He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Send in the Clowns - előadja Glenn Close

2011.02.18. 22:16 Donna (Cara)mba


Isn't it rich?
Are we a pair?
Me here at last on the ground,
You in mid-air..
Where are the clowns?

Isn't it bliss?
Don't you approve?
One who keeps tearing around,
One who can't move...
Where are the clowns?
Send in the clowns.

Just when I'd stopped opening doors,
Finally knowing the one that I wanted was yours.
Making my entrance again with my usual flair
Sure of my lines...
No one is there.

Don't you love farce?
My fault, I fear.
I thought that you'd want what I want...
Sorry, my dear!
But where are the clowns
Quick - Send in the clowns
Don't bother, they're here.

Isn't it rich?
Isn't it queer?
Losing my timing this late in my career.
But where are the clowns?
There ought to be clowns...
Well, maybe next year.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr92671618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.02.18. 22:26:17

Szia Donna! A szövegből sajnos egy kukkot se értek, de a színésznőt imádom, énekelni még nem is hallottam! Ez gyönyörű volt!Csodás.Egy gyöngyszem! Köszi:))

Donna (Cara)mba 2011.02.18. 22:53:42

Szia! Örülök, hogy itt vagy:)
Sokat gondoltam Rád.

Nehéz napokon vagy túl, ha jól tudom...

Én másmilyenképpen nehezeken...:(

Donna (Cara)mba 2011.02.18. 22:54:49

Ja, a szöveget én se merném lefordítani...:)

Nem éppen könnyű feladat.

Maradjon csak a dal, mint élmény. És az előadó.

Horizont 2011.02.18. 23:10:53

@Donna (Cara)mba:
Nem vagyok túl még semmin. Majd április elején az egyik szemem egy hónap múlva a másik:)Rögvest háttérbe szorult a pénzügyem:)Ilyen egy "öregasszonyos" betegség, hallatlan! Én is örülök, hogy itt vagy, hiányollak mindig!Remélem jobb a helyzeted!

Horizont 2011.02.18. 23:18:17

@Donna (Cara)mba:
Nem térek még most sem magamhoz. Nem is gondoltam Glenn Close-ról, hogy ilyet is tud, és mennyi báj van benne. Ez egy igazi meglepetés!És nagyon jól esett!!

Marcellusca 2011.02.19. 08:21:17

Reggelt!

Látom, az íccaka jól elvoltak a Kislyányok. :D

guma 2011.02.19. 08:55:31

Jó reggelt!

Marci, Conv írta : "gondolom ismeri az üzenet küldés lehetőségét a blogrendszeren keresztül" (én pl nem ismerem! D)
@Marcellusca (I'm happy): csinálj már valamit, hogy jöjjenek azok a fák... DDDDDDDDD

Marcellusca 2011.02.19. 09:23:59

@guma: Rajta vagyok a kérdésen, de most (megint) dolgozom, és az otthoni gépről tudom (ha tudom :D) megoldani. :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.02.19. 09:25:02

jóreggelt.

@guma: ha rákattintasz a névre akinek üzenetet szeretnél küldeni, megjelenik az adatlap, amin van egy link a jobb felső sarkában az adatlapnak, hogy : "Üzenetküldés"

Marcellusca 2011.02.19. 09:31:21

@Conv: Jó reggelt!

Már - a fent vázolt módon - üzentem Neki, leírva, hogy mi a teendője. :)))

Én meg még küzdök egy kicsit, mielőtt végleg feladom és Hozzád fordulnék segítségért. :DD

guma 2011.02.19. 09:41:04

@Conv: @Marcellusca (I'm happy): ma megint szebb lett a napom! :)))

hiába a teljesítménykényszer!!! DDDDDDDDDD
ezek a hapsik...

engem meg egyen meg a fene a kíváncsiságomért! xD
szépen vagyunk :(

Marcellusca 2011.02.19. 09:55:32

@guma: Aki kíváncsi ... :)))))

Nem úgy van az, hogy egyszerűen feladjuk! :P

Ha átpasszolom Conv-nak a feladatot, akkor én sosem fogom megtanulni.
És sosem lehet tudni, hogy mikor lehet rá szükségem. :)

Úgyhogy még egy kis türelem. :D

guma 2011.02.19. 10:37:05

@Marcellusca (I'm happy): te nagyobb csibész vagy mint gondoltam.:)
ez a jelölgetés xD

gyakorolj csak, az nem árt!
de ha kérdezel közben attól is tanulsz! :)
vagy megint hüjjjje vagyok:(
ahhhhhhhhh. persze, hogy az. PPP

Marcellusca 2011.02.19. 10:44:32

@guma: Szoktam én kérdezni. :)

Itt is az IT-stől kérdezek/kérek segítséget, de mindig mondom, hogy ne csinálja, hanem mondja, hogy én mit csináljak.
Így jobban rögzül és később magam is meg tudom oldani a problémát.

Marcellusca 2011.02.19. 11:15:01

Hehe!

A fészbúkon most felpörgettek egy kicsit. :)))

www.youtube.com/watch?v=-f1cwycSWq0

guma 2011.02.19. 11:28:14

@Marcellusca (I'm happy): mi az, hogy követlek és követsz??? xD

Marcellusca 2011.02.19. 12:02:48

@guma: Mit tudom én! :)
Nem is érdekel. :P
süti beállítások módosítása