He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

l940- l980

2010.12.10. 17:24 guma

Már csak emlék - élt 40 évet!

53 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr202507188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.12.13. 20:08:26

a kis kommunista.
fizette az angol trockijistákat

guma 2010.12.13. 20:47:51

tesz-vesz: oly sok emberről csak későn derül ki mit csinált (vagy ki se derül!) és amit tudunk még azt sem használjuk jóra...

akkor most én mit mondhatnék?
mert szerintem adott valamit nekünk is és a világnak...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.14. 09:02:49

@tesz-vesz: Mikor Marc David Chapman meggyilkolta, megkérdezték tőle, hogy miért ölte meg Lennont? Mire vissza kérdezett:
- Lennon?? Nem Lenin????

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.14. 09:51:04

@Conv: azokat akik ma ugyanezt a perverz szabadosságot, és drogliberalizációt hirdetik, ma egy rakás szarnak, értéktelen senkinek tartod.
A beatles kb. olyannyira volt saját termék, és forradalmi mint itthon az Illés.
Az államvezetés által egyengetett útvonalú irányítgatott szelep a társadalmi feszkó leengedésére, a szabadság látszatára.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.14. 09:55:28

@Conv: Nem értek egyet veled!
Nagyon mély tartalmú dalai felrázták az elpunnyadt Nyugatot!
Pl.: All you need is love című számuk :-DDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.14. 09:58:08

@Ásó[Mosó]maci:
nem beszélve a technikailag még ma is szinte kivitelezhetetlen bonyolultságú zenéről!

(tényleg szinte lehetetlen a dolog, hiszen ha csak véletlenül mozdul az ember egy hangszer közelében, már több variációt elkövet :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.14. 10:06:50

@Conv: :-DDD
Természetesen ezek a zenék mind a liberalizmus melegágyai voltak.
Gondolj bele, hogy Jim Morrison teljes Ödipusz szindrómája, amit a The End-ben lenyom, a liberális szabadság megtestesítője.

miről van itt nagybasz0 2010.12.14. 10:57:35

Noé és a lbrlzms!

Így szólt az Úr Noéhoz: "Fél év múlva megnyitom az ég csatornáit, és addig
fog esni, amíg a Földet el nem lepi a víz. De szeretnék megmenteni néhány jó
embert és minden állatfajból egy párt, ezért építs bárkát!" Egy villámlás
után a tervrajz ott feküdt a földön. Fél év múlva elkezdett esni az eső,

de az Úr legnagyobb megdöbbenésére Noé csak ült szomorúan a kertjében,

bárka sehol.

- Noé, hol a bárka? - kérdezte felháborodva.
- Uram, bocsásd meg nekem, de felmerült néhány igen nagy probléma:
1. A hajóépítéshez engedélyt kellett kérnem, de a terveid nem voltak
megfelelőek, ezért fogadnom kellett egy mérnököt az áttervezéshez.
2. A szomszédom feljelentett, hogy nem a rendezési tervben megengedett
tevékenységet akarok folytatni a kertemben.
3. Nem tudtam fát szerezni, mert--a fülesbagoly életterének megőrzése
érdekében--fakivágási tilalmat rendeltek el.
4. Ahogy elkezdtem begyűjteni az állatokat, beperelt egy állatvédő
egyesület.
5. A Katasztrófavédelem közölte, hogy nem építhetem meg a bárkát, amíg
nem készíttetek egy hatástanulmányt az özönvízről.
6. Ezután konfliktusba kerültem az Esélyegyenlőségi Hivatallal az ügyben,
mennyi kisebbségit viszek magammal. Ennek az lett a vége, hogy lefoglalták
a félkész bárkát.
7. Amikor el akartam hagyni az országot, közölték velem, hogy adótartozásom
van, így nem mehetek sehová.
Most úgy ítélem meg, hogy körülbelül még 5 év kell a bárka elkészítéséhez.
Ekkor elállt az eső, és kisütött a nap.
- Úgy döntöttél, mégsem pusztítod el a Földet? - kérdezte Noé bizakodva.
- Nincs rá szükség, mondta az Úr, megteszi helyettem az államigazgatás.

