He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

TED talks - A Gonosz lélektana

2019.07.26. 07:46 guma

A videó kezelőjében közvetlenül jobbra van "szövegláda" amire kattintva elő lehet hívni a magyar fordítást.

82 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr8614970034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eszti..... 2019.07.26. 19:35:09

@taga_20:

Nekem is vmi hasonló jutott az eszembe:

Ha ezek a magyarok, akkor én ki vagyok????

taga_20 2019.07.26. 20:09:05

@eszti.....:

bozgor vagy, ahogy én is.
pedig én állítólag az anyaországban élek.

u.i.: még mindig irigyellek a köztársasági elnök asszonyotokért.

zenét bírod drága? nesze cica!:)))

www.youtube.com/watch?v=mBqNKW5ZDDg&list=RDmBqNKW5ZDDg&start_radio=1

taga_20 2019.07.26. 20:21:29

@gazoló: én nem úgy tanultam, hogy a huszárok ilyen szervilis faszszopók voltak.

asztán lehet, hogy nem felcsútra jártam:)))

bakker, ez az ország menthetetlen! kuka.

gazoló 2019.07.26. 20:27:46

@taga_20:

inkább vígasztalódj macskákkal)

kepkezelo.com/images/knn9gft90mq1ili17mni.jpg

44 hez mit szólsz,hogy már megmakkanni sem szabad?

taga_20 2019.07.26. 20:37:53

@eszti.....: ahogy a kádár rendszernek, a csútigeci rendszerének is vége lesz egyszer.

a koponyáját is elhordják/juk, ahogy janibának is.

csak a sok szervilis jobbágynak basznám a pofájába a saját szarukat, mert nélkülük nem lett volna ebből az országból, orbanisztán!

eszti..... 2019.07.26. 20:38:02

@gazoló:

Még jó, hogy nem vacsoráztam.

Bakker! Kb. fél éve írtam itt valakinek arról, milyen hatása lesz az erőszakos kultúrkampfnak nálunk.
Nem gondoltam, hogy ennyire gyorsan beterít minket is a métely.

taga_20 2019.07.26. 20:38:50

@gazoló: gyönyörű szisza! a farkám áll:))

eszti..... 2019.07.26. 20:53:10

@taga_20:

Tisztában vagyok vele, hogy egyszer vége lesz.
De addig letarolnak mindent, ami számomra fontos.

Épp a múltkor gondolkodtam azon, hogy Orbánék pont azt teszik a határon túli közösségekkel, amivel az Uniót vádolják.
Elveszik a sajátos kultúránkat. Helyébe ránk erőltetnek egy uniformizált magyarságérzést, ami idegen tőlünk.
Ez is asszimiláció, épp az anyaország részéről.
Na, így senki nemzettársan sem akarok lenni!
Baccák meg!

taga_20 2019.07.26. 21:00:45

@eszti.....:

"Na, így senki nemzettársan sem akarok lenni!"

mék az enyém se, pedig én használnám a nyelvem, ha kell, ha nem:))

zenével, hogy állsz? utálod? akkor nesze:)))

www.youtube.com/watch?v=jAHlQ77lm10&list=RDEvuL5jyCHOw&index=2

eszti..... 2019.07.26. 21:14:01

@taga_20:

Csak óvatosan az ígéretekkel!
Mi lesz, ha egyszer bevasalom őket tisztán nevelési szempontból? :D:D

"Ork vagyok"-ot kiáltani nem ér! :D :D

taga_20 2019.07.26. 21:36:33

@eszti.....:

nem mered. ahogy téged ismerlek, végig veszed magadon a tíz parancsolatot.

és a legizgalmasabbról lemaracc:)))

zenét bírod, apácanővér?:)))

www.youtube.com/watch?v=i2GEOcEcRtY&list=RDi2GEOcEcRtY&start_radio=1

eszti..... 2019.07.26. 22:11:10

@taga_20:

"ahogy téged ismerlek"

Nem ismersz. :)))
Él benned egy kép a széplelkű naiváról. Gőzöd sincs, mire vagyok képes, ha úgy hozza kedvem.
És mostanában egyre gyakrabban hozza úgy. ))))))

taga_20 2019.07.26. 22:53:55

@eszti.....:

jézusuristen!

ha előadod, hogy háromszög, vagy csak sima párhuzamos a leszállópályád, akkor tényleg nem ismerlek:)))

eszti..... 2019.07.26. 23:02:37

@taga_20:

miért mindig a Bermuda-háromszög a kiindulópont?
a vad dolgok fejben kezdődnek el, tudhatnád!

taga_20 2019.07.26. 23:08:41

@eszti.....:

kapuzárási pánikról hallottál má cica?

na megyek ki, ja lefeküdni:)

zenét bírod? tessék!

www.youtube.com/watch?v=_mnmO3u_R1I&list=RD_mnmO3u_R1I&start_radio=1

eszti..... 2019.07.26. 23:13:30

@taga_20:

Túl fiatal vagyok a kapuzárási pánikhoz, és túl fáradt a lelkiismeret-furdaláshoz.

Egyik limonádé könyvben olvastam, ideillik. :)))

guma 2019.07.26. 23:15:53

@eszti.....:

kösz! :-)

"fejben kezdődnek" ?
biztos beteg vagyok, de a vad dolgok kiindulását nekem a gyomor remegése jelzi...
a fej ritkán éri utol.

eszti..... 2019.07.26. 23:20:36

@guma:

az már nálam csak utóhatás.
a gyomrom akkor kezd remegni, mikor belegondolok, hogy akár meg is valósíthatom a vad gondolataimat.
időnként megijedek saját magamtól. na, ez lehet a "biztos beteg vagyok" kategória. :)))

guma 2019.07.27. 00:11:42

@eszti.....:

na látod! :)
engem vagy "berúgat" egy vad gondolat, vagy hidegen hagy...
tehát futó vad gondolat eredménytelen, meg kell/kellett dolgozni azért, hogy bármit megvalósítsak...

guma 2019.07.27. 05:35:00

@eszti.....: :)))

a vicc az, hogy az "én" vad gondolataim, sosem tőlem erednek.
ezért vagy van hatás vagy nincs. vagy tud "legalább" kíváncsiságot gerjeszteni vagy nem.
ha tud, akkor már az meg is