He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Hobo Blues Band- A zene marad (búcsúkoncert)

2017.11.20. 06:00 guma

A Földes László által 33 éves korában, 1978-ban alapított Hobo Blues Band 33 év működés után, 2011. február 12-én tartotta búcsúkoncertjét a Papp László Budapest Sportarénában.

Az elhangzó dalok: 1. Rohadt Rock and Roll 2. Mindenki sztár 3. Moszkva tér blues 4. Operett 5. Középeurópai Hobo Blues I. 6. Dőlnek a szobrok 7. Ki vagyok én? 8. Országút blues 9. Hosszúlábú asszony 10. Tetovált lány 11. 3.20-as blues 12. Édes otthon 13. Enyém, tiéd, miénk 14. Mata Hari 15. Oly sokáig voltunk lenn 16. Mesél az erdő 17. Egy Madarász sompolyog a Tátrai erdőben 18. Zöld sárga, zöld sárga 19. A hitetlenek dala 20. Balladás barátaim 21. Nem hallod, üvöltök 22. A bolond levele a kisfiúnak 23. A fattyú reménytelen szerelme és halála 24. Hajtók dala 25. A vadászok bevonulása 26. Fut a nyúl a mezőn 27. Orgia 28. Szabadíts fel! 29. Kőbánya blues 30. A személyi kultusz mindent túlél 31. Torta 32. Kopaszkutya 33. Tiszta szívvel 34. A hetedik 35. 45-ös blues 36. Középeurópai Hobo Blues II

206 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr2812877458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

habakuk000 2021.07.16. 19:57:27

@eszti.....: Ebben a században. :(
Egy kazah ismerősöm egy ideig a városban lakott, s próbáltunk neki barátnőt keríteni, így én is kénytelen voltam bevetésre igyekezni péntekenként nem tinidizsibe, hanem "nosztalgiásba" kerítőként.

Nem jártunk nagy sikerrel, mit tagadjam, akik tetszettek neki, azokkal az égadta világon semmilyen nyelven nem tudtak beszélgetni - pedig 5 nyelven beszélt talán, ha jól emlékszem, mondjuk magyarul nem olyan nagyon - de élménynek jó volt. Kicsit fárasztó, az igaz. :)
Asztanában talált aztán magának oroszszőke lányt.

Régen láttalak, mi újság veled? Rendben vagytok már?
Túl vagytok a járvány megpróbáltatásain?

Gazoló nagyon várja a következő novellát! (én is)

eszti..... 2021.07.16. 21:17:32

@habakuk000:

Szia! Nem igazán követem sem a járványügyi helyzetet, sem a politikát.
Már szabadságon vagyok, csak a hobbijaimnak élet. A kertészkedés és az írás tölti ki napjaimat. Olyan ez, mint egy végtelenített vakáció. Kiléptem az időből, néha rácsodálkozom az órára vagy a naptárra, aztán szöszmötölök tovább.
Annyira jó a napok egyformasága. Természetesen fejemben pereg a film. Egy történetet írok, aminek először a vége készült el. Magányos szösszenetnek indult, de az olvasók folytatást kértek, most tartok a 15. résznél. Gyors ütemben be kell fejeznem, mert már itt az új ötlet.

eszti..... 2021.07.16. 21:18:58

Most néztem, nem is 15, hanem a 17.

eszti..... 2021.07.16. 21:21:44

Ez nem novella, hanem emlék. Egyik fotómhoz írtam.