guma 2010.12.14. 11:02:38

na igen : a háttér...
miből mi, mikor, miért...
komolyan gondoljátok,hogy zene hallgatás közben ezek nekem szempontok? :)

@Conv: jó! Bill prezentálta amerikában (ha jól tudom) először.
hogy erre mikor mi rakodott rá és nőtt ezer ágú üzletté, polippá azt ma is tapasztalhatjuk mindenhol, mindenben.
nem vagyok okos sem művelt. sőt nagyon felszínes. :)
nem tudok neked semmilyen téren megfelelni, mert én csak érzékelek - és ezt elfogadtam az életben. (nem zárja ki persze, ha valami érdekes ne nézek kicsit utána, vagy ne igyam szomjasan mástól az információt. :)DDD)

Igazad van a szeleppel is - de miért is kellene egy régi érzést ami szép és jó volt, ezért most megtaposnom?
mit dobjak ki az ablakon???
mit tagadjak meg?

és ide kapcsolom válaszom @tesz-vesz:-nek is.

mennyivel szebb és jobb amit ma kapunk a világtól? ki hozza? ki pénzeli?
a csizma ország vezető embere a konzervatív példakép aki hívő és gyereklányok, luxus kurvákkal dorbézoló partik szervezője?
nem tudok semmit és ne várjatok tőlem okos dolgokat. :)

az érzelem sosem okos. csak van...

guma 2010.12.14. 11:03:40

@miről van itt nagybasz0: szia!
Puszineked, de már ezt itt véleményezted is :)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.14. 11:13:44

@guma: bocs, nem tudtam, hogy az 1940-1980 cím az a zenére vonatkozott :)

akkor azt hiszem félreértettünk és nem arra reagáltunk

guma 2010.12.14. 11:18:09

@Conv: ez az ember akkor élt és zenélt :)

megint elbasztam, mint mindig!
mert én nem választom ketté, vagy nem tudom ketté választani.
BOCS:)))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.14. 11:38:25

@guma: no akkor semmi gond, csak jóra reagáltunk, az emberről van szó és a hozzá kötődő beatlesről.

akkor továbbra is tartom amit írtam Lennonról és a beatlesről.

guma 2010.12.14. 11:40:21

@Conv: BOCS!!! elbactam, megint :)

eszembe sem jutott, hogy halálának évfordulóján más is szóba jön mint a zene...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.14. 11:40:42

@Conv: őőőő--- nem volt itt egy hozzászólás még amire éppen válaszoltam? :)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.14. 11:41:25

@guma: mivel nem a zene halt meg, hanem az ember, azt hiszem evidens, hogy az ember kerül szóba és a tevékenysége :)

guma 2010.12.14. 11:42:17

@Conv: így van - bocs :)))

guma 2010.12.14. 11:43:46

@Conv: juj, na most már kezdelek érteni...

miről van itt nagybasz0 2010.12.14. 11:47:42

@guma: Te mániákusan "törölgetsz", sehol egy porszem! :D

guma 2010.12.14. 11:53:21

@miről van itt nagybasz0: azt töröltem csak ki, hogy én nem tudom ketté választani zenére és emberre, csak valahogy még ezt sem tudom megfogalmazni.
mert nekem ez az ember az a zene csak és kész :))

akkor élt. azért tettem a dátumot is ki csak.

de értem most más legalább @Conv: és @tesz-vesz: reakcióját! ennyi- más porszem nem volt...

miről van itt nagybasz0 2010.12.14. 12:03:23

@guma: esthajnalban, mire válaszoltam vón a számolásos kérdésedre, mán ki is törölted... és láttam még hasonlókat! :)
Itt nem harapja le senki a zorródat!
De ha még is, csak szólj nekem! :D

guma 2010.12.14. 12:09:45

@miről van itt nagybasz0: nagyon eltűntél és árválkodott egy kérdés :)))

válasz nélkül, nem volt értelme - eljött velem aludni :)PPP
(ne égesssssssssss, mert valóban nem szokásom ezt tenni DDDD, de szólok, amikor valaki az oromra pályázik :))) DDDDDDDDD)

guma 2010.12.14. 16:02:17

@Conv: igaz. :)
és erre nehéz bármit mondani! logikus mondat...

