He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Egészséges életmód, táplálkozás (kicsit másként) :D

2011.03.10. 08:45 Marcellusca

Kérdés: Úgy hallottam, hogy az aerobikus testedzés meghosszabíthatja az ember életét, igaz ez?
Válasz: Az ember szíve nem dobog örökké. Ne pazarolja testedzésre a szívét! Idővel minden elhasználódik. Ha felgyorsítja a szívdobogását, attól nem fog tovább élni; ez olyan, mintha azt állítanánk, hogy meghosszabíthatjuk a kocsink életét azzal, hogy száguldozunk vele! Sokáig akar élni? Akkor szunyókáljon gyakrabban!

K: Egyek kevesebb húst, és több zöldséget, gyümölcsöt?
V: Meg kell értenie a logisztikát. Mit eszik a tehén? Szénát és kukoricát. És mik ezek? Zöldségek. Igy a steak nem más, mint egy nagyon effektív mechanizmus arra, hogy zöldségek kerüljenek a szervezetbe. Gabonafélékre van szüksége? Egyen csirkét! A marhahús kitűnő forrása a mezei fűnek. És egy sertésszeletben megtalálható a javasolt napi zöldségmennyiség 100%-a.

K: Csökkentsem az alkoholfogyasztásomat?
V: Dehogyis. A bor gyümölcsből készül.
A brandy az desztillált bor, ami azt jelenti, hogy kivonják belőle a vizet, így még töményebb formában juthatunk gyümölcshöz. A sör pedig gabonából készül.

K: Hogyan számitjuk ki a testzsír-százalékot?
V: Nos, ha egy teste van, és zsíros, akkor 1:1 ; Ha két teste van és zsíros, akkor 2:1 és így tovább....

K: Mik az előnyei a rendszeres testedzésnek?
V: Egy előnye sincs. Az én filozófiám: Az a jó, ha nincs fájdalom!

K: Az olajban sült ételek károsak?
V: NEM FIGYEL RÁM!!! .... Manapság növényi olajban szoktak sütni. Hogy lehetne az káros, hogy még több zöldséghez jutunk ezáltal?

K: Felülésekkel meg lehet szabadulnunk az úszógumitól?
V: Biztos, hogy nem! Amikor igénybevesz egy izmot, az nagyobb lesz. Akkor kell felüléseket csinálnia, ha nagyobb hasat akar!

K: A csokoládé káros?
V: Megőrült? HELLO... A kakaóbab! Az is zöldség!!!

K: Az úszástól jó alakja lesz az embernek?
V: Ha az úszás jót tesz az alaknak, akkor magyarázza meg nekem a bálnákat!

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr172727038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.03.10. 11:14:58

xD

KEDVELEM a bálnákat is...:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.10. 21:37:20

xD

Én is tanultam ma valamit. Ezért érdemes libamagazinokat venni: volt 1 cikk, miszerint Mauritániában 100 kiló alatt nincs nő, ezért a nőket táborokba csukják, ahol fél évig napi 20 liter(!) tevetejet nyomnak beléjük -kihányni tilos!- hogy jó húsosak legyenek. 6. hónap végén meg esküvő. És a hapsik fintorognak a vékony nőkre.
Honnan lehetne borjas tevekancát szerezni? Meg egy rabszolgát, aki naponta megfeji?

Donna (Cara)mba 2011.03.11. 09:54:15

@neccharisnyás útonálló: Jaj, te csángáló jány:)

Ilyen sok bajjal küszködsz?;DDDDD
Nem elég neked a Medve gondnak, bajnak?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Igaz, én is teli vagyok gonddal. De az nem Medve gond, csak nyomtatott, téglalap alakú papírgond:(

Én meg szeretnék pont 58 kilóra fogyni. 85 mejjbőség, 65 derékbőség és 85 csípőbőség:)

Vótam én 75-60-75 is, mégse vótam világéletemben keszeg:) Izmos formám vót, pedig nem sokat sportoltam:)

Ezzé' engőm is ketrecbe köll zárni, diétás káposztalevesen tartani, esetleg amit még legelek hozzá:DDDDDDDDDD

Mer eevagyok keseredve. Nagyon. Szögény is vok, méges telt:(
95-80-98.
De ez nem ám 2 méter magassághoz értendő:(

Ha olvasol illen országrul, ahun soványító kúrára zárják be a némbereket, akkor szójj!

Bár, ha perspektivikusan gondúkodok, akkor Magyarország felerésze errefele halad.
Lehet, hogy csak várnom kell türelmesen?

Donna (Cara)mba 2011.03.11. 09:54:58

@neccharisnyás útonálló: Nem kannibál ország a', amiről írsz?:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.11. 11:49:48

@Donna (Cara)mba: Franc! Hapsik konkrétan nem izgulnak nemileg a 100 kiló alatti nőkre. Dehát Afrika, érted. Ott mindenből a sokat szeretik.

