He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

A kocsmának, (ahol hibát hibára halmozok)!

2010.12.08. 07:06 guma

Szerelmem lett a kocsma és belefeledkeztem. Mindig meghülyültem

kicsit bene. Itt az ideje egy kis pihenőnek...

91 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr552501222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2010.12.08. 08:34:20

Jó reggelt!
Jellemző, még élesíteni is elfelejtettem...
No további szép napot!

Marcellusca 2010.12.08. 08:47:23

Reggelt, Mindegykinek!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.08. 08:49:44

Reggelt!
Azért Sebestyén Márta és Palya Bea egy vokálban? Nem semmi! :-)

arlequin 2010.12.08. 10:59:54

'napot népek!
alszanak a pékek
alszanak a rétek
csak egy körrel kérek...

guma 2010.12.08. 13:01:54

@Conv: Bocs!!!
Hogy mennyre nem vagyok komplett azt az ide csöppent tüzes zenére táncoló kutyus bizonyítja.:)

Hiába láttam már párszor, most a mosoly mellett könnyet is előcsalt...
Nekem a kocsma tagjai érzelmeket adnak, amit szabadjára engedek kicsit sem gondolkozva és mindentől elrugaszkodva csapongok. :)))
Most is kavalkád keletkezett, aminek semmi, de semmi értelme csak átjár. pl.:

www.youtube.com/watch?v=A_2SIc7R1dg&feature=related

vagy

www.youtube.com/watch?v=pnf9-orXvVA&feature=related

meg ez

www.youtube.com/watch?v=0aUo2kiwiLw&feature=related

Milyen kocsma ez? Nem tudom! De szünet kell ebben a nagy csapongásban. :)))

guma 2010.12.08. 13:19:58

@miről van itt nagybasz0: kicsit megelőztelek, betettem már... )))

és biztos nő volt a dologban :

www.youtube.com/watch?v=KlqDN6lbjA8&NR=1

@Marcellusca: @Ásó[Mosó]maci: @arlequin: nektek is és a többieknek pár kör kitöltve!

Egészségetekre!!! :))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 15:30:30

Guma, te egy csuda nő vagy! :)

@arlequin: Az ilyenekért kedvellek! :P

Marcellusca 2010.12.08. 16:38:20

@guma: Most jut eszembe:
"Maaaaargit! Libát libára halmozol." :DDDDDDDDD

arlequin 2010.12.08. 17:16:29

@neccharisnyás útonálló:

aha, persze-persze
nem jött meg az esze
akad-e notesze?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:27:06

@arlequin:
Örüljél! Ha mástól nem is, tőlem biztos kapsz valamit karácsonyra! 1 pár kötőtűt, meg egy nagy gombolyag fonalat. Azzal aztán kötözködhetsz sándorpéterbenedekig. :P

guma 2010.12.08. 21:30:13

@neccharisnyás útonálló: Kösz...:)

@Marcellusca: Ha igazad lenne, a kocsma rég itt falná nálam a libasültet! DDDD

arlequin 2010.12.08. 21:35:37

@neccharisnyás útonálló: de csak azért adnál kötőtűt, mert állandóan kötődsz...

nAAAAgy/kis hiba.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:38:12

@guma: No, megjöttek a népek? Dejó! :)
@miről van itt nagybasz0: Én mingyárt betolok egy nagy tál mézes-mogyorós müzlit.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:40:55

@arlequin:
De érdekes. Pont azon gondolkodtam reggel, milyen kompetenciák kellenek egy embernek ahhoz, hogy képes legyen szeretet érezni mások iránt. És a kötődés volt az egyik. Azt viszont már a hülye se gondolta, hogy utólag, "mesterségesen" is belé lehet emberekbe táplálni ezt, ha olyan környezetben nőttek fel, ami ennek kifejlődését nem támogatta.
Bámulatos az emberi agy, én mondom!

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 21:42:03

@neccharisnyás útonálló: Van egy félnégyzetméter kakajócsigám azt fogok enni tejjel, ahelyett, hogy tolnám be libazsíros kenyeret vöröshagymával...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:42:33

@guma: Libasültről mindig Kabos meg a Hyppolit jut eszembe.
Hű, hétvégén is micsoda jó Kabos-film ment. Annyira szép emberi történet volt. Még ha Páger is játszotta a főszerepet. Vhogy nem tud meggyőzni a játéka. Pedig nagyon érződött, hogy rá hegyezték ki a filmet.

guma 2010.12.08. 21:43:05

@neccharisnyás útonálló: én nem vagyok!!! DDD
Érzéki csalódás, csak a levelezés közbe néztem be... :)

guma 2010.12.08. 21:44:11

@neccharisnyás útonálló: Azt szeretem meg a hagymát is.. D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:46:45

@miről van itt nagybasz0: Én újabban szalonnázok. Jófajta tokaszalonna, amin semmi hús nincs. Erős paprikával átcseszett a zöldséges, mert szemernyit se csíp, pedig nagyon ajánlgatta. Mindegy, pont ezért olcsóbban kaptam.
Szal szalonna. Tavaly télen töpörtyű volt. Bírom, hogy ilyen hidegben a testhő fenntartása ürügyén mikre tudja rávenni a szervezete az embert. Emlékszem, pont egy éve mentem buliba, készülődés, ruha, fésülködés, egy kiadós vacsora, hogy ne érződjön olyan gyorsan a pia: friss puha kenyér, 10 deka sertéstepertő. Jól néztem ki. Haha!

guma 2010.12.08. 21:47:04

@miről van itt nagybasz0: qva jót röhögtem, de inkább tűnök mielőtt kitör agreszivitásod.. :)

Horizont 2010.12.08. 21:47:05

Sziasztok! Késő esti kocsmázás?:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:47:50

@guma:
Hagymát csak este eszünk. Reggel menni kell dologra. Csúnyán jönne ki. :S

guma 2010.12.08. 21:48:44

@arlequin: sarokba állítottak? Nagyon csendben vagy :)

Akkor : neked is szép álmokat

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:49:13

@Horizont:
Írnom kéne, de nem bírok fogalmazni, hát benéztem. Ők meg előkerültek. Szia!

***müzlit gyárt***

guma 2010.12.08. 21:49:23

@Horizont: szia! mi az most fút be mindenki... :)))

Horizont 2010.12.08. 21:49:34

@neccharisnyás útonálló: Ilyenkor télen jöhet a disznósajt, szalonna, töpörtyű, lilahagyma meg ecetes almapaprika,na össze is szaladt a nyál a számban:)))Belülről kell melegedni!

Horizont 2010.12.08. 21:50:47

@guma: benéztem többször de nagy volt a csend! Látom ám a VB-n, hogy Necc kommentelt na akkor benézek én ide és lőn....

guma 2010.12.08. 21:51:30

@neccharisnyás útonálló: van ellenszer, még a fokhagymára is! DDDDDDDD

(nekem vannak ilyen hetek amikor eszem-eszem és utána hetekig nem :)) csak főzve)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:51:54

@Horizont: Úgyám! Temetésen 4 óra alatt úgy szétfagytam, mint a pinty. Hazaérve betoltam 5-6 szelet téliszalámival megpakolt kenyeret, sugárhajtású anyagcserém rárepült, 2 perc múlva már nem is éreztem, hogy kint voltam.

guma 2010.12.08. 21:53:19

@neccharisnyás útonálló: lehet, hogy a csavargók tíz parancsolta verte ki a biztit - és ki mert neki ilyent adni? na ki? - hát ... a liba!!! D

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 21:54:12

@neccharisnyás útonálló: Azé nemeszek most zsírtot mer nincs itthon jóu roppoggós fehérkenyér, hozzá...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:54:14

@guma:
Van amikor kívánom a fokhagymát. Tudatalatt. Vértisztításra, gondolom.
Vereset szeretem úgy is, hogy feldarabolom, bedobom mikróba, és megdinsztelem. Franc fog a tűzhely felett állni, mikor mikróban csak 1 perc. És az így jó zsíroskenyér mellé, meg mindenhez.

guma 2010.12.08. 21:55:17

@Horizont: szabadságolom kicsit magam :)))
csak most Necc és a nagy....O elcsípett DDDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 21:55:47

@miről van itt nagybasz0: Hú, a halálom mikor megpuhul a kenyér héja. Mert muszáj ám zacskóban tartani, hogy ki ne száradjon. Csak így meg már másnap olyan szivacsállagú az egész, hogy borzalom. :S

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 21:56:03

@guma: Ma még senkit sem rúgtam fejbe ám! :)

Horizont 2010.12.08. 21:57:32

@neccharisnyás útonálló: téliszalámiról jut eszembe. vagy 6 éve Erdélybe voltunk 5 naposon a melóhelyről, lerobbantunk a sárban. Körbekínáltak ilyen nagy pohárban itókát, én meg azt hittem szép színű bor, felhajtottam, hát pálinka volt, kb. 3 dl. Na bepánikoltam, hogy szégyenszemre majd le kell fektetni részegen a sárba, mert a buszra nem szállhattunk fel. Gondolkoztam, hogy kihányjam vagy mi az istent csináljak? De felengedtek a buszra pont én meg a kollégám kb. 40 dkg. téliszalámiját bezabáltam egy szuszra, aztán meg azért voltam pipa milyen nő vagyok én, hogy még a fejembe se szállt?:)))Jó sztori volt! Így utólag:DD

guma 2010.12.08. 21:58:49

@miről van itt nagybasz0: tiszta szívből örülők ennek :)

De most sem fogsz ? DDD

Különben mit keresett itt Lee? Nem tudod? Elkerültétek egymást???? DDDDDD

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 21:59:12

@neccharisnyás útonálló: Afracokat, régen is kendőben nyomták, és ropogós maradt!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:00:32

@Horizont: Ja, a zsír jó az alkoholra.
Meg a pirítós. Meg a sült krumpli.

@miről van itt nagybasz0: Mi vagy te? Judo-edző?

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 22:00:45

@guma: Félre nyomtam! :) Vót mán illen! :))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:01:51

@miről van itt nagybasz0: Tuudom, tuudom. Téli konyha sarkában a kosár, benne a kenyér, kendővel, konyharuhával letakarva.

Hosszú lesz ez az éjszaka. Már előre látom.

guma 2010.12.08. 22:01:55

@miről van itt nagybasz0: mert valódi kovász volt az alap.

Ma meg néha a liszt se jó semmire, mert egy sima piskóta nem emelkedik meg vele. SSS

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 22:04:08

@neccharisnyás útonálló: Régen harcművész voltam, (de ma mán a hát nem ejtjük), mostanság inkább rokkant vajok, kissé!

guma 2010.12.08. 22:04:20

@miről van itt nagybasz0: ezen el kellene gondolkodnod, de nagyon :)))

nem vigasztal, ha volt ilyen! :)) SŐT...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:04:43

@guma: Hú, hogy én milyen liszteket látok a zaldiban!!!! Külön a rozskenyérhez, külön a kuglófhoz, a svábkenyérhez, a pizzakenyérhez. Így reklámozzák: Liszt svábkenyérhez.
De hogy abba milyen plusz adalékot raknak tartósítón felül...?

Horizont 2010.12.08. 22:04:55

@guma: Mert régen a kenyérhez, csak lisztet, vizet, élesztőt meg sót használtak, most meg telenyomják mindenféle frinc franccal,nincs kelesztési idő sem meghagyva.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:05:53

@miről van itt nagybasz0:
Rokkantság ide vagy oda, azért még meg tudod védeni magad azuccán?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:06:56

@Horizont:
A Norbi liszt egy zacskó kaki aranyáron. Semmire se jó. Kollégiumban tanultam.

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 22:07:07

@neccharisnyás útonálló: Aza piszok disnó az istennek se akar mosogatni! Pedig mán dől a torony! :D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:08:19

@miről van itt nagybasz0: Mert kell hozzá varázslötyi. Attól fél, mert átváltozol tőle, ő meg eltűnik.

guma 2010.12.08. 22:09:21

@Horizont: @neccharisnyás útonálló: mesélte egy volt kollégám aki pékekhez ment sofőrnek, hogy a rozsos kenyeret kakaóval festik a legtöbb helyen... D

Őrület, hogy minden hülyeséget megtanltunk mi magyarok.

Ja kaptatok fenyőfát:) DDDD

guma 2010.12.08. 22:13:04

Küldök egy csodaházat. Érezzétek jól magatokat, én tűntem!

Szép álmokat!

www.ize.hu/click.php?id=16808&url=http%3A%2F%2Fajanlo.kapu.hu%2Fpics.php%3Fd%3Dkigyohaz

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 22:15:02

@neccharisnyás útonálló: Régen buliból elfelé, beszóltak, hogy aztán vigyázzak haza felé menet nehogy megverjek valakit... :D
Minek a zembernek ellenségek, mikkó ott vannak a barátai! :)

Horizont 2010.12.08. 22:15:45

@guma: Na itt se laknék!
Ja elfelejtettem megköszönni a Sebő együttest, pont ez a két száma olyan jó! Mert mindig csak az off:DDDDD
Jó éjt mindenkinek!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:16:26

@guma: Ihihiii! Pont ma néztem egy borzalmas filmrészletet, amiben a kígyó megszívta magát árammal és godzilla méretűvé nőtt. Hasonlít rá a ház. :DDD Jóccakát!

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 22:18:04

@guma: Ez nekem nagyon Pirxkapítányos! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:19:24

@miről van itt nagybasz0:
Jajdecsunya!
Én eccer szabadság téri duhajkodásból mentem haza -mikó még keleti felé laktam- érdekesen. Csöppet spiccesen, hát úgy lesegettem magam körül az utcát, mint a természetfilmekben a natgeon a jaguár a dzsungelt. Mindég mondom, nem fog nekem örülni az, aki ittasan kapna meg. Nagyon nem.

guma 2010.12.08. 22:21:19

@miről van itt nagybasz0: tudod, itt minden "görbe" így kocsmának nagyon megfelelő, még panzió része is van, mesze a világtó!

Mindig, mindenben van valami jó :)))
Ebben is..
Na valóban sziasztok!!!

miről van itt nagybasz0 2010.12.08. 22:22:40

Hát akkó jónyócat, mindenkinek! Mék vissza, vár a galakcis! :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.08. 22:22:45

@guma: Borzasztó kenyerek:
Dh-zsémióliver megyen Svédországba. Pékség. Irdatlan guszta kalácsok, kelt péksütik között beszélget a tulajjal. Majd beáll ő is kenyeret gyúrni. És mit csinálnak??? Rozslisztből ilyen pászkaszerű, kovász nélküli szürkés szörnyűséget. Merthogy ezt ő gyerekkorában annyira szerette, ez a legjobb kenyér a világon. És még nekünk válogatják ki az ottani teszkóban a szemetet, mondván kelet-európaiak ezt is megeszik. Hááát.... fél nap után ételmérgezésben pusztulnának el ezek a nyominger egyszálbelűek itt, azt hiszem.

arlequin 2010.12.08. 23:28:43

@guma: höhöhö...

itt se vagyok.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.09. 00:39:05

@arlequin:
Jajmán. Egy kis edzés sosem árt. Hálás leszel te még ezért egyszer.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.09. 00:55:18

@arlequin:
Vájjá! Nem is vágom milyen bátyóm van! Skandináv vagy kun? :P

Höhö! Mint mikor Cholnoky után akartam magamon "gyakorolni a rasszizmust" és a frászkarikának nem jöttem rá, melyik is lennék. Kezdődött ott, hogy egyiknek se volt jellemzője a zöld szem.
Hát, úgy néz ki, az ufók hoztak. Jó hír, hogy akkor téged is! :DDDDD

guma 2010.12.09. 07:16:25

@arlequin: szóval csak engem került uraságod? :)))
MEGJEGYEZTEM!

@Horizont: én is szeretem és azt is amit arleqnhoz tettem be :)

guma 2010.12.09. 08:02:15

jó reggelt!
És ilyen jó kedvű következmények nélküli munkát mindenkinek :)

www.funvid.eu/index.php?page=videos&section=view&vid_id=105531

Marcellusca 2010.12.09. 08:39:36

Reggelt, Mindegykinek!

Nyami-nyami, fincsi kaják. :)
Egyből meg is éheztem. :)))

Kenyér téma: Köztudott (?), hogy az országban a legfinomabb kenyeret Orosházán és környékén sütik.
Az alapanyag miatt. Ezen a környéken a legjobb a talaj a búzának.
Nem hiszitek el, de ott még a teszkós kenyér is finomabb, mint Nagyfaluban az akármilyenhűdefrankó. :D

Nagyapám mesélte, hogy a háborúban fitymálta a kenyeret. Hogy náluk nem ilyen. Nem értették.
Aztán az egyik eltávról vitt a társainak jókis, hazai, kemencében sült kenyeret.
A társai azt kérdezték, hogy ilyen gazdagok, hogy minden nap kalácsot esznek?
Pedig csak felénk ilyen (volt) a kenyér.

@guma: Nem, nem.
Ezek béna amatőrök. :D

guma 2010.12.09. 08:45:37

@Marcellusca: igy igaz!!!

mi is mindig felpakoltunk belőle :)))
és sokáig EHETŐ marad!

na további szép napot!

Horizont 2010.12.09. 16:22:21

@guma: Köszi utólag is, olyan kis vidám! Nem olyan mint az élet:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.09. 21:19:33

@Marcellusca:
Jaja! Főleg mostanság kiváló a talaj. Kiválóan tapad kilós rögökben az ember cipőjéhez a sok víztől.

Marcellusca 2010.12.10. 09:20:00

@neccharisnyás útonálló: Háááát, most nagyon tré a helyzet arra felé (is). :S

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2010.12.10. 11:50:33

@neccharisnyás útonálló: @Marcellusca: Nálunk? Hát igen!Az!
Tele van a víz néhány kisebb szigettel! A másfél méteres belvíz általános, már nem tud lefolyni sehol. Vízibusszal járnak a diákok is iskolába! :-)

Ja, és a Kocsmának küldöm!
Főleg Gunának, aki libát libára halmoz:
www.youtube.com/watch?v=-e0gcjgnxXw

Donna (Cara)mba 2010.12.11. 13:18:53

Mennyi mindenből maradtam ki:(

Talán ma este, talán...

Tegnap Pesten voltunk, késő este értünk haza, kegyetlenül fáradtan.

Csütörtökön egy konténert raktunk ki (vagy szerdán - mindegy, ma - ha szerencsénk van - 3-kor egy kamiont pakolunk meg saját parány kicsi kezecskénkkel (mármint mi, nők, a férjem a főtargoncamester. Szép pálya:)
Magyar nagykereskedelmi import cég vagyunk/voltunk?
Kapcsolja az igazgató urat! nem tudom, targoncázik;-DDDDDDDDD VicceSS;-S

No, de estek kies kis hazánkban már nagyobb dolgok is:)))
Ha így meg, még Hamvas Béla is lehetek;-D

Szal mégse esett ki se a hazánk feneke - legfennebb az istenadta nép s.egge lóg ki a gatyából...

Már aki nem tudta időben megtanulni a leckét: tisztességesen, mi az hogy, nagyon is...

Ja.

Milyen Csák Mátéjaink vannak - na erről kocsmában nem dumálunk, legfeljebb káromkodunk. Olyan jó, isteneset:(

Kocsmában leisszuk magunkat a sárga fődig:)

Bár Neccnek még asse megy, amint olvasám, no meg Horizont se tud tisztességesen bepiálni 3 deci pájinkátul se;-D

Nekem már az illata is elég a bérúgáshoz:)

Na, egyelőre sziasztok!

Pörögjön a kocsmaintézménye, mert ez a mindekori Fórum, amióta nincs már Forum Romanorum (nem roma fórum, az asszem van:)))

BTW: milyen szép palotája van az MDF-nek:) Jó ízlése volt Ibolykánknak:)

Egy probléma vót csak vele: sohase tutta, hol köll kurvulni, hol érdemes;-D
Ezt mindig elbacta:)

Horizont 2010.12.11. 17:45:26

@Donna (Cara)mba:
Izomlázad van-é?:) A konténer pakolástól?
Tényleg kegyetlen lett az élet!
na meg a Pestre járás se egy életbiztosítás!
Nekünk "csak" 80 km de már azt se teszem meg jókedvvel!

Donna (Cara)mba 2010.12.12. 12:46:35

@Horizont: Pillanatnyilag örömmel pakolnék ki naponta egyet, akár egyedül is:(

Ilyenné vált a történet.

Megindult a visszaszámlálás. Már nem tudtuk se adót, se bérjárulékot, semmit fizetni. Kezdődik a csődeljárás, ami egy nagyon hosszú folyamat, ami KÖZBEN élni is kell valahogy, valamiből.

Mert nincs aki fizetést fizetne. Csak mi magunk tudtunk magunknak az elvégzett munkánk után.
A magyar állam nagyon sok kis életet hagyott magára, olyan életeket, akik nem dőzsöltek, hanem csak dolgoztak és fizették be az adót, bejelentve, nem svarcon.
Kicsiny élet, kicsiny voks. Nem számít. És még most se számít.
Evvan. Nekünk. De hidd el, megérdemeltük a sorsunkat.

Visszatérve Neccre, akit megdicsértél egy nagyon bölcs kis összefoglalásáért (80 esztendősnek is böcsületére válna).
Nem értettük az életet és a játékszabályokat:(
Ezért kapjuk a nyakunkba a feketelevest.
Másként, más szabályok szerint kellett volna élni. Ha nem a munkát fizetik, akkor úgy élni, azért, amit fizetnek.
A hazaárulást speciel az utóbbi időkig és még taán most is igen jól megfizetik. Az egy jó pálya. Miért nem teccett azt választani?

Ha meg nem lettünk kurvák és latrok, akkor meg nem köll siránkozni;)
"Szántásbul, vetésbűl" e' jutott": a korgó gyomor és kérges kéz:/

Szóval ennyi évesen kell megtanulni valahogy élni, vagy megdögleni:(

Egyelőre még nem vagyok hajlandó dögleni:)

Horizont 2010.12.12. 13:29:56

@Donna (Cara)mba:
Ha közel laknék segítenék neked kipakolni ingyen is!! Ne keseredj el,és ne is add fel soha! Azt hiszem a mi korosztályunk (is) nagyon megszívta! Nekünk volt egy életszakaszunk amikor úgy ahogy normális volt az élet, de mi máshogy szocializálódtunk és nem tudunk ehhez a csalós, lopós, könyörtelen törtető, emberi érzéseket kiiktató mocskos világhoz idomulni! Se emberileg, se anyagilag, se munkahelyileg!A férjemnek is nyáron vissza kellett adnia az egyéni vállalkozói igazolványát, szerencsére dolgozik, de elúsztunk mi is!Most igyekszünk az árban, időnként a felszínre kapaszkodni egy levegővételért: Hol sikerül hol nem.És állandóan azon tipródom hol szúrtuk el, hibásak vagyunk-e, érdemes -e tisztességesnek lenni? Érdemes volt-e így nevelnem a gyerekeimet? Tény, hogy másképp képzeltem el az életem ha idősödök!Ki kell tartanunk, más választásunk nincs!

Necc amit írt?? Szédületes bölcsesség van benne, le a kalappal ahogy ezt megfogalmazta!:)

Donna (Cara)mba 2010.12.12. 13:44:19

@Horizont: Köszi, nem akarok én jajongani, csak néha fáj, tudod...

Van mára egy-egy versem.

Nézd meg, ha van kedved. De EL NE MENJEN A KEDVED!:)

A vers mindkét kocsmában: jó, szerintem.

És rám nézve igen-igen helytálló!:(
süti beállítások módosítása