He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Mit jelent a Dobrev – Karácsony – Márki-Zay sorrend?

2021.09.30. 07:57 guma


Belföld
Részeredmények: így állnak a miniszterelnök-jelöltek 50 választókerület adatai alapján
https://telex.hu/

300 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr1716704626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neytiri1 2021.10.06. 10:41:28

mandiner.hu/cikk/20211005_dobrev_marki_zay_karacsony_nepszeruseg_median

Ha Karácsony visszalépne, akkor mzp megverné klárát és már nem is kéne orbánra szavaznom. :)))

gazoló 2021.10.06. 11:42:44

@Neytiri1:

rohanok is voldüngerért a gazdabótba))

arra kíváncsibb leszek,melyik kormány lesz az akinek minden köntörfalazás nélkül pacekba kell mondani a népnek a többszörös gá-záremelést(

Neytiri1 2021.10.06. 12:28:44

@gazoló: még drágább lesz minden, ha egyáltalán lesz elég - gondolom én.

Hogy melyik kormány lesz?
Én nem vállalkoznék kormányalakításra most, a fidesz után, ilyen világban.
Mert ezek most szórják a pénzt, mintha az övék volna, és a böjtje majd 2022 második felétől indul - gondolom én.
De majd akkor talán a fideszbolondok is, akik arról beszélnek, hogy nekik most jobb, rájönnek, hogy a rengeteg milliárd, amit ez a ... elszórt (foci, sport, túlározott építkezések, alapítványokban szórás, ésatöbbi), azok milyen jók lennének a drágulások enyhítésére valamilyen kompenzációként.
Milyen jó lenne kívülállóként, valami kis normális országból végignézni ezt (van még ilyen?).
És akkor még az összeesküvés elméleteket bele se "számoltam".

s 2021.10.06. 18:09:22

@gazoló: "kékasszonyt kitesszük a csoportból"
Szerintem ne tegyük ki. Szigorú álláspontom nekem is van, még ha nem is annyira meredek, mint az övé. Az enyém úgy szól: bárki nyer az ellenzéki előválasztáson, őt fogom támogatni 2022 -ben a szavazatommal, ha őt indítják orbán ellen. Ha az ellenzék okoskodik, és mást indít, mint akire az ellenzéki előválasztáson voksolók szavaztak, akkor nem veszek részt a 2022 -es választáson. Az indoklásom az, hogy elegem van mindenkiből, aki nem a nép kinyilvánított akarata szerint rendezné el a jövő dolgait. Van ilyen kormányunk, éppen őket akarjuk leváltani.

s 2021.10.06. 18:16:38

@habakuk000: Igen, 1526 -ra gondoltam. Tudom, nem volt esélyünk. Viszont még szarul is játszottunk. Az akkor is baj, ha egyébként esélyesek vagyunk. Ha most elbukunk, annak hasonló okai lesznek, mint az akkorinak.

guma 2021.10.06. 19:13:02

:DDDD

"Márky-Zay megtermékenyítette Karácsony Gergelyt.
A nász hangos sikoltozások nélkül teljesült be, az ara nem is tudja hirtelen, hogy büszkén lengesse-e a lepedőt, vagy szégyenkezzen igénytelensége és erkölcseinek ingatagsága miatt, de már elszánta magát, nem hátrálhat, hiszen a szülőszobában ott toporog az összes vájtszemű politikacsináló, meg kellett szülni hát a kisdedet.
Így jött hát világra - világ csúfjára - a magyar politika kétfejű borja.
Négy lába van, négy füle, két farka, de akármilyen jóindulattal, akárhonnan is szemléljük torzszülött.
Ha pártot alapítanának - ami nem kizárt, hiszen a Momentum is megtalálta a maga szponzorát -, akkor annak a Kétfarkú Ökör Párt lehetne a neve.
Irritáló tandem, mert azt nem gondolnám róluk, hogy buták lennének, de egyre inkább arra jutok, hogy megrendelésre működik a dolog."

www.pupublogja.hu/

s 2021.10.06. 20:22:57

@guma: Karácsony ezt kérte, Márki-Zay azt kérte. Dobrev pedig csak egy kávét kért. Sok igazság van ebben az írásban. Az egyik kommentelő például nem szavazott az első fordulóban, de a másodikban Dobrevre fog. Hány ilyen lehet még? Aki látva ezt a bohózatot a hatalom (ígéretének) a megszerzéséért végül arra szavaz, akie már előtte is sokan.

habakuk000 2021.10.06. 20:23:07

@s: Már régen elbuktunk. A gyurcsány tornaminiszter vezényelte puccs napján buktunk el, azóta csak süllyedünk folyamatosan, az kétségtelen, hogy orbánnak sikerült gyorsítani a süllyedés mértékében és minőségében is.
Mindig szokták kérdezni a gyurcsányisták, mi a baj az öszödi beszéddel. Azzal semmi az égadta világon. A baj ott van, hogy az eu-belépést, a harmadik országalapítást, a trianoni béke lezárását buktuk el. Ahogyan oly szépen fogalmaztad, 500 évente egyszer adódó lehetőséget.
Ezért úúúúúútálom a gyurcsány brigádot.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.06. 20:27:50

@habakuk000:

Nos akkor most Gyurcsányt, vagy a gyurcsányi brigádot útálod. Mert a kettő nem aznos. Nem gyucsányi brigád volt az, hanem a szocik brigádja. Gyurcsány csak a madzagon rángatott vezető volt, aki nem tudta, hogy mit is kéne neki tenni. Orbánnak sem sikerült az első négy éve ugyan ezen okból ( aztán rájött, hogy olyan embereket kell helyzetbe hozni, akik rá néznek föl, és nem neki kell azokra ), oszt még sem hánytorgatod neki.

s 2021.10.06. 20:31:22

@habakuk000: "A baj ott van, hogy az eu-belépést, a harmadik országalapítást, a trianoni béke lezárását buktuk el."

Kifejtenéd?

s 2021.10.06. 20:57:24

@habakuk000: @látjátok feleim szümtükkel: Írtam már korábban, máshol. Gyurcsány az mszp túsza volt. A Bokros csomag után, amiben korábban megbaszódtak. Ezt teljesen érthetően nem akarták újból eljátszani, ezért megakadályozták az egyébként szükséges reformokat. Gyurcsány tartott nekik zárt körben egy osztályfőnöki órát, aminek a hangfelvétele az mszp -n belüli hatalmi harcok következtében kikerült. Ez olaj vot a tűzre, mert orbán csak erre várt, az istenadta nép meg csak annyit vett le belőle, hogy Gyurcsány hazudott. Lényegében orbán azóta is abból él, hogy ő nem Gyurcsány, és egyébként a 2007 -es válságot követően átalakult a világ pénzügyi rendszere olyan módon, hogy ekkora gazdasági összeomlás talán már nem lesz. (Lesz, de kihagytam belőle a kínai ingatlanpiac várható összeomlását.) Ezek után a többség elhiszi orbánnak, hogy mindent jól csinál (a 31000 halott már nincsen abban a helyzetben, hogy komoly kétségeket fogalmazzon meg ezzel kapcsolatban), viszont a jegybankok úgy szórják a pénzt a világba, mint Vendel a sütőport. Ezen az alapon meglehetősen nehéz eldönteni, hogy valóban jól csinálja -e a dolgokat, vagy csak simán pénzbőség van. A lóvé hamarosan elfogy, a számlát ki kell egyenlíteni, ráadásul ez a vadbarom még az ingyen pénzt sem kérte, hanem kikúrt egy raklap dollár és euró kötvényt. Nekem személy szerint az ellen sem lenne semmi kifogásom, ha orbán maradna. Előbb-utóbb elteszik láb alól (no nem azok a balfaszok, akiket most sittre vágtak). Rendes állampolgárok, akiknek elege lett az egészből. Én például nem tudok arról, hogy akik mussolinit feldarabolták, vagy kadhafit lelőtték és szétvágták valaha is bíróság elé kerültek volna, és bárki elítélte volna őket. Bízzuk a dolgokat a történelemre. Lassan forog az idő kereke, de legalább megállíthatatlanul.

habakuk000 2021.10.06. 21:32:06

@s: Fáradt vagyok hozzá, őrület volt a piacon. Majd.
@Neytiri1: Nem lesz, már az. Napraforgó átlépte a 200, kukorica a száz forintot fogja a jövő héten, gáz a 100€-t.
@látjátok feleim szümtükkel: ő volt a főnök, nem? Ha én főnök vagyok, felelős is.
Értem én, hogy jobb a függöny mögé bújni vagy hivatkozni a szocik túszságára, de akkor nem főnök vagyok csak selejt.
Mindegy, az elmúlt hétből az egyetlen hiteles ellenzéki politikus számomra Fekete-Győr maradt. Tudom S fel van háborodva rá, és szégyennek nevezte a magatartását, a szememben ő maradt az egyedüli korrekt.

habakuk000 2021.10.06. 22:07:27

@s: De azért parancsolj:
Azért a cikket linkelem, mert a táblázatok nem jól másolhatók ide:
hvg.hu/gazdasag/20130815_Ez_mar_a_Balkan

Nézzétek meg a táblát jó alaposan. De ugyanez vonatkozik oktatásra, egészségügyre, szociális alapokra, egyéb termelékenységi mutatókra.

Trianon: az Unióba való belépés véleményem szerint a trianoni béke egyfajta revíziója. A régió legfejlettebbiként terjeszkednünk kellett volna, "visszavenni" képletesen ami a miénk volt, befolyást, kapcsolatokat szerezni. (csak az egyszerűbb fogalmazás kedvéért írtam így, nem gondolnám, hogy revizionista lennék)
A többiek megcsinálták az adóreformjukat, mi megcsináltuk a teljes fekete- és szürkegazdaságot. Milliárdos tevékenységek szűntek meg az áfa csalások miatt.
Innentől a magyar cégek versenyképtelenekké váltak nem csupán nyugatiakhoz képest is hanem a régiós versenytársakkal szemben is.

És ez nem orbán, hol volt ő még akkor, ez gyurcsány.

Aztán jött a tolvaj, hazudós cigány mocsárba nyomni mindazt, amit a kollégája nem tett tönkre.

De semmi baj: jövő héten győz a feleség, mert a demokrácia jó dolog ugyan, de a nép sok mindent nem ért és gyorsan felejt.
És jöhet a revans, s "lángba" fog borulni az ország.

s 2021.10.07. 01:24:01

@habakuk000: Jók ezek a közel tíz évvel ezelőtti cikkek. Ha azt akarod velük mondani, hogy a szocik is elbaszták, akkor nem fogok vitatkozni. Kérdés, hogy egy Bokros csomag után behúztak volna -e egy reformot. Ez már történelem, nem merték vállalni, hanem túlélésre játszottak. Ez az ő esetükben pár évet jelentett, utána jött a fidesz. A másik ág az lett volna, hogy a még Bokrosénál is keményebb reformokkal kihúzzák a szarból az országot egyszer és mindenkorra. Kérdés, hogy belebuknak -e, és még ha bele is buknak, le tudja -e azt valaki állítani, ha egyszer elindult. Szeretnék emlékeztetni arra, hogy a Bajnai-kormány válságkezelését még maga matolcsy is elismerte. Ezt ma már nem szokás hangoztatni, de a hatalomba került fidesz sokat kösznhet neki. Egészen pontosan azt, hogy nem egy államcsődöt kapott mindjárt kezdésként. Lehet, azonnal lemondtak volna.

"Trianon: az Unióba való belépés véleményem szerint a trianoni béke egyfajta revíziója."
Nem. Az Unióba való belépés egy példa nélkül álló gazdasági, társadalmi és kulturális lehetőség volt. Mind a mai napig az, ha orbán el nem keféli.

"A többiek megcsinálták az adóreformjukat, mi megcsináltuk a teljes fekete- és szürkegazdaságot. Milliárdos tevékenységek szűntek meg az áfa csalások miatt.
Innentől a magyar cégek versenyképtelenekké váltak nem csupán nyugatiakhoz képest is hanem a régiós versenytársakkal szemben is."
Ezt nem a politikusok csinálták. Ezt a szittya, különös észjárású, mindent okosba' megoldó magyarok csinálták. A politikusok vették az adást, hogy itt így lehet hatalmon maradni, és tették a dolgukat. Lehetett volna nekünk is egy Nagy Péterünk, aki kiirtja az ország lakosságának az egyharmadát (ő is a 2/3 híve volt), és felhelyezi a térképre az országot. Nálunk a politikusok nem ennyire elszántak, erről faggasd ki Adyt, mert nagyjából azóta nem változott semmit a helyzet.

"De semmi baj: jövő héten győz a feleség, mert a demokrácia jó dolog ugyan, de a nép sok mindent nem ért és gyorsan felejt."
Nem kezelem Dobrevet oldalkocsiként. Végtelenül provinciális szemléletnek tartom egyébként, hogy valakinek a 15 évvel ezelőtti tetteit egy másik emberen (mellékesen a feleségén) kéred számon. Középkori. Mondhatnám ókori. Irtsuk ki a családjával együtt, és hetediziglen minden leszármazottját is.
Nem hátrafelé nézek, hanem előre. Dobrev a leginkább esélyes jelölt, a képességeit és az EU -ban vitt szerepét illetően. Mondják, hogy Karácsony Budapest főpolgármestere, Márky-Zay Hódmezővásárhely polgármestere, de nem mondják hogy Dobrev az Európai Parlament alelnöke. Lehet, nem is tudják, vagy ha tudják, akkor inkább hallgatnak róla. A nép szavaz. Véleményünk lehet, én a magam részéről elfogadom másokét, de annyira azért nem, hogy a sajátomat megváltoztassam.

gazoló 2021.10.07. 07:31:09

lazuljatok feleim (Mos Eisle)alias Gumcsi & nagyb korvsmájában

gazoló 2021.10.07. 07:34:17

lazuljatok feleim (Mos Eisle)alias Gumcsi & 'nagyb korcsmájában.

jóreggelt

youtu.be/uuZrDhB-Xps

gazoló 2021.10.07. 07:51:06

f@szt se érdekel,dobrev karácsonyvagyzaj,lényeg,hogy ne vesszenek össze végzetesen és cserélhessék nagy Gét))

zenéljetek inkább))

habakuk000 2021.10.07. 08:07:19

@s: 1, Kifejtettem a harmadik országalapítást, nagyon szoros korreláció van gyurcsány hatalomba kerülése és Magyarország fejlődési pályájának lefordulása között.
Az uniós piac és források harmadik országalapításra lettek volna alkalmasak, a gyalázatos felhasználásukra nem kell szót vesztegetni.
Megmagyarázni nem lehet, magyarázkodni persze nyugodtan, csak engem ez nem érdekel.
Ha megnézed az adatokat, a válság előtt lefordult az ország a Bokros-csomag alkotta pályáról.
Szóval nem Öszöd, nem fidesz agymosás, tapasztalat, számok és tények.
"Ezt nem a politikusok csinálták" De. Draskovics kezdte azzal, hogy befagyasztotta az áfákat, a politikusok gazdasági hátországa volt a legnagyobb haszonélvezője a csalásoknak.
Az egészen aprócska érdekesség, hogy a fidesz több nagyságrenddel fehérítette ki a gazdaságot. Az igaz, a szittya, mindent okosba megoldókét.

2, Száz éve nem sikerült tisztába tenni a magyar népléleknek Trianont, a határok eltörlésével ez simán megoldható lett volna. Nem ez történt, hanem plusz, saját új határokat sikerült létrehozni magyar és magyar között gyurcsány hathatós támogatásával.
"Mind a mai napig az, ha orbán el nem keféli." Teljesen egyértelmű a táblázatokból, hogy gyurcsány "kefélte el", orbán csupán folytatta az igaz mesterfokon.

3, Járóka Szilvia is alelnök, és rajtuk kívül vannak talán 12-n ha jól emlékszem.
Arról nem tehetek, hogy közös viselkedéstanáruk van, s Dobrev minden egyes megnyilvánulásáról gyurcsány pojácasága jut eszembe. Ugyanazok a testbeszédek, ugyanazok a bölcselkedő képpel eljátszott töprengések, ez valóban szubjektív és attól, hogy utálom a megjátszott bölcselkedését természetesen lehetne normális miniszterelnök.

"Végtelenül provinciális szemléletnek tartom egyébként, hogy valakinek a 15 évvel ezelőtti tetteit egy másik emberen (mellékesen a feleségén) kéred számon."
Nem kérem számon, hol olvastál tőlem ilyet? Megmondom: sehol.
Te voltál az, aki fidesz agymosásoztál, és te voltál az, aki kérte fejtsem ki.
Az is te voltál, aki a válaszra legyintettél, jók ezek a tíz évvel ezelőtti cikkek.
Az is te vagy, aki csúsztatva igyekezik a nemszeretem témákban gyurcsányt elbújtatni a függöny mögé, de ez nem egyszerű, mert ő a párt elnöke ha nem tévedek.

Az, hogy ki a legesélyesebb jelölt, nem tudjuk, úgy érzem a pártszimpátia szubjektivitását jó lenne hanyagolni, de nem lehet.
Én gyurcsánytól függetlenül sem tartom különösebben okosnak az általam megnézett eseményei alapján, olyan szellemileg nekem, mint taga fényképein szereplő nők többsége: mű.
Persze nyilván okosabb mint a Vadai Ágnes asszony, vagy az mszps-s mosolygó hölgy, csöbör Katiról nem is beszélve, hasonlóan a férfipolitikusokhoz.
De ez szubjektív történet, ezen vitatkozni ugyanolyan fölösleges, mint azon hogy ez a kutya szép vagy nem szép. Ízlések és pofonok...

És sajnálattal ugyan de eljutottam oda, hogy fölösleges nekünk a dk szerepéről vitatkozni, a hitviták vitték ugyan előre az emberiséget, de részemről hanyagolnám.
A véleményedet pedig végképp nem szeretném megváltoztatni. :)
Igen, a nép szavaz. Én is, Don Quijote maradt csupán, rá fogok szavazni.

habakuk000 2021.10.07. 08:19:25

@gazoló: :) Engem érdekel, habár olyan érzésem van, mint Zsukov marshallnak lehetett a Sztálin vezette haditanácsban, vagy a vermachtos tiszteknek a bunkerben.

habakuk000 2021.10.07. 09:03:14

@gazoló: A Medián kinek a babája?

Ebben a nyamvadt országban a közvéleménykutatók arra kutatnak, amerről a pénz folyik, hazudnak, mint a vízfolyás.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.07. 09:11:59

@s: @habakuk000:

Nagy bennetek a hév, és közben sok tényt nem vesztek figyelembe. A történelem nem egy-két-négy -nyolc év alatt, hanem évitezedek alatt mutat nagy változásokat. Mi nem vagyunk franciák, hogy egy forradalom meghozza a polgárosodást. Az sem várható el utólag a rendszerváltóktól, hogy egy-két ciklus alatt egy tisztességes ( hahaha ) kapitalista országot csiánjanak hazánkból. MIÉRT? Pusztán csak azért, mert fogalmuk sem volt arról, mi is a kapitalizmus, hogy kell működtetni benne a gazdaságot, és a politikát. Sajnos a politikai elit most sem tudja, csak azt látja, hogy ha hosszú a nyelv, és mindenkinél hosszabb a saját, akkor sok lessz a lé. A többi meg leszarva. De az évszázados kapitalista országok ezen már régen túl vannak, és ott a népet nem fossák telibe. Sem kormány, sem ellenzéki oldalról. No ennek tudható be az ellenzéki "cirkusz", de nem ez a lényeg, hanem az, hogy fékek és ellensúlyok nélküli alaptörvényre alapított kormányzás mellett egyedül az ellenzéki összefogás tud változást hozni, és ellensúlyos kormányzást eredményezni. Ahol nem juhátulja a koaliciós partner, hanem jelentősebb párt, ott az egymás sarokba szorítása csak jót tud tenni az országnak. Nálunk ha nem lesz kormányváltás, akkor egyre mályebbre megyünk az egyszemélyes királyság irányába.
Mindehhez pedig semmi köze annak, hogy kinek melyik jelölt tetszik. A jelöltek mögötti háttér a fontos. Abban pedig egyszereplős a játék. Harminc év után is.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.07. 09:14:55

@habakuk000:

Szerinted a közvéleménykutatók miből élnek? Napfényből? Te is pénzért dolgozol. A köz meg nem fizet nekik azért, hogy neked, nekem vagy mindenkinek tetsző adatot közöljenek. Köznek kell megtanulni olvasni a sorok közt.

habakuk000 2021.10.07. 09:24:49

@látjátok feleim szümtükkel: Egyetértek.
És ez jó mondatod: "A jelöltek mögötti háttér a fontos."

Ezért írtam azt, hogy Don Quijotéra szavazok most. Olyanra, akinek a programját egyébként megvalósíthatatlannak tartom.
És akit simán kinyírnának a kollégái, szövetségesei, ha véletlenül hatalomba kerülne.
Tudom, hogy hatástalan lenne. De nem engedhetem meg magamnak, hogy a mocsárra szavazzak, akkor sem ha abból ki nem is kerülhetek.

Ugyanakkor nem lehet kimagyarázni a leszakadásunkat. Lengyelek, szlovákok, románok pláne nem voltak felvilágosodottabbak, mint mi. Közülük az utolsó helyet a mi generációnk volt szíves megszerezni, ezt nem lehet a történelem lassúságával megmagyarázni.
Ezért mi vagyunk a felelősek.

habakuk000 2021.10.07. 09:28:57

@látjátok feleim szümtükkel: De ez nem jelenti azt, hogy hazudni kellene okvetlenül.
Ha magamra adó közvéleménykutató vagyok, akkor alap a függetlenség.
Ezeknél tendenciaszintű eltérések mutatkoznak a publikációikban.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.07. 10:10:11

@habakuk000:

Te kukkó, van pénz nélkül függetlenség? Ne röhögtess már!

habakuk000 2021.10.07. 10:25:54

@látjátok feleim szümtükkel: Pénz nélkül nincs. De ha egy közvéleménykutató sok pénzt akar, akkor próbál a legkisebb hibahatárral dolgozni.
Ugyanis nem csupán politikát kutatnak, hanem piaci alapon minden lótúrót.
Attól, hogy mi egy ilyen ganéj ország vagyunk, nem kell kiröhögni a korrektebbeket.

Értem amúgy, hogy a közvéleménykutatók a politikát befolyásolják, ez rövid távon igaz, közép távon már senki rá se fog hederíteni az eredményeikre, mert lejáratják magukat.
Itt a példa: én sem azon tapsolok, hogy milyen klassz az y cég x százaléka, hanem automatikusan a politikai szándékot keresem a hírben, ki, mit akar sugallni.

A publicust már tudom, szoci-párt, azaz Karácsony az esélyes.
A Mediánnál Márky, ezért vagyok kíváncsi, ők honnan kapják a pénzt - a sugalmazást -.

Persze van ez a szabad világban is, lásd a hitelminősítőket, a who-t, ott is érdekeket próbálnak érvényesíteni, csak aztán jönnek a botrányok, az ügyészség, stb... a sajtó.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.07. 10:26:25

@habakuk000:

Don akárkire szavazol? Igyekszel szétforgácsolni az egységet? Magyarul segíted a fideszt?

Tudod van ez a régi tanmese. Anyának menni kell a földbe kapálni, de nem szeretné, ha a gyereke megennék a leszedett és kamrában széterített szilvát, ezért lepisili, majd elmegy. Gyerekek nézik a szilvát, de nem akarják enni, mert ugyé le lett pisilve. Addig, addig nézik, míg egyik felvesz egyet és azt mondja ez nem is pisis, majd a másik is talál egy nem pisiset. Végül megeszik a az összeset.

Remélem megérted, hogy olyan emberek akarnak a köz képiselői lenni, akik nem akarnak helyetted dolgozni ( hiszen az kurvára nehéz ). Ha fanyalogsz, akkor marad a fidesz és Orbán. Annak ellenére, hogy lehetőséged lenne hozzájárulni a leváltásukhoz ( még akkor is, ha egyik-másik szilva kissé pisis ). Egyébként meg igazad van, szíved joga arra szavazni, akire akarsz. Hiszen jogállam van nálunk. A fidesznek meg felhatalmazása az ellenzéki szavazók közreműködésével.

habakuk000 2021.10.07. 10:50:29

@látjátok feleim szümtükkel: Don Quijote: Márki-Zay, ő is a szélmalmok ellen harcol és próbálja a lovagi erényeket betartani egy elfuserált országban.

Ezzel miért is forgácsolom szét az egységet? Miért segítem a fideszt?

Véleményem szerint a fideszt azok segítik, akik benyelik a maszatolást, nem néznek szembe a tényekkel, nem akarnak valódi rendszerváltást, és a fidesz trollokhoz hasonlóan bálványozzák az istenüket.
A szememben nincs különbség egy fideszes és egy dk-s között. Tudom, hogy csúnyán hangzik, de így van, habár azért mégis van MOST MÉG különbség, egy dk-s trollal simán kávéznék a gyöngyösi főtéren, egy fideszessel már nem. :)
Lehet kicsit irigylem is őket, milyen könnyű is a világ a számukra, lehet kit szeretni, kit gyűlölni különösebb elmélkedés nélkül is. :)

Ettől függetlenül ahogyan írtam korábban, köpök egyet, és rájuk fogok szavazni jövőre, ha megérem.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.07. 12:24:57

@habakuk000:

Talán ne köpködj, az nem úri viselkedés, inkább nyelj egy nagyot. Én iszok egy nagyot, és majd úgy szavazok.

habakuk000 2021.10.07. 12:37:26

@látjátok feleim szümtükkel: Salvus vizet igyál, attól olyan savanyú lesz a képed, hogy hűen kifejezheti demokrácia iránti lelkesedésedet. :)
Mi is iszunk fürdés után. :)

habakuk000 2021.10.07. 13:28:16

@látjátok feleim szümtükkel: :) Kétségtelen, hogy léteznek olyan házi pályinkák, amiket megkóstolva fancsalibb képed lenne, mint nekam, ha egy vakrandin maga gyurcsány bazsalyogna a tetthelyen. :)

Irkutszkban ittam egyszer 90+ -os alkoholt, érdekes élmény volt, kórházi orvosok beszéltek rá, oroszok persze.
Attól nem volt fancsali képem. :)

egyik kutya másik hegy 2021.10.07. 15:33:20

Édes istenem! Micsoda seggszag van itt! De ők is a Te teremtményeid.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.07. 15:41:45

@egyik kutya másik hegy:

Táncsak nem löktek át a vak komondoron, aztán beverted az orrod és attól lett jó a szaglásod? Vgy csak símán kiestél kocsmaajtón?

habakuk000 2021.10.07. 16:51:40

@gazoló: Én mindig csodálkozom, amikor mindenféle csúnyaságos trollnak fölkínáljátok a nemesebbik feleteket.

Én nem hagynám, az biztos.

gazoló 2021.10.07. 16:58:19

@habakuk000:

persze csak költői volt,épp verselős hangulatban voltam.
igazából a felajánlás egy hasmenős rinovéroszról szól))

taga20 2021.10.07. 17:02:38

@egyik kutya másik hegy:

"egyik kutya másik hegy

0 bejegyzést írt és 59 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2021.09.24. óta tag."

ez hányadik nickneved? századik, ezredik?

nincs több kérdésem fityeszdroid!:)))

taga20 2021.10.07. 17:09:50

@habakuk000: gazoló nem azt mondta ennek a félnótásnak, hogy szopja le:)))

habakuk000 2021.10.07. 17:17:25

@taga20: Tudom, a nemesebbi testrész a fenék te sükebóka.

taga20 2021.10.07. 17:28:13

@habakuk000: ha olyan öreg leszek, mint te, akkor én is ezt fogom gondolni:)))

Neytiri1 2021.10.07. 19:17:01

@gazoló: jó reggelt kedves Gazoló. :)
Feletted a kék ég, és addig nem kell semmi más. És vigyázz rád egy angyal mikor a hegyekben jársz. :)
www.youtube.com/watch?v=4ub6YZWnJNU

Neytiri1 2021.10.07. 19:18:27

Ha nem lép vissza egyik fiú sem (leginkább karácsony lenne jó), akkor éppen azt csinálják, amit nem kéne, szétszórják a szavazatokat, és befut klára. :(

Neytiri1 2021.10.07. 19:20:38

@egyik kutya másik hegy: "Ebből az írásból semmit sem tanultam. Ez pusztán egy indulatvezérelt, értelmetlen fröcsögés. Írója ezt akár egy kocsmában is kiokádhatta volna a hasonszőrű cimborái arcába..."
egyik kutya másik hegy
2021.09.28 09:27:03

taga20 2021.10.07. 19:39:12

@Neytiri1: mondjuk egy hét gyerekes faszit fijunak nevezni, kicsit viccesnek tűnik:)))

gazoló 2021.10.07. 19:42:54

@Neytiri1: DDD

alakul a főpolgi visszalépése.
mégsem kell a dagadtra voksolnod))

Neytiri1 2021.10.07. 19:48:15

@taga20: szőr szálat hasogatsz. Engem nem érdekel az ilyen apróság. Tagát se szokta, amikor az idősebbek beírnak neki ilyesmiért.
Legyél te is Taga! :)

Neytiri1 2021.10.07. 19:50:03

@gazoló: nagyon drukkolok, hogy visszalépjen, egyemaszívétgeri, mert baromira szar lenne a pocakoshoz ikszelni, gondolhatod. :)))

taga20 2021.10.07. 19:53:10

@gazoló: ez a két szerencsétlen egész héten szerencsétlenkedtek itt, addig klára felszáncsa a zországot.

száncsálbarbi, akarom mondani száncsálklára!:)))

taga20 2021.10.07. 19:57:37

@Neytiri1: nem! én a csutigecire szeretnék szavazni, csak a gerincem nem engedi!

én neytiri szeretnék lenni, akinek ez sima ügy:)))

habakuk000 2021.10.07. 20:06:34

@taga20: Csak felhívom a figyelmedet, hogy eddig az vót a baj, hogy minden a hazudós tolvaj szobájában dőlt el egy szelet disznósajt társaságában.

Szerencsétlenkedés? Persze. De ezt hívják politikának, ha kezdők is.

A dk kinyírt eddig minden egyes ellenzéki csoportosulást, többek között a kedvenc Partizán műsorod vezetőjét is, úgyhogy nem baj, ha ezek szerencsétlenkednek egy kicsit.
A pesti tv Márki-Zay riportja egészen vidám.

habakuk000 2021.10.07. 20:09:11

@Neytiri1: Ebben a hétben az a szép, hogy most már nem egyértelmű, hogy az a jobb, ha visszalép.
Olyan szép katyvaszt kavartak, hogy ember legyen, aki tud előre tervezni. :)

Csak a dk békák biztosak.

taga20 2021.10.07. 20:14:08

@habakuk000: "A dk kinyírt eddig minden egyes ellenzéki csoportosulást, többek között a kedvenc Partizán műsorod vezetőjét is, "

miafasz? kit nyírt ki kit?

haba, nem kell átmenned fityeszesbe, me nem áll jól;)

habakuk000 2021.10.07. 20:16:18

@gazoló: Pl nyalogathatná egy sündisznó fertályát, bár a süni egy kedves teremtvény, egy család minden este itt sündörög, a komposztot el akartam hordani, de már megmarad a télre süni lakótelepnek.

A rinocérosz se rossz, meg kell hagyni.:)

habakuk000 2021.10.07. 20:28:39

@taga20: Ezt nem én gyűjtöttem:
azonnali.hu/cikk/20211007_a-karacsony-marki-zay-szovetseg-az-utolso-esely-arra-hogy-ne-terjen-vissza-2006
Tudod, én képtelen vagyok bégetni, képtelen vagyok hűséges hívő párttagként viselkedni, ellentétben a párthívekkel.
Sokszor írtam már, a dk és a fidesz szimpatizánsok gondolatvilága és cselekedetei között nagyon nagy a hasonlóság, egyformán mennek a kolomp után.
Ezt baromi jól mutatja a jobbikos nász is, fel sem tűnik neked mostanában - aki három éve még őrjöngött egy német katona fényképén is - hogy echte nácikkal hurcolkodtatok össze.
Ettől függetlenül szövetségesek vagyunk, meg jövőre közösen szavazunk, meg barátság meg minden, csak engem hagyjatok ki a kolompolásból.
A fideszes: áhítattal megy a kolomp után, kritikát még véletlenül sem fogadja el, csúsztat, félrebeszél, se nem lát, se nem hall.
www.youtube.com/watch?v=Y52UCuOszJE

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.07. 21:16:50

@gazoló: @habakuk000:

Állatkínzásra nem biztatunk senkit! Viszont akad a haveri körben jó nyéhány úri hátsó fertály, azokat nyugodtan lehet megtekintésre ajánlani.

gazoló 2021.10.07. 21:54:11

@habakuk000:

már nyugovóra tértek tüskés barátaink.
a cinegék csivitelnek,kutatgatnak,mert elkezdődött az etetés.
hétvégére már fagyokat jeleznek,lassan be kell vinni telelőbe a 'délieket.

nálad mi a helyzet?

gazoló 2021.10.07. 22:00:10

@habakuk000:

osztom ez ügyben nézeteidet,de nem vagyok annyira szigorú sem dékával sem Klárával.

nem rossz forgatókönyv ami készül,akár tudatosan,akár sodródva az eseményelkel.
a gülüszeműt habony már programozza a következő verzióra,a kolostormalacot meg szedálják a sasfészekben.

Neytiri1 2021.10.07. 22:02:18

@gazoló: kicsoda a gülüszemű?

gazoló 2021.10.07. 22:03:06

@taga20:

nem szerencsétlenkednek sakkoznak,néha szerencsétlenül nyilatkozva)
holnap rosálni fognak))

Neytiri1 2021.10.07. 22:07:10

@habakuk000: az sem tetszene, ha nem akarnának miniszterelnökök lenni és egymásnak nagyvonalúan átengednék a lehetőséget, de az sem, amit csiki-csukiznak. mzp rájött, hogy sokan szavaznak/szavaznának rá, és megjött a hangja rendesen, és a csipája is kinyílt, kicsit jobban, mint kéne. Szerintem!
klára szóba sem jöhet, a végén még örülni fogok orbánnak? :DDD

Neytiri1 2021.10.07. 22:09:12

@gazoló: ő a szerencsefija. Ehhez a pozícióhoz túlzás lett volna, ha még jól is néz ki.
Odafent választhatott, jó pasi lesz, vagy szerencsefija és kurva ronda. Ő a másodikat választotta. :)

gazoló 2021.10.07. 22:23:48

@Neytiri1:

a lényeg,akárki nyer abba kell hagyni a győztes ekézését és menni mordor ellen.

úgy is csalni fognak,tavasszal meg kell próbálni fegyelmezetten szavazni és nem elnyegléskedve nemszavazni,mert nyakunkon maradnak a rablók!

Neytiri1 2021.10.07. 22:36:29

@gazoló: túl sok idő van még addig, ha az ellenzék választottját nézzük. Mint írtam, a fidesz rá fog szállni, ezerrel. Be fogják sározni mindenáron. Kemény időszaka lesz, és akik nem látják majd, hogy a fidesz miért csinálja -akár hazugságot is gyártva, aztán majd lesz valahogy alapon-, elpártol tőle.
Nagyon erősnek kell lennie majd, remélhetőleg segítik sokan a kollégái, és nem az lesz, hogy a hatalmat elvesztők társasága is rárepül, sértődötten.
Mert azért már láthatóak a nagy összefogás repedései, sajnos.

látjátok feleim szümtükkel 2021.10.08. 09:04:12

Én nem értem, mi a f*nak adott az isten ezeknek a birkáknak segget, és egyébb némi nemű szerveket, ha a másoké zavarja őket. Tudja valaki?

Neytiri1 2021.10.08. 18:54:43

@gazoló: jól indult...
a szám egy politikai hirdetéssel kezdődött, a szokásos mindenkigyurcsányfigurája szöveggel, de gyorsan készült új változat (a mai bejelentésre utalva), már karácsonyt egy lukba ejtették és mzp lett klárával gyurcsány bábja.
És végig kellett nézni, nem lehetett pár másodperc után átlépni.
Nevetséges, hogy nem képesek valami mással előrukkolni, csak gyurcsánnyal. Szánalmas tanácsadóik vannak.
Vajon gyurcsánynak mi oka van arra, hogy klárának 1 darab ellenfelet gyártson, csökentve így az esélyét, mert a szavazatok csak kettejük között fog szétoszlani.

taga20 2021.10.08. 19:49:16

@Neytiri1: látom jól el vagy odaát a traktorossal és a zerdésszel:)))

"Nevetséges, hogy nem képesek valami mással előrukkolni, csak gyurcsánnyal. Szánalmas tanácsadóik vannak."

azt remélem vágod, hogy a nermaffiában ki a legfőbb tanácsadó?!

hát a csutigeci, aki mindenhez is ért:)))

Neytiri1 2021.10.08. 20:58:43

@taga20: ezek nem emberek. Ijesztően nem azok.

