He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Hét apró eltérést kell azonosítanod. Egyszerűnek hangzik? Nos, ne ítélj elhamarkodottan!

2021.05.15. 06:10 guma

Megtalálod az összes különbséget az ábrák között? 140-es IQ alatt nem sikerülhet

Állati buli a beach-en

Facebookos képrejtvényeink sorában egy ideje nem találkozhattál olyan feladvánnyal, mely két - vagy több - ábra közti különbségek feltérképezését célozta volna. Dudás Gergely, azaz Dudolf, a közösségi oldal jól ismert képmágusa azonban most egy ilyen fejtörővel jelentkezett, ami mindenki agytekervényeit megdolgoztatja. Idilli kép tárul elénk: egy békés, forró nyári napon az erdő népe kivonult a tengerpartra sütkérezni, játszani és trécselni (bizony, ebben az ellentmondásos időszakban minden főemlős irigyli őket, ráadásul teljes joggal). A két ábra, mely az állatvilág jól ismert képviselőinek seregszemléjét mutatja, szemmel láthatóan teljesen azonos. Vagy mégsem? Van hét apró, mégis fontos különbség, melyet csak azok képesek detektálni, akik különösen magas IQ-val rendelkeznek. (Az ábrákat itt tudod megtekinteni nagyobb méretben.) És hogy pontosan milyen természetű differenciákra érdemes figyelni? Nos, ezt ezúttal nem áruljuk el, támpontok nélkül kell belevágnod az izgalmas, ám a szürkeállományt rendesen megterhelő kalandba! Ha pedig úgy érzed, elkészültél és megvan az összes különbség...

Ne csalj!

De a megoldást itt megnézheted:

Ezúttal tényleg a képzelőerődre voltál utalva

Nos, nem is húzzuk tovább az időt, erre a linkre kattintva tudod villámgyorsan lecsekkolni, hogy sikerült-e rálelned valamennyi különbségre. Ezúttal tényleg pokolian nehéz feladat jutott osztályrészedül, ugyanis az ábrák legváratlanabb pontjain és a legváltozatosabb formákban bukkantak fel a szóbanforgó különbségek. Csupán akkor tudtad sikeresen megoldani ezt a képrejtvényt, ha szabadjára engedted a fantáziádat, és főként ha nem próbáltál meg mindenáron összefüggő, egységes mintázatot, valamiféle rendszert keresni a parányi eltérésekben. Ugyanis az egyik esetben egy dinnyemag, a másikban pedig egy jégkrém mintázata volt az a részlet, melyet alaposan meg kellett figyelned - ezúttal tehát tényleg nem állt rendelkezésedre semmiféle fogódzó. Száz százalékban a leleményességedre, a képzelőerődre és a kitartásodra voltál utalva. Ha így is sikerült megoldanod a fejtörőt, ismét bizonyítottál.

https://www.femcafe.hu/cikkek/lifestyle/keprejtveny-facebook-het-kulonbseg-tengerpart

 

 

 

252 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr9316557782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2021.05.15. 16:58:59

bakker, most derül ki, hogy csak 139-es az ikum?:)))

habakuk000 2021.05.15. 23:40:03

@taga20: az az 1 mit keres a 39 előtt?

habakuk000 2021.05.16. 10:47:47

@taga20: Ez profi.
kilencvenkilenc.hu

Örülök és drukkolok nekik.

taga20 2021.05.16. 11:15:24

@habakuk000: te belépsz? én és az asszony biztos.

elég húzós nevek vannak az alapítók között.

habakuk000 2021.05.16. 11:31:34

@taga20: igen. Bár most, hogy te is be akarsz lépni, át kell gondolnom, kikkel is közösködjek. :(

taga20 2021.05.16. 11:43:59

@habakuk000: jó, ha te ilyen gyökér vagy, akkor nem lépek be:)))

habakuk000 2021.05.16. 13:04:27

@taga20: Ha egy képben kellene bemutatni a büszke, szabadságszerető, meg nem alkuvó magyar népet, akkor ez a kép lenne a legjobban kifejező úgy gondolom.

Benne van az egész rohadt rendszer működési elve.

taga20 2021.05.16. 13:18:08

@habakuk000: majdnem egyetértek veled, de szerintem ebben a képben a vidéki magyarország van benne, ami a csutigeci bűnözőt hatalomba tartja.

u.i.: természetesen, aki vidéken ennek ellenére az ellenzékre szavaz vagy segít nekik, azoknak mély meghajlásomat küldöm;)

habakuk000 2021.05.16. 15:00:11

@taga20: ezzel nem értek egyet. Városiak, fővárosiak között is ugyanez a szolgalelkű viselkedés dívik.
Ellenzéknél is, talán a dk-sokra a legjellemzőbb.

Magyar lelkivilág, nem vidéki.

Azzal egyetértek veled, hogy vidéken látványosabban érzékelhető a szegénység, kiszolgáltatottság.

taga20 2021.05.16. 15:33:45

@habakuk000: haver, a kutyát és a tényeket sem érdekli, hogy te mivel értesz egyet!

nézd meg a választási térképeket 2018 és 2019-ről.

a főváros és a nagyobb városok utálják, mint a szart a csutigecit.

a szutyok falvak, községek meg imádják a nerbűnözőket.

lehet itt megsértődni ezen, de evan!

u.i.: mit szósz valter attilához?

habakuk000 2021.05.16. 16:53:38

@taga20: Kb 3-10 % lehet a különbség. A főváros és nagy városok útálata kb 3-4 % plusz maximum, gyakorlatilag a harmada útálja, a harmada szereti, a maradék közömbös.

Ki az a Walter Attila?

taga20 2021.05.16. 17:08:54

@habakuk000: egyébként valter attila, de vedd úgy, hogy nem kérdeztem semmit.

A Telex újságírója vagyok 2021.05.16. 18:13:28

Önöknek mi a véleményük Mérő László matematikus-filozófus ötletéről, miszerint az ellenzéki előválasztáson névvel, regisztrálva lehetne csak szavazni a fideszes trollszavazatok kiszűrése érdekében?

taga20 2021.05.16. 19:00:00

@gazoló: te is találkoztál vele?
én is itt az emnulláson:)))

coub.com/view/19wji8

gazoló 2021.05.16. 19:22:59

@taga20: DDD

most jöttem mnulláson sehol egy maci,csak érdi torlódás mindenütt))

gazoló 2021.05.16. 19:25:59

@taga20:

Atinak gratula,de most jön a Dolomitok nevű kőtömb,ami nem ekvivalens Ati Dobogókőjével,de hajrámagyarock))

gazoló 2021.05.16. 21:26:31

@A Telex újságírója vagyok:

takarodj már a getzibe birkabaszó fidesszopper!
kisujja körmealatti piszokkal nem ér fel az egész fideszfrakció.

miért gyalázzátok?..jah hogy rettegtek tőle!

habakuk000 2021.05.16. 23:02:01

@taga20: Gondoltam, hogy a biciklista. Szép eredmény, sajnos engem hidegen hagy.
Az egész profi sport szintén.

A sport játék, én még ebbe születtem bele. ma már bolt, ugyanolyan kemény pénzügyi befektetés, mint egy esztergapad, egy unalmas cirkusz, ami manipulál a reklámjaival, rengeteg pénzével.

Gazolónak írtam múltkor, amennyire szerettem, annyira nem érdekel a mai profi foci.
Legfeljebb a serdülőket érdemes nézni a játék öröméért, a többi nagy lófasz.

Szóval mit vársz, mi legyen a véleményem? A büdös életben nem hallottam még a pályafutásáról, csak tegnap mesélt róla Édesapám - a nevét ő sem tudta -, most örüljek, hogy nyert? Az év 365 napjából 340-ben mindig nyer valaki valamit. Azoknak is örüljek egytől egyig?
Mindegyik komoly erőfeszítés komoly eredménye, csodálatraméltó teljesítmények vannak nap mint nap.

Kiábrándultam a profi sportból.

gazoló 2021.05.17. 05:24:32

@habakuk000:

jóreggelt

"amennyire szerettem, annyira nem érdekel a mai profi foci."

megértelek

kivételt azért tehetnél..a spanyol bajnokságban még igazi ínyencségeket kínálnak,mint pld.a tegnapi Atletico meccs.
a bajnokság is az utolsó fordulóban dől majd el.
..
"Ati előtt le a kalappal..szurkolok neki a dolomitokban,de a sok belga,francia és olasz között igen kevés esélye lesz..

a média persze rögtön sztárcsináló üzemmódra kapcsolt vele kapcsolatban,de pályafutásában ez nem biztos ,hogy jót tesz neki..inkább hagynák tekerni a srácot!

habakuk000 2021.05.17. 11:29:03

@gazoló: Szia, biztos van jó meccs is, gondolom 10-ből 1-et ki lehet fogni.
Jobb nekem a kertben téblábolni, olvasni, stb...
Már sajnálom az időt rá. :)
A biciklista teljesítménye persze elismerésre méltó, azt nem értem csupán, hogy nekem miért kell ebbe a történetbe belelihegni.
Van épp elég rajongó ilyenkor, aki egy esetleges dopping tesztnél éppolyan lelkes útálkozó is lenne egy másodperc alatt.
Nem. Ha néznék is bicikliversenyt, a táj miatt nézném.
Amióta kiderült, hogy Armstrong is doppingolt, bármilyen tour csak a táj miatt érdekes.

gazoló 2021.05.17. 19:47:35

@habakuk000:

a táj és a helyi nevezetességek ecsetelése miatt én is szívesen nézem,de akkora balfasz speakerek vannak hogy alig tesznek említést róla..
belenéztem "Ati miatt kicsit.
remek olasz tájak,városok folyók,hegyek..azt hiszed tudtam merre járnak.. a sztárolásról pofáztak. még az ellenfelekről is alig tudtam meg vmit. biztos rosszkor kapcsoltam oda..
egyébként a kerti kapirgálás tényleg jobb,de szted sikerült befejezni a palántázást?
fuckin idők vannak(

habakuk000 2021.05.17. 20:00:42

@gazoló: nekem soha sem sikerül. :) Mindig el vagyok maradva, ráadásul még el kell ültetnem egy nagy csomó fát, bokrot.
Néhány paradicsomot, salátát ültettem ki, a salátát próbából, csináltam csigakerítést akácbotokból kiváncsi vagyok, keresztül mennek-e a tüskés karámon, ha nem, akkor van megoldásom a salátákra, káposztákra.

gazoló 2021.05.17. 21:11:11

@habakuk000:

ha sikerül,megpróbálom én is..
cékla,saláták,pari,levélzöldségek kb. fele ment be.
közben már hálózni kellett a mézbogyót mert rigóurak rendesen megtalálták és szemezgetni kezdték a kékülő "csecsebogyókat.

a csigák miatt mindent külön kell keltetni..esély nincs arra hogy helybevetéssel végigmenjen a folyamat :-(

a márciusi hideg sem frankó,bár az eső jól esik)
nehéz a földmívesek élete)

habakuk000 2021.05.18. 11:30:02

@gazoló: egyelőre nem ették meg. Ma kirakok egy másféle fejes salátát is, ha sikerül, jöhet a többi, akáchajtások mindig vannak nálunk.

gazoló 2021.05.18. 22:46:16

@habakuk000:

ha valaki ez után a hideg tavasz után ki meri ejteni a száján a globális felmelegedést,'felnégyelem))

habakuk000 2021.05.19. 15:54:18

@gazoló: :) Pedig attól vannak ezek a hónapot késő hideg tavaszok.