csak pl amikor a padödö "hülye vagyok egészen" számát üvöltjük buliban, eszembe sem jut soha kapcsolódásuk a világhoz!

most is csak a zenére, ami valóban nem halt meg de ez a dátum azt jelzi - "folytatása" sincs :)

valamiért csak a direkt politikai számok bírnak nekem "háttérrel" így, ahogy elém vetitetted.
a zene nekem "törli" ezt az emberi vonást belőle

ezért töröltem a mondatot, mert akkor esett le megint, hogy te a mikróadatokból rakod össze a világot, és megdolgozol az összefüggésekért amit az általam kirakott szám megjelenít... gondoltam leléptél :) és észre sem veszed, ahogy magam alatt vágom a fát, mert értelmesen nem tudom elmondani - nem fér az adatok közé :))) még egyszer BOCS!

guma 2010.12.14. 16:22:39

@Ásó[Mosó]maci: (a kis csavar DDDD) nem a lányok jutnak az eszembe

de szerintem neked sem a korda gyuri erről vagy az olasz srác :

www.youtube.com/watch?v=Q06hH5tSPSs&feature=related

(képes voltál lecsapni? DDD nem szép :)))))))))))

guma 2010.12.15. 00:17:08

@miről van itt nagybasz0: @Conv: azért egy-egy pofára esés után jó,hogy felállhatok épkézláb:))) DDDD

biztos fontos a szöveg is de most sem értem ám a képek a repülést adják elszakadva kicsit a földről általatok és ebben @Ásó[Mosó]maci: szerepe is nagy :)))

www.keptelenseg.hu/allati/repules-madarakkal-39138

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 16:28:40

@guma: Én meg Brechtet a rajongásig szeretem:(
Pedig én nem voltam soha kommenista, ő nem volt polgári szemléletű, kém is volt a tetejében...

Csak nálam ZSENIÁLISNAK számítanak a művei...

Ő is azon írók közé tartozik, akiknek egyik-másik művét vagy 100szor elolvastam, és soha meg nem untam:)

A fiam is imádja.

A tehetség: a csuda tudja mi, de nem politikai hozzáállás kérdése, az tuti.

guma 2010.12.15. 16:37:28

@Donna (Cara)mba: de ezt nem lehet elmondani, megfogalmazni sem tudom mert akkor is bejön már minden szarság a képbe :)))

Annyira nem érthető, hogy nálam a halál megszakított egy lehetőséget ami esetleg még ott volt zenei vonalon benne!

És jó példád nagyon Brecht - de mégse, mert soha akkora tömeghez nem tudott szólni mint Lennon...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.15. 17:27:44

@guma: lehet, hogy megszakította a lehetőséget, mert előtte nem sikerült kijönnie belőle ezt jól írod.

@Donna (Cara)mba: brecht és lennon közt egy dolog van ami nagyon megkülönbözteti őket egymástól. az pedig a tehetség és az érték alkotásának képessége.

lennonról nekem csak a drog és a libbant politika jut eszembe, mivel zeneileg egy lúfasz volt.
Ugyan nézzetek már szét, az ő idejében milyen zenészek éltek és játszottak, egy senki hozzájuk képest.

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 18:09:46

@Conv: Én akkor voltam fiatal, amikor Lennon a csúcson volt. Már rég nem Beatles, hanem csak Yokolennon;-D, aki meztelenkedik, idétlenkedik, az ágyban reggelizik pizsamában Yokóval és erről hozzák az újságok a nagy show műsort...
Nekem, mint a világról akkor még pláne hiányos tudással rendelkező kamasznak ez olyan semmi volt, nem jelentett semmit. Olyan: na és?

Nem gondolkodtam én akkor el azon se, hogy igaz-e vagy hazug, amit énekel, hiszen, innen a "lezárt keleti lágerekből" akkor másként tudtuk csak látni a nyugati világot, de nekem túl szirupos volt, a Woman is the Nigger of the World számával például.
Szóval nem volt soha a szívem csücske. Ahhoz én túl vad voltam érzelmileg és ízlésbelileg is sokkal rebellisebb:(

A Beatles-t szerettem, persze a Rollingot sokkal jobban, de ez egyéni ízlés kérdése. A Beatles is nagy volt akkor, ízlésektől függetlenül. Lennonnak csak ott van helye, sztem...

Persze, hogy Brecht az más történet. Elismerem, igen sánta a hasonlat:(

De ha valakinek tetszik Lennon, miért ne? Valami ilyesmit akartam üzenni Margaritának.

guma 2010.12.15. 18:16:35

@Conv: azon lepődök meg legjobban, hogy képes vagy úgy fogalmazni komoly dolgoknál is, hogy röhögök tőle :)))

nem sima nevetés, - röhögés fog el!
és valóban értelek, sőt nem szomorkodom, hogy nem sikerül érzéseim megértetni... :)))

néha mintha idősebb lennél nálam, és ez olyan hízelgő rám nézve. D (PPP)
nagyon későn ismertem meg sok dolgot, talán ez védett meg az életben az "élettől"...

ma csak a fejem kapkodom és nézek sok mindenre, mint a borjú :)
így én már csak az érzések rabja maradok, mert erre van csöppnyi érzékem, tehetségem...

guma 2010.12.15. 18:19:57

@Donna (Cara)mba: köszi! :)))
valahogy a lelkünk másként reagál a dolgokra, és hogy-hogy nem te megértetted a célom is :)

Ha nem is a legnagyobb kedvenc, de egy emlék...

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.15. 18:21:49

@Donna (Cara)mba:
nenenene!!! nehogy félreértsen bármelyikőtök, nincs azzal bajom, ha valakinek lennon zenéje tetszik, csak a bizonyítványom magyarázom, hogy miért is lennon személyisége és tevékenysége jutott eszembe az évszámról és a klipről, miért is volt negatív a reakcióm.

természetesen semmi bajom azzal, ha valakinek lennon, vagy a trance tetszik, nem kevesebb a szememben ettől, csupán mást közvetít nekem a dolog mint neki.
Az ízlést ne lehet tanítani, vagy kényszeríteni, formálni is csak divat szintjén, valódi érzésként nem, és számon kérni sem igen lehet senkin.

csak azt próbálom elmondani, hogy miért nem heppiday érzéssel álltam hozzá a posthoz, mi a bajom - nem a posttal, vagy az íróval, hanem - magával az emberrel akiről a post szól.

Amit írsz a lennonmédiával kapcsolatban, az pont a mai celebek esete stílus, ugyanaz is az érzésem és értékítéletem lennonal szemben is.
A beatles maga pedig megfelel a magyar illés esetének. nyálas békeharcos neküzdj slágergyár állami támogatással.

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 18:38:28

@Conv: Nem értettelek félre, szerintem:)

Azért hidd el, a zenei ízlésünkben azért közrejátszik az is, mikor volt az ember fiatal és pláne, mihez férhetett hozzá az akkori Magyarországon.

Csupán érdekesség: én ugye a legsötétebb diktatúrából jöttem és abban voltam fiatal, ezért semmi szelídséget sem adtak le olyan legvidámabb barakk szellemiségben, hogy a fiatalság kieresszen a gőzből, ezért csakis illegálisan találkoztam zenével, és mivel jó rádióadók sugározták a legújab zenéket, amit recsegve fogtunk (Radio Luxembourg volt nálunk nagy cucc), talán jobban hozzájutottunk az igazibb zenéhez.

Arra emlékszem, hogy a férjem koleszban lakott még anno, ahova én is bejártam hozzá (olyan volt a kolesz, hogy mi, lányok bejárhattunk a fiúkhoz, ez nagy szó volt akkoriban:), és meglepett, hogy a sokkal szabadabb magyar ifjúsági elit mennyire kevéssé ismeri az igazi "villámlós" zenéket.

No, mindegy.

A T. Rexet én soha fel nem mertem volna hozni, mert azt hittem, bennem van a hiba, hogy kedvelem őket: ma meg már egyik helyen a T.Rex zengett.
Ők olyan másodvonalbelinek számítanak, voltak sokkal nagyobbak náluk, de ők is nagyon jók, sztem.

Jut eszembe, meg is nézem őket a jútjúbon:)

Még mindig szeretem őket:)
Vagy csak a fiatalkori emlék teszi? Fene tudja...

Ui.
Mit szívsz most éppen?:)
Minek érzem az illatát?;)

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 19:20:59

@Conv: Most mibe tellett volna egy kis hamisság, hazugság?;)

Had örüljek valaminek:)

Még a virtuális sodrott cigaretta füstöt is sajnálod.
Csak a rögvalóság...

ÁÁÁÁÁ:(

guma 2010.12.15. 19:30:10

@Donna (Cara)mba: hívd már ki egy kicsi dumcsira :))) te!!!

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 19:31:37

Nézzétek már meg a dívát, kiraktam a jútjúbot:)

Később törlöm, a kommenteket is:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.15. 20:03:27

hát ennek nem sok értelme volt :)

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 20:03:49

@guma: Á, nem merem:)
Olyan komoly úriember:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2010.12.15. 20:06:05

@Donna (Cara)mba: annak hogy beraktad aztán meg törölted. no meg a kommenteket minek törölted előtte egyenként? :) a postot ha törlöd repül minden vele :)

guma 2010.12.15. 20:27:45

@Donna (Cara)mba: jaj te, hát cigiszünet kell néha úriembernek is :))

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 20:43:14

@Conv: Írtam, hogy törölni fogom, tehát nem "ármánykodtam":)

A technikai megoldás tényleg primitív volt:(

Mondom, nem akartam, hogy trollok özönöljék el az oldalt.

Ilyen hülyeségekre harapnak:(

Még normális posztnál is egy alig látogatott oldalra is jöttek garmadával, amikor a srbija insájdon felköszöntötték Janics Natasát névnapja alkalmából.

Kinek hiányzik a sok hülye?
Nekem nem.

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.15. 21:08:14

@Donna (Cara)mba: Csak félig tudtam megnézni, de ennyi elég is volt!
Egyébként nem tudom, miért probléma! Jó hazafiként a szlovákiai politikus-eszményt züllesztette a politikus-hölgy :-DDDDDD

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 21:35:58

@Ásó[Mosó]maci: Csak magyarként:(
Ha tót atyánkfia tót nejére mutogathatnánk, hát annak még kárörvendeznék is:)

De a youtube-on is szlovákul kommentelték a videót, és szomorú, hogy ezt egy magyar politikus jelölt felesége kapcsán tehetik ők - kárörvendve.

Amúgy meg nekünk ez a menyecske a fajtánk:(
Ez tanítja - még ha határon túli magyar csemetéket is a helyes viselkedésre.

Csináljon szigorúan magánbulin amit akar, de ne már egy óvoda falai között!

Nem kocsmahivatal az:)

Ki szereti látni gyermekének pedagógusát, amint ilyen hüle liba, meg még korosodó is és még csak jól sem áll neki?
Duplán ciki:)

Donna (Cara)mba 2010.12.15. 21:37:33

@Ásó[Mosó]maci: De ha ragaszkodsz hozzá, belinkelem:)

Le ne maradj ennyi hájról, bájról;)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.16. 08:55:00

@Donna (Cara)mba: Köszönöm, de elég volt a fele is, amit láttam belőle.
Úgy gondolom, hogy az ilyet hatóságilag kellene agyonütni, mint egy takonykóros lovat.
Vicceltem csak @Ásó[Mosó]maci: ekkor. Inkább szánalmasnak tartom.
süti beállítások módosítása