He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

...... és minden "csavargónak": Kényes Foltok - Sanzonizé + más dalok/szövegek

2019.11.03. 07:58 guma

Legyen egy ház, legyen egy kávéház
Legyen egy hely, ahol ha megtépázva
Érzem majd magam
Magába fogad
Legyen egy nő, legyen egy pincérnő
Ruhája szűk, legyen enyhén feltűnő
Nem túl előkelő

Képtalálat a következőre: „Kényes Foltok - Kefélt-e szövege”

Én már a számban érzem a kávé ízét
A kávé utáni ásványvízét
Legyen a hely a Chams-Ely ses-n
Én már a számban érzem a kávé ízét
A kávé utáni ásványvízét
Legyen a hely a Chams-Ely ses-n
Ahol halkan szól valami sanzonizé

Legyen egy ház, legyen egy kávéház
Legyen egy hely, ahol ha megtépázva
Érzem majd magam
Magába fogad
Legyen ott füst, mert füst az mindig kell
Legyen ott tánc, valaki sanzont énekel
Közben évek telnek el

Én már a számban érzem a kávé ízét
A kávé utáni ásványvízét
Legyen a hely a Chams-Ely ses-n
Én már a számban érzem a kávé ízét
A kávé utáni ásványvízét
Legyen a hely a Chams-Ely ses-n
Ahol halkan szól valami sanzonizé

Párizs, párizs én indulok máris
Mégha ott vár rám halál is
Párizs, párizs én indulok máris
Mégha ott vár rám

Én már….

-------------------------------------------

Kényes Foltok - Éjden

 

Csütörtökön születtem, egész jó eszű lettem
3 kiló 40, szeletben, vagy egyben
Tévén nevelkedtem, ami kellett elvettem
Más kárán nevettem, mégis ember lettem

És végül majd ha hívnak, a helyre ahol ívnak
Az angyalok fent az égben, nekem így mesélték régen
Én őszintén remélem, hogy olyasmi hely az Éjden
Ami nyitva van egész évben, s fellép az Iron Maiden

Érdekelnek a lányok, de a romantikától hányok
Meg a "legyünk inkább barátok", az ilyen barát egy átok
A szerelmet nem bánom, csak értelmét nem látom
Ami volt belőle az már sok, csinálják már mások

És végül majd ha hívnak, a helyre ahol ívnak
Az angyalok fent az égben, nekem így mesélték régen
Én őszintén remélem, hogy olyasmi hely az Éjden
Ami nyitva van egész évben, s fellép az Iron Maiden

---------------------------------------------------------------

Kényes Foltok - Túl bonyolult 

Agyő, nagy Ő!
Gondolta, vagy én vagy ő.
Aztán az egyszerű srác
meg fogta magát
és magára hagyta úgy
az egyszerű lányt.

Agyő, nagy Ő!
Gondolta, vagy én, vagy ő.
S az egyszerű lány
a közös lakást
kiadta másnak és
másnap hajóra szállt.
Hajóra szállt.

Egyszerű srác és az egyszerű lány
együtt élnének egy életen át.
De az egyszerűből lesz a túl bonyolult
és már csak az marad meg,
ahogy a másik úgy odanyúlt.

Agyő, nagy Ő!
Gondolta, vagy én vagy ő.
És a szerelmes srác
meg egy csokor akác
felment a lányhoz,
de persze, hiába már.
Hiába már.

Egyszerű srác és az egyszerű lány
együtt élnének egy életen át.
De az egyszerűből lesz a túl bonyolult
és már csak az marad meg,
ahogy úgy odanyúlt.
Az egyszerű srác és az egyszerű lány
együtt élnének egy életen át.
De az egyszerűből lesz a túl bonyolult
és már csak az marad meg,
ahogy a másik úgy odanyúlt.