Baj az van. Főleg fejben. Úgy végigbőgtem a nőknapját, mint annak a rendje.

Marcellusca 2011.03.11. 12:27:05

@neccharisnyás útonálló: Mi történt, Kisnaccsád?
Ki merészelte (meg)bántani?
Ide elejbem a piszkot, de azonnal!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.11. 12:59:34

@Marcellusca (I'm happy): Tudja, kedves, időbe telik míg a fiúkák eljutnak odáig, ahol Maga jelenleg leledzik. Valakinek ez negyvenpluszos éveire se sikerül -no comment.
Én meg türelmetlen is vagyok ráadásul. Á, el van rontva az egész!

Marcellusca 2011.03.11. 13:24:44

@neccharisnyás útonálló: Ó, nekem sem ment egyszerűen. :)
És még most sem vaygok a topon. :)))

Időnként én is lukra futok. :(
Nem úúúúúgy! :P

Donna (Cara)mba 2011.03.11. 14:40:45

@neccharisnyás útonálló: Ej, kisjány, kisjány...

Van akinek valóban 40 plusszos éveire se sikerül, onnan meg kezd egyenesen leépülni.
Ha nyámnyila fából faragták, akkor fénysebességel épül le.

Ne szomorkoggy.

Rossz korban születtél, oszt annyi.
Én is. Bár akkor azért még volt némi cufla a férfiakban, hajkurászták a nőket. Aztán lejárt az idejük:(

Mi akarsz? Vannak 40 éves fiukák, akik még a mamájukkal élnek...És ott is maradnak.

Sajnos nem minden 1-es számmal kezdődő hím valóban férfi:(

Donna (Cara)mba 2011.03.11. 14:46:37

@neccharisnyás útonálló: Türelmetlen? Mér' Szted meddig várjon egy nő, hogy komolyan vegyék a szenvedélyét?
10 évet? 20 évet?

Egy hapi, akit fűt a vágy, az fusson, törtessen, hányja halomra a világot, de ne üljön a v@lagán...

Á, mire megvénülök, megértem miért lesznek leszbik meg szinglik a mai nők:(
Ilyen gyér és gyatra, bátortalan felhozatal mellett?
Ezek egy Humphrey Bogartnak még a cipőjét se pucolhatnák:(
Mert kikérni magának. Mármint Bogart.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.11. 14:53:04

@Donna (Cara)mba:
No, azért van 1-2. Csak nagyon kell keresni. És közben olykor megfárad az ember. Mert ha legalább ne tudnának beszélni. De még a süket szöveg is csak jön belőlük.
Negyvenes pasassal konkrétan az volt a baj, hogy mint kiderült, tudatalatti öngyilkos típus. Én legalábbis úgy szocializálódtam, hogy a férfi megvédi a nőt a bajban, nem önként és dalolva rántja bele a kakiba. Mondván, ő eddig mindent megúszott. Eddig.

No, mindegy. Megyek este, meghallgatom hogyan danol Rudán bá. Nagyon szeressem őtet, mit csinál.

Donna (Cara)mba 2011.03.11. 16:56:26

@neccharisnyás útonálló: No, akko' legjobb gyógyír Rudánt hallgatni:)

A nő meg amíg csak még letezik különbség a két nem között, a legemancipáltabb is azt várja, hogy a férfi oltalmazza őt és majdani családját.

Ha meg nem, legjobb ha minggyár kedves nővért keres magának:(

Jó szórakozást Rudánon:) Kicsit irigyellek:)
Ha én 20 évvel fiatalabb volnék és ha én Pesten laknék, én se hagynám ki;)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.12. 20:37:22

@Donna (Cara)mba:
Hallod, milyen az élet! Na, erre szoktam mondani, hogy Valaki odafenn nagyon szeret engem, és szívén viseli a boldogulásom.
Van egy ilyen kis -igazából elég nagy- közösség: hasonszőrűek havonta összejárnak adott helyen, buliznak 1 jót, informálódnak kinek született gyereke, házasodott, lett páratlan, etc. Kinek-kinek vérmérséklete szerint neten is folyik a kapcsolattartás. És tegnap megtalált 1 ember, hogy "szia, te vagy xy???" mert hogy látta pár beköpésemet, és marha szimpatikus volt neki az egész. Végén már ott tartottunk, hogy ott sopánkodott, miért nem 1 tizessel fiatalabb, mert akkor... És kb. 35 percig mást se csinált, csak tuningolta az önbizalmam. Puszta szimpátia alapon. Annyira jól esett. Főleg, hogy még 2 nappal előtte is kb. hallani se akartam arról, hogy megyek.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.03.12. 20:38:33

@Donna (Cara)mba: Joe amúgy pécsi illetőségű. Még mindig ott lakik, szervezi ügyei-bulijai nagy részét.

guma 2011.03.13. 09:48:33

@Conv: ez most Neccnek, vagy az egészséges életmód egyik eleme? :)
(pont majszolom csak nem tej... xD)
süti beállítások módosítása