He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

nem vagyok ideges... - mindenkinek (néha kell a nyugtatóan szókimondó reeeeeepp)!!! DDD

2011.06.21. 17:24 guma

A szép lelkek, most kicsit forduljanak el! :)                                          A többiek üvöltsék levezetésnek a másik számot is...


  Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Haver hát ez fura, meg üt a guta,
Mert az égvilágon mindenki kivan, mint a kutya!
És ez rád is átragadt, ne is tagadd,
A parányi planétánk a dühtől dagad
A felszínek alatt, meg bújik a harag,
De akad pillanat, hogy jön, lát és harap
Egy fenevadat farag, belőled a düh,
Majd úgy eltűnik, mint szőr közt a tetű.
Nem válogat, és ha van áldozat,
Nem vár sokat, jöhet a kárhozat.
Jöhet akár kiegyensúlyozott, nyugodt,
Vagy szerény, a végén úgyis maga lesz a rém.
Én, Te, vagy Ő, legyen az férfi vagy nő,
Ezzel mindenki fertőzhető.
És ki tudja honnan, de lassan meg fogan,
S a roham végezetül, agressziót szül

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Elég egy apró szó, ami „baszottul bánt,
Vagy egy hatalmas szopatás, mit neked szánt.
Na de mind ez egyre megy, mert a lényeg,
Mint egy féreg a döghúst úgy emészt el a méreg,
A düh, a harag, az indulat, a bosszú,
Ez egy kutya mind, a lista piszok hosszú.
És az összes habzó szájjal várja, hogy prédája
Arra járva magát felkínálja
Ha valaki rád dudál: -Egyből ugrasz!
Vagy sorban eléd áll: -Egyből ugrasz!
Vagy mindegy mit csinál: -Egyből ugrasz!
Hiszen hogyha irritál: -Egyből ugrasz!
Az klassz, na hát most tombolhatsz.
Nincs szer haver, amitől egyből lehiggadsz
Na de ne hidd azt, hogy köddé válnak
Mert vannak dolgok, amik haragot táplálnak
A rossz ízű szájak, a dolgok, amik fájnak
A hírek, vagy az árak, amik az egekbe szálnak,
Az elfojtott bánat, vagy a valótlan vádak,
És a hűtlen társak, aki csendben átvágnak

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Nagy levegő, belégzés, számolás négyig,
De semmit nem enyhít, az egész egy nagy tévhit.
Az izmok megfeszülnek, a szív duplán dobban,
Az eddig felgyülemlett harag most kirobban.
Nyomban fel lobban a gyűlölet máglya lángja,
A testet átjárva hajtja igába
Hiába küzdenél, hiába álnál ellen,
Mert meg nem retten, szétáramlik a testben.
A száj szitkokat szór szüntelenül, szerte szét,
Két kéz, könyörtelenül kettékaratéz.
A láb lelkesen lóbálva lendül, és nem tűr meg
Pár lábon belül, senkit maga körül
De nézd csak a vihart, mi hetekig kitart,
Függetlenül, hogy milyen nagy port kavart.
A végén meg enyhül, és elcsendesül
A harag is egy vihar csak a testen belül

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!!

Nem vagyok ideges fő a nyugalom,
A helyzet kezelhető, de mégsem én uralom
Lehet, ellenkezhetnék „óóóó, de minek,
Hisz nincs mit tenni, hogyha szétbasz az ideg!!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr963002098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.06.21. 18:34:54

Ebben a műfajban nagyon szeretem a szövegeket!
Telibe találó!
"Mint egy féreg a döghúst úgy emészt el a méreg"
Jó lenne jókedvűnek lenni! De mitől?

Kedvencem Kicsi Tyson Majkával:)
Mert csak magyarul tudok:((

Marcellusca 2011.06.22. 08:06:03

Hehe!
Szub Bassz Mustár nagy-nagy igazsága:
www.youtube.com/watch?v=iI7Ghjfx2J8
xD
süti beállítások módosítása