He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hét apró eltérést kell azonosítanod. Egyszerűnek hangzik? Nos, ne ítélj elhamarkodottan!

2021.05.15. 06:10 guma

Megtalálod az összes különbséget az ábrák között? 140-es IQ alatt nem sikerülhet

Állati buli a beach-en

Facebookos képrejtvényeink sorában egy ideje nem találkozhattál olyan feladvánnyal, mely két - vagy több - ábra közti különbségek feltérképezését célozta volna. Dudás Gergely, azaz Dudolf, a közösségi oldal jól ismert képmágusa azonban most egy ilyen fejtörővel jelentkezett, ami mindenki agytekervényeit megdolgoztatja. Idilli kép tárul elénk: egy békés, forró nyári napon az erdő népe kivonult a tengerpartra sütkérezni, játszani és trécselni (bizony, ebben az ellentmondásos időszakban minden főemlős irigyli őket, ráadásul teljes joggal). A két ábra, mely az állatvilág jól ismert képviselőinek seregszemléjét mutatja, szemmel láthatóan teljesen azonos. Vagy mégsem? Van hét apró, mégis fontos különbség, melyet csak azok képesek detektálni, akik különösen magas IQ-val rendelkeznek. (Az ábrákat itt tudod megtekinteni nagyobb méretben.) És hogy pontosan milyen természetű differenciákra érdemes figyelni? Nos, ezt ezúttal nem áruljuk el, támpontok nélkül kell belevágnod az izgalmas, ám a szürkeállományt rendesen megterhelő kalandba! Ha pedig úgy érzed, elkészültél és megvan az összes különbség...

Ne csalj!

De a megoldást itt megnézheted:

Ezúttal tényleg a képzelőerődre voltál utalva

Nos, nem is húzzuk tovább az időt, erre a linkre kattintva tudod villámgyorsan lecsekkolni, hogy sikerült-e rálelned valamennyi különbségre. Ezúttal tényleg pokolian nehéz feladat jutott osztályrészedül, ugyanis az ábrák legváratlanabb pontjain és a legváltozatosabb formákban bukkantak fel a szóbanforgó különbségek. Csupán akkor tudtad sikeresen megoldani ezt a képrejtvényt, ha szabadjára engedted a fantáziádat, és főként ha nem próbáltál meg mindenáron összefüggő, egységes mintázatot, valamiféle rendszert keresni a parányi eltérésekben. Ugyanis az egyik esetben egy dinnyemag, a másikban pedig egy jégkrém mintázata volt az a részlet, melyet alaposan meg kellett figyelned - ezúttal tehát tényleg nem állt rendelkezésedre semmiféle fogódzó. Száz százalékban a leleményességedre, a képzelőerődre és a kitartásodra voltál utalva. Ha így is sikerült megoldanod a fejtörőt, ismét bizonyítottál.

https://www.femcafe.hu/cikkek/lifestyle/keprejtveny-facebook-het-kulonbseg-tengerpart

 

 

 

252 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr2016557782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 22:14:01

@venszivar:

Fontos tudnunk, hogy vidéken is óvják-e a természet körforgásában kulcsfontosságú rovarok élőhelyét.

Önnek van méhlegelője?

taga20 2021.05.22. 22:17:05

@A Telex újságírója vagyok:

igen basszájba, ott!

felcsúton, a gecirodon!

a páncsoucca négyben, a nyolcadikk emeleten!:)))

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 22:18:25

@taga20:

Az Önök önkormányzata mekkora területet különített el méhlegelőnek?

venszivar 2021.05.22. 22:30:22

@A Telex újságírója vagyok: Amennyiben a méhek a kukoricásból is gyűjtögetnek(amit nem hiszek),nos abból akad.... akácfánk csak 4-5db van.

Az emberek megélhetése nektek nem fontos?,hogy megtudják venni pl.:a magyar mézet?!? vagy akár csak az alap élelmiszereket ill.,hogy ki tudnák fizetni a rezsi költségeiket?!?

ön kinek a lavórjából zabál???

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 22:40:14

@venszivar:

Mi itt a városban fontosnak tartjuk, hogy a vidékiek megköszönjék és elismerjék mindazokat az erőfeszítéseket amiket az ország kizöldítésének érdekében végzünk.

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.23. 06:42:52

@A Telex újságírója vagyok:

B+, hogy óvnák vidéken a méhlegelőket, amikor minden föld a ner haverok kezében van, azok meg nem termelnek olyan növényt, ami méhlegelőnek jó. Essetunni ott a városban? Így akar ön méhet legeltetni? Mellesleg a korábbi kormányok idején vetettek méhlegelőket itten vidéken, de te akkor már a herék hátulját szaglásztad, és nem láttad.
Ja és az akácot is kedves haverjaid kiáltották ki tájidegennek, pedig az egyik leggyorsabban növő fa, jó tüzelőnek is, a méhek legeltetésén kívül. Nem kéne beíratkoznia önnek a kalászos iskolába, hogy tudjon valami normálisat is kérdezni?

gazoló 2021.05.23. 08:43:44

@látjátok feleim szümtükkel: D

engedd el szümtü,tenyésztett bárány,azt gondolja gúnyolódhat)

gazoló 2021.05.23. 09:10:28

@habakuk000:

"mi a véleménye,tapasztalata a csalánnal történő mulcsozásról,permetezésről és tápoldatozásról :-))
abba ugyanis nem csap a ménykű))

habakuk000 2021.05.23. 10:27:58

@gazoló: :) Nekem jó a gyomrom, de egy finom, lárváktól hemzsegő egy hetes erjesztett csalánlétől felfordul. Szinte semmi mástól nem, legfeljebb az ilyen hülye nevű szolgáktól, lásd fenntebb. :)

Nagyon jó a csalán, hála istennek már egyre több helyen felbukkan a kertben - ugye a humuszban gazdag talajt kedveli - király növény.

Holnapután kénytelen vagyok fecskefészkeket venni, molnárfecskék költöztek hozzánk, akkora játékban voltak tegnap egész nap, öröm volt nézni őket.
Gyártottam sarat is nekik, de ahogy nézem, lesz még szükség fészkekre.

Neytiri: tulajdonképpen ez a permakultúra. Ha megfelelőek lesznek a körülmények, van koszt, víz, lakás, a fecskék megtalálják és beköltöznek. Ha kipusztítod a szúnyogokat, nem lesz kaja és odébbállnak vagy kevesebb fióka marad életben. Ha minden zsebkendőnyi területet pázsitként használsz, nyírod ezerrel, műtrágyázod, simogatod, zöld sivatagot állítasz elő mesterségesen, ahonnan kipusztulnak az élőlények.
Pár éve rengeteg pocok nyüzsgött nálunk, nyár végére fülesbaglyok tartottak zsúrt a házba vezető villany és tv drótokon minden áldott este, heten-nyolcan.
Azóta kevesebb a pocok, csak az itt lakó kuvik maradt folyamatosan plusz egerészölyvek vagy ketten.
Beállt az egyensúly.

habakuk000 2021.05.23. 10:31:25

Tegnap, amikor eltorzult az arcom a Karikó-féle cikket olvasva, s Juditka rákérdezésére elmeséltem mitől, annyit tudott mondani:
"aki ezt nyilvánosságra hozta, nem ember."

Igaza volt.

habakuk000 2021.05.23. 10:34:46

@látjátok feleim szümtükkel: múltkor még azt magyarázta, hogy erkélyen ne termeljen senki se paradicsomot, s városba nem való kutya.

Ilyen nevekkel annyi reakciót sem érdemel, mint egy szúnyog, azt legalább lecsapod aztán vakarózol.

gazoló 2021.05.23. 11:42:38

tagának küldeném és jóétvágyat az ebédhez)

www.facebook.com/watch/?v=508999020251468&t=2

gazoló 2021.05.23. 11:47:26

@habakuk000:

hol lehet fecskefészket venni?
vmelyik nap erre is csiviteltek..nem tudom,hogy lehetne bevonzani őket.

valóigaz a háromnapos csalánlénál büdösebbet nehéz feltalálni..menekülnek is a szomszédok,ha belocsolom vele a paritöveket)

taga20 2021.05.23. 11:50:51

@gazoló: mék szerencse, hogy má kajáltam;)

egyébként, szegény csóka, most bassza el az életét, erre még a csutigeci is megjelenik. kell ennél több?:)))

ja és, pörköltszaftos jóétvágyat az ebédhez!:)))

taga20 2021.05.23. 11:55:10

@gazoló: gondolom a fecskefészek diszkontban:)))

coub.com/view/d5lz3

taga20 2021.05.23. 12:04:13

@habakuk000: haver segícsmá!
van nálunk egy kattogós kismadár, ami kábé akkora, mint egy kisveréb.

milyen madár lehet, ez a cuki madárka?

Neytiri1 2021.05.23. 12:32:31

@gazoló: "Magyar Érdemrend tisztikeresztje polgári tagozata kitüntetést kapta:

Zoób Kati alkotóművész, divattervező, a Katti Zoób Divatház vezető tervezője a magyar kézműveshagyományokat a modern divat követelményeivel egyedi módon ötvöző, kiemelkedő tervezői pályafutása, valamint világsikerű jelmeztervei elismeréseként"

"Zoób Kati divattervező 811 millió forint vissza nem térítendő támogatást kapott a divatgyűjteménye elhelyezésére és egy alkotóház létrehozására"

"Zoób Kati viszont a miniszterelnök lányával ellentétben havi 300 ezer forintos díjazásért ad tanácsokat"

Nem értem, hogy hogyan nézhet ki egy miniszterelnök úgy, mint aki most jött a Dáridóból a szűk, rettenetes szabású öltönykabátjában és trottyos farmerben egy jó, kiadós ebéd után, ha ennyi pénzt fizetnek egy divattervezőnek?

habakuk000 2021.05.23. 12:39:20

@taga20: rozsdafarkú lesz, tényleg szép madár.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Házi_rozsdafarkú

habakuk000 2021.05.23. 12:44:24

@gazoló: mme-nél várni kell, Gyöngyösön van egy www.algilbio.hu/mu-fecskefeszek/ cég, náluk fogom megnézni kedden.

Neytiri1 2021.05.23. 12:51:08

@habakuk000: nehezen tudnám nézni, hogy egy X elkap és megeszik egy Y-t, de az egyensúly érdekében így kell lennie :)

A természetről nekem Durell az, aki eszembe jut, nagyjából minden könyvét elolvastam, néhányat többször is, és amikor először Korfura mentünk, az ő szemével is néztem és láttam, kerestem a könyvbeli valóságot.
Érdekes, hogy ott bírtam, sőt hozzá tartozott az ottani léthez a kabóca, itthon a munkahelyünk kertjében folyamatosan ordítása már zavaró.

habakuk000 2021.05.23. 13:36:11

@Neytiri1: Durell olyan vérszomjas volt, amikor a vöröshangyák támadását nézte a feketehangyák ellen, egy feketehangyát a vörösök útjába helyezett figyelmeztetés céljából, rögtön megölték. Lelkiismeretfurdalása is lett miatta.
Pont tegnap "olvastam" a kerti téblábolás alatt a Feltalálókat plusz a Pikniket, ha a kertben szórakozom, hangoskönyveket szoktam hallgatni közben.
Pedig valaki mindig megeszik valamit, még a drága aranyos cinegék is kemény ragadozók.
Kabóca nálunk még nincs, a tücskök zenéjét viszont nagyon szeretem.

habakuk000 2021.05.23. 13:48:21

@gazoló: Basszuskulcs.
Nagyon rámennek egyébként a fiatalokra, elő kell fizetnem a youtube-ra, mert telenyomták gyurcsányos, Karácsonyos videókkal, gondolom instagrammon is ez mehet.
A facebook-oldalukon monndjuk osztják őket rendesen.
Ritka gusztustalan káder, szégyenérzet az nincs benne egy minyuri sem.

taga20 2021.05.23. 14:53:36

@habakuk000: "ha a kertben szórakozom, hangoskönyveket szoktam hallgatni közben."

ezek szerint te is unod a kertet, a sok dudvát!:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:03:18

@taga20: Miért , mit csináljon az agyam? Valamin úgyis járna.
Átkozzam ezt a mocsok dagadt disznót?

Jobban járok, ha olvasok, amúgy is minden nap olvasok, így többet is tudok.

taga20 2021.05.23. 15:17:38

@habakuk000: igazad van öreg, de én ha vidéki gyökér lennék, és túrnám a fekete madzsar földet, akkor a természet hangjait hallgatnám:)))

ja és F1 monaco! hajrá fettel!:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:18:50

@taga20: Korfu sem rossz, de nekem a világ közepe Delphoi. És ott talán meleg is van. bár mostanában az oroszoknál is 32 fok van.
Ellopták a meleget is, nem csupán a tyúkot. :(

taga20 2021.05.23. 15:35:19

@habakuk000: én voltam egy párszor korfun.
szerintem az egyik legjobb hely europában.

a helyi erők über cukik, még én is ellágyultam, pedig egy tapló vagyok:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:50:17

@taga20: Taplónak tapló vagy, az igaz, nem vitatkozom.:) Sok jó hely van, én nagyon szerettem Pároszt, az fiataloknak való hely volt mindig, Santorini is egy csoda.
Delphoi lehet azért, mert akkor voltunk a jósdában, amikor napnyugta volt, s tök üres volt, nem volt rajtunk kívül turista.
S a szálláson a medence alatt hatalmas olajfaliget, mögötte a tenger.
Szardíniát is nagyon szerettem, ott is találtál olyan helyeket, ahol a kutya se járt.

taga20 2021.05.23. 15:56:03

@habakuk000: szerintem görögországnál nincs faszább hely.

adria is jó, gondolom a karibi térség is, karintia is überállesz, de a jón tenger az über:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:56:48

@taga20: És akkorra időzítve olvastam a Thurmsot Waltaritól, szinte láttam, ahogyan táncol az úton az elfajzott etruszk fiú.
Ha megyünk valamerre, akkor olyan könyveket keresek, ami azon a tájon játszódik.
Mittudomén Ravennában temették Rómát, mikor Cesenaticóban voltunk, természetesen Kőbe zárt fájdalom Firenzében, plusz élményeket jelent.

Persze néha káros is, ha egyszer elvetődök Felcsútra, majd orbán videókat kellene nézegetni. Pfújjj

taga20 2021.05.23. 16:10:35

@habakuk000: paraszt, efegyet nézed?:)))

habakuk000 2021.05.23. 16:18:52

@taga20: Csak műparaszt sajnos. Mi a francot nézzek rajta? Unalmas, nem érdekel, ebédelni sem ebédeltünk még, azaz ebéd utáni altatónak se jó.
Netflixet nézek ha fáradt vagyok, hétvégenként pedig színházat.
Centrál színház: Jó emberek, ezt is bátran ajánlom.
(Most dolgozom, meg nem mondom, mi dünnyög a tévében.)

taga20 2021.05.23. 16:25:37

@habakuk000: a csigáid egy más pálya!

apám, te életedben voltálmvagány?

mikor mentem, egykettes bandittal a bukás szélén, és megcsináltam:)))

habakuk000 2021.05.23. 16:42:42

@taga20: Nem tudtam, hogy az a vagányság, hogy szájat tátva bámulok unalmasan köröző brummogókat. :(
(szokták rám időnként mondani, de majd felvilágosítom őket, hogy rosszul jellemeznek.)

gazoló 2021.05.23. 16:48:43

@Neytiri1: :)

kösz
már nem is emléxem milyen a 'szansájn)

@habakuk000:

sztem norvégia leköltözött idén tavasszal..de legalább a zösszes csiga és levéltetű fuldokolhat a vizekben..és én is.
mindjárt érhetne a májusi cseresznye,de se az akác sem a bodza nem akar nyílni ami máskor már rég virágban volt.

@taga20:

Korfun van egy halász ismerős,ha érdekel beprotezsállak.. esténként hülyére ihatod magad vele az apartmanjában)

de a legjobb hely a kerékpárbarát Ausztria szinte minden zuga))

www.youtube.com/watch?v=dYAMZj3wtnI

gazoló 2021.05.23. 16:49:53

@habakuk000:

be kéne tiltani..a világ legunalmasabb trendisége))

taga20 2021.05.23. 16:55:29

@habakuk000: ostoba vagy vidéki köcsög!

életeden mentél 270-nel?

haba, nem kell mindenbe bele állnod!:)))

taga20 2021.05.23. 19:05:50

@gazoló: te mit, te?

én sem vagyok, mindig patent, de egyszer, tavaly nyáron a horvát határon negkérdezett egy talpas az m1-től, hogy kérdezhet-e tőlem valamit.

mondtam neki, hogy tolja el a biciglit. értette:))

taga20 2021.05.23. 19:17:29

@gazoló: "esténként hülyére ihatod magad vele az apartmanjában)"

eszt nem értem, de a görög haverod címét megköszönném.

u.i.: ha valaki a szemedbe mondja, az nem feltétlenül van bebaszva.;)

gazoló 2021.05.23. 19:58:28

@taga20:

mit nem értesz?
baromi vendégszerető.

én ezt nem vágom igazán:
"u.i.: ha valaki a szemedbe mondja, az nem feltétlenül van bebaszva.;"

taga20 2021.05.23. 20:06:28

@gazoló: ha valamit félreértettem, ako elnézésedet kérem.

ennyi.

zenét szoktál vidéki? tessék!:)))

www.youtube.com/watch?v=qp0ikS9lOn4

habakuk000 2021.05.23. 20:40:17

@taga20: Szerintem van akkora vagányság ma Magyarországon vállalkozni, 120-al négyütemű Trabanttal járni, a 133 bátorból egy ismerőst elküldeni a picsába, civileket segíteni, mint az agyonbiztosított autókban róni a köröket, a tévé bámulása pedig nem olyan nagy vagányság, habár elképzelhető, hogy nem jól értelmezem ezt a fogalmat.
( Jártam ütemesen, ökölrázással minősítettem az utakat, a hét ökölrázás volt az egyéni csúcsom, nem nagy büszkeség, túléltem, s nem öltem meg senkit sem.)
Motorozni sem vagányság. életforma lehet, de a legtöbb motoros csak egy brummogással péniszt növelni próbáló életveszélyes barom. Vannak kivételek.
Az ostobaságban van igazságod, mert még most is egy nagy csomó időt szentelek egy primitív vadmajomnak.
Hiába, az udvariasságom teszi. :(
majd jobban figyelek rá a jövőben. :)

taga20 2021.05.23. 20:58:48

@habakuk000: köszönöm a szép szavaidat.

te egy grincs vagy haver:)))

habakuk000 2021.05.23. 21:03:48

@taga20: Van abban valami üde báj, amikor a mocskos szájú köszöni a szép szavakat. :)

Nem mondhatom, hogy szívesen, mert természetem elleni, de az az áldott jó szívem az...

taga20 2021.05.23. 21:15:31

@habakuk000: van annak egy diszkrét bája, mikor az egri
tajparaszt moralizál:)))

habahaver, szerintem vagy annyira öregfasz, hogy tucc olvasni a sorok köszt! nem? de:)))

zenét szoktál cigány, tessék!;)

www.youtube.com/watch?v=cAnOt74e9_Q&list=RDcAnOt74e9_Q&start_radio=1&rv=cAnOt74e9_Q

habakuk000 2021.05.23. 21:26:16

Nem megy neked ez az értő olvasás.
Akkor szájbarágósan, hogy megértsd esetleg:

Nem vagyok az a haverod, akivel szemben megengedhetsz magadnak ilyen stílust.

Egyszer-kétszer csöndben marad az emberfia, olyan is előfordul, hogy meg is véd másokkal szemben (Einstein is hibázott egyszer-kétszer életében) aztán megunja...

Természetesen nem ugyanolyan alpáriság, mint telex újságírójaként, polgári istennyilaként bitorolni egy nevet fidesz-cselédként, de nem kötelezhet senki engem, hogy huzamosabb ideig eltűrjem.

Elment a kedvem a veled való beszélgetéstől, ha visszajön észre fogod venni. Ha nem, azt is.
Jóccakát.

taga20 2021.05.23. 21:35:47

@habakuk000: érdekes, mikor a megmondó ember besértődik:)))

üdvözöllek a klubban, ahol eszti és a kéknő és még páran szeretni fognak.

ha a bárgyú hülyeséget szereted, akkor tényleg én vagyok neked a zördög:))))

gazoló 2021.05.23. 21:46:48

@taga20:

az egy dolog őszintének is szókimondónak lenni.
az egy másik,barátba belerongyolni.
már megint nem bírsz magaddal.
kénytelen vagyok Haba mellett kiállni,mert igen nagy veszteség lenne,ha ordenáréságod miatt távozna,annak ellenére hogy türelmesen fogadja a tőled megszokottakat,de a lófasznak is van vége.

plíz hagyd abba!

habakuk000 2021.05.23. 21:51:34

@taga20: Félreértés ne essék: nem besértődik. :)

Levegőnek néz. Egy darabig elnézi a primitívséget, hátha kikupálódik a tag, mindenkinek meg kell adni a lehetőséget, úgy gondolom. Aztán szépen megtelik a pohár, s elereszti a történetet.
Te nem sértettél meg engem, -nem is nagyon tudnál, hiszen nem ismersz -, de tényleg nem emlékszem, hogy mondtál volna rólam bántót, (amúgy sem érdekelne, meg tudom magam védeni, azt hiszem :) ) egyszerűen a komfortzónám nem alkalmas rá, hogy hosszabb távon ezzel a stílussal közel engedjelek magamhoz.

Próbáltam én ezt nem kibeszélni, még véletlenül sem akartam, hogy rinyálásnak hangozzon, de ha már ilyen szépen kiprovokáltad, akkor megmagyarázom, hogy tényleg megértsd:
Büdös vagy. Lehetsz rendes, lehetsz baromi jószívű, okos, príma esztergályos, ha büdös vagy, akkor is fintorogni fog az emberek nagy része körülötted. A finnyásabb orrúak mindenképpen.
Kár érte. Én elkezdenék megmosakodni a helyedben, de én én vagyok, te pedig te. :)
Ennyi. Egy darabig nem nagyon fogok reagálni rád, (ezt is te provokáltad ki.) :))

taga20 2021.05.23. 21:56:13

@gazoló: rád és gumára hallgatok, ezért abbahagyom.

természetesen nem tudom mit, de abbahagyom.

ja és egy a végére. tessék:))))

www.youtube.com/watch?v=S2hAliLtlng

taga20 2021.05.23. 22:00:54

@habakuk000: igazad van, mint mindig.

egy búcsú zene, ha mek nem sértelek haver!:)))

www.youtube.com/watch?v=vjSTVnXRIOM&list=RDvjSTVnXRIOM&index=1

gazoló 2021.05.23. 22:08:22

@taga20:

nyaligátor)

utálok az ilyen helyzetbe kerülni,észosztó bölcsbagolyként villámokat hárítani,de őszintén mondd meg,mit ártott neked Haba..vagy csak beütött a pünkösdi kannás??
kár,hogy nincs itt Orica és Margó is ki tudja hol?

taga20 2021.05.23. 22:20:34

@gazoló: tesó, csak jáccom az agyamat, és katolikuss vagyok, úgy hogy ezerrel ünnepelek:)))

viszont aszt nem bírom, mikor az okos jácca a hülyét!

ja és zenét szoktál? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=RJMK1qVlT2k&list=RDvjSTVnXRIOM&index=15

taga20 2021.05.23. 22:37:20

@gazoló: ja és haba.

én eszt írtam:

köszönöm a szép szavaidat.

te egy grincs vagy haver:)))

ő eszt:

Van abban valami üde báj, amikor a mocskos szájú köszöni a szép szavakat. :)

Nem mondhatom, hogy szívesen, mert természetem elleni, de az az áldott jó szívem az...

és mindig én vagyok a fekete bárány.

nem zavar, de a kettősmérce igen.

u.i.: még azse:)))

zenét szoktál vidéki? nesze tezsó:)))

www.youtube.com/watch?v=uT1BuLYt2RU&list=RDuT1BuLYt2RU&index=1

guma 2021.05.24. 06:16:53

@taga20:

mi a lóf@sz van veled? sosem beszélsz így, amilyen stílust megengedsz hsz-idben.

nem hiszem el, hogy nem érted mit művelsz, és mennyire primitív, alázó ahogy kötözködsz vagy...

venszivar 2021.05.24. 06:59:26

Valahonnan annyira ismerős ez a BAROM!:)

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 09:15:46

@gazoló:

Macskamentes melléképületbe ahová bármikor be tudnak menni, kis deszkát kell felrögzíteni a falra a mennyezet alá, ott szeretnek,és a deszka fel fogja az ürüléküket is.
Nálunk sajnos csak egy évben költötek csak, mert a macska elérte a fészket ( felugrott a fészekig egy ott lévő kő asztalról ), és nem maradtak.
Apámnak hajdanán volt egy műhely nevű épülete, ott néha volt 6 fészek is, pedig este becsukta az ajtót és reggel nyitotta, de macska nem érte el a fészkeket. Tavassszal amikor megöttek, még az előszobába is berepültek szétnézni.

Ja, és egy jó halom trágya is sokat segít a bevonzásban, főleg, ha a légy is kikel benne, mert azt szeretik elkapkodni.

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 09:18:11

@guma:

Ne tessék hőbörögni, mert még nem hülyézett le. Majd akkor lehet reklamálni.

2021.05.24. 09:33:36

Marakodtok mocskos szarházi libernyék tetvek? Helyes.

guma 2021.05.24. 11:44:49

@2022. 4. 2/3: matyóhímzés!

:DDDD

ennyire impotens vagy?

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 11:55:21

@2022. 4. 2/3:

Ha neked ez marakodás, akkor mit csinál Lázár és Simonka, he?
Esetleg mit is csinált Simicska, és kedves nertársa Orbán?

Ez a normális megbeszélése annak, ha valaki nem úgy viselkedik, ahogy vele mások is viselkednek. Mert téged sem nevez itt senki beceneveden, pedig mi is tudnánk neked találni.

guma 2021.05.24. 12:03:43

@látjátok feleim szümtükkel:

:DDDD

ismerünk a tudathasadásosnak vagy 100 nevét, amit nagyon szégyel ez a töketlen.

gazoló 2021.05.24. 12:18:59

@2022. 4. 2/3:

nem érdemes otthagyni a kecskét, cse'kéjségünk miatt mert megbassza helyetted vmi szavazógép román nemzettestvéred és akkor mi szomorúak leszünk,hogy kielégítetlen maradtál.

taga20 2021.05.24. 12:32:40

@guma: @gazoló: ne báncsátok az erdész barátunkat, nem bánt senkit csak ugat, de nem harap ez a fogatlan munkásőr:)))

habakuk000 2021.05.24. 12:34:08

@látjátok feleim szümtükkel: @gazoló: Ha nem lennék állatbarát, javasoltam volna, hogy dobjunk össze neki egy bárányt szexuális életének felvirágoztatására, de még egy lótetű sem érdemel ilyen sorsot, nem még egy csodaszép kis állat.
Talán egy göcsörtös tölgy, az túl fenséges, hogy foglalkozzon a közeledésével.

Szümtük: nálunk is a szerszámos kamrába fészkeltek be, régen szénapajta lehetett szerintem riolittufából rakott fal, idén akartam felújítani, de így elmarad.
Rozsdafarkúak is fészkelnek benne, ha lábujjhegyre állok, szinte belátok a fészkükbe.
Pedig mindennap mászkálok arra, szerszámosnak használom, nem zavarja őket.

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 13:29:40

@habakuk000:

Réges régen hajdanán, volt...szóval a szüleim házában a jelzett fecskefészkek teli voltak kirepülés előtt álló fiókákkal, és közben ettől pocsékabb, hideg és esős idő lett, ami napokig tartott. Az öreg fecskék is átfáztak, már beültek a fiókák mellé a fészekbe. Majd meg szakadt a szívünk, hogy nem tudunk nekik segíteni. Aztán eszembe jutott, hogy mit is esznek, természetesen rovarokat. Volt légy a tyúkolban, de nem annyi, ami elég lett volna, viszont szembe jutott, hogy a kertünk alatt ( erdő alján, falu szélén..-:) ) lakunk, és vizes rét van a kertünk előtt, teli szöcskékkel. Gyorsan szedtünk egy nagy adaggal, majd becsuktuk a műhely ajtót, és összeszedtük dobozba a fecskéket. Mindegyik kapott 6-7 vízbe mártott szöcskét, másnapra elállt az eső is. Következő évben nem fértek a fészkek a műhelyben.

De amikor egészen apró gyerek voltam, egy májusban olyan hideg volt, hogy még a méhek is hullottak, és apám ezekkel etette meg a fészekből kiszedett öreg fecskéket, de sajnos csak egyik maradt meg, aki hozott új párt magának és keltettek abban az évben is.
Felénk kétszer keltettek, itt ahol most élek, csak egy fészket költenek. Mikor ide jöttünk teli volt az utca velük, már évek óta csak egy pár jár vissza költeni egy közeli házhoz.:(

gazoló 2021.05.24. 13:41:03

@látjátok feleim szümtükkel: @habakuk000: DDD

igazán szerencsések vagytok a fecskékkel..

nálunk nem igazán szerncsés nekik a csillagok állása..sem régi épület,sem szerencsés eresz,ráadásul macskától terhelten a dombtetőn..

de opimista vagyok..talán jövőre!

gazoló 2021.05.24. 13:51:15

@taga20:

" fogatlan munkásőr:)))"

felcsútcézárja kedveli ezt))

guma 2021.05.24. 14:24:36

@2022. 4. 2/3:

csak azért mert a seggedbe szorult lóf@sz adja a szellemi tőkédet.

ezért: pá, pá...

taga20 2021.05.24. 14:29:30

@gazoló: bakker ez a fogyatékos erdész, avval vádolja gumát és a többi normális bloggazdát, hogy cenzúráznak és félnek a vitától, erre a dagattdigger haverja egyből kirak, ha csak beköszönök hozzájuk.

pedig, ha beköszönök valami új helyre, ako előveszem a kulturális énemet, amit még a francia nevelőnőmtől tanultam:)))

múltkor ezt raktam be, erre ez a kurva migráncs digger ezt is törölte. nem is értettem miért:)))

www.youtube.com/watch?v=wZFXBxlWRp0

habakuk000 2021.05.24. 15:09:25

@látjátok feleim szümtükkel: @gazoló: Nekünk a legközelebbi szomszédaink szürkemarhák és néhány bárány, kecske. Most még trágyakupacunk is, szóval légy van, viszonylag sok rovar is, a környezetünkben néhány hektáron nincs vegyszeres irtás, idén ha eljön végre a markolós ember, tavunk is lesz, szeretem a fecskéket.
A bio szúnyogirtást is kispórolják ezek a féregnyúlványok, pedig sokat lendítene a dolgok állásán.

habakuk000 2021.05.24. 15:15:51

A hazudós tolvaj bandája arra kényszerített, hogy igazán nagy multitól rendeljek szolgáltatást.
Eddig nem nagyon zavartak a reklámok a youtube-n, most azonban előfizetővé váltam.
Remélem, jutalékot azért nem fizetnek nekik.

gazoló 2021.05.24. 15:38:33

@habakuk000:

laptopon blokkolom a youtube reklámokat,telefonon szétbsz az ideg az állandó gyurcsánykarácsonyozástól..
mennyi lovettájuk van ezeknek ilyenre..remélem elég kontraproduktívvá válik a fiataloknál!

gazoló 2021.05.24. 19:30:38

@Neytiri1: szasz kékasszony)

így mulat egy magyar űr :-)

Neytiri1 2021.05.24. 21:24:40

@gazoló: szia Kedves :)
Csak az úr hibádzik :D

Kétfarkú kutya párt szerint:
www.youtube.com/watch?v=WSXClfwibMY

gazoló 2021.05.24. 22:46:52

@Neytiri1: :-)

kicsit még gyakorolja és úgy fog menni,mint neki:

youtu.be/inBKFMB-yPg

Neytiri1 2021.05.25. 08:34:52

@gazoló: " Ahhoz, hogy sikeresek legyetek (...) azért nagyon sokat kell tenni. Elsősorban dolgozni kell mindig, folyamatosan. Munka, munka, munka.

Valaki egyáltalán a bátortalansága miatt nem tud az életbe sikert elérni. Úgyhogy ne legyetek bátortalanok, bátorak legyetek!"

Ő már csak tudja, és akkor semmi sem áll az útjába, hogy így tudjon játszani :)

gazoló 2021.05.25. 15:29:21

@Neytiri1: D

hiszen az írásolvasást,számolást is "bátoran megtanulta,zenélni is jobban zenél Jaggernél és a széfje is négyszer akkora!

habakuk000 2021.05.25. 16:45:41

@Neytiri1: Kiforrott nincs. Mindenesetre amennyiben a populista mázat megpróbáljuk levetkőztetni róla, fölmerül jó néhány kérdés, itt nem az összeesküvés-elméletekre gondolok, hanem arra, hogy az információs multik olyan hatalomra tettek szert, aminek a kontrollja nincs megoldva.
Gyors ütemben változik a világ, s szerintem nem nagyon tudjuk, mi lesz tíz, húsz, ötven év múlva.

gazoló 2021.05.25. 17:00:11

@Neytiri1:

német nyűglődés..jódolgukban))

Neytiri1 2021.05.25. 18:52:53

@gazoló: még Sir Elton Johntól is, háromszor :O
Ezt a számot szívesen meghallgatnám az ő előadásában:
www.youtube.com/watch?v=NrLkTZrPZA4

Neytiri1 2021.05.25. 18:53:46

@habakuk000: @gazoló: köszönöm, én nem tudtam mit kezdeni vele, azért gondoltam, hogy megkérdezlek titeket :)

Untermensch4 2021.05.26. 10:54:02

@Neytiri1: Az úgynevezett "szélsőjobboldali" fickó felhívja a figyelmet hogy az úgynevezett "baloldaliak" és "zöldes-liberálisok" fasizmus építgetésébe kezdtek... nagyon érdekes helyzet.
süti beállítások módosítása