He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Mindennapi tudomány: Telepátia

2019.11.26. 08:00 guma

 A telepátia sosem megy ki a divatból, ami nem is csoda, hiszen mindenkivel előfordultak már misztikus esetek, megmagyarázhatatlan véletlenek.

 A 2014.11.26.-i poszt ismétlése

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr126799043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsekklisztNo.10Reloaded 2014.11.26. 13:46:14

Érdekes téma, de csak a nyugati tudósok állnak értetlenül ezen jelenségek mögött, a keleti meditációs technikák már régóta ismerik az odavezető utat és mikéntjét is :-)

guma 2014.11.26. 15:00:17

@CsekklisztNo.10Reloaded:

megadtad a választ :)
a tudósok valószínű ott is értetlenül állnak és fáj a fejük, a technika működésének tételes bizonyítása miatt.

guma 2019.11.26. 13:37:30

engem néha fura "véletlen" események tartanak fogva, kápráztatnak el...

nektek milyen "véletlen" élményben volt részetek :)))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.11.26. 14:25:51

Én elmesélek egyet, most szeptemberben történt, a barátnőmmel utaztam el Olaszországba, és Pompeiben jártunk. Épp panoráma fotózással bíbelődtem, és a csoportunk közben haladt előre, és mire feleszméltem, már sehol senki. Futottam előre, kerestem a csoportot, nehogy leszakadjak.
Mikor megtaláltam őket, a barátnőm kérdezi te kiabáltál utánam? Mert hallotta hogy a nevét kiáltom egymás után 3x. De nem látott sehol. Ritka magyar neve van, így nem valószínű, hogy másnak is ez volt a neve a közelben.
Kicsit hidegrázós volt :)
süti beállítások módosítása