nem torpantam meg. Soha. Aki keresztbe tesz nekem, azt megroppantom. Vagy a jog erejével, vagy fizikai erővel.

Tehát. Fordítsunk a dolgon nyugger. Beszéld meg a csahos kutyáddal a dolgot. Ha kussol, békén hagylak.
Ha nem, visszajuttatlak a kórházba.

Világos?"

erre én beleálltam az erdészbe, hogy legyen találkozzunk, csak a köcsög digger kikúrt többször.

na ennyi:)

guma 2020.07.31. 23:09:44

@boborján20:

ez kurva jó a maga primitívségével. szenzációs!

ennél jobban be sem mutathatta volna magát ez a gyökér
hahahahaha

ilyen a világon nincs ennyire hülye nem lehet valaki! :-D

ez meg egyenesen csodálatos:

"Aki keresztbe tesz nekem, azt megroppantom. Vagy a jog erejével, vagy fizikai erővel. "

ennek fogalma sincs kivel kezdett ki!
de jobb is ha nem tudja... :-)

"Beszéld meg a csahos kutyáddal a dolgot. Ha kussol, békén hagylak.
Ha nem, visszajuttatlak a kórházba."

azonban aki le tud írni ilyent az remélem a bíróságon nem részegséggel, vagy beszámíthatatlansággal fog védekezni?

ebből nincs aki ki tudja mosni valahol is...

szóval addig röhögni tudok csak, és imádkozzon, hogy az én VALÓDI kutyáimmal ne ismerkedjen meg, mert az az igai meglepi neki...

hahahahaha

boborján20 2020.07.31. 23:18:08

@guma: kábé annyira beszartam az erdésztől, mint te:))))

zene mehet? tessék!:)))

a numerouno, vagy a fasz tudja, hogy mongyák kubaiul!:)))

www.youtube.com/watch?v=UXwLBS3yUkA&list=RDUXwLBS3yUkA&start_radio=1

boborján20 2020.07.31. 23:22:47

@guma: viccet félre téve!

ha túltolja az erdész feléd, csak szólj megoldom.

semmi durvaság, csak ész érvek;)

humanizmus:))))

guma 2020.08.01. 00:39:39

@boborján20:

kösz! :-)

ne avatkozz bele!
valóban olyan "kutyám" van, amilyen álmába se jöjjön elő, mert, még arra is megtanítja, hogy mikor, hogyan vegyen levegőt... :-DDDD

ráadásul sosem voltam ijedős. nálam csak a vizsga lezárása után van "láz" - tehát fel a fejjel, és nem kell saját vádiratát megíró agyatlannal foglalkozni.

akkor itt az ideje, hogy lezárjuk július hónap utolsó napját:

1077 lapletöltés

927 látogató!

974 látogatás
az admin szerint.

ezzel kívánok: szerencsés, kellemes, nyugodt augusztust!
süti beállítások módosítása