He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Enya ‎– The Video Collection

2020.07.17. 07:45 guma

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr4415681602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2020.07.17. 08:51:45

Tisztelt poszt toló, muszáj mindig órás, és hosszabb műsorokat nyomatni? Rövidebb nem akad?
Kedvelem Enyat, de azért egyhuzamban jóból is meg árt a sok(k).

boborján20 2020.07.17. 17:11:39

@látjátok feleim szümtükkel:

tisztelt szümtük, ott a számológépes világháló, benne a jutubnak nevezett valami. ott kedvedre válogathacc.

szívesen, hogy segíthettem a szánalmas életed színesebbé tételében!:)))

látjátok feleim szümtükkel 2020.07.18. 12:11:11

@guma:

Gondolom az ajánlott írásban foglaltak jegyében osztja a blogodon Boborján az ilyen megjegyzéseit:
"szívesen, hogy segíthettem a szánalmas életed színesebbé tételében!:)))"

Jó a blogod, de a mások alázásának eltűrése miatt én lelépek, nincs itt mit keresni. Pedig azt gondoltam van találni való, osztod a jót, ha a látogatóid nem is mind ismerik a másoknak adás örömét. További jó boborjánozást!

guma 2020.07.18. 12:41:04

@látjátok feleim szümtükkel:

bocs!

nem igazodtam/igazodok ki viszonyotokon - ezért nem szóltam/szólok bele...

mintha valaha valamikor, valahol történt volna köztettek valami - ami nem "nyilvános", és csak kötözködnek a 100 éves ismerősök, nekem legalábbis ez jött le.

ezek szerint rosszul mértem fel a helyzetet. sajnálom. :-)

(valóban van egy bicska nyitogató stílusa tagának, amit igyekszek kordában tartani...)

boborján20 2020.07.18. 16:26:00

@guma: á semmi komoly, régi cimbik vagyunk szümtükkel, csak néha nem vágja a poént.

lehet, hogy megöregedett:)))

boborján20 2020.07.18. 16:37:47

@guma: és te eszt olvastad? rdos dobta be a vinszenten.

nagyon patent, és méltó megemlékezés bogdánlászlóról.

én is nagyon bírtam őt.

ellenszel.hu/2020/07/15/mit-cs-kerdezte-bogdan-laszlo-a-baratjatol-katona-andreatol-amikor-a-neten-beszeltek-hol-vagy-laci-ugye-nem-igaz-ez-volt-az-utolso-kerdes-valaszul/

boborján20 2020.07.18. 16:56:04

@látjátok feleim szümtükkel:

"Gondolom az ajánlott írásban foglaltak jegyében osztja a blogodon Boborján az ilyen megjegyzéseit:
"szívesen, hogy segíthettem a szánalmas életed színesebbé tételében!:)))""

látod szümtük, ilyeneket tolsz, és aztán nem érted, hogy mi a bajom veled.

hogy tolhatod össze a két dolgot, bazdmeg?

ráadásul, rendszeres baszogatod gumát, mindenféle marhasággal.

u.i.: dobnék még neked valami ütőset, de gumára tekintettel, inkább nem teszem:))

guma 2020.07.19. 06:31:08

@látjátok feleim szümtükkel:

ez a poszt toló, olyan hülye, hogy szeret elmélyedni 1-1 koncert anyagában (közben mást is lehet csinálni, ha szól!), vagy előadó összefoglalt munkájában...

Mérnök és a srácok raknak be rövidebb jó számokat, tehát azért, ha kedved van akkor szelektálhatsz mi szóljon...

sajnálom, ha elbasztam a hangulatod - nem volt szándékos. :-D

@boborján20:

olvastam.
(azt is, hogy felajánlották a fehér hintót, fekete lovakkal a temetésre...???)

szóval elképesztő mennyire más hangok szólalnak meg egy igazán elismert EMBER és egy közpénzből hájpolt távozóval kapcsolatban...

gazoló 2020.07.25. 15:22:57

@guma:

rakjad csak a full koncerteket is amíg rakhatod,ki tudja mi jön itt hamarosan.

huppa.hu/szele-tamas-az-index-es-a-kalapacs/

guma 2020.07.26. 16:51:34

@gazoló: :-DDD

mint már sokszor mondtam: ezek az alapok aug végéig be vannak téve, de 1 1 napi esemény felülírja a napi szórást...
süti beállítások módosítása