He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Valamikor Jég a zenéről...

2019.09.29. 07:45 guma

Orica halála után kicsit kalandoztam a Varánuszon. Sok-sok gyöngyszemet találtam, pl ezt is:

köszönöm. jó volt a Földön kívül járni egy kicsit, de 'Bach on Silbermann' már csak lefekvés előtt hallgatom meg

és Jean Guillou improvizációjával kelek reggel, mert megérdemli.

miket tudsz?!

mondtam már, nem vagyok vájt fülű, de amiket eddig, és régebben is betoltál, még soha nem 'csalódtam', és meg szoktam hallgatni azokat is, amiket másoknak linkelsz.
lehet hogy majd kevesebbet írogatok, és többet "hallgatok" ennek lassan több értelme is lesz, mint hiábavaló dolgokon nyelvelni... egész nap hordtam a Dunába a vizet, de minek?
a zene meg egészen más dimenziókba visz, olyan mintha az Isten szólna hozzám, és éppúgy megilletődötten dadogok és sokszor nem értem mit akar közölni velem, csak annyit tudok hogy hiába vagyok még pont (.) se, rólam is egy egész szimfónia szól, mint ahogy mindannyiunkról, és amikor beszélünk, tulajdonképpen azokat a hangokat keressük, amik rólunk és a többiekről szólnak, és máris elkövetjük a hibát, mert az egész élet egy véget nem érő szimfónia, és minden ember egy hangjegy benne ami végig hallatszik amíg ki nem lobban az élet lángja és aztán már csak az Űr csendjének részévé lesz, ami végtelen, mérhetetlen és megfoghatatlan.itt. ellenben odaát már mi magunk vagyunk a világegyetem.

röviden ez jutott eszembe amíg hallgattam a zenéket, és lefordítottam szavakra, erre a földi létre...
ha nincs értelme, az csak azt jelenti, hogy kevés a szó, és azt is nehézkesen 'forgatom'

És ez a hsz mire is volt válasz:

@jaegtoer:
te akartad

íme: Bach Silbermann-on

(az előzőn a Kammertone 419 Hz!!!)

www.youtube.com/watch?v=tR4qCXq3H8M

több mint egy óra!!!

és ez Widor az "őrűlt" Bach BWV 244 záró rész átirat

www.youtube.com/watch?v=rZQ--KHn21A&list=PL5961F7D249D05A34

brühüyyy

 

 

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr8515159320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2019.09.29. 10:27:56

mit keres itt Jég szövege? :)
talán a téma miatt, ami nekem nagy meglepetést okozott, hogy még ebben is milyen profi "kritikusi" szöveget ereszt el...

magándemokrata 2019.10.04. 18:29:02

most ez komoly??? mármint orica?

guma 2019.10.05. 05:03:14

@magándemokrata:

komoly... :(
Jenőke is elment.

guma 2019.10.05. 15:07:26

@magándemokrata: :)

elgondolkoztatott felbukkanásod...

van vagy 15-20 ember akit avatarról "ismerek", mert vagy 15 éve olvasom (pl Oricát) őket.
ebből személyesen 6 embert volt szerencsém megismerni.
Oricával ez kimaradt, pedig 5 éven át sokat dumáltunk telefonon. megváltottuk a világot és iszonyú nagyokat nevettünk.

később tudtam meg, hogy amikor már mindenkit leállított, mert fárasztotta még a duma is, akkor még az utolsó óráiban velem még mindig beszélt és nevetett egyet.
így csakis viccnek fogtam fel, hogy : guma haldoklom...

nem is folytatom...
van amikor nem lehet visszaforgatni az idő kerekét és megérteni sem lehet, hogyan, mivel tud belopózni valaki az életedbe annyira, hogy megszereted és hiánya fáj...

magándemokrata 2019.10.05. 16:08:00

@guma: @taga20: üdv! jenőkéről olvastam egy blogon, azt be is másoltam még a varánuszra...
sajnálom, nagyon! én évekig, csak olvastalak benneteket.

igen voltak jó esték, jó hangulat, csak kicsiben nem tudtuk megtenni azt amit az ország nagyban! nem tudtuk magunkat megvédeni attól, ami bomlasztott, pusztított!
annyit azért elvártam volna a fabiustól, vagy a bolitól, hogy oda vágjanak egy szösszenetet....
ennyi volt, mindenkinek sok sikert...

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.10.05. 16:13:19

@magándemokrata: saját magunktól nem tudtuk magunk megvédeni?

taga20 2019.10.05. 16:55:19

@magándemokrata: szeva ember!

"annyit azért elvártam volna a fabiustól, vagy a bolitól, hogy oda vágjanak egy szösszenetet....
ennyi volt, mindenkinek sok sikert..."

ez nekem is tüske a szívemben, a mai napig.

de hát csak a szépre emlékezzünk, és ne vesszünk el a részletekben!

azé remélem, hogy te jól vagy!:)

magándemokrata 2019.10.05. 19:43:59

@PeniValdes: okos lány vagy te, tudod miről írok!

magándemokrata 2019.10.05. 19:45:53

@taga20: igen, rendben vagyok! néha olvasom te is!

azért én szeretek elveszni a részletekben!

magándemokrata 2019.10.05. 20:18:30

@PeniValdes: igazad van, én is csak a sajátomat tudom.

guma 2019.10.05. 20:20:05

@magándemokrata:

szerintem valami történt a háttérben mert más vonalon is elérhetetlené vált Fab.
Boli meg nem bloggazda volt, csak admin vagy szerkesztő, korlátozott jogosultsággal...

magándemokrata 2019.10.05. 20:41:38

@guma: boli azért komolyabb kontaktba volt vele, ezért nem értem ezt az egész történetet.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2019.10.05. 21:24:20

@guma: az egyik hogy Fab találkozott minden Istenek istenével
vagy, hogy kapott egy visszautasíthatatlan ajánlatot...

guma 2019.10.05. 21:33:44

@PeniValdes:

nem tudom.
csak annyi derült ki, hogy még telefonon sem elérhető.

de nekem Knosszi, Nyúl és Habba, Cirbolya is hiányzik.
nagyon bírtam szövegeléseiket.
(bocs, most a csajokat kihagyom :D)
süti beállítások módosítása