A másik lehetséges magyarázat

„Az egyik lehetséges magyarázata, hogy ismerőseidnél az írásaidból is áradó belső értékek a mérvadóak.“
A másik lehetséges magyarázat szerint a ruhakötény, a festetlen arcot tarkító ráncok, szarkalábak sora gyermekkorunkat idézi. Kendővel lenne teljes a kép, aminek egyik szárát munka közben foguk közék vették, ha meglazult, így egy kézzel is szorosra tudták húzni édesanyáink.
Így láttuk őket. Arcuk, karjuk napcserzett mélybarna volt, ahogy lábuk is térdtől lefelé. De ha egy kósza szellő meglebbentette a ruhakötény szélét, a kombiné alól hófehér bőrük villant elő.
Ezért kedves sokak számára a fotó, mert egy letűnt kort idéz, ahol nem jártak kozmetikushoz. Fodrászhoz is csak félévenként, tartóst tetetni. De nagyanyám még esténként kifésülte háta közepéig érő ősz haját, hogy újra befonja, s kontyba tűzze, ahogy lánykorában. Fejkötetlen sosem láttam. A többi asszonyt sem. Néha nagy melegben vállukra eresztették kendőiket. Csak egy pillanatig tartott. Épp addig, míg megigazították. A félbe hajtott kendő egyik fele mindig hosszabb volt, Így ért le egészen a nyakig.
Minden bizonnyal nagyot nevetnének az akkori asszonyok, ha látnák mit művelnek ma szépségápolás címén magukkal a nők. Tornázni? Ugyan!
Aki reggel etetéssel kezdte a napot, háromszor, négyszer fordult a kútról. Természetesen két vödörrel, hisz úgy van meg az egyensúly. Ez csak az állatok etetése. Itatni délben is kellett, este újra. Meg kellett dolgozni az éltető vízért, nem mindenütt volt pumpás kút. Csigás kúton először leengedtük a vödröt. A gyakorlottak a henger alá tették egyik kezük, ezzel szabályozták a leereszkedő lánc sebességét. Akkor kellett lassítani, mikor a vödör a víz felé ért, hogy lágyan merüljön alá. Aztán sok karizom gyakorlat következett. Időben kellett lendíteni a vaskart, különben nem fordult könnyedén át. A heti mosáshoz két kád öblítővíz kellett, plusz a mosógépbe való, azt a sparhéton forraltuk. De egy vízzel lehetetlenség volt kimosni a heti szennyest, így fehérek után vizet cseréltük. Gépben és a kádakban is.
Ehhez képest a kapálás kikapcsolódás volt. Kapálás közben az ember lánya elgondolkodik élete fölött. Átgondolja sorsát – magáét meg a családjáét is. Gondjaira keres megoldást. Ha nincs pityereg egy kicsit, majd elei jutnak eszébe. Nagy-, déd- és ükanyák akik egy sokkal vészterhesebb korban igazították szeretteik életét. Ha nekik ment, nekünk is fog, s mire a harmadik sorra ráfordulunk, már mosolygunk.
Nem emlékszem rá, hogy gyermekkoromban a derékbőségét siratta volna valaki. Azt ugye mondták, hogy „ Lánykoromban az uram két marokkal átfogta a derekam“, de aztán nevettek. A legények megemberesedtek, a lányok megasszonyosodtak házasságkötés után. Na, nem azonnal, de a második gyerek elvitte alakjukat. Akiét nem, az olyan fajta volt. Ez volt a természet rendje, senki sem apellált ellene.
Ez látszik a fotón egy asszony, túl az ötvenen. Mögötte már több van, mint előtte. Ahhoz, hogy a lencsébe tekintsen nem kell smink, frizura, csicsás ruha, csak bátorság és derű.

Neytiri1 2021.07.16. 21:22:20

@eszti.....: szívesen. Én nagyon szeretem. :)

taga20 2021.07.16. 21:38:13

@Neytiri1: érdekes, hogy én, aki nap-nap után értelmes tartalmakkal gazdagítom a szalon minden napos vendégeit, az elmegy, aki meg benéz havonta, az meg máriamagdolna:)))

szerintem jó nekünk az orbáni világ, pár hónappal ezelőtt eszti is megaszonta!:)))

eszti..... 2021.07.16. 21:41:10

@taga20:

Le kellene tenni azt a csavarlazítót! :))))

habakuk000 2021.07.16. 21:41:57

@eszti.....: :)
Közvetleneidre gondoltam, nem az országra, azt elolvasom a paraméteren és társain.

Mikor itt voltál meglehetősen pesszimista voltál. Bele tudom maga élni a kertészkedéseidbe, az írásba kevésbé. :)
Ez jó, kedves írás, habár a tornászkodó nőket is becsülöm, én képtelen lennék a számítógép előtt szuszogni.
Nekem kimaradt ennek az életnek az ismerete, biztosan nem volt egyszerű, hogy jobb volt-e nem tudom, minden bizonnyal más volt.

www.youtube.com/watch?v=LczGSoibRe8

Gyakrabban gyere légy szíves.
Nekünk már minden nap van ehető paradicsomunk. :)

taga20 2021.07.16. 21:48:09

@eszti.....: ez egy saját élmény, vagy olvastad valahol?:))

eszti, hamá, én voltam az, aki jó pár helyen(varánusz) megvédtelek.

egy kérdés. melyik szavam, mondatom volt vállalhatatlan?

egyébként szeretlek, de mikor faszvagy, akkor nem:)))

habakuk000 2021.07.16. 21:49:21

@taga20: Ilyen igazságtalan ez a világ, a tékozló fiút is jobban körberajongták, mint a normálist. :)

Azokat az értelmes tartalmakat leszel szíves nagybetűkkel írni, vaksi vagyok oszt nem szoktam észrevenni őket. :)

www.youtube.com/watch?v=Ckom3gf57Yw

eszti..... 2021.07.16. 21:54:14

@habakuk000:

Ők jól vannak, hála az égnek. Mindenki beoltatta magát. Nekem is.Negyven paradicsompalántám van, kész ültetvény. Gyönyörűek. most még mi is csak esszük, de 1-2 hét múlva elkezdhetem a befőzést.
A férfiak visszajárnak nagy szerelmükhöz, vagy inkább megpróbálják elfelejteni?

eszti..... 2021.07.16. 21:58:49

@taga20:

Mondtam, hogy le kellene tenni a csavarlazítót! ))))

taga20 2021.07.16. 22:02:53

@habakuk000: a vaksiszemeddel nem látod vidékibumer!:)

zenét szoktál cigány, tessék!:)))

www.youtube.com/watch?v=o1GeCOnycF8

taga20 2021.07.16. 22:08:26

@eszti.....: hugi, téged csak a tükör zavar mi?:)))

na zene, me nem akarlak bántani és szeretlek.
aszt nem tudom miért, de szeretni jó:)))

www.youtube.com/watch?v=2xS2WPDQ7-0

habakuk000 2021.07.16. 22:15:48

@eszti.....: Nem tudom. Én nem járok vissza, ha néha találkozom véletlenül valakivel nagy ritkán, annak örülök, ennyi.
Felejteni nem akartam soha, jól éreztem magam mindig, amíg működtek a dolgok. Az igaz, volt egy szakasz az életemben, amikor öt évente váltás volt, azaz lehet mégis felejteni akartam, s ugrottam fejest a következő kapcsolatba.
Ami véget ért, az véget ért.
Ez sem igaz, pont a tagának linkelt unforgiven-t vonyíttam egy teljes éjjel automata visszajátszásban, azaz valószínűleg szerelmes lehettem, mint az ágyú( két verziója is van) amikor autóztam Görögországba a fél éve elhagyott barátnőt megmenteni.

Egó, szakítás, ki szakított, ki van túl rajta, ki nem sok minden függvénye lehet egyébként.
Nem tudom Eszter.

eszti..... 2021.07.16. 22:31:55

@taga20:

Má' hogy zavarna! Nem olvastad, amit írtam? )))

eszti..... 2021.07.16. 22:35:10

@habakuk000:

Ha szerelmes voltál bele, akkor miért hagytad el? Ez negyven alatt vagy fölött történt?

taga20 2021.07.16. 22:36:24

@eszti.....: a sorok köszt kéne olvasnom, mint az átkosban, vagy itt a nerben?:)))

egy kérdés!
még mindig olvadozol a csutigecitől, vagy az csak egy botlás volt részedről?

eszti..... 2021.07.16. 22:39:52

@taga20:

A sármos pasasok a gyengéim. Nem tehetek róla.

habakuk000 2021.07.16. 23:13:31

@eszti.....: Mit fogok én ezért kapni Jégtörő uramtól. :(
40 fölött.
Miért? Mert nem tudtam feldolgozni, hogy otthagytam a gyerekeimet, hogy egy nagy bunyevári majom vagyok. Folyamatos meghasonulásban éltem, hetente két-három nap én voltam a gyerekekkel délután, este, utána mentem dolgomra.
Két "ötéves" kapcsolatom ment tönkre, majdnem a harmadik is, csak közben felnőttek a gyerekek.

A héten küzdöttem itt a legényekkel a Szajer családdal kapcsolatban, a volt rendezetlen magánéletem juttatott oda, hogy ne érezzek semmiféle alapot mások magánéletébe történő beleugatásra. Ezt ők nem értik, valószínűleg nem voltak hasonló szituban, amikor a fél város rólad csámcsog. Természetesen semmit sem tudva az eseményekről, a mozgatórugókról.

Ha van gyerek, azt nehezen dolgozzuk fel, pszichológushoz nem megyünk, hallgatunk mint a sír, aztán hagyunk tönkremenni mindent.

habakuk000 2021.07.17. 06:31:17

@gazoló: Csobbantál hajnalban? Amikor csak te vagy és a tenger?

taga20 2021.07.17. 07:32:33

@habakuk000: hallod haba, magyar vidékre is ilyen traktoros lányok kénének, és kizöldülne a határ:)))

www.youtube.com/watch?v=JjjcBcp97zk

habakuk000 2021.07.17. 07:52:56

@taga20: Az egyik szomszédasszony ilyesmi, csak kisebb traktor, nincs teteje, nagy szalmakalapban szokott föl-alá flangálni a ház előtt. :)
Mondjuk mostanában fél öt körül kezdik a napot, éjfélig-egyig a fülesbaglyok babazsúroznak, ötkor a harang zúg, de már kezdi a sárgarigó és a harkály is.
Príma vidéki csend.

www.youtube.com/watch?v=UKbdgL2M4Os

De szerettem én görög táncházba járni. :(

habakuk000 2021.07.17. 08:15:04

@taga20: eszméletlen gépek vannak egyébként a mezőgazdaságban is.
www.youtube.com/watch?v=jpEmoZGYPoI

eszti..... 2021.07.17. 10:08:59

@habakuk000:

Rég olvastam ilyen összeszedett elemzést. Minden benne van, ami egy hímneműt férfivá tesz.
Köszönöm, hogy leírtad.
ui. Nem hiszem, hogy valaha is pszichológus segítségére szorulnál. Nagyon rendben vagy.

eszti..... 2021.07.17. 10:17:25

@gazoló:

Az egyik kedvencem. Köszönöm.
Nemrég múltam 53. Egyre nagyobb késztetést érzek arra, hogy ne festessem tovább a hajam. Talán a kozmetikust is kerülni fogom egy ideig. Legalább is addig, míg tart ez a csodás remeteélet. A kendőzetlen valóságra vagyok kíváncsi.

taga20 2021.07.17. 10:41:42

@eszti.....: persze hogy nem szorul pszihodokira, me én kikezeltem évek alatt:)))

coub.com/view/1oc4mv

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 10:51:42

@habakuk000:

Kösz, szokott lenni. Tavaly nem volt ( kivágtak néhány nagy fát a környéken ), idén megint hallottam.

A koreográfia szép, de az igazi az volt, amikor anno gyekkoromban márius 15-én a nagy gyöpön táncoltak falusi szerb fiatalok eredeti ruhákban ( szüléké volt ), a lányokon eredeti aranypénzes nyakláncokban.

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 10:52:28

Valaki bemászott a gépembe, blokkolja a kommentjeimet, de kiszúrtam vele.

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 10:54:28

@eszti.....:

Nincs jó, senki nincs jól. A korosodással együtt jár a mi lett volna, ha kérdése is. Ettől nincs jól az ember. De el lehet fogadni, hogy a megtörténteket soha nem lehet visszacsinálni.

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 10:55:19

@eszti.....:

Ja, és ez nem tudati kérdés, ez biológia.

habakuk000 2021.07.17. 11:01:58

@látjátok feleim szümtükkel: Na, így próbáljon kedveskedni neked az ember.:(

Nem te voltál, akinek szép élménye volt a szabadtérin a Mojszejev csoport?

Jól nézünk ki, ha csak taga marad video linkelgetéshez . :(

habakuk000 2021.07.17. 11:08:57

@taga20: Az mán szentigaz. Utánad bármilyen megpróbáltatás kökörcsines, babarózsaszín felhős leányálomnak tűnik. :)

www.youtube.com/watch?v=JAdDkFx0_6o

eszti..... 2021.07.17. 11:17:06

@látjátok feleim szümtükkel:

A fenét! Számtalan példa van arra, hogy egyesek folyamatosan másra hárítják a felelősséget érettebb korukban is. A kérdés meg folyamatosan ott bujkál bennünk. Csak a válaszaink lesznek egyre kristálytisztábbak, amennyiben képesek vagyunk időben szembenézni gyengeségeinkkel, hibáinkkal.

eszti..... 2021.07.17. 11:18:22

@taga20:

ahogy mindenkit. téged receptre kellene felírni. )))

habakuk000 2021.07.17. 11:24:55

@eszti.....: Közhelynek tűnik, de valóban látványosan látható, ha rendben van a lelked, akkor az kisugárzik a külsődre is.
Ha torz, negatív, akkor vakolhatja bárki az arcát 5 mm vastagon akár, legyen fiatal vagy kevésbé az, akkor is olyan lesz, mint a hátramenés.

Nagyon sok szép idősebb embert lehet látni, elég nagy baj, hogy nálunk sajnos arányaiban kevesebbet, mint a németeknél, hollandoknál.

www.youtube.com/watch?v=42jbRxpBItc

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 11:45:31

@habakuk000:

Nem tudom mi gond van a válaszommal? Hiszen már megírtam, szeretem a Mojszejevet, ez a korográfia is szép, de erről beugrott az eredeti, a szüleiktől tanult szerb néptánc szépsége. Valahogy magyar néptánc soha nem volt rám olyan hatással, mint ez. Pedig még a faluban tartott lakodalomban is láttam kólót táncolni fiatal embereket, és csárdást táncoló időseket.
Sajnos mire nagy lettem, az idősebb néhai fiatalok, már az én tanáraim voltak, és nem táncolták azt, amit korábban láttam. Valahogy kiment divatból.
Jöhetnek a linkjeitek, mert élményt nyújtanak. Ezekkel tudom a napi gondokat átugrani.:)

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 11:47:34

@eszti.....:

Nem a számtalan példáról, hanem a számtalanul sok öregedő és agyilag változó emberről beszéltem. Példát és is tudok.

habakuk000 2021.07.17. 12:04:21

@látjátok feleim szümtükkel: Én is szeretem a Balkánt. A csevapcsicsa illatfelhőjükkel, a lassúságukkal, a vendéglőből mindenkit kikisérő rezesbandájukkal egyetemben.:)
Jártunk Muzsikás táncházba is Sebestyén Márta énekelt, de a görögöt valóban jobban kedveltem, nem tudom, miért.
Lehet botlábú vagyok, de az is lehet, méltóságteljes tud lenni a szirtaki, kihúzod magad, s hadd szóljon.

www.youtube.com/watch?v=8HdES7qZqyw&list=RD8HdES7qZqyw&index=1

taga20 2021.07.17. 12:13:05

@gazoló: cigány, nekem semmit nem küldesz?:)))

gazoló 2021.07.17. 12:13:31

@eszti.....:

"Nemrég múltam 53"

sokáig élj festetlenül.
vannak nők akik szépen tudnak megöregedni,sőt szexin))
Gombaszög hamarosan lkezdődik.

a vágy elérhetetlen tárgya)

youtu.be/lTve1ViMJww

gazoló 2021.07.17. 12:15:37

@taga20: bocs tesso

köszkívánatra Ujj Zsuzsitól a f@omra nyírom a p...t))))))))

habakuk000 2021.07.17. 12:17:59

@gazoló: Váááááááá..... :)
Nem irigykedem cseppet sem, sokkal jobb nekem eltömődött mosogatógépben kaparászni. :)

Az a kő. De jól mutatna a kertben a kínai lilabogyó takarásában. :)

www.youtube.com/watch?v=60kkMxudmXc

taga20 2021.07.17. 12:31:06

@habakuk000: látod, látod, azé csak te is felismered, ha lassan is, az igaz gyöngyöt:)))

zene mehet? tessék!

www.youtube.com/watch?v=M_ciiCyxOJA

habakuk000 2021.07.17. 13:16:02

@taga20: Hogyne. :)
Kakasod van-e?
hvg.hu/itthon/20210717_A_harangszo_utan_a_kakaskukorekolast_is_betiltatnak_egy_balatoni_telepulesen_a_nyaralok

Micsoda primitív arrogancia szükségeltetik ahhoz, hogy valaki lemegy egy faluba nyaralás címén rontani a levegőt, s nekiáll baromságokat intézkedni.
Biztos ner-szavazók, de legalábbis nemzeti magyarok, azok az ilyenek.

taga20 2021.07.17. 13:49:38

@habakuk000: azé az ötös harangozás kicsit durva! nem?:)))

a kakasból meg egy jó kis kakasherepörit kell csinálni, és mindenki le fog nyugodni.

az arrogáns pesti is, meg a suttyó vidéki is:)))

coub.com/view/r8oot

habakuk000 2021.07.17. 14:26:14

@taga20: itt is ötkor harangoznak, de addigra már elmegy a traktor a szalmakalapos szomszédasszonnyal, már a harkály leverte az első dobszólót, madarak is nyomják...
Hozzá lehet szokni...
Minek ment oda? Ez itt a kérdés.

www.youtube.com/watch?v=0Pq8vOVbvzs

taga20 2021.07.17. 14:33:07

@habakuk000: haver, mindenhez hozzá lehet szokni, de nincs kedvem.

a gulágon is a rab, aszt mondta, hogy ha sztálinevtárs tudná eszt, nem engedné;)

egyébként, júliusban má nem nyomják a madarak reggel hajnalban.

eszti..... 2021.07.17. 15:21:15

@látjátok feleim szümtükkel:

Az agy nem. Gondolkodásunk változik az idő múlásával, ha szerencsénk van. Méltósággal is meg lehet öregedni. Tudni azt, hogy okkal maradtak ki dolgok az életünkből vagy alakultak másképp, mint szerettük volna. Az elég nevetséges számomra, mikor valaki/bárki elmúlik 50 és siránkozik az életén, amit saját maga döntései alakítottak.

habakuk000 2021.07.17. 15:29:31

@taga20: Valamelyik mindig nyomja, most a sárgarigó és a harkály, utóbbi mindig koránkelő volt.
Nincs ezzel semmi baj, a fülesbaglyok voltak olyan hangosak az este, azt hittem lejöttek a tornácra, azok viszont ha jól érzik magukat szeptember közepéig itt rajcsúroznak a házba vezető madzagokon, szeretnek ide jönni. Hangosak picit, s hatan heten is magyaráznak.

eszti..... 2021.07.17. 15:31:37

@habakuk000:

Coco Chanel mondta, 50 évesen olyan az arcod, amilyet megérdemelsz. Szerintem mifelénk is van elég, csak nem kapnak publicitást. Máig azzal foglalkozik a média, hogyan maradjanak fiatalosak a szépkorúak?
Pár napja találkoztam egy idős nénivel, gyermekkoromtól ismerem. Az egyszerű falusi öregasszonyból annyi derű sugárzott, ritkán látni ilyet. El sem hittem, hogy már 80 éves.

habakuk000 2021.07.17. 15:39:39

@eszti.....: Szeretem a flash mobokat és a reggeli írásodat követően elkezdtem keresni csúnya arcokat a videókon.
Nem nagyon találtam. Érdekes, de tényleg egy nagy csomót végignéztem, ma háziemberkedős napom van.

www.youtube.com/watch?v=7qHClLZVc6k

Randa lelkű ember nem áll meg egy flashmobra?

eszti..... 2021.07.17. 15:59:19

@gazoló:

Már megnyitott. Itt van a közelben, de nem vágyom oda. Sem a tömeget, sem a hőséget nem bírom. Akkor jártam hasonló helyekre, mikor kellett. Főiskolás koromban. Nemcsak jártam, szerveztük is Gombaszög elődjét.

Nyilván lesz valamiféle smink meg frizura is, ha elkezdődik a suli. De addig háziasszony leszek, az a régi falusifajta. )))

eszti..... 2021.07.17. 16:10:40

@habakuk000:

Az élmény megszépíti az arcokat. Tegnap egy városi rendezvényen voltam. A szomszédasszonyom, aki gyógytornász mesekönyvet írt. Illusztrátora egy amatőr festő. Idegenkedik a művésznő megszólítástól. A hölgy 25 évig dolgozott szalag mellett. Mikor leszázalékolták, festeni kezdett. Eszméletlenül tehetséges.
Félelmetes dolgokat hoz ki belőlünk a kor.)))

habakuk000 2021.07.17. 18:12:19

@eszti.....: Ugye? És az, ha találsz magadnak normális elfoglaltságot, amiben sikeres tudsz lenni.
Én pl baromi finom kenyereket sütök. (Ma zsömléket is.)

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 21:19:56

@eszti.....:

Nem értem az agy miért nem? Az öregedés azon nem fog? Mert a méltósággal megöregedés és az agy öregedése közt csak annyi a kapcsolat, hogy a méltóságggal öregedő agya nem romlik le. Nincs agyérelmeszesedése, meg egyéb vérellátási gondja. Akinek van, az nem is biztos, hogy tud róla, mások látják meg a leépülést.

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.17. 21:24:03

Azért emelt fővel elmondom, hogy állítólag "...a szerver unja a liberopartazita hulladék dumádat". Mármint az enyémet.

Emelt fővel megfogadom, hogy "Ne hátráláj!". Nem fogok.;Đ

habakuk000 2021.07.18. 07:49:58

@látjátok feleim szümtükkel: Nem csak a szerver, Szümtük, nem csupán a szerver... :)))

basszus, egészen egyszerűen képtelen vagyok nem leütni az ennyire magas labdákat. :( Pedig küzdök ellene erősen. :)

www.youtube.com/watch?v=S5FCdx7Dn0o

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.18. 08:48:54

@habakuk000:

Látod az is leütésre való, hogy rendre kimaradnak betűk a szövegeimből. Egyrészt lusta a klaviatura, másrészt lusta az író ellenőrizni a szöveget.;D

gazoló 2021.07.18. 12:35:12

@habakuk000: @látjátok feleim szümtükkel: @taga20:

jurákkata megvan skacok?
aztakurvaszodomaifundamentál életbe!

a bűnösváros után megcélozták a bűnösnyugatot.
hová vezet ez? :-(

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.18. 13:22:07

@habakuk000:

No, de forró nyári délután sem érek rá 3 órán át ilyen szép zenét hallgatni. Sajnos kertes hában mindig van tenni való. Még vasárnap is.:(

Kifene az a jurákkata? Ilyeneket meg különösen nem érek rá olvasgatni.
Azért megkérdezném tőle, honnan lehet tudni, hogy az isten nem jóságos bácsi, mint ahogy a liberálban képzelik? Netán a liberálok jobban és többször olvasták már a biliát, mint a pesti srácok, és katák?

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.18. 13:23:41

@habakuk000:

Majd a nyugis esős öszi estéken, meg télen lesz rá idő.

habakuk000 2021.07.18. 17:37:09

@gazoló: Megnéztem ezt a jurákkatahivatalost, ez azért már valami...:)
Szerintem ő például úgy is gondolja, szorgalomból nem lehet ekkora vadmarha egy ember.
Nagy büszkeség, XXI században ekkora hülye azért nem minden bokorban terem.

gazoló 2021.07.18. 18:49:13

@habakuk000:

fészenvívokvelük.
elképesztő kereszténység mögé bújtatttott,középkori ostobaságok. :-(

taga20 2021.07.18. 20:25:45

@habakuk000: döbbenet! minden héten azt hiszem, hogy ennél már nincs lejjebb, aztán még is.

viszont ez már olyan szintű, hogy a mai napon le kellett volna mondania gecinek, és eltakarodni a picsába!

EZ AZ ORSZÁG TÉNYLEG EGY PÖCEGÖDÖR LETT, A CSUTIGECINEK KÖSZÖNHETŐEN!BROÁF!

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.18. 20:54:27

@habakuk000:

Nincs itt kérem semmi látnivaló, lehet tovább menni.

Tegnap nem tudtam ide kommentelni, aztán a végén csak sikerült, és eltünt a blokkoló oldal. Pedig én nem vagyok újságír(t)ó.

Neytiri1 2021.07.18. 21:07:03

"A TASZ szakmai igazgatója, dr. Szabó Máté Dániel szerint hiába nagyon tág a magyar szabályozás, ettől még jogilag sincs feltétlenül rendben az újságírók titkos megfigyelése. „Formálisan a magyar jog nem tesz különbséget hivatások között a titkos információszerzés esetében. De ez nem jelenti azt, hogy az újságírók ugyanolyan feltételekkel figyelhetők meg, mint mások” – mondta Szabó, és emlékeztett arra, hogy az Emberi Jogok Európai Bírósága már több ítéletében kimondta, hogy az újságírókat titkosan megfigyelni, forrásaik védelme érdekében csak különleges feltételek esetén lehet. A feltételek fennállását pedig valamilyen külső szereplőnek – például bíróságnak – kell megállapítania, magyarázta Szabó, hozzátéve, hogy a magyar gyakorlat ennek egyáltalán nem felel meg."

Miután ez kiderült, tesz-e lépést valaki ezzel kapcsolatban (például a megfigyeltek), vagy ismét egy hírnek vagyunk tanú, ami borzolja a kedélyeket és aztán nem lesz belőle semmi?

jaegtoer 2021.07.19. 01:55:52

@gazoló: ahogy a valamihez is értő emberekből egyre több hátrál ki a banda mögül (évek óta folyamatosan a második, harmadik vonalból), helyükre egyre több jurákkata szerű egyedek tömege tódul, s úgy tűnik, közben, mintha versengenének, hogyan múlhatják alul az emberi minimumot, aztán ha már megvolt, akkor saját magukat. Gerinc vonatkozásában hamarosan eljutnak az amőbáig. Persze az ellentáborban is megvan a sikeres igyekezet, csak hát ez nem mentség.

gazoló 2021.07.19. 11:59:23

@jaegtoer: :-(

végül de nem utolsósorban várakoznak a bevethető,mindenevő kecske,birkanyájak és az orsósférgek armadája.

gazoló 2021.07.19. 12:38:51

@habakuk000:

talán még ott a youtube-on amikor Gulyás Marci egy Márc 15-én szénné szopatja ezt az ostoba nervát))
....

lehallgatási ügyhöz..
legkisebb légypiszok létemre,úgy másfél éve

gazoló 2021.07.19. 12:43:24

....külföldre telefonozás közben egy perccel utána a hívottal visszahallottuk a beszélgetésünket egy az egyben..
azt hittük mind a ketten megbolondultunk,de végül nyugtáztuk,hogy bekapcsolva maradt valami a fijjuknak egy hibás szoftver miatt..
azóta is röhögünk rajta :'(

Neytiri1 2021.07.19. 14:57:29

sz.j. "most mindent elmondok amit tudok erről az ügyről. Pontosabban azt, amit nem tudok (...)
A kormányzatnak nincs tudomása ilyen típusú adatgyűjtésről."
www.youtube.com/watch?v=yrPiTIsdhxI&t=6s
Akkor nincs is több kérdés...

jaegtoer 2021.07.20. 06:49:56

@Neytiri1:

Mi a probléma?
Szabad sajtó, szabad akarat, szalad a szabadság, szabad a lehallgatás.
Tényleg nem értem, mi a baj.

Neytiri1 2021.07.20. 07:48:07

@jaegtoer: mi a probléma?
Az, hogy elromlott a hűtőm.
Mivel még garanciás, ezért vagy megcsinálják, vagy lehet venni másikat ennek árán (ennek jobban örülnék, másikat vennék, inkább pótolva az árat). Még szerelőt sem kell kerítenem.
De!
1. Nyár van, és baromira hiányzik a hűtő. Aki nem hiszi, próbálja ki, nem kell hogy rossz legyen a hűtője, egyszerűen ne használja semmire és így egyen, főzzön, vásároljon be (a bolt nálunk nem a sarkon van, jóval messzebb).
2. A héten jön ki majd a szerelő, nem tudni mikor. Lehet, hogy pénteken (is akár). Megcsinálja, aznap már van hűtő. Ha kuka, akkor beviszi a papírokat (azt mondták két naponta) a biztosítóhoz. Ezek után ők feldolgozzák és postán küldenek egy utalványt, amivel el lehet menni csak ilyen boltba, ahol vettem. Ez a környékemen nincs - egyébként. Hogy a posta aztán hány nap alatt hozza ki, az a következő kérdés.
Szóval legrosszabb esetként úgy gondolom két hétig nincs hűtő.
Na, ez probléma. Most. Nekem.

gazoló 2021.07.20. 10:29:02

@jaegtoer:

nincs itt semmi látnivaló,mondják))
a pegasus freeware verziója már "szabadon letölthető a piratebay torrentoldalról,osztjónapot.
a zinternet is hamarosan ingyé lesz ,van annak felelőse is. úgy hívják gandzsaügyi álomtitkár.

jaegtoer 2021.07.20. 19:50:27

@Neytiri1: Mennyi idő telt el a vételtől?

Neytiri1 2021.07.20. 19:55:05

@jaegtoer: szeptember elejének valamelyik napján lesz 5 éves.
Amikor vettem, akkor vettem hozzá (milyen sok eszem volt) kiterjesztett idejű garanciát, így 5 év lett.

taga20 2021.07.20. 19:58:29

@Neytiri1: jég egy öreg gelkás szakember.
szerintem ha valaki tud neked segíteni, ako ő lesz az.

:))))))))))))))

Neytiri1 2021.07.20. 20:03:47

@taga20: @jaegtoer: tényleg? :)))
Istenem, de jó egy ilyen szakember a "háznál". :)

jaegtoer 2021.07.20. 20:59:30

@Neytiri1:

Akkor már nincs azonnali pénzbeni visszatérítés. Szoktál imádkozni?

jaegtoer 2021.07.20. 21:01:29

@taga20: igen-igen. CNC-zni is tudok. ja, nem, az CKM volt, vagy valami ilyesmi:-)

Neytiri1 2021.07.20. 21:06:12

@jaegtoer: a biztosítós mondta ezt, amit leírtam. A beszélgetést felvették. Ha hazudik, akkor tovább megyek.
Imádkozni nem szoktam.
De hiszek Istenben, az elég? :)

taga20 2021.07.20. 21:14:26

@jaegtoer: vagy a fürgeujjak;)

ja és a cékáem is azért szűnt meg, me lemondtad az előfizetésedet!:)))

eszti..... 2021.07.22. 23:02:33

@látjátok feleim szümtükkel:

Másról beszélünk. Te az agy fiziológiai változásáról én meg a gondolkodás változásáról, ami egy-egy életciklus közötti átmenet velejárója.

látjátok feleim szümtükkel 2021.07.23. 08:54:54

@eszti.....:

Értettem én kezdettől, csak az zavar, hogy a korsodás hatásait figyelmen kívül hagyod. Pedig a kettő szorosan összefügg. Gyerekkortól kezdődően. Ha az agy nem fejlődik, akkor a gondolkodás sem halad előre. Az agyat is frisíteni kell, mint a számítógépet, mert különben beragad. Úgy látom, te ezt sikerrel csinálod. Kitartást, lehetőséget és sok sikert a jövőben is, gátak nélkül.
süti beállítások módosítása