-------------------------------------------------

Kényes Foltok - Fejér megye

Agárd, ha visszafelé mondom drága, de korántsem olyan drága, mint Prága
Környék regionális virága
Ha leugrik Pestről néhány jó barát, megkóstoljuk a Csóborék jó borát
Aztán a cipőnkre üvöltünk akkorát

Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
Szitakötők, szúnyogok, legyek, imádlak így jó Fejér megye
Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
A szívem csücske vagy inkább a hegye, sosem feledlek jó Fejér megye

Éjjel meg nézem a parton ülve, szemben a szerpentin felfut az űrbe
Vagy csak én vagyok megint túl beszédülve
Régi törzshelyem a GMG kocsma, nagyjából 10 éve tűnt el a kulcsa
Azóta nem zárják, éjjel nappal nyitva

Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
Szitakötők, szúnyogok, legyek, imádlak így jó Fejér megye
Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
A szívem csücske vagy inkább a hegye, sosem feledlek jó Fejér megye

Ülök a parton és nézem a vizet, ittam egy sört már, de lehet, hogy tizet
Ha ezzel megvagyok elmegyek, bewhiskyzek

Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
Szitakötők, szúnyogok, legyek, imádlak így jó Fejér megye
Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
A szívem csücske vagy inkább a hegye, sosem feledlek jó Fejér megye

Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
Szitakötők, szúnyogok, legyek, imádlak így jó Fejér megye
Agárdi tó és a pákozdi hegyek, közétek én csak pihenni megyek
A szívem csücske vagy inkább a hegye, imádlak így jó Fejér megye

------------------------------------------------------------------------------------------

Nagy Dávid - Kefélt-e

Nézem a hajnalt a villamoson
Ahogy a ház tövében végig oson
Nézem a hajnalt a villamoson
Az első 4-esen, vagy épp 6-oson

Felszáll a lány
Leül pont velem szembe
Nekem meg persze egyből
Az jut az eszembe
Vajon az elmúlt éjjel

Kefélte, kefélte
A haját, vagy csak fésülte
Vajon lenyelte, lenyelte
A rágóját vagy kiköpte

Nézem a szemét, olyan sokat ígért
Hosszú a lába, pont a földig ér
Nézem a szemét, olyan sokat ígér
Azt mondja, én rám holnap reggelig ér. Juhéj!

Becsúsztatná a lány
Kezét a kezembe
Nekem meg persze hazáig
Az jár az eszembe
Vajon...

Kezemben megremeg a sétapálca
Nem értem, hogy kerültem ilyen pácba
Kezemben megremeg a sétapálca
Csak otthon derül ki, a lány apáca
Halleluja

Becsúsztatja a lány
Kezét a kezembe
Nekem meg persze végig
Az jár az eszembe
Lehet, hogy hátulról teszem be
Vajon...

---------------------------------------------------------------------------------------------

Kényes Foltok - Részegen

A szárazat, az édeset,
A fütyülőst, a mézeset,
A fehéret, a vöröset,
A hosszút és a rövidet
Én mind megiszom, mindet megiszom

A hosszút és a rövidet
A szárazat, az édeset,
A fütyülőst, a mézeset,
A fehéret, a vöröset,

Én mind megiszom, mindet megiszom
Alkohol folyik a véremben
Ennyivel nem érem be

Én csak ülök itt csendben és iszom a Jägert
Ülök itt csendben és figyellek Téged
Hogy mennyire szép vagy, hogy mennyire szép vagy
Én csak ülök itt csendben és iszom a Jägert
Ülök itt csendben és figyellek Téged
Hogy mennyire szép vagy, részegen

A tisztát és a kevertet
A vadászt és a házmestert
A korsót és a gyűszűnyit
A poharat, a stampedlit
Én mind megiszom, mindet megiszom

A vadászt és a házmestert
A tisztát és a kevertet
A korsót és a gyűszűnyit
A poharat, a stampedlit
Én mind megiszom, mindet megiszom
Alkohol folyik a véremben
Ennyivel nem érem be

Én csak ülök itt csendben és iszom a Jägert
Ülök itt csendben és figyellek Téged
Hogy mennyire szép vagy, hogy me

nnyire szép vagy
Én csak ülök itt csendben és iszom a Jägert
Ülök itt csendben és figyellek Téged
Hogy mennyire szép vagy, részegen

Interjú: Nagy Dávid – 2011. november (második rész)

Főkép

http://ekultura.hu/2011/12/09/interju-nagy-david-2011-november-masodik-resz

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr3815171312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2019.11.03. 09:08:45

fogyasszatok! :-D

dalok és verseik minden mennyiségben! :-)))

guma 2019.11.05. 18:21:50

@gazoló:

ugyehogyugye! :-DDDDDDDDDDD

kikapcsolódok. alig vagyok.
de be,- benézek...
süti beállítások módosítása