He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

film

2011.10.06. 13:03 guma

Levegő, Víz, Föld, Tűz.

Négy nemzetséget köt össze a végzet, amikor a Tűznemzetség brutális háborút indít a másik három ellen. Már egy évszázad telt el és semmi remény arra, hogy letérjenek a pusztítás útjáról. A harcok próbára teszik Aang bátorságát is, aki rájön, hogy ő az egyetlen Avatar ki képes mind a négy elemet irányítani...

(még nem volt időm megnézni, de biztos nem rossz. DDDDDDDDD)

Az utolsó léghajó (The Last Airbender)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr203270810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

¦卍®Ξ™ 2011.10.06. 13:53:36

ezeken mindig olyan jókat vigyorgok, hogy:
még nem volt időm megnézni, még nem olvastam, nem tudom mi van benne, nem értem hogyan, de biztosan nem rossz (ezért ideteszem elétek, a nem tudom mit, nesztek) :)

¦卍®Ξ™ 2011.10.06. 13:55:05

@¦卍®Ξ™: vagy ezt a módszert használod a még nem olvasott levelek tárhelyének, és spamhirdetések megosztásának? :)

guma 2011.10.06. 16:09:42

@¦卍®Ξ™: most valóban ne gonoszkodj :)
csak vigyorogj!
DDDD

be mertem tenni, mert amit ebben a csokorban küldött (az illető, és időm volt megnézni :) az mind jó volt eddig!

ha pont ez és a másik 2 szar -> pofára estem. van ilyen....

guma 2011.10.06. 17:03:02

most 30 percet belenéztem :)

nem rossz film ez (aranyosnak tűnik) -> este majd folytatom a bámulást. D

Ayuamarca 2011.10.06. 18:14:45

Nálam folyton leáll pufferelés miatt. Majd eccer megnézem :)
Egyébként ez miez? Milyen oldalon van fenn ez a film?

guma 2011.10.06. 18:39:38

@Ayuamarca: néha előfordul nálam is :)

de ha később újraindítva simán megy. most elsőre játssza :)

megkeresem az emailt, (ha nem töröltem) mert kaptam vagy 30 filmet (mert nem tudok máig sem letölteni) és bénaságom jelzi, hogy csak ami direktben elindul azzal boldogulok. DDDDDDD

mi van a picivel? :)))

jól alszik?
eszik szépen?
asszony hogy bírja? (és te? D)

Horizont 2011.10.06. 19:05:54

@Ayuamarca: Na hogy vagytok? Csendesek az éjjelek??És a nappalok??Növekedik a legényke? Hallottad Laspalmasnak is most született kisfia:))
Én meg csak itt irigykedek rátok:)))

guma 2011.10.06. 20:59:28

@Ayuamarca: @¦卍®Ξ™: megnéztem :)

családi film "kategóriába" sorolnám.
látványos, szimpatikus (nincsenek rémesek DDD) szereplőkkel, élvezhető látvány megoldásokkal, egész jó összhatású kosztűmök, tájak.

¦卍®Ξ™ 2011.10.06. 22:29:50

@guma:
a film stílusa : fantasy
1 éve láttam a moziban a fiúkkal:)

a rajzfilmsorozat, ami alapján készült, meg 2005 óta megy a nickelodeon mesecsatornán :)
süti beállítások módosítása