Most nincs kedvem kláráról vitatkozni Taga, bocs.

gazoló 2021.10.08. 20:59:51

@taga20:

nevetséges ez a "gyurcsányozás ennyi idő távlatából ,szánalmas ajki árnyalatnyival is több szót veszteget rá.
egyébként megértem..a pasi intelligenciája sokakat frusztrál.
ripacskodása érthetően taszító de nem annyira,hogy magát a sátánt lássuk benne!

habakuk000 2021.10.08. 21:20:50

@gazoló:

Nem mondod. Háromszor kapott kétharmadot a hazudós tolvaj miatta.
Nem "ennyi idő távlatából", legutóbb három éve és a mai napon is ő a legnagyobb akadálya orbán elhajtásának.

Ha valaki szereti a hazáját illetve ha intelligenciája irigylésre méltó, annak van önkritikája és lelép.

Ez a ripacs nem intelligens és végképp nem államférfi.

gazoló 2021.10.08. 21:24:48

@habakuk000:

persze ez is viszonylagos,de gondolj egy hollikra vagy nsziszire)

taga20 2021.10.08. 21:26:50

@Neytiri1: tiszteletben tartalak, de holnap nem menekülsz fraudrága, az fiksz!:)))

zenét szoktál? tessék egy jó:

www.youtube.com/watch?v=6Dnv5L59eSo&list=RD6Dnv5L59eSo&start_radio=1&rv=6Dnv5L59eSo

habakuk000 2021.10.08. 21:30:54

@gazoló: Szerintem te is tudod, hogy ki foglak ábrándítani, számomra kártékonyabb, mint a fidesz csicskák.

Vannak bűnök, amit nem lehet relativizálni.

taga20 2021.10.08. 21:32:54

@gazoló: bakker tezsvérem, ez odabaszott, és minden betűd ült!

haba, a vidéki sötét, meg fújja a fityesz nótáját, döbbenet:)))

gazoló 2021.10.08. 21:37:08

@taga20:

ezt a vonát a mentőben is ütném,meg a fülbevalós szakállaasat is.

mekkora ciki ez a szófosás tizenév után is!

gazoló 2021.10.08. 21:38:58

@taga20:

haba az ilyen így szeretjük,de higy kékasszony is szétteszi a lábait a túloldalon,azt nehéz megtapsolni)))

taga20 2021.10.08. 21:54:09

@gazoló: pedig konokpeti orica kedvence is volt.

vona meg megméretetett és könnyű lett, most meg vagánykodik.

egyébként, néha egyet értek vele.

"mekkora ciki ez a szófosás tizenév után is!"

csak leborulni tudok előtted, de nem úgy:)))

gazoló 2021.10.08. 22:03:55

@taga20:

semmi buzulás))

annyi a különbség,hogy konok közben megélhetési,celeb,szófosó lett((

taga20 2021.10.08. 22:14:55

@gazoló: semmi, má torrente is mekmondta:)))

nézem néha az ötben is, meg a kötöttfogásban, de csalódás a csóka.

viszont sanyit mekszerettem.
kicsit dagatt mint az állat, de jókat tol;)

habakuk000 2021.10.08. 22:15:02

@gazoló: Baj lett a sok nyelven beszéléssel, már mindenki beszél töméntelen nyelven. Új kiváló tulajdonságot kell kitalálni.

5,5 % szeptember. Műtrágya nincs. Nem most, már aratás óta nincs normális áron.
Még mindig nyomják ki a papírpénzt, ugyanakkor hóvégén nincs € likviditás.
Süllyed a csónak, talán választásokig elevickélnek, az sem lenne csoda, ha lázárt visszahozná orbán maga elé tartva. Lázár sötét ló most még a választási kampány előtt.

Neytiri1 2021.10.08. 22:29:40

@gazoló: mivan? Mi az, hogy szètteszi a lábát??? Ezt hogy gondolod?

gazoló 2021.10.09. 06:35:26

@Neytiri1:

bocsánatért esedezem a szerencsétlen szófordulat miatt))
(már egy kupica portóit sem lehet meginni,hogy a zembert le ne szidják))

jóreggelt
youtu.be/-Otg5w4l8ZI

Neytiri1 2021.10.09. 08:44:12

@gazoló: semmi baj, csak csodálkoztam kicsit. :)

Natasa Rosztova... kedves emlék.
Az öreg medve pedig (Cohen) szép nótát énekel neki a táncához.
Ez volt ma az első szám, amit meghallgattam, még az ágyban, és most már irány a konyha. :)

Szép napot neked! :)
www.youtube.com/watch?v=BRhpkCdzCq4

habakuk000 2021.10.09. 08:53:54

@Neytiri1: :)
Gazolónak megártott kissé a szarvasbőgés tegnap este, de még így sem tudott olyan agresszív lenni, hogy elhajtson mindenkit a Kiskunság homokos pusztáira. :)

@gazoló: Tényleg fagyott már nálatok? Tegnap este kezdtem csak elgondolkodni, hogy be kéne költöztetni a növényeket, amikor a káprázatosan fényes csillagok alatt szédelegtünk a kutyákkal a kertben. Ki sem merek menni ma. :(

jaegtoer 2021.10.09. 09:37:28

@taga20:

Sanyi nem tud tévedni. úgy középtájon mindig meg tudja mutatni

www.youtube.com/watch?v=W1NlRVlS_oY

taga20 2021.10.09. 09:48:04

@jaegtoer: ez is jó tesó.

én most a partizánon a farkasházyval készült interjút nézem;)

taga20 2021.10.09. 11:45:12

@gazoló: délelőtt elkezdtem nézni küszöb, de közben takarítanom is kell;)

gazoló 2021.10.09. 12:24:35

@taga20:

kis köténykédet és a topodat ne felejtsd el megigazítani aranyom)))))
süti beállítások módosítása