He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Müller Péter Sziámi - "független" slágerek

2019.11.15. 05:30 guma

Sziámi - Apokalipszis (itt és most)

 

Minket most bezártak ide, mert mások vagyunk

Mint azok, akik ide bezártak

Őrület, őrület, de van benne rendszer

És mi majd jók leszünk egymásnak

Mi most ne törődjünk semmivel

Csak hagyjuk, hogy a nevünket üvöltsék

Gyere, bújj el velem a lépcső alá

Na látod, egyforma köztünk a különbség

 

Ez az őrület legjobb éjszakája

A doktorok most nem érnek rá

Ők is a nővérkékkel még utoljára

Te is gyere velem a lépcső alá

 

Körülöttünk dühöng az apokalipszis

De most felejtsd el, hogy otthon anyuka hisztis

Apokalipszis itt és most!

 

Kilincs, az nincs, de minek is lenne

Ha egyszer gumiból vannak a falak?

Amekkorát akarunk akkora a cella

És minden, ami nem kell kívül marad

 

Körülöttünk dühöng az apokalipszis

De most felejtsd el, hogy otthon anyuka hisztis

Apokalipszis itt és most!

 

El-el-el-el-elélvezzük egymást,

Bele is halnánk, ha most abba kéne hagyni

A megsemmisülésig csimpaszkodj rajtam

 

Reménytelen eset vagyunk, nekünk már csak annyi

 

De ki is akarna kigyógyulni ebből?

Ez egy egészséges betegség

Én csak tőled vagyok őrült, és minek ahhoz gyógyszer

Hogy a betegek egymást szeressék?

 

Holnap gyógyultan kell távoznom tőled

De biztos, hogy benyomok egy kirakatot megint

És bedobok rajta még egy kidobóembert

Csak hozzanak vissza hozzád, szokás szerint

 

Izgulj, vagy ne izgulj, én vissza fogok jönni hozzád

Szeretek veled a lépcső alá bújva

Hozok majd ezt-azt, ami tilos itt bent

És te mesélhetsz nekem az anyukádról újra

 

Amíg te dugsz, nem

Kell a Seduxen

De hogyha nem jössz,

Beveszek hármat

És hogyha rossz leszel hozzám,

 

Még harmincat hozzá

És akkor másmilyen

Gyönyörök várnak

De amíg te dugsz engem

Én benned bízok,

Nem a Seduxenben...

 

...én teljesen meg vagyok őrülve érted

Nem mehet ez így tovább

Beiratkozok Hozzád, de előbb még

Megint felgyújtom az iskolát

Nekem megvan terajtad az a bizonyos plusz

De azért nem vetem meg a szívedet sem

Csak ezt nem mesélem el az anyukámnak

Mert tartok tőle, hogy kinevetne

Neki a mindene nem ám a beatzene

Csak a Seduxen meg a Valeriána

Szerintem könnyebb lenne az élete

Ha őhozzá is valaki járna

 

Körülöttünk dühöng az apokalipszis

De most felejtsd el, hogy otthon anyuka hisztis

Apokalipszis itt és most!

 

Már vissza is jöttem, ahogy előre mondtam

Egy átgarázdálkodott éj után

Úgy tűnik, itt bent minden a régi

Csak a szalonban tört ki a klubdélután

 

Megnyugtató veled benyugtatózva

Egy táncmulatságban, ahol senki se lát

Elvegyülni és feloldódni

Míg dübörögnek a pszichopaták

A paták!

A pszichopaták! A paták! A paták!

A pszichopaták! A paták! A paták!

 

Körülöttünk dühöng az apokalipszis

De most felejtsd el, hogy otthon anyuka hisztis

Apokalipszis itt és most!

 

Társam a semmiben, kétfelebarátom

Veled még a szex is szexis

Nem könnyű bejutni egy zárt osztályra

De én veled leszek, akármi lesz is:

Apokalipszis itt és most!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr3515225746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása