He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Nem remekmű! De a "költők" hallgatnak, csak amatörök ontják a rímeiket...

2012.03.31. 22:00 guma

(gyorsan selejteztem pár levelet, ez is közte volt....)                     Meddig?

Hé, hitvány nagyurak, simlis jogász népek!
Meddig lehet még szemétkedni néktek?
Ugyan mit gondoltok, meddig tűr még e nép,
Hiszen elveszitek már szinte mindenét!

Az elődeitek sem voltak angyalok,
Hozzátok képest csak piti tyúktolvajok!
Majd mind a "vörösöktől" kaptatok diplomát,
Így nektek sem nehéz eladni a hazát!

Azok negyven évig szívták a vérünket,
Ti másfél év alatt hozzátok végünket?
Volt nyolc évetek ígérni, mesélni,
De a népnek már nincs miből megélni!

Mára millióan vannak munka nélkül,
És ez a szám napról napra bővül!
Aki még dolgozik, az se sokra halad,
Fizetéséből semmi se marad!

Biztosan nem volna ekkora már a szátok,
Ha néha napján a nép közé járnátok!
Másfél évi kontárkodást belátva,
Gyorsan elhúzhatnátok, van hely a kukákba'!

Létminimum alatt milliók tengődnek,
Míg zsebetekben milliárdok gyűlnek !
Mit csináltatok őseitek országából?!
De majd kiráz benneteket a nép a gatyából!

Hiszen jól tudjátok, az elmúlt húsz év alatt,
A szegény népnek semmije sem maradt!
Dúsgazdagok lettetek és tudhatjátok,
Igazságról szólok, becstelen kontárok!

Az elmúlt másfél évben is hazudtatok sokat,
Trónra ültettétek dicső "bajnok" urat.
Ezt nem én mondom, hisz nem oly régen,
Ő állította magáról a Hazug TV-ben.

Így aztán kibővült, nagy lett az "Orbánság",
A sok államtitkár, miniszter s a Rokonság!
Vannak épp elegen benn a kabinetben,
Erre mondták régen "kutya van a kertben"!

Elég rég kezdődött - ORszágBÁN - ja munkássága,
A Média törvény, az alkotmány lett a fő tákolmánya!
A 2/3-dal őszerinte szabad kezet kapott,
Népünk még sose volt ily kiszolgáltatott.

Figyeljetek ide újdonsült gazdagok!
A nép nem felejt  -  tűr, de már acsarog,
Nincs több mit veszteni keserűen, csendben,
Nem lesz már helyetek az új parlamentben !

Felnőtt egy nemzedék,  itt áll munka nélkül,
Sok szegény nyugdíjas is éhségtől szédül!
Ha beteg a gyerek, nem tud gyógyszert venni,
Nem tud fűtést, villanyt, netán hitelt fizetni.

Most lett csak igazán gyarmat Magyarország,
Mert a törvényeket gazemberek hozzák!
Miért kell uszítani itthon s idegenben?
Csak élni szeretnénk, békességben, csendben !

Örülhettek, hogy még nyugton vagyunk,
És hogy már nem lesztek, azért imádkozunk:
Ments meg Uram minket Orbántól, Lázártól,
Semjéntől, Schmittől, sok sunyi dilettánstól...

(Jött még egy! Ennek szerzője is van!) 

Én vagyok...

írta  Member

Liberális voltam,
de Istenné váltam,
Mikor pár szövetségesemet
Jól bedaráltam.

Tudtam mikor kell
Balról jobbra átvágni,
Unortodox módszerekkel
Új utat vájni.

Megértettem, csak akkor
Lesz tiszta a kép,
Ha párton belül nem riogat
Ellenzék.

Én vagyok a vezér,
Én vagyok a nép,
Én vagyok a kezdet,
Én vagyok a vég.

Szociális demagógia, ez
kell a népnek,
Vajon a kádáros szocik
Erre mit lépnek.

Őket alkotmányba foglalom,
Valami nekik is jusson,
Ha az LMP tüntet,
A rendszer eltüntet.

Én vívom a harcom,
Erre nagy az arcom,
Kétharmaddal felruházva
Az ellenzék menjen a jó @$ß& anyjába.

Én vagyok a próféta,
Én vagyok a jó példa,
Én vagyok az önkény,
Én vagyok a törvény

Brüsszel nem Moszkva,
Hogy az észt nekünk ossza.
Az IMF egy saját bank,
Hogyha kérünk, hitelt ad. 

A média, ha kell, kisatírozza,
azt akinek ítéletét a bíróságom hozza.
És ha egyszer véletlen fordul a kocka,
Ott vannak a haverok bebetonozva.

Pörögjön, termeljen a törvénygyár,
A négyéves tervektől nem hátrál,
Épüljön fel egy olyan ország,
Amelyért Rákosi atyánk is büszke lenne rám.

Én vagyok a személy,
Én vagyok a remény,
Én vagyok az ELÉG,
Én vagyok a Szentkép.

Éljen a Fidesz! Éljen a Fidesz!
Téged is elnyel, hogyha nem figyelsz!
Éljen a Fidesz! Éljen a Fidesz!
Fordulj csak szembe, majd jól megfizetsz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr154352886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása