He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ezt a számot - swinget - most kaptam, adom is tovább:)

2010.12.17. 10:51 Donna (Cara)mba

Ezt most kaptam a fiamtól:)

Ilyeneket hallgat;-D

Csuda egy srác, imádom:) Ja, és teccik neki a nő;-D Azt mondta: "Anyu, nézd csak meg, milyen klassz nő, pedig nem is fiatal!" És tényleg, nem fiatal már az énekesnő, de olyan gusztusos formájú, csábító a hangja, teste, arca, szeme:)

Rajta, srácok, nézzétek meg ti is! Igaza van vajona fiamnak???;-DDDDD

 

Lyrics:
You said someday you'd turn the tide,
And I'd be laughin' on the other side,
And you was right, baby,
Baby, you was so right!

You said someday the worm would turn,
I had some lessons that I had to learn,
And you was right, baby,
Baby, you was so right!

I gave you a story, you gave me the gate!
I wish you'd come back but you say it's too late.
I look kind of silly,
But I guess I'll hold it until you come back.

You said someday you'd pass me by,
That I'd be tellin' you just one too many lies,
And you was right, baby,
Baby, you was so right!

You said someday you'd pass me by,
That I'd be tellin' you just one too many lies,
And you was right, baby,
Baby, you was so right!

And you was right, baby,
Baby, you was so right!

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr182521467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.17. 11:11:31

tényleg nem fiatal, itt 23 éves. igazi vénasszony :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.17. 11:16:15

amúgy mint nő, szerintem a tipikus amerikai, fűzőbe szorongatott, löttyedt seggű farmercsaj, csak törpe kivitelben, jókis lángosképppel :)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 11:17:07

@Conv: Nem mondod:)))

De nem rossz azzért, ugye? Ha már ilyen vén is!

Jól van, nna:)

Csak olyan jólesett, hogy a fiamtól kaptam:) Nagy csibész az is:) Én hívtam most is telefonon, mert már elepedek a gyerektelenségemben, és úgy tudja az a beste kölke, hogy idedob nekem bármit, egy zenét, amit hallgat, és én már feledek mindent, hogy hetekig nem hív, vagy csak annyira: anyu, meló van, határidő van, anyu ez van, az van:)

Te ezt nem értheted, mert körülötted nyüzsiznek és ezért nagyon és piszkosul, tiszta szívemből irigyellek:)

Ui.
Jó-e a kibédi hagyma?;-D

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 11:18:47

@Conv: Jaj, tudom, neked az Ornella Mutik teccenek.

Hát ízlések és kinek a papné:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 11:21:20

Nekem sem tetszik ez a fajta nőtípus, mindig ez a zene jut eszembe róla:
www.youtube.com/watch?v=9MIzLhNKCGo&feature=related

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 11:27:01

@Ásó[Mosó]maci: Ja, ezen a zenén jókat röhögcséltünk anno a fiammal:) Meg a Matematikus dalán:) Jókedvünkbe énekelgettük is a kocsiban, vagyis inkább én, a fiam meg derült jókat:)

Akkor lehet, a Matematikus dalát linkelem be, ha meglelem.

Ezek után már Marcellusban sem, Arlequinben sem, a Mérnökben sem bízom, hogy el tud vonatkoztatni attól, hogy ez a felvétel a múlt évezred utolsó évszázadának '50-es éveiben készült, amikor más volt sok minden:)
Bár hátha közülük valakinek meglesz a nőhöz is meg a zenéhez is a történelmi perspektívája és optikája;-DDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 11:34:03

@Donna (Cara)mba: www.youtube.com/watch?v=YLQKrIfjST0
Én nevetek de sírok is rajta. Feró már akkor látta a jövőt? Durva a szövege.

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 11:44:00

@Ásó[Mosó]maci: Igen. Pontosan így látom én is. És rengeteget beszélgettünk akkor, hogy miért fecséreljük el a tehetségeinket, miért rontjuk le az oktatást...
Hogy aztán egy ilyen társdalami elmebeli lecsúszás legyen majd a vége. Egy összkreténizmus:(

Off:)

Ezért járok ide blogolni Veletek, mert sok olyan kérdést már nincs kivel megbeszélnem a környezetemben, mert nem olyan:(
Vagy csak hajt a pénz után, és kőgazdag, más már nem érdekli, vagy soha nem is érdekelték társadalmi kérdések:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 12:04:36

@Donna (Cara)mba: HA jól tudom, idén kettő, azaz kettő fizikatanár végzett Magyarországon.
A reál tanárok, ahol nagyon jó volt Magyarország, egyszerűen kihalnak. Vagy elmennek kutatni, vagy nem is mennek el tanárnak, mert hogy nincs megfizetve.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.17. 12:10:16

@Donna (Cara)mba:

Kibéden még a szar is jó bazzeg :)

hát nem fogunk összeveszni csajokon a fiaddal :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.17. 12:13:31

@Donna (Cara)mba: nem kell történelmi perspektívából szemlélni a dolgokat, hogy az embernek tetsszen vagy ne tetsszen egy nő :)

ha így szemléljük, a megfelelő történelmi távlatból akkor akár még egy csimpánz is lehet vonzó :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.17. 12:16:38

@Ásó[Mosó]maci:
a humán végzettségűek meg inkább ne is végeztek volna.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.17. 12:24:46

@Ásó[Mosó]maci: őőőőőőőő..... :) a kivétel mindig erősíti a szabályt :)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 12:54:23

@Conv: Nem tom, mivel nem ismeritek egymást, valszeg nem;)

Mert ezt a nőt, mint öreget adta el nekem:D

Te meg írod, hogy 23:))))))

Utána kell nézzek, nem-e liliomtipró a gyermekem?;)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 12:55:40

@Conv: Dehogynem:)
Vannak esetek:)
Engem speciel már őstörténeti perspektívából kell szemlélni:D

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 12:56:28

@Conv: Persze! :-D Kockafejű programozó :-DDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 12:57:50

@Conv: Nem tom, azt nem ettem még ott sem:)
De arrafele lehet, még az is jó:)

Amúgy ott tényleg minden jó:)
Ma álmomban szülőfalumban jártam...Az is jó hely - nekem.
Nem is akaródzott felkelni:(
Még maradtam volna odahaza:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 12:57:59

@Donna (Cara)mba: Az az én szakterületem! Szóval! Tesség pörgni előttem, hogy mindent jól megvizsgálhassak! De lassan ám! Nehogy megsérüljön nekem, és utána meg hívhatom a restaurátort, hogy tegye rendbe! :-DDDDDDDDDDD
(Egyik régész ismerősöm mondta mindig, hogy ő már olyan öreg, hogy régészhez jár orvos helyett :-DDD)

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 13:05:49

@Ásó[Mosó]maci: Most megvidámodtam:)
Egyszer időpontot egyeztetek Veled, és elmegyek hozzád egy kis restaurálásra. Pofázmányilag gondoltam.
Olyan Kleopátrás stílusra áhitoznék. Mindig olyasmi figurára vettem a képesfelemet meg hajamat, de valahogy mostanában mintha már nem lennék az az éppen serdülő csitri:(
A Sabina Poppaea-féle szamárkancatej se hozza meg a várt eredményt:(

Szal valami komoly restaurátori munka nagyon rámférne:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 13:26:56

@Donna (Cara)mba: Sajnos a restaurálás nem igazán az én műfajom, ebben a Margaríta jobban tudna neked segíteni. Időpontot kérne a fiától, és ahogy hallom, rendkívül jó keze van.
Ebből:
img.tamtay.vn/files/photo2/2009/6/20/12/610862/4a3c6d0d_2306f460_nice_lady_body_builder_ugly_woman_funny_picture_funfry_resize1.jpg
Csinálta ezt:
www.wordsaboutthings.co.uk/wp-content/uploads/2009/04/miranda-kerr-bikini.jpg

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.17. 13:36:53

@Donna (Cara)mba: Majd ha megjön Margaríta, kérd meg őt, hátha van egy kis protekciója a fiánál :-D

guma 2010.12.17. 14:55:40

@Donna (Cara)mba: az ilyen derék megoldások nálam csak kosztümös filmekben jönnek be!

Marcellusca 2010.12.17. 15:15:49

@Ásó[Mosó]maci: Hát, ez a másssodik fíííííínom kismiújság. :DDDD

guma 2010.12.17. 16:49:17

@Ásó[Mosó]maci: régebben pressztise volt 1-1 műszaki sulinak, de érettségire se sokan választották ezt a tantárgyat!

mikor én érettségiztem belőle volt még egy srác...
kettőnkre 4 tanár DDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.17. 20:39:47

@guma: Lassan semmilyen tanár-végzettségnek nem lesz presztizse.

Ez pedig igen komoly baj.
süti beállítások módosítása