Gondolkodtál már azon, hogy hegynek fölfelé te lennél gyorsabb biciklivel vagy a medve?

gazoló 2021.05.19. 16:36:06

@habakuk000:

meglepően kevés medvetámadás van a tótoknál.

tulajdonképpen inkább vmi málnás fele futna mint egy vén csont után vasvázon.
"tudod..ketten szaladtunk ki az erdőből az egyik jobbra a másik barna")))

gazoló 2021.05.19. 17:52:09

@taga20: DDD

szasz haver

meky és sziszi sokkal ijesztőbbek

taga20 2021.05.19. 18:19:02

@gazoló: csákány teso!

látom toljátok eszt a palántázós témát habával.
remélem haszonnövényeket is ültettek, amiből pénz is lesz?:)))

coub.com/view/1cnine

habakuk000 2021.05.19. 18:53:38

@taga20: Minden növény hasznos. Valamire jó, az biztos, hogy hasznosabb a legkisebb gyom is, mint a parlamentben gombot nyomogatók 90 %-a.
Beléptetek már?

taga20 2021.05.19. 19:04:42

@habakuk000: nem még, csak akkor, ha megengeded:)))

gazoló 2021.05.19. 19:18:01

@taga20: D

most ahogy mondod rádöbbentettél,mennyire kis különbség van és ebben a szutyok időpen a potyadéktól is jól éreznénk magunkat))

gazoló 2021.05.19. 19:20:35

@habakuk000: DDD

gyöngyvirágot adnék mindnek,"per os"

habakuk000 2021.05.19. 19:32:05

@gazoló: Hogy zabálná a sok parvenű a "medvehagymás" tojássalátát.
De szép is lenne...

habakuk000 2021.05.19. 19:33:23

@taga20: El vagytok késve, már bőven 10 kilo fölött van.

gazoló 2021.05.19. 19:33:31

@habakuk000:

hóvirág és feketehunyor öntettel,a kvannyukba!

taga20 2021.05.19. 19:36:28

@gazoló: májusi eső aranyat ér, vidéki barátom!

ja és!:)))

coub.com/view/89bd5

habakuk000 2021.05.19. 19:43:11

@taga20: @gazoló: de szép lenne, szt sem bánnám, ha szamócával lenne díszítve.
www.youtube.com/watch?v=vYUn3jJ21S8

taga20 2021.05.19. 19:45:26

@habakuk000: 100001.-nek is kell valakinek lennie!;)

te mikor lépsz be, földtúró?:)))

taga20 2021.05.19. 19:53:22

@habakuk000: nem rossz, csak kicsit befonta má a pók:)))

ez a korszerű zene!:)))

www.youtube.com/watch?v=NzMvlKGtNLo

gazoló 2021.05.19. 21:47:13

@habakuk000:

zösszes szamócámat beáldoznám,ha ilyen gyógynövényekkel kedveskedetnék a camorrának..még jól meg is köpködném.

gazoló 2021.05.19. 21:51:36

@taga20:

a zenéket sosem skatulyáznám így,"befonta már a pók"

youtu.be/SPBfx4_WT-w

gazoló 2021.05.20. 06:26:49

@habakuk000:

ezt olvastad?

Barthalas Zsuzsa:
Kedves Konok Péter!
Láttam "screenshot"- tal megörökîtve az ÖN korábbi, 2019-ben írt kommentjét.
Abban szó szerint ott van az az ELENA CEAUSESCU-s mondat.
Szerintem akkor és most is ízléstelen, becsületsértő párhuzam volt. Nettó rosszindulat.
Lehet kommunikációs csűréssel-csavarással itt ezt elmaszatolgatni, lehet meggyőzni az Ön nagybecsű "fan"-jait, de ettől még tény marad az, hogy Ön ezt a mondatot bizony leírta.
Nagyon érdekelne az is, hogy Ön a folyamatos negatív "fröccsöntés" mellett nagyon konkrétan mit tett azért, hogy aktív és tudatos polgárként, demokrataként változtasson azon a bebetonozott állapoton, amiben Ön is élni kényszerül? Tagja-e bármilyen civil szervezetnek, egyesületnek, tevékenykedik-e bárhol is önkéntesként? Aktívan részt vesz-e terepen bármiben is? Létrehozott-e már bármilyen szervezetet, mozgalmat, van-e Önnek vmilyen konkrét és megvalósításra érdemes víziója? Küzd-e érte?
Miért van az az érzésem, hogy Önök, negatív és az örökös sározásban, karaktergyilkolászásban élvezkedő, permanensen destruktîv kommunikációra szakosodott megmondó emberek valójában megélhetési álfüggetlen celebritások, akik ebből igen jól megélnek?
Mi lenne Önökkel egy működő demokráciában? Hiszen olyan remekül lubickolnak, tapicskolnak ebben a NER-diktatúrában!
Ki fizeti a számlát? Kinek a pénzén élnek Önök?
Sejtem, hogy erre a kommentemre jön majd egy alpári személyeskedés, vitriolos tintába mártott, entellektüeles, leiskolázós "kaszabolás". Ez is Önt fogja minősíteni. Kihez fog hasonlítani engem? Báthori Erzsébethez?
Ne fáradjon vele!
Ön is a saját táborának, ha jobban tetszik, akkor "szektájának" énekel. Semmiben sem különbözik ez attól, amit Ön kritizál.
Az önrefkexió sosem volt az Ön erőssége.
Az a rombolás, tombolás, amit Ön számtalan helyen és formában tesz, legalább annyira ártalmas, mint a túloldali fröcsögés. Ön beállt ebbe a kórusba.
Anarchistaként dolgozik azon, hogy ne lehessen se párbeszéd, se normális, "polkorrekt" kommunikáció, hogy csírájában haljon el minden, amiből kinőhetne bármi is ezen a magyar ugaron.
És még valami:
Ezt a gödröt Ön magának, családjának, gyerekeinek, unokáinak is ássa! Csak vhogy érett, felnőtt fejjel még nem sikerült ezt felfognia.
Ordibál a pálya széléről, és akkor éljenez és boldog, ha az egyik csapat játékosa felrúgta a másikat, ha a bírót is elgáncsolták, megtaposták, ha a kapu is feldőlt, s ha mindez kevés lenne az Ön káröröméhez, akkor még biztatja is őket, hogy legyen már inkább vérfürdő, mert Ön már úgy vágyik arra, hogy egy ilyet is végignézhessen.
Ez egy furcsa, mondhatni morbid, szinte szuicid hedonizmus.
Szóval Önnek és az Ön szeretteinek kell élni azon a földön, országban, aminek minél nagyobb romlásáért, pusztulásáért Ön dolgozik.
Ön nem fog professzori állást kapni se Dániában, se Svédországban, se Svájcban. Ön csak és kizárólag ott vigéckedhet, vitrioloskodhat, ahol most van. Abban a gödörben, amit Ön naponta ás egyre mélyebbre és mélyebbre.
Csak szólok, hogy már 17 éve elhagytam az országot, tehát az Ön gödörásása, áldatlan tevékenysége az én gyerekeimet, majdani unokáimat nem érinti. És a jelek szerint életünk legjobb döntése volt elhagyni egy ilyen önsorsrontó, a másik embert verbálisan bántalmazó, együttműködésre képtelen, gyűlölködő közösséget, amelynek Ön is oszlopos tagja.
Hozzáteszem, hogy aktivistaként ennek ellenére küzdök azokért, akik tenni akarnak, van pozitív víziójuk, szeretnének változtatni, egy békés országban, demokráciában szeretnének élni.
További kellemes, termékeny, az Ön konyhájára sok pénzt hozó, epés, destruktív írást, kötözködést, öntömjénező, politikai celeb-show-ban való szereplést, élethosszig tartó diktatúrában való kellemes élvezkedést kívánok Önnek és kedves családjának!
Szóljon, ha megkínálnák egy svájci egyetemi professzori állással! Szívesen elszállásolom Önt, ahogyan eddigi is számtalan honfitársamat.
2021.05.19.

Neytiri1 2021.05.20. 08:48:49

Szerintem ez így teljes, ha mindenki itt van, állásfoglalásom és kinekvanigazaszerintem nélkül, csak tisztán idézve őket:

"Sokat emlegetik mostanában a minden bizonnyal tévesen Leninnek tulajdonított, ám inkább apokrifnak nevezhető mondást a hasznos idiótákról.
Én most nem mennék bele az alantas ízléstelenség általa reprezentált bugyraiba, pusztán a hasznos és az idióta összetevőkre fókuszálnék.
Hogy mennyire „hasznos”, az pillanatokon belül kiderült, hiszen amit odahányt a Facebookra, az rapid módon a Ripost című világlap címoldalára röpítette a remek sorok szerzőjét, Konok Pétert. Úgyhogy valakinek (valakiknek) ténylegesen és rendkívül hasznos.
Ám ott van a hülyeség (a köbön). Végtelen ostobaságáról és gyávaságáról szerzett privát tapasztalataimmal most nem fárasztanék senkit, pedig tudnék mesélni.
Most viszont a megmondóember minden súlyával és tekintélyével komparatisztikai érdeklődéssel veti egybe Dobrev Klárát és Elena Ceaușescut. Mert – mint azt gépébe bepötyögte – ez utóbbinak is „megvolt a megfelelő végzettsége.” Szóval a szép emlékezetű Románia ötvenes éveiben egy felnőttoktatás elvégzését igazoló diploma, majd 1960-ban némi csalással megerősített doktori oklevél Konok Péter finoman cizellált agytekervényének gondolattalanságában azonosnak számít az 1990-es években a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán szerzett diplomával, valamint a későbbi jogi szakvizsgával, továbbá négy felsőfokú nyelvvizsgával.
Ez tényleg idióta.
Aztán azt is mondja, bizonyítandó Dobrev Klára alkalmatlanságát, hogy „még életében nem csinált semmi ilyesmit.” Milyesmit? Nem dolgozott jogi vagy közgazdászi végzettségének megfelelő helyen? Inkább tájékozódott volna Konok, de ahhoz olvasni szükségeltetik. Vagy nem volt Dobrev Klára még miniszterelnök? Ez igaz, „nem csinált semmi ilyesmit”, de ha Konok nagy elszántsággal belegondol, a világ valamennyi miniszterelnökének – kivétel nélkül – volt olyan időszaka, tudniillik miniszterelnökségét megelőzően, amikor nem volt még miniszterelnök, azaz „nem csinált semmi ilyesmit.” Hogy milyen igaz!
És végül Konok „családbarát ellenzéket” emleget. Ismerős mondat? Hát persze. Dobrev Klára a férje nélkül nem lenne az, aki, mindent kizárólag a férjének köszönhet. Elvégre „családbarátok”. Így gondolkodik ő. Is. Vagyis Dobrev Klára is húzzon a konyhába, szüljön szakmányban, ragadja meg a partvist, a cekkerével induljon bevásárolni, de aztán csönd legyen neki! Hisz van férje, s ezért is cseng jobban e honban az, hogy Gyurcsányné.
Pont úgy, ahogy azt a Konokot hasznosító Fidesz-média előszeretettel használja.
Eszmék és elmék nagy harmóniája."
Gábor György 2021.május 18.

Neytiri1 2021.05.20. 08:49:48

@Neytiri1: folyt...

"Nemigen szeretek belemenni az efféle huzavonákba, mert rövid az élet, meg különben is minek, de nem tudom szó nélkül hagyni azt a karaktergyilkossági-kísérletet, amit Gábor György és lapja, a Nyugati Fény című pravdaipari melléktermék indított ellenem.
Gábornak nem ez az első próbálkozása mostanában, bár mikor pár hete azt nyomta, hogy antiszemita vagyok, mivel palesztín kendőt viseltem a Klubrádió egyik műsorában, inkább közröhejbe fulladt. Mindegy, gondolom, rá osztották a feladatot - ő, ugye, "hiteles" ember, nemrég roppant bátran még a Nyugati Fény impresszumából is eltüntette magát. Mindenesetre tudja, hogyan működik a mindenoldali lakájmédia, hiszen ő is nyakig benne van.
A Nyugati Fény és Gábor szerint Riposzt című testvérlapjuk, úgymond, engem idéz, mikor Dobrev Kláráról azt írja, hogy "a magyar Elena Ceaușescu".
Nos, Gábor és lapja hazudnak. Ezt a mondatot én így nem írtam le (Gábor, aki elvileg szövegekkel foglalkozik, sőt maga is ír - szerintem kínosan okoskodó és erőltetetten vicceskedő - szövegeket, nyilván látja ezt), csupán arra mutattam rá egy 2019-es kommentemben, amit akkor írtam, mikor - amúgy nem egy DK-s politikus kellemetlen meglepetésére - Dobrev hirtelen az EP-választási lista élére került, hogy a propaganda szerint Elenának is megvolt hozzá minden papírja és végzettsége, hogy a Román Tudományos Akadémia élére kerüljön. Mint látható, az is hazugság, hogy ezt mostanában írtam volna, meg az is, hogy azt írtam, amit nekem tulajdonítanak. Most amúgy nem is írnám: Dobrevet a DK propagandistái szépen felépítették azóta, és kiválóan betölti feladatát: ha megnyerné az előválasztást, onnantól Orbánnak végkép nem lenne miért aggódnia, hiszen Dobrev - bár mögötte áll a DK szektás rajongótábora (ilyen rajtuk kívül csak a Fidesznek van), de egyben a legelutasítottabb politikus is a jelöltjelöltek között. Mindegy, ez mellékszál.
Gábor - aki, mint megtudtam, mostanában végigtelefonálta több közös ismerősünket, hogy rólam beszélgessen velük (akikről én tudok, persze elhajtották) - beveti teljes szellemi munícióját. Idiótázik, gyávának nevez, sunyi utalásokat tesz, kacsingat. Én nem mennék le erre a szintre. Gábor kétségkívül nem idióta, hanem tudatos manipulátor. Nem túl ravasz, nem különösebben okos, de arra nincs is szükség. Gyávának sem nevezném, mert nem ismerem személyesen (ezt szerencsémnek tekintem). Nyilván politikai pragmatizmusból, és nem személyes gyávaságból igyekszik eltitkolni, hogy egy szennylap munkatársa.
A Gábor által nekem tulajdonított szexista felhangok (Dobrev menjen vissza a konyhába, stb.) nem engem minősítenek, hanem írójukat: meg nem lep, elég sokszor láttam Gábor joviális, göregáborosan göcögő szexista kommentjeit ahhoz, hogy értsem az okukat.
Megértem, hogy az ÖT című műsor zavarja az "ellenzéket", hiszen nem vagyunk hajlandóak beállni abba az egybites narratívába, amire építenek. Ennek megfelelően minden résztvevő ellen folynak a karaktergyilkolászós kampányok. Nekem a nyugatifényeskedő szellemű Gábor György jutott, ezt a szerepet rá osztották. Jobban örültem volna valaki színvonalasabbnak, de nincs nagy választékuk.
Egyvalamit kiválóan bizonyítanak: hogy eléggé olyanok, mint állítólagos ellenségeik, és ugyanannak a rendszernek a részét képezik. Gábor György bármikor felcserélhető, mondjuk, G. Fodor Gáborral, a Nyugati Fény a Riposttal, a NER kormánypártjai a NER-t legitimáló háziellenzékkel.
Alternatíva csak rajtuk kívül van - de ahhoz az egész rendszerüket kell elvetni."
Konok Péter 2021.május 19.

"...akinek öregedő, öregecskedő, öregeskedő?, öregecskedő felesége van, az fiatalabbat (érdemel)..."
Gyurcsány Ferenc 2004.szeptember 2.

Neytiri1 2021.05.20. 09:08:25

Egyébként -és ez már saját véleményem-, ha kilóra lehetne mérni a hazugságokat, akkor politikai vezetőink súlyos kilókat cipelnek, van aki bevallotta (bár nem akarta talán), és van aki tagadja, van aki átlép rajta, van aki talán fel sem fogja, van aki folytatja, mégis komoly táborral rendelkezik mind.
Egyik sem hazugság szűz, és ezek közül kell majd választani mindenkinek, aki elmegy majd és választ. Aztán hogy hogyan, egyelőre nem tudni, de hihető, hogy nem leszünk hiányában (hazugság) ezután már/sem?

gazoló 2021.05.20. 09:21:53

@Neytiri1:

"én a vízilovakkal vagyok"

bocs Zsuzsanna :-)

a nagy Konokkal egy két éve volt már a facsén egy apró pengeváltásom amikor egy cikk alatt én a tapló,az alulművelt senki fel mertem emlegetni a Zsuzsanna által leírt dolgokat.
a nagy Konok azóta is szívesen kvaterkázik házinácikkal,jár be hányingeres műsorokba.
Tulajdonképpen ez ugyanaz a folyamat,mint a rockzenészeknél a "kellettapénzlóvéra hogy ne legyen korpás"

gazoló 2021.05.20. 09:23:09

@Neytiri1:

azért jó,hogy előkerültél :-)

Neytiri1 2021.05.20. 09:36:30

@gazoló: azért is írtam, hogy legyen itt a másik kettő is, de nem fűztem hozzá véleményt, mert keveset tudok róluk és olvasva ezeket nem tudok és nem is akarok véleményt nyilvánítani, szóval tényleg mindenféle hátsó szándékom nem volt az idézetekkel, csak a "teljesebb kép" :)

Gyurcsány idézetről van csak, de gondolom, hogy az gondolható, hogy mi :D
Az élet nagy igazságtalansága, hogy a pasi éretten finom, a nő meg az érettségével olyan, mint egy pompás, vízbe tett virág, ami bizony bármit is csinálunk, egy idő után elhervad és kedves virágszerető gyorsan megszárítja, hogy még legyen, de nem kedves virágszerető kihajítja :)

Neytiri1 2021.05.20. 09:37:54

@gazoló: ma van a méhek világnapja. Éljenek sokáig, egészségben, boldogságban :)

gazoló 2021.05.20. 10:00:28

@Neytiri1:

nem hiszem,hogy méheink ilyennek képzelték világnapjukat :-(

Weöres Sándor: Dongó

Szedek itt, szedek ott,
füvön ingó harmatot.
Érzem sütni a napot,
minden harmat elfogyott.

Szedek ott, szedek itt,
virágmézet, tavaszit.
Már a méhek jártak itt,
üres bimbó beborít.

Zum-zum-zum, zöm-zöm-zöm,
tátogat a bödönöm.
Mégis legyen örömöm,
füled telizümmögöm.

venszivar 2021.05.20. 10:19:10

Nem tudom,hogy mikor ill. van-e halak világnapja,de most már látom,hogy halastavat kellene csinálni...:)

Neytiri1 2021.05.20. 11:27:11

@gazoló: "Ez a döngicsélés jelent valamit. Olyan nincs, hogy csak döngicsélés van meg zümmögés, és az nem jelent semmit. Ha döngicsélés van meg zümmögés, akkor ez azt jelenti, hogy valaki vagy valami döngicsél, illetve zümmög, és amennyire az én műveltségem futja, az egyetlen elképzelhető ok, ami valakit döngicsélésre, illetve zümmögésre indíthat, abban a tényben leli magyarázatát, hogy az illető egy méhecske."

Alan Alexander Milne: Micimackó :)

gazoló 2021.05.20. 12:48:59

@venszivar: DDD

"most már látom,hogy halastavat kellene csinálni...:)"

lógatnád a kukacod ugye te vén szivaroztató?))

gazoló 2021.05.20. 12:52:33

@Neytiri1:

"de hová tűnt Haba",csak nem belefulladt az Eger-patakba?

habakuk000 2021.05.20. 14:01:51

@gazoló: Haba adóbevallását csinálja, hogy 23-59-kor benyújtsa egy kellemes, jóízű anyázás kíséretében.

Abban viszont igazad van, hogy az a kurva sok pénz, ami bennmarad az államnál, kb annyira fog az állam hasznára válni, mintha a patakba szórnám.
@Neytiri1: Micimackó többet ér, mint Konok és a többi négy.

Futtában olvastam az írásaitokat, ilyenkor baromira föl vagyok hergelve, de azért egy mondatban említeni Dobrevet és Elenát legalábbis elgondolkodtató, bárhogyan is magyarázzák utána.

Amúgy "hová tűnt Füles vagy Tigris"? Nem emlékszem. :(

gazoló 2021.05.20. 14:51:08

@habakuk000:

"
kb. annyira fog az állam hasznára válni, mintha a patakba szórnám."
vagy homokra :-(

mert mire is tulajdonképp..eü ellátásra? nem. nyugdíjra? nem.
tömegközlekedés?..nem.
utahálózat,villany,víz ,gáz ..nem,mind beszedi a sápot.

akkor mire?

földes,hűbérurak,méltóságosurak és királykisasszonyok kényére kedvére,erre bameg!
de legalább jól elbacod vele az időd azon a csudihonlapon.

......

azért az eső homok kapcsolatáról jobb fogalmaim is vannak

Váci Mihály:

Eső a homokra

Mert nem hiszem, hogy ne lehetett volna
kitartó, csendes, hű forradalomban
élni: – szeretni, hinni a világot;
tenni valamit, mivel besugárzod;
melegítni: – telet a gyertya lángja;
szelidítni: – aszályt a szik virága;
rázni a világot: – szellő az erdőt;
kérlelve bíztatni: – karsztot a felhők;
lázadni: – úgy, hogy magadat naponta
feláldozod, ha mégoly kis dologra;
ellenszegülni: másképp nem? – parányi
toporzékoló ügy nyergébe szállni,
osztani magad: – hogy így sokasodjál;
kicsikhez hajolni: – hogy így magasodjál;
hallgatni őket, hogy tudd a világot;
róluk beszélni, ha szólsz a világhoz.
Széjjel szóródni – eső a homokra –
sivatagnyi reménytelen dologra
s ha nyár se lesz tőled – s a táj se zöldebb:
– kutakká gyűjt a mély: – soká isznak belőled!

gazoló 2021.05.20. 14:58:05

@habakuk000:

nem vagyok az aki előre kijelenti,hogy Gyurcsányellenes.

csak kicsit

Dobrevet ilyen szinten lekeverni és meggyilkolászni nagy rettegésre vall. Ráadásul az a nő rohadt okos és intelligens. naná,hogy nem fogja hagyni magát.
ezek a megmondók arra élveznek,ha ide is oda is bevihetik a gyomrost,de az arányokról sokan megfeledkeznek.

Neytiri1 2021.05.20. 15:28:30

@gazoló: legkésőbb Poroszlónál megkerül :)))

Neytiri1 2021.05.20. 15:41:57

@habakuk000: www.youtube.com/watch?v=smNVEeWBUzc

Óriási karakterek, nem is tudnék választani kedvencet közülük. És nagyon jó a szinkron.
A fiam Mikocúúúúúú-nak hívta, valószínű azért, mert előző életében kínai volt, és zsenge korában még emlékezett a nyelvre, számtalanszor hadovált kínaiul, elvittem kínai kajáldában, hogy hallja a karattyolást, olyankor mindig nagyon csendben figyelt :)
Mikocúúúúú ma is megvan, kicsit megégett a karja, de kapott egy kinőtt pólót.

Jó éjszakát méhikék
www.youtube.com/watch?v=3o57QWtpFI8

habakuk000 2021.05.20. 16:29:50

@gazoló: Mai gyurcsányozás Uj Péter módra. :)

9.2.1. Gyurcsányozás on. Hurt me plenty.

Feri ismét a levegőben. (A levegő ura. Kvázi.)

Jó, hát nem mondom, hogy erről nem tehet Orbán. Hajjaj, de tehet! Még mennyire! Nagyon is!

És ezt már Gyurcsány ideges, túlripacskodós hangsúlyaival mondom magamban. Belül gyurcsányozom.

39.2.2. Ahogyan hetek óta ritmizálva (csak óvatosan, időmértékkel!) szavalom a korszakos és méltatlanul alulkezelt 2013-as Nagy Imre-beszédet: „S jól alszik, Viktor?/Kérdezem én…”, és jön az ember fülébe a többi sláger, a „Nyavalyás jobboldali teketóriázók”, a Weöres Sándort idéző „Kígyók, kígyók kígyóznak”, a szinte Tandori Terépcsecső és a többi (satöbbi, satöbbi). ((Karácsony Gergelynek: some ice cream.))

Gyurcsány-tapadásom van.

39.2.3. És akkor még ott az Ács-Plankó power trió Gyurcsány-túlélőshowja, amit most kiegészítenák nagy tisztelettel, szeretettel, becsülettel.

39.2.4. Hogy hát ezek a nagy túlélések (messzire ne menjünk: Orbán) nem annyira megsüvegelendő (köszönöm, magamnak, hogy ezt leírhattam) egyéni politikai teljesítmények, mint inkább a magyar perverz (finomabban: gyerekcipőben járó – hoppácska, egy megsüvegelés után!) demokrácia válságtünetei.

Szolid polgári demokráciákban nem szokás ekkora bukták után pályán maradni. Le szokás lépni. El szokás tűnni. Game szokik overni. Gray szokik szamárni a fogban.

Nyugtalanító társadalmi állapotokra utalna tudniillik, ha úgy kellene éreznie miniszterelnöknek/pártvezérnek, tehát a politikai elit legtetején kötéltáncoló bármely bohócnak, hogy neki az élete múlik ezen. Hogyha két kézzel, tíz körömmel, húsz foggal kapaszkodna a hatalomba vagy a hatalom reményébe, ha embert-istent nem ismerne, ha mindent egy lapra tenne, ha senkit és semmit nem kímélne, ha apait-anyait beleadna.

Az nem volna demokratikus ugyanis.

A demokrácia nem győzelmi kényszer.

Mert mi is van, ha veszít valaki? Egyik vagy a másik?

Katasztrófa! Veszít az ország! – vágná rá egy elkötelezett orbánista/gyurcsányista. Pedig nem.

A működő demokráciát éppen ez különböztetné meg ettől az izétól.

Hogy akkor nincs semmi. Semmi a világon

39.2.5. Szóval, ne legyenek illúzióink (persze nincsenek illúzióim afelől, hogy vannak-e még illúzióink), Gyurcsány túlélése sem normális.

habakuk000 2021.05.20. 16:35:53

@Neytiri1: Aki nem értékeli a vázában túlélő virágot, nem is érdemli, érdemelte meg, hogy élvezze az illatát, látványát.

A Micimackó klassz. :)

Elkezdtem nézegetni a méhész tanfolyamokat, ha lesz energiám eljárni, jövőre méhészkedni fogok, addig teleültetem a kertet mézelő növényekkel.

habakuk000 2021.05.20. 16:42:50

@gazoló: Nem tudom. Nem nagyon éreztem rajta sem azt a fenemód okosságot, intelligenciát aztán végképp nem, ha lenne, már minimum 10 éve leléptek volna a közéletből, háttéremberekként aposztrofálva magukat.

Persze elfogult vagyok.
A fidesz meg fogja támogatni Dobrevet Karácsony ellenében, ugyanis Karácsonytól tartanak, Dobrevtől nemigen, túlságosan megosztó, hiába a dk hívek rajongása.

Olyan mintha tényleg vereségre készülnének a hazudós tolvajok, ennyi baromsághoz és lejáratáshoz nem elég az agygárgyulás.

habakuk000 2021.05.20. 16:53:06

A büdösmocskoskurvaanyátokkal szórakozzatok szégyenei az emberiségnek!!!!!
www.szabadeuropa.hu/a/pfizer-magyarorszag-europai-unio/31264874.html

@Neytiri1: Elnézést a csúnya beszédért, egyszerűen nem tudom megemészteni ezt az elfajzott, mindegy mi csak tegyünk keresztbe mentalitást.
És ezt a szégyent amit ma magyarnak lenni jelent.

gazoló 2021.05.20. 17:48:34

@habakuk000:

tudvalevően a legjobb vakcina.
mi ez ha nem népellenes lépés.
biztos nagyon drága az a százhúszmilliárd.

ja a kínai három-ötszörannyiért nem.
meg fogom venni pénzért a büdöskurvannyukba!

gazoló 2021.05.20. 17:52:02

@habakuk000:

valóban Dobrev többet fog vinni ,mint hozni,de nem a személyisége miatt,hanem a lekaraktergyilkolt és visszahúzódásra képtelen férje miatt. az sem bánnám ha az ellenzék húzna egy váratlant ..vmi Bojár Gábort vagy hasonlót!

Neytiri1 2021.05.20. 18:41:49

@habakuk000: "Aki nem értékeli a vázában túlélő virágot, nem is érdemli, érdemelte meg, hogy élvezze az illatát, látványát."
Szerintem is :)

A kis házi méhészet jó ötlet, bár nem tudom mennyire tudod őket ellátni addig mindenféle virággal, amíg gyűjtik és mennyire lehet gond, hogy átmennek máshová is, ahol esetleg nem örülnek ennek.

"Elnézést a csúnya beszédért" semmi baj, egymást ne bántsuk :)

Pénzt a kínai vakcinával keresnek, ami az EU-ból jön, abból nem. Rájöttek az ízére.

habakuk000 2021.05.20. 18:44:21

@gazoló: Bojár benne van a 99-ben alapítóként.

Tök mindegy, de a mocskos gazember egy polgárháborús helyzettől sem irtózna.
Nem tudom, mit követtek el ellene ifjúkorában, de ez a trauma legendásan szar emberré változtatta.

Persze ehhez kell a szolgalelkű és ostoba nemzeti magyar is.

gazoló 2021.05.20. 18:49:43

@habakuk000:

azt kell mondanom,hogy iszom szavaidat))

gazoló 2021.05.20. 19:13:49

Veszprém-Nantes a final fourba jutásért Veszprémben négyezer néző előtt..
sírjak vagy nevessek?
de ha lehúzod a maszkot este elszívni egy cigit megcseszhet a sün.
étterembe sem mehetsz akárhogyan?
sajnos zavarodott szabályok vannak..

taga20 2021.05.20. 19:33:37

@gazoló: szerintem a kézilabdát be kéne tiltani, me veszélyes!:)))

Neytiri1 2021.05.20. 19:34:10

@gazoló: a Giro d'Italia-n a Mátrában sem igazán volt a nézőkön maszk. A rendőr rendezgette őket, rajta volt maszk, az embereken nem. Egymás nyakába lógtak. Nem szóltak nekik.

gazoló 2021.05.20. 20:02:19

@taga20:

szívnak is a magyari fijjuk(van vagy kettő) rendesen..
nem lesz ebből finalfour,hiába a sok becsatornázott tao és a méregdrága játékosok. majd a sváb audi is elgondolkozik azon mennyi szponzorit tesz bele ezekután.

gazoló 2021.05.20. 20:05:21

@Neytiri1:

az a Tour de hongrie lehetett a Mátrában kedves,de a lényegen az idióta összevisszaságon nem változtat.

taga20 2021.05.20. 20:17:31

@gazoló: ha a doktorminiszterúrék nem húzzák fel a csirkehálót a déli határon, akkor még kettő se lenne, lipsi!;)

ja és!:)))

coub.com/view/2qwtkh

gazoló 2021.05.20. 20:24:33

@taga20: :-)

tudod,hogy imádom a kézilabdát,de nemzeti büszkeség klubszinten nem dagasztja keblem.

taga20 2021.05.20. 20:36:00

@gazoló: ako mosmá nyugodtam drukkolhatok a vardarnak?

kösz tesó!:)))

Neytiri1 2021.05.20. 20:42:04

@gazoló: valóban az :)))
Én ma azon csodálkoztam, hogy hosszú hónapokban mérjük már az ingyenes parkolást, de most hirtelen egy napot adtak arra, hogy az emberek megrohanják az önkormányzatokat, hogy a keddtől érvényes fizetés miatt megvegyék a parkolási matricákat.
Nem lehetett erre néhány napot adni? Az önkormányzatos nő is azt mondta, hogy brutális mennyien lesznek. És ismét tömegek állnak majd egymás mögött.
Mi volt ennyire sürgős?

gazoló 2021.05.20. 20:58:20

@taga20:

a vardar is internacionalista,ahogy régen mondták))
te meg idegenszívű. hazátlan libbant vagy:-)

már csak ilyen a sport manapság.
de mi nem leszünk gyaaarmat)

youtu.be/uHzA6QXbMvg

gazoló 2021.05.20. 20:59:44

@Neytiri1:

a (stadion előtti)parkolás nagyon fontos eleme a járványvédelemnek(

habakuk000 2021.05.21. 08:05:10

@gazoló: Megnéztem tegnap a Dobrev-féle interjút, hátha tévedtem, s csak gyurcsány-fóbiámat viszem át rá, de nem érzem rajta a fölkészültséget, akkor sem, ha öt nyelven beszél, az mondjuk okosság.

Lózungokat magyarázott a költségvetés kapcsán, azt sem határozottan.

Amúgy lenne itt miről beszélni, a gazdaság túlfűtöttségéről, a nyugdíj-rendszer bedőlésének veszélyeiről, az adókról, inflációról, semmi, semmi, semmi..
Pedig lehetne itt pénz nélkül is népszerű intézkedéseket ígérni, itt van rögtön a kamarai tagdíj kötelezőségének eltörlése.

gazoló 2021.05.21. 08:54:53

@habakuk000: jó reggelt

a kamarai befizetés eltörlését már rég be kellett vna lengetni.

"nyugdíj-rendszer bedőlésének veszélyeiről"
ezt egyik kormány sem szívesen bolygatja,de a következőnek úgy hallom apró szerencséje lesz a kovid miatt,rendszerből eltávozott igen sok nyugdíjassal.

habakuk000 2021.05.21. 09:34:34

@gazoló: Nem tudom.
Azt viszont igen, hogy határozottan beindult az EU.ból való kilépés előkészítése, minden egyes napon van valamilyen vétó vagy keresztbe tevés.
Az EU nem fogja hagyni magát, így választásra jön majd a bánccccsák a magyart propaganda ezerrel.

Nem értem az ellenzéket. Ezt is meg lehetne lovagolni, minden egyes magyar állami tevékenységgel egyidőben ellentétes árnyékállami tevékenységet kinyilvánítani.
Orbánt a belpolitikával nehéz kinyírni, az eu-ból történő kilépés viszont a polgárok 70-80%-nak ellenében történik, ez lehet mozgósító tényező.

Dobrev 2: amikor a mocskos hazug támogatói a kistelepülések nemokosai, akkor pl miért nem nyomják ezt ezerrel? Gyerekek elvett tőletek a cigányotok ilyen sok pénzt...

444.hu/2021/05/20/143-milliardot-buknak-a-legszegenyebb-falvak-mert-a-kormany-lemondott-az-unios-hitelrol

gazoló 2021.05.21. 10:57:51

@habakuk000:

remélem beépítik a kampányba,de tartok tőle,hiába zengik telipofával,nem jutt el a 'végekig csak a krumpli(

meg ez:

168.hu/itthon/kiszivargott-kik-szerepelhetnek-az-oszodi-beszedrol-szolo-politikai-krimiben-204921

Neytiri1 2021.05.21. 10:59:33

@habakuk000: kamarai tagdíj elengedésére volt válasza ennek a kamarai tagdíjhoz ragaszkodó ...-nak:
“Kötelező kamarai tagság nincs, van egy ötezer forintos regisztrációs díj, ami, ha belegondolunk egy olyan kicsi összeg egy vállalkozás tekintetében, ha valaki nem tud egy év alatt ötezer forintot kifizetni, az ne menjen el vállalkozni”- jelentette ki Parragh László

szórjuk a pénzt...
hvg.hu/kkv/20210520_sodexo_cafeteria_per?s=hk

"Elutasította a Világbank Beruházási Viták Rendezésével foglalkozó Nemzetközi Központja a magyar állam fellebbezését, az állam 73 millió euró, vagyis több, mint 25 milliárd forint kártérítést fizethet a Sodexónak"

Ennyibe került, hogy a csókosok Erzsébet és Szép kártyáját használjuk.

Eközben...
www.vg.hu/vilaggazdasag/az-alkotmanybirosaghoz-fordultak-az-egeszsegugyi-dolgozok-2-3778753/

"Az alá nem írók többsége négy-, hat- vagy nyolchavi végkielégítés helyett csupán egy–három havi bérnek megfelelő összeget kapott."

Eközben...
www.penzcentrum.hu/nyugdij/20210519/ennyi-lesz-a-nyugdijemeles-juniustol-a-legtobben-meg-1000-forintot-sem-kapnak-1114751

"Megjelent a kormányrendelet a júniusi kiegészítő nyugdíjemelésről. Az ellátások 0,6 százalékkal emelkednek. Ez annyit jelent, hogy egy átlagos nyugdíjasnak 890 forinttal lesz magasabb az eláátása, ám a legkisebb nyugdíjból élőknek még 200 forint emelés sem jut."

Neytiri1 2021.05.21. 11:46:28

@gazoló: tudod nekem az furcsa, hogy lassan mindenkibe belerúg -van akibe többször-, és mégis óriási a tábora, akik védik is, ahol csak lehet.

Egyszer régen a metrón utaztam, amikor valamelyik nyalós felvonulás volt és tele volt a kocsi öregasszonyokkal, akik hangoskodtak és egyértelmű volt, hogy oda mennek (néhány férj is volt velük, rajtuk látszott, hogy otthon nőuralom van, én ezeket a pasikat mindig nagyon szánom).
Megfordult a fejemben, hogy odamegyek és megkérdezem, miért szeretik így? Nincs gyerekük, unokájuk, szomszédok, akik megszívják az imádottuk döntéseit, de aztán úgy döntöttem, hogy nem bosszantom magam, ráadásul ennyi szerelmes vénséggel úgy sem bírtam volna, csak baromira felbosszantom magam, ahogy kotkodálnak válaszként, kikérve maguknak még a kérdés jogosságát is, egyébként is egyfecskekéntnemcsináloknyarat, így ahol kellett kiléptem ebből a fertőből. Sajnos csak a metrókocsis fertőből lehetett :)

Neytiri1 2021.05.21. 11:51:59

@gazoló: Klára és Judit, Katalin és Ágnes és a többiek...
Egy-két számomra elfogadható nő van a magyar politikai palettán, ők nem azok.
Bár sokszor lehet olvasni, hogy a női energia, empátia kellene a politikába is, de én valahogy ezeken nem látok ilyet.
Ezek férfiak, szoknyában. Némelyik piros szivacsgolyóval az orrán, a közös az erőszak, ahogy képviselik amit akarnak.

gazoló 2021.05.21. 12:42:59

@Neytiri1:

ne is mondd,támadtak már meg vérnyuggerek mác tizenötén,mert fényképeztem az Andrássyn az önkormis és Puskásakadémiás buszkaravánjaikat és benn a tömegben,száz méterre a fényességestől,diktátort ordítva Juhival és a többiekkel a múzeumnál.

Neytiri1 2021.05.21. 13:29:34

@gazoló: az öregasszonyok veszélyesek, a FB-on is olyan szövegeket írnak olyan kitartóan, hogy csak csodálni lehet őket a hitükért :D

Az én eheti top szemétmocskosságukat kiegészíteném azzal, hogy a kórházakba látogatni csak védettségi igazolvánnyal lehet az ötmilliótól. (vagy teszttel, amit fizethet az ember 20000 Ft).
Már eddig is embertelennek tartottam, hogy 30000 ember úgy halt meg, hogy hetek óta nem találkozhattak a szereteikkel, és a szeretteik is csak egy telefont kaptak a hetek óta elvitt szeretteikről, hogy elment, de most, hogy a hasas bejelentte, hogy legyőzte a harmadik hullámot, most sem engedi a betegekhez a hozzátartozóikat.
Maszk és kézmosás, volt a mondat mindig, most nem elég a maszk és kézmosás. Persze legyengült emberek közé menni veszélyes, de mivel veszélytelenebb egy kártyás, aki beteg lehet és fertőzhet, mint egy maszkos, fertőtlenített ember? A rendelőkbe be lehetett menni úgy, hogy lázat mértek a kapuban, pedig a lázról is lehetett tudni, hogy nem jön az rögtön, sőt van akinek nem is jön.
Embertelen szemétség, amit művel, nem csak a pénzt viszi, hanem kidobott kutyaként bánik azokkal, akik nem azt csinálják amit ő akar.
Én most tudnék neki néhány keresetlen szót mondani.

Neytiri1 2021.05.21. 14:39:46

index.hu/belfold/2021/05/21/orban-viktor-kossuth-radio-interju-2021-punkosd/

"Három körülmény is van – figyelmeztetett a miniszterelnök – amely óvatosságra int.

Az egyik, hogy hárommillió ember nincs beoltva, és közöttük pusztítani fog a koronavírus."

Ez nem rémhír?

habakuk000 2021.05.21. 17:28:21

@Neytiri1: A kollégát nem, magát a tevékenységet igen, én is próbálom az elvei szerint építeni, gondozni a kertet, nem nehéz, mert ha kicsit figyelsz a természetre magad is így csinálod.
Voltam permakultúra tervezői képzésen is, jól indult, aztán beleuntam az alapítók szolgai másolásába.
Van egy nagy csomó könyv, ezek jók, gondolatébresztőek. Vannak egymást utáló csoportok is Magyarországon, szokásos történet.
Amikor azon okoskodnak, hogy állattartás nélkül nem is permakultúra a permakultúra, akkor eszembe jutnak a különböző vallási szekták és innentől nem érdekel semmiféle mozgalom.:)
Egyébként tényleg jók az elvek, csak nálunk az egyesületek valahogyan merevek, dogmatikusak lesznek. És gyávák. Pedig a permakultúra egyféle forradalom.

taga20 2021.05.21. 20:22:52

@gazoló: szerintem ez is elég irritáló.

a moslék bolsi kövér szar, megint alkotott! broáf!

hvg.hu/itthon/20210521_Jakab_Peter_buntetes_ficsur

gazoló 2021.05.22. 05:25:18

@Neytiri1:

sztem remek dolog,de átvenni belőle annyit lehet amit az egyéni lehetőségek megengednek.
az állattartásnál én egy cicát,teknőst,tengerimalacokat,néhányszáz kertimadarat,sünit,gyíkot,békát,hangyát,levéltetűt és rengeteg darazsat,szúnyogot tudtam bevállalni))

a cikket kösz ..élveztem és próbálok belőle sokmindent a saját körülményeimhez idomítani)

gazoló 2021.05.22. 05:27:16

@taga20:

szokásos faking reagálás a szaros nádfedélbajszútól.
fillért nem fizetnék neki!

venszivar 2021.05.22. 05:52:58

@gazoló: "azt" bizonyos kötelet is megérdemelné!:) a rohadékja!

gazoló 2021.05.22. 06:06:39

@venszivar: D

jó hergelt vénszivar!

láthatóan kontrollt és mértéket vesztett az elvtárs és fogalma sincs a valóságról.

taga20 2021.05.22. 06:22:25

@gazoló: én se, csak az a probléma, hogy a képviselői fizujából le tudja szedni a moslék kövérevtárs:(

coub.com/view/2h9lvm

gazoló 2021.05.22. 07:49:15

@taga20: :-(

Kohn bácsi most elszomorodott pápai nyughelyén,hogy ilyen galád tud lenni a háza népe(

gazoló 2021.05.22. 07:53:40

@taga20:

mit szólsz a g@cis kézzel írt tákolmány megajnározásához cirka százmillából?

'má bocsánat a hajnali gusztustalanságtól a kocsma látogatóitól?

habakuk000 2021.05.22. 08:18:05

@gazoló: A csigabarátaidat kihagytad. Nem ették még meg a salátákat, egyelőre működik a kerítésem.

A Gaia kertje alapkönyv szerintem.

gazoló 2021.05.22. 09:12:15

@habakuk000: szép napot!

mintha az extrém időjárás visszafogná a spanyolokat,a magyari étik teszik a dolgukat de kevésbé hatékonyak..majd jól megeszem őket vagy kihajítom a "backyardra osztjónapot))

gazoló 2021.05.22. 09:21:30

@habakuk000: DDD

a természetet tényleg csak megérteni kell,a többi körülményekhez és személyre szabott.

pld:

kepkuldes.com/images/222ac326c44602a01f13243cfd6a0044.jpg

kepkuldes.com/images/d9d0778379e4e4ede73ad67d6f1c57a9.jpg

vmi szombati zenéd?

taga20 2021.05.22. 09:32:12

@gazoló: apám de koszos a víz!

mi ez, valami zagytározó?:))

ja és egy kis zene, me habának csak lakodalmasrákendrolja van:)))

www.youtube.com/watch?v=3hp6OxOueYs

habakuk000 2021.05.22. 10:12:10

@gazoló: A keresztények ünnepét illik ünnepi dallal köszönteni:

www.youtube.com/watch?v=GzHjTrtA0RU

habakuk000 2021.05.22. 10:24:01

@gazoló: Sohasem jártam az Ipoly torkolatánál. :( Normális víznek néz ki, nem lábáztatónak.

Búcsú van, én meglehetősen ünnepi hangulatban vagyok:

zti.hungaricana.hu/hu/audio/6748/?t=00%3A33%3A38#record-47427

taga20 2021.05.22. 11:00:15

@habakuk000:
ne mond má, hogy nem mentél még a szobi révvel!

habakuk000 2021.05.22. 12:02:44

@taga20: Nem. Nagymarosival mentünk mindig. Azt hiszem, Bulcsu volt a hajó neve.
Erről jut eszembe, mi vagyunk az igazi keresztények:
www.youtube.com/watch?v=iX0Aohdoa20

gazoló 2021.05.22. 12:50:56

@habakuk000: DDD

ettől.dobtam egy hátast

@taga20:

tecciknemteccik ilyen az áradó Ipoly(

Neytiri1 2021.05.22. 13:07:27

@habakuk000: www.youtube.com/watch?v=AMZS7UrRSx4

Nekem egy régi ismerősöm így csinálta, "mulching", bár nem volt nagy kertje és nem akarta egész évre ellátni a családot az ott termeltekkel. De szépen nőttek amit ültetett és jók lettek.
www.birdsandblooms.com/gardening/gardening-basics/ruth-stout-method/

Csak a magyar gazdák ilyen irigyek és széthúzók vajon?

Neytiri1 2021.05.22. 13:15:44

@gazoló: neked is akartam linkelni még ezt a nénikét :)
www.youtube.com/watch?v=AMZS7UrRSx4

Teknősöm és tengerimalacom nekem is volt. A malacka hangja nagyon édes. Milyen színűek?
Egyszer hozhatnál képet a cicádról és róluk :)

Nyílik a pipacs. Csodaság az is. Szereted?

Csak úgy :)
www.youtube.com/watch?v=m4mBNJgsv8g

habakuk000 2021.05.22. 16:07:56

@Neytiri1: Nem gazdák. Csupa jó szándékú, a környezetért tenni akaró emberke.
A gazdák között tmmg, talajtakarós, direktvetéses technológiát próbálnak elterjeszteni.
Ott tényleg megy a háború a biotermelők és a Kökény Attila-féle tmmg között, a fő ok a glifozát, ugyanis a talajtakarásos módszer nem működik a vegyszeres gyomirtás nélkül, ez aztán a sörtől kezdve mindenféle cuccban kimutatható, nagy valószínűséggel a pisidben is, ha Németországban vagy Dániában élnél, akkor nem nagy valószínűséggel, hanem 99%-nyi biztossággal.
A biotermelők ugyanakkor főleg mechanikai gyomirtást végezhetnek.

A kertünkben természetes a mulcs, a talajtakarás, a biodiverzitás, a vegyszermentesség. Nálunk legalábbis, és tényleg sokan próbálnak házilag bio, permás módon szórakozni.
Van pl a gömöri ökogazdaság, a Gyulai Iván alkotta mélymulcs technológia, ezt sokan utánozgatják, ha egy kertben látsz egy nagy csomó szalmát, az nem lusta gazda, hanem mélymulcsoló.
Aztán csigagyűlölő lesz általában, mert ha nem tesz közé nitrogént eleget (nem pakol közé friss trágyát vagy nem pisili le naponta hatszor ), akkor Gazoló kedvenc csigái tömegestől telepednek be.

Ezek a módszerek az erdők önfenntartó életciklusát próbálják utánozni.

venszivar 2021.05.22. 16:22:11

Én Leclercre szavazok!:)

taga20 2021.05.22. 19:45:45

@venszivar: én elvenném a körét, mert kibaszott másokkal azzal, hogy egy fasz volt.

taga20 2021.05.22. 19:52:43

@A Telex újságírója vagyok:

csutigecinek, me hónapok óta sározza.

csak kati nem veszi észre, és a megy és a disznósajtról dumál a csutigecivel. érthetetlen számomra!

Neytiri1 2021.05.22. 19:58:48

"Karikó esetében azonban nem erről van szó, az ügyben ő maga adott ki nyilatkozatot, amit a Telex is idéz, és ami a hvg.hu szerkesztőségébe is eljutott:

"A személyemet megbélyegezni szándékozó hírrel kapcsolatban a következőket közlöm:

Tény, hogy 1978-ban, amikor tudományos segédmunkatársként kezdtem dolgozni, felkerestek, megtaláltak, kényszerválasztás elé állítottak.

Édesapámnak az 1956-os forradalomban történt részvételére, „bűnös” múltjára hivatkozva, engem a szakmai munkám ellehetetlenítésével fenyegettek meg. Azt tudtam, hogy édesapámat 1957-ben felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték, munkahelyéről elbocsátották, 4 évig munkát nem kapott. Tudtam, hogyan működik az a rendszer, féltem, ezért aláírtam a beszervezésre vonatkozó dokumentumot.

Az ezt követő években semmilyen írásos jelentést nem adtam, senkinek nem ártottam. Tudományos tevékenységem, kutatásaim folytatása érdekében távozni kényszerültem.

Az elmúlt 36 év alatti kutatómunkámat, tevékenységemet az emberek gyógyítása érdekében folytattam. Többé soha, senki nem tudott megtörni, céljaimtól eltávolítani.

Ezzel a nyilatkozattal lezártnak tekintem ezt az ügyet."
HVG 2021.05.22.

taga20 2021.05.22. 20:08:18

katalin drága, nem puncsolunk gecikkel, és akkor nem kell védekezni!

ennyire egyszerű a dolog.

érd 2021.05.22

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 20:37:32

@taga20:

Ön szerint azért robbant ki ez az "ügy", mert Karikó Katalin "puncsolt" Orbán Viktornak és a kormányzatnak?

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 20:49:42

@taga20:

Hogy van-e? Ön szerint miért kell "védekezni"?

taga20 2021.05.22. 20:56:22

@A Telex újságírója vagyok:

cigány, aszt írtam, hogy nem kell védekezni!

hogy van ez, nigger?:)))

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 21:01:47

@taga20:

Ön ezt írta:

"katalin drága, nem puncsolunk gecikkel, és akkor nem kell védekezni!"

Elemezné nekünk ezt a mondatot? (Alany, állítmány, tárgy...stb.)

taga20 2021.05.22. 21:08:27

@A Telex újságírója vagyok:

szívesen nercigány!

alany=csutigeci
állítmány=bazdtelibe a kurvaanyádat
tárgy=a gecifasza

remélem leszopod a moslék ner bandádat szarházi!

remélem világos voltam!?:))

Untermensch4 2021.05.22. 21:34:00

@A Telex újságírója vagyok: "Önök szerint kinek áll érdekében az, hogy Karikó Katalin neve besározódjon?"

A kémelhárítás nem besározódás.

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 21:40:53

@Untermensch4:

Ön szerint Karikó Katalin hazafiasságának hangsúlyozása miatt történhetett mindez?

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 21:48:59

@taga20:

Megtalálta már a választ a mondatelemzésből kiderülő ellentmondásokra?

taga20 2021.05.22. 21:56:07

@A Telex újságírója vagyok:

Megtalálta már a választ a mondatelemzésből kiderülő telibebaszott kurvanyádra fityeszparazita?

venszivar 2021.05.22. 22:04:39

@Neytiri1: Katalin asszonyság nyilatkozatából idéznék:"munkahelyéről elbocsátották,4 évig munkát nem kapott"!

A mostani istenverte elmúlt 14hónapnyi córesztben, már 6-4-2 hónaposok éhhen "akarnak" halni.... vajon,hogy IS van ez?!?

taga20 2021.05.22. 22:05:16

@A Telex újságírója vagyok:

van, a kurvaanyád az!

moslék fityeszbűnöző, mi a kurvaanyádat vergöcc itt?

mindenki vágja itt, hogy egy fityeszparazita vagy!

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 22:14:01

@venszivar:

Fontos tudnunk, hogy vidéken is óvják-e a természet körforgásában kulcsfontosságú rovarok élőhelyét.

Önnek van méhlegelője?

taga20 2021.05.22. 22:17:05

@A Telex újságírója vagyok:

igen basszájba, ott!

felcsúton, a gecirodon!

a páncsoucca négyben, a nyolcadikk emeleten!:)))

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 22:18:25

@taga20:

Az Önök önkormányzata mekkora területet különített el méhlegelőnek?

venszivar 2021.05.22. 22:30:22

@A Telex újságírója vagyok: Amennyiben a méhek a kukoricásból is gyűjtögetnek(amit nem hiszek),nos abból akad.... akácfánk csak 4-5db van.

Az emberek megélhetése nektek nem fontos?,hogy megtudják venni pl.:a magyar mézet?!? vagy akár csak az alap élelmiszereket ill.,hogy ki tudnák fizetni a rezsi költségeiket?!?

ön kinek a lavórjából zabál???

A Telex újságírója vagyok 2021.05.22. 22:40:14

@venszivar:

Mi itt a városban fontosnak tartjuk, hogy a vidékiek megköszönjék és elismerjék mindazokat az erőfeszítéseket amiket az ország kizöldítésének érdekében végzünk.

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.23. 06:42:52

@A Telex újságírója vagyok:

B+, hogy óvnák vidéken a méhlegelőket, amikor minden föld a ner haverok kezében van, azok meg nem termelnek olyan növényt, ami méhlegelőnek jó. Essetunni ott a városban? Így akar ön méhet legeltetni? Mellesleg a korábbi kormányok idején vetettek méhlegelőket itten vidéken, de te akkor már a herék hátulját szaglásztad, és nem láttad.
Ja és az akácot is kedves haverjaid kiáltották ki tájidegennek, pedig az egyik leggyorsabban növő fa, jó tüzelőnek is, a méhek legeltetésén kívül. Nem kéne beíratkoznia önnek a kalászos iskolába, hogy tudjon valami normálisat is kérdezni?

gazoló 2021.05.23. 08:43:44

@látjátok feleim szümtükkel: D

engedd el szümtü,tenyésztett bárány,azt gondolja gúnyolódhat)

gazoló 2021.05.23. 09:10:28

@habakuk000:

"mi a véleménye,tapasztalata a csalánnal történő mulcsozásról,permetezésről és tápoldatozásról :-))
abba ugyanis nem csap a ménykű))

habakuk000 2021.05.23. 10:27:58

@gazoló: :) Nekem jó a gyomrom, de egy finom, lárváktól hemzsegő egy hetes erjesztett csalánlétől felfordul. Szinte semmi mástól nem, legfeljebb az ilyen hülye nevű szolgáktól, lásd fenntebb. :)

Nagyon jó a csalán, hála istennek már egyre több helyen felbukkan a kertben - ugye a humuszban gazdag talajt kedveli - király növény.

Holnapután kénytelen vagyok fecskefészkeket venni, molnárfecskék költöztek hozzánk, akkora játékban voltak tegnap egész nap, öröm volt nézni őket.
Gyártottam sarat is nekik, de ahogy nézem, lesz még szükség fészkekre.

Neytiri: tulajdonképpen ez a permakultúra. Ha megfelelőek lesznek a körülmények, van koszt, víz, lakás, a fecskék megtalálják és beköltöznek. Ha kipusztítod a szúnyogokat, nem lesz kaja és odébbállnak vagy kevesebb fióka marad életben. Ha minden zsebkendőnyi területet pázsitként használsz, nyírod ezerrel, műtrágyázod, simogatod, zöld sivatagot állítasz elő mesterségesen, ahonnan kipusztulnak az élőlények.
Pár éve rengeteg pocok nyüzsgött nálunk, nyár végére fülesbaglyok tartottak zsúrt a házba vezető villany és tv drótokon minden áldott este, heten-nyolcan.
Azóta kevesebb a pocok, csak az itt lakó kuvik maradt folyamatosan plusz egerészölyvek vagy ketten.
Beállt az egyensúly.

habakuk000 2021.05.23. 10:31:25

Tegnap, amikor eltorzult az arcom a Karikó-féle cikket olvasva, s Juditka rákérdezésére elmeséltem mitől, annyit tudott mondani:
"aki ezt nyilvánosságra hozta, nem ember."

Igaza volt.

habakuk000 2021.05.23. 10:34:46

@látjátok feleim szümtükkel: múltkor még azt magyarázta, hogy erkélyen ne termeljen senki se paradicsomot, s városba nem való kutya.

Ilyen nevekkel annyi reakciót sem érdemel, mint egy szúnyog, azt legalább lecsapod aztán vakarózol.

gazoló 2021.05.23. 11:42:38

tagának küldeném és jóétvágyat az ebédhez)

www.facebook.com/watch/?v=508999020251468&t=2

gazoló 2021.05.23. 11:47:26

@habakuk000:

hol lehet fecskefészket venni?
vmelyik nap erre is csiviteltek..nem tudom,hogy lehetne bevonzani őket.

valóigaz a háromnapos csalánlénál büdösebbet nehéz feltalálni..menekülnek is a szomszédok,ha belocsolom vele a paritöveket)

taga20 2021.05.23. 11:50:51

@gazoló: mék szerencse, hogy má kajáltam;)

egyébként, szegény csóka, most bassza el az életét, erre még a csutigeci is megjelenik. kell ennél több?:)))

ja és, pörköltszaftos jóétvágyat az ebédhez!:)))

taga20 2021.05.23. 11:55:10

@gazoló: gondolom a fecskefészek diszkontban:)))

coub.com/view/d5lz3

taga20 2021.05.23. 12:04:13

@habakuk000: haver segícsmá!
van nálunk egy kattogós kismadár, ami kábé akkora, mint egy kisveréb.

milyen madár lehet, ez a cuki madárka?

Neytiri1 2021.05.23. 12:32:31

@gazoló: "Magyar Érdemrend tisztikeresztje polgári tagozata kitüntetést kapta:

Zoób Kati alkotóművész, divattervező, a Katti Zoób Divatház vezető tervezője a magyar kézműveshagyományokat a modern divat követelményeivel egyedi módon ötvöző, kiemelkedő tervezői pályafutása, valamint világsikerű jelmeztervei elismeréseként"

"Zoób Kati divattervező 811 millió forint vissza nem térítendő támogatást kapott a divatgyűjteménye elhelyezésére és egy alkotóház létrehozására"

"Zoób Kati viszont a miniszterelnök lányával ellentétben havi 300 ezer forintos díjazásért ad tanácsokat"

Nem értem, hogy hogyan nézhet ki egy miniszterelnök úgy, mint aki most jött a Dáridóból a szűk, rettenetes szabású öltönykabátjában és trottyos farmerben egy jó, kiadós ebéd után, ha ennyi pénzt fizetnek egy divattervezőnek?

habakuk000 2021.05.23. 12:39:20

@taga20: rozsdafarkú lesz, tényleg szép madár.
https://hu.wikipedia.org/wiki/Házi_rozsdafarkú

habakuk000 2021.05.23. 12:44:24

@gazoló: mme-nél várni kell, Gyöngyösön van egy www.algilbio.hu/mu-fecskefeszek/ cég, náluk fogom megnézni kedden.

Neytiri1 2021.05.23. 12:51:08

@habakuk000: nehezen tudnám nézni, hogy egy X elkap és megeszik egy Y-t, de az egyensúly érdekében így kell lennie :)

A természetről nekem Durell az, aki eszembe jut, nagyjából minden könyvét elolvastam, néhányat többször is, és amikor először Korfura mentünk, az ő szemével is néztem és láttam, kerestem a könyvbeli valóságot.
Érdekes, hogy ott bírtam, sőt hozzá tartozott az ottani léthez a kabóca, itthon a munkahelyünk kertjében folyamatosan ordítása már zavaró.

habakuk000 2021.05.23. 13:36:11

@Neytiri1: Durell olyan vérszomjas volt, amikor a vöröshangyák támadását nézte a feketehangyák ellen, egy feketehangyát a vörösök útjába helyezett figyelmeztetés céljából, rögtön megölték. Lelkiismeretfurdalása is lett miatta.
Pont tegnap "olvastam" a kerti téblábolás alatt a Feltalálókat plusz a Pikniket, ha a kertben szórakozom, hangoskönyveket szoktam hallgatni közben.
Pedig valaki mindig megeszik valamit, még a drága aranyos cinegék is kemény ragadozók.
Kabóca nálunk még nincs, a tücskök zenéjét viszont nagyon szeretem.

habakuk000 2021.05.23. 13:48:21

@gazoló: Basszuskulcs.
Nagyon rámennek egyébként a fiatalokra, elő kell fizetnem a youtube-ra, mert telenyomták gyurcsányos, Karácsonyos videókkal, gondolom instagrammon is ez mehet.
A facebook-oldalukon monndjuk osztják őket rendesen.
Ritka gusztustalan káder, szégyenérzet az nincs benne egy minyuri sem.

taga20 2021.05.23. 14:53:36

@habakuk000: "ha a kertben szórakozom, hangoskönyveket szoktam hallgatni közben."

ezek szerint te is unod a kertet, a sok dudvát!:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:03:18

@taga20: Miért , mit csináljon az agyam? Valamin úgyis járna.
Átkozzam ezt a mocsok dagadt disznót?

Jobban járok, ha olvasok, amúgy is minden nap olvasok, így többet is tudok.

taga20 2021.05.23. 15:17:38

@habakuk000: igazad van öreg, de én ha vidéki gyökér lennék, és túrnám a fekete madzsar földet, akkor a természet hangjait hallgatnám:)))

ja és F1 monaco! hajrá fettel!:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:18:50

@taga20: Korfu sem rossz, de nekem a világ közepe Delphoi. És ott talán meleg is van. bár mostanában az oroszoknál is 32 fok van.
Ellopták a meleget is, nem csupán a tyúkot. :(

taga20 2021.05.23. 15:35:19

@habakuk000: én voltam egy párszor korfun.
szerintem az egyik legjobb hely europában.

a helyi erők über cukik, még én is ellágyultam, pedig egy tapló vagyok:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:50:17

@taga20: Taplónak tapló vagy, az igaz, nem vitatkozom.:) Sok jó hely van, én nagyon szerettem Pároszt, az fiataloknak való hely volt mindig, Santorini is egy csoda.
Delphoi lehet azért, mert akkor voltunk a jósdában, amikor napnyugta volt, s tök üres volt, nem volt rajtunk kívül turista.
S a szálláson a medence alatt hatalmas olajfaliget, mögötte a tenger.
Szardíniát is nagyon szerettem, ott is találtál olyan helyeket, ahol a kutya se járt.

taga20 2021.05.23. 15:56:03

@habakuk000: szerintem görögországnál nincs faszább hely.

adria is jó, gondolom a karibi térség is, karintia is überállesz, de a jón tenger az über:)))

habakuk000 2021.05.23. 15:56:48

@taga20: És akkorra időzítve olvastam a Thurmsot Waltaritól, szinte láttam, ahogyan táncol az úton az elfajzott etruszk fiú.
Ha megyünk valamerre, akkor olyan könyveket keresek, ami azon a tájon játszódik.
Mittudomén Ravennában temették Rómát, mikor Cesenaticóban voltunk, természetesen Kőbe zárt fájdalom Firenzében, plusz élményeket jelent.

Persze néha káros is, ha egyszer elvetődök Felcsútra, majd orbán videókat kellene nézegetni. Pfújjj

taga20 2021.05.23. 16:10:35

@habakuk000: paraszt, efegyet nézed?:)))

habakuk000 2021.05.23. 16:18:52

@taga20: Csak műparaszt sajnos. Mi a francot nézzek rajta? Unalmas, nem érdekel, ebédelni sem ebédeltünk még, azaz ebéd utáni altatónak se jó.
Netflixet nézek ha fáradt vagyok, hétvégenként pedig színházat.
Centrál színház: Jó emberek, ezt is bátran ajánlom.
(Most dolgozom, meg nem mondom, mi dünnyög a tévében.)

taga20 2021.05.23. 16:25:37

@habakuk000: a csigáid egy más pálya!

apám, te életedben voltálmvagány?

mikor mentem, egykettes bandittal a bukás szélén, és megcsináltam:)))

habakuk000 2021.05.23. 16:42:42

@taga20: Nem tudtam, hogy az a vagányság, hogy szájat tátva bámulok unalmasan köröző brummogókat. :(
(szokták rám időnként mondani, de majd felvilágosítom őket, hogy rosszul jellemeznek.)

gazoló 2021.05.23. 16:48:43

@Neytiri1: :)

kösz
már nem is emléxem milyen a 'szansájn)

@habakuk000:

sztem norvégia leköltözött idén tavasszal..de legalább a zösszes csiga és levéltetű fuldokolhat a vizekben..és én is.
mindjárt érhetne a májusi cseresznye,de se az akác sem a bodza nem akar nyílni ami máskor már rég virágban volt.

@taga20:

Korfun van egy halász ismerős,ha érdekel beprotezsállak.. esténként hülyére ihatod magad vele az apartmanjában)

de a legjobb hely a kerékpárbarát Ausztria szinte minden zuga))

www.youtube.com/watch?v=dYAMZj3wtnI

gazoló 2021.05.23. 16:49:53

@habakuk000:

be kéne tiltani..a világ legunalmasabb trendisége))

taga20 2021.05.23. 16:55:29

@habakuk000: ostoba vagy vidéki köcsög!

életeden mentél 270-nel?

haba, nem kell mindenbe bele állnod!:)))

taga20 2021.05.23. 19:05:50

@gazoló: te mit, te?

én sem vagyok, mindig patent, de egyszer, tavaly nyáron a horvát határon negkérdezett egy talpas az m1-től, hogy kérdezhet-e tőlem valamit.

mondtam neki, hogy tolja el a biciglit. értette:))

taga20 2021.05.23. 19:17:29

@gazoló: "esténként hülyére ihatod magad vele az apartmanjában)"

eszt nem értem, de a görög haverod címét megköszönném.

u.i.: ha valaki a szemedbe mondja, az nem feltétlenül van bebaszva.;)

gazoló 2021.05.23. 19:58:28

@taga20:

mit nem értesz?
baromi vendégszerető.

én ezt nem vágom igazán:
"u.i.: ha valaki a szemedbe mondja, az nem feltétlenül van bebaszva.;"

taga20 2021.05.23. 20:06:28

@gazoló: ha valamit félreértettem, ako elnézésedet kérem.

ennyi.

zenét szoktál vidéki? tessék!:)))

www.youtube.com/watch?v=qp0ikS9lOn4

habakuk000 2021.05.23. 20:40:17

@taga20: Szerintem van akkora vagányság ma Magyarországon vállalkozni, 120-al négyütemű Trabanttal járni, a 133 bátorból egy ismerőst elküldeni a picsába, civileket segíteni, mint az agyonbiztosított autókban róni a köröket, a tévé bámulása pedig nem olyan nagy vagányság, habár elképzelhető, hogy nem jól értelmezem ezt a fogalmat.
( Jártam ütemesen, ökölrázással minősítettem az utakat, a hét ökölrázás volt az egyéni csúcsom, nem nagy büszkeség, túléltem, s nem öltem meg senkit sem.)
Motorozni sem vagányság. életforma lehet, de a legtöbb motoros csak egy brummogással péniszt növelni próbáló életveszélyes barom. Vannak kivételek.
Az ostobaságban van igazságod, mert még most is egy nagy csomó időt szentelek egy primitív vadmajomnak.
Hiába, az udvariasságom teszi. :(
majd jobban figyelek rá a jövőben. :)

taga20 2021.05.23. 20:58:48

@habakuk000: köszönöm a szép szavaidat.

te egy grincs vagy haver:)))

habakuk000 2021.05.23. 21:03:48

@taga20: Van abban valami üde báj, amikor a mocskos szájú köszöni a szép szavakat. :)

Nem mondhatom, hogy szívesen, mert természetem elleni, de az az áldott jó szívem az...

taga20 2021.05.23. 21:15:31

@habakuk000: van annak egy diszkrét bája, mikor az egri
tajparaszt moralizál:)))

habahaver, szerintem vagy annyira öregfasz, hogy tucc olvasni a sorok köszt! nem? de:)))

zenét szoktál cigány, tessék!;)

www.youtube.com/watch?v=cAnOt74e9_Q&list=RDcAnOt74e9_Q&start_radio=1&rv=cAnOt74e9_Q

habakuk000 2021.05.23. 21:26:16

Nem megy neked ez az értő olvasás.
Akkor szájbarágósan, hogy megértsd esetleg:

Nem vagyok az a haverod, akivel szemben megengedhetsz magadnak ilyen stílust.

Egyszer-kétszer csöndben marad az emberfia, olyan is előfordul, hogy meg is véd másokkal szemben (Einstein is hibázott egyszer-kétszer életében) aztán megunja...

Természetesen nem ugyanolyan alpáriság, mint telex újságírójaként, polgári istennyilaként bitorolni egy nevet fidesz-cselédként, de nem kötelezhet senki engem, hogy huzamosabb ideig eltűrjem.

Elment a kedvem a veled való beszélgetéstől, ha visszajön észre fogod venni. Ha nem, azt is.
Jóccakát.

taga20 2021.05.23. 21:35:47

@habakuk000: érdekes, mikor a megmondó ember besértődik:)))

üdvözöllek a klubban, ahol eszti és a kéknő és még páran szeretni fognak.

ha a bárgyú hülyeséget szereted, akkor tényleg én vagyok neked a zördög:))))

gazoló 2021.05.23. 21:46:48

@taga20:

az egy dolog őszintének is szókimondónak lenni.
az egy másik,barátba belerongyolni.
már megint nem bírsz magaddal.
kénytelen vagyok Haba mellett kiállni,mert igen nagy veszteség lenne,ha ordenáréságod miatt távozna,annak ellenére hogy türelmesen fogadja a tőled megszokottakat,de a lófasznak is van vége.

plíz hagyd abba!

habakuk000 2021.05.23. 21:51:34

@taga20: Félreértés ne essék: nem besértődik. :)

Levegőnek néz. Egy darabig elnézi a primitívséget, hátha kikupálódik a tag, mindenkinek meg kell adni a lehetőséget, úgy gondolom. Aztán szépen megtelik a pohár, s elereszti a történetet.
Te nem sértettél meg engem, -nem is nagyon tudnál, hiszen nem ismersz -, de tényleg nem emlékszem, hogy mondtál volna rólam bántót, (amúgy sem érdekelne, meg tudom magam védeni, azt hiszem :) ) egyszerűen a komfortzónám nem alkalmas rá, hogy hosszabb távon ezzel a stílussal közel engedjelek magamhoz.

Próbáltam én ezt nem kibeszélni, még véletlenül sem akartam, hogy rinyálásnak hangozzon, de ha már ilyen szépen kiprovokáltad, akkor megmagyarázom, hogy tényleg megértsd:
Büdös vagy. Lehetsz rendes, lehetsz baromi jószívű, okos, príma esztergályos, ha büdös vagy, akkor is fintorogni fog az emberek nagy része körülötted. A finnyásabb orrúak mindenképpen.
Kár érte. Én elkezdenék megmosakodni a helyedben, de én én vagyok, te pedig te. :)
Ennyi. Egy darabig nem nagyon fogok reagálni rád, (ezt is te provokáltad ki.) :))

taga20 2021.05.23. 21:56:13

@gazoló: rád és gumára hallgatok, ezért abbahagyom.

természetesen nem tudom mit, de abbahagyom.

ja és egy a végére. tessék:))))

www.youtube.com/watch?v=S2hAliLtlng

taga20 2021.05.23. 22:00:54

@habakuk000: igazad van, mint mindig.

egy búcsú zene, ha mek nem sértelek haver!:)))

www.youtube.com/watch?v=vjSTVnXRIOM&list=RDvjSTVnXRIOM&index=1

gazoló 2021.05.23. 22:08:22

@taga20:

nyaligátor)

utálok az ilyen helyzetbe kerülni,észosztó bölcsbagolyként villámokat hárítani,de őszintén mondd meg,mit ártott neked Haba..vagy csak beütött a pünkösdi kannás??
kár,hogy nincs itt Orica és Margó is ki tudja hol?

taga20 2021.05.23. 22:20:34

@gazoló: tesó, csak jáccom az agyamat, és katolikuss vagyok, úgy hogy ezerrel ünnepelek:)))

viszont aszt nem bírom, mikor az okos jácca a hülyét!

ja és zenét szoktál? nesze!:)))

www.youtube.com/watch?v=RJMK1qVlT2k&list=RDvjSTVnXRIOM&index=15

taga20 2021.05.23. 22:37:20

@gazoló: ja és haba.

én eszt írtam:

köszönöm a szép szavaidat.

te egy grincs vagy haver:)))

ő eszt:

Van abban valami üde báj, amikor a mocskos szájú köszöni a szép szavakat. :)

Nem mondhatom, hogy szívesen, mert természetem elleni, de az az áldott jó szívem az...

és mindig én vagyok a fekete bárány.

nem zavar, de a kettősmérce igen.

u.i.: még azse:)))

zenét szoktál vidéki? nesze tezsó:)))

www.youtube.com/watch?v=uT1BuLYt2RU&list=RDuT1BuLYt2RU&index=1

guma 2021.05.24. 06:16:53

@taga20:

mi a lóf@sz van veled? sosem beszélsz így, amilyen stílust megengedsz hsz-idben.

nem hiszem el, hogy nem érted mit művelsz, és mennyire primitív, alázó ahogy kötözködsz vagy...

venszivar 2021.05.24. 06:59:26

Valahonnan annyira ismerős ez a BAROM!:)

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 09:15:46

@gazoló:

Macskamentes melléképületbe ahová bármikor be tudnak menni, kis deszkát kell felrögzíteni a falra a mennyezet alá, ott szeretnek,és a deszka fel fogja az ürüléküket is.
Nálunk sajnos csak egy évben költötek csak, mert a macska elérte a fészket ( felugrott a fészekig egy ott lévő kő asztalról ), és nem maradtak.
Apámnak hajdanán volt egy műhely nevű épülete, ott néha volt 6 fészek is, pedig este becsukta az ajtót és reggel nyitotta, de macska nem érte el a fészkeket. Tavassszal amikor megöttek, még az előszobába is berepültek szétnézni.

Ja, és egy jó halom trágya is sokat segít a bevonzásban, főleg, ha a légy is kikel benne, mert azt szeretik elkapkodni.

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 09:18:11

@guma:

Ne tessék hőbörögni, mert még nem hülyézett le. Majd akkor lehet reklamálni.

2021.05.24. 09:33:36

Marakodtok mocskos szarházi libernyék tetvek? Helyes.

guma 2021.05.24. 11:44:49

@2022. 4. 2/3: matyóhímzés!

:DDDD

ennyire impotens vagy?

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 11:55:21

@2022. 4. 2/3:

Ha neked ez marakodás, akkor mit csinál Lázár és Simonka, he?
Esetleg mit is csinált Simicska, és kedves nertársa Orbán?

Ez a normális megbeszélése annak, ha valaki nem úgy viselkedik, ahogy vele mások is viselkednek. Mert téged sem nevez itt senki beceneveden, pedig mi is tudnánk neked találni.

guma 2021.05.24. 12:03:43

@látjátok feleim szümtükkel:

:DDDD

ismerünk a tudathasadásosnak vagy 100 nevét, amit nagyon szégyel ez a töketlen.

gazoló 2021.05.24. 12:18:59

@2022. 4. 2/3:

nem érdemes otthagyni a kecskét, cse'kéjségünk miatt mert megbassza helyetted vmi szavazógép román nemzettestvéred és akkor mi szomorúak leszünk,hogy kielégítetlen maradtál.

taga20 2021.05.24. 12:32:40

@guma: @gazoló: ne báncsátok az erdész barátunkat, nem bánt senkit csak ugat, de nem harap ez a fogatlan munkásőr:)))

habakuk000 2021.05.24. 12:34:08

@látjátok feleim szümtükkel: @gazoló: Ha nem lennék állatbarát, javasoltam volna, hogy dobjunk össze neki egy bárányt szexuális életének felvirágoztatására, de még egy lótetű sem érdemel ilyen sorsot, nem még egy csodaszép kis állat.
Talán egy göcsörtös tölgy, az túl fenséges, hogy foglalkozzon a közeledésével.

Szümtük: nálunk is a szerszámos kamrába fészkeltek be, régen szénapajta lehetett szerintem riolittufából rakott fal, idén akartam felújítani, de így elmarad.
Rozsdafarkúak is fészkelnek benne, ha lábujjhegyre állok, szinte belátok a fészkükbe.
Pedig mindennap mászkálok arra, szerszámosnak használom, nem zavarja őket.

látjátok feleim szümtükkel 2021.05.24. 13:29:40

@habakuk000:

Réges régen hajdanán, volt...szóval a szüleim házában a jelzett fecskefészkek teli voltak kirepülés előtt álló fiókákkal, és közben ettől pocsékabb, hideg és esős idő lett, ami napokig tartott. Az öreg fecskék is átfáztak, már beültek a fiókák mellé a fészekbe. Majd meg szakadt a szívünk, hogy nem tudunk nekik segíteni. Aztán eszembe jutott, hogy mit is esznek, természetesen rovarokat. Volt légy a tyúkolban, de nem annyi, ami elég lett volna, viszont szembe jutott, hogy a kertünk alatt ( erdő alján, falu szélén..-:) ) lakunk, és vizes rét van a kertünk előtt, teli szöcskékkel. Gyorsan szedtünk egy nagy adaggal, majd becsuktuk a műhely ajtót, és összeszedtük dobozba a fecskéket. Mindegyik kapott 6-7 vízbe mártott szöcskét, másnapra elállt az eső is. Következő évben nem fértek a fészkek a műhelyben.

De amikor egészen apró gyerek voltam, egy májusban olyan hideg volt, hogy még a méhek is hullottak, és apám ezekkel etette meg a fészekből kiszedett öreg fecskéket, de sajnos csak egyik maradt meg, aki hozott új párt magának és keltettek abban az évben is.
Felénk kétszer keltettek, itt ahol most élek, csak egy fészket költenek. Mikor ide jöttünk teli volt az utca velük, már évek óta csak egy pár jár vissza költeni egy közeli házhoz.:(

gazoló 2021.05.24. 13:41:03

@látjátok feleim szümtükkel: @habakuk000: DDD

igazán szerencsések vagytok a fecskékkel..

nálunk nem igazán szerncsés nekik a csillagok állása..sem régi épület,sem szerencsés eresz,ráadásul macskától terhelten a dombtetőn..

de opimista vagyok..talán jövőre!

gazoló 2021.05.24. 13:51:15

@taga20:

" fogatlan munkásőr:)))"

felcsútcézárja kedveli ezt))

guma 2021.05.24. 14:24:36

@2022. 4. 2/3:

csak azért mert a seggedbe szorult lóf@sz adja a szellemi tőkédet.

ezért: pá, pá...

taga20 2021.05.24. 14:29:30

@gazoló: bakker ez a fogyatékos erdész, avval vádolja gumát és a többi normális bloggazdát, hogy cenzúráznak és félnek a vitától, erre a dagattdigger haverja egyből kirak, ha csak beköszönök hozzájuk.

pedig, ha beköszönök valami új helyre, ako előveszem a kulturális énemet, amit még a francia nevelőnőmtől tanultam:)))

múltkor ezt raktam be, erre ez a kurva migráncs digger ezt is törölte. nem is értettem miért:)))

www.youtube.com/watch?v=wZFXBxlWRp0

habakuk000 2021.05.24. 15:09:25

@látjátok feleim szümtükkel: @gazoló: Nekünk a legközelebbi szomszédaink szürkemarhák és néhány bárány, kecske. Most még trágyakupacunk is, szóval légy van, viszonylag sok rovar is, a környezetünkben néhány hektáron nincs vegyszeres irtás, idén ha eljön végre a markolós ember, tavunk is lesz, szeretem a fecskéket.
A bio szúnyogirtást is kispórolják ezek a féregnyúlványok, pedig sokat lendítene a dolgok állásán.

habakuk000 2021.05.24. 15:15:51

A hazudós tolvaj bandája arra kényszerített, hogy igazán nagy multitól rendeljek szolgáltatást.
Eddig nem nagyon zavartak a reklámok a youtube-n, most azonban előfizetővé váltam.
Remélem, jutalékot azért nem fizetnek nekik.

gazoló 2021.05.24. 15:38:33

@habakuk000:

laptopon blokkolom a youtube reklámokat,telefonon szétbsz az ideg az állandó gyurcsánykarácsonyozástól..
mennyi lovettájuk van ezeknek ilyenre..remélem elég kontraproduktívvá válik a fiataloknál!

gazoló 2021.05.24. 19:30:38

@Neytiri1: szasz kékasszony)

így mulat egy magyar űr :-)

Neytiri1 2021.05.24. 21:24:40

@gazoló: szia Kedves :)
Csak az úr hibádzik :D

Kétfarkú kutya párt szerint:
www.youtube.com/watch?v=WSXClfwibMY

gazoló 2021.05.24. 22:46:52

@Neytiri1: :-)

kicsit még gyakorolja és úgy fog menni,mint neki:

youtu.be/inBKFMB-yPg

Neytiri1 2021.05.25. 08:34:52

@gazoló: " Ahhoz, hogy sikeresek legyetek (...) azért nagyon sokat kell tenni. Elsősorban dolgozni kell mindig, folyamatosan. Munka, munka, munka.

Valaki egyáltalán a bátortalansága miatt nem tud az életbe sikert elérni. Úgyhogy ne legyetek bátortalanok, bátorak legyetek!"

Ő már csak tudja, és akkor semmi sem áll az útjába, hogy így tudjon játszani :)

gazoló 2021.05.25. 15:29:21

@Neytiri1: D

hiszen az írásolvasást,számolást is "bátoran megtanulta,zenélni is jobban zenél Jaggernél és a széfje is négyszer akkora!

habakuk000 2021.05.25. 16:45:41

@Neytiri1: Kiforrott nincs. Mindenesetre amennyiben a populista mázat megpróbáljuk levetkőztetni róla, fölmerül jó néhány kérdés, itt nem az összeesküvés-elméletekre gondolok, hanem arra, hogy az információs multik olyan hatalomra tettek szert, aminek a kontrollja nincs megoldva.
Gyors ütemben változik a világ, s szerintem nem nagyon tudjuk, mi lesz tíz, húsz, ötven év múlva.

gazoló 2021.05.25. 17:00:11

@Neytiri1:

német nyűglődés..jódolgukban))

Neytiri1 2021.05.25. 18:52:53

@gazoló: még Sir Elton Johntól is, háromszor :O
Ezt a számot szívesen meghallgatnám az ő előadásában:
www.youtube.com/watch?v=NrLkTZrPZA4

Neytiri1 2021.05.25. 18:53:46

@habakuk000: @gazoló: köszönöm, én nem tudtam mit kezdeni vele, azért gondoltam, hogy megkérdezlek titeket :)

Untermensch4 2021.05.26. 10:54:02

@Neytiri1: Az úgynevezett "szélsőjobboldali" fickó felhívja a figyelmet hogy az úgynevezett "baloldaliak" és "zöldes-liberálisok" fasizmus építgetésébe kezdtek... nagyon érdekes helyzet.
süti beállítások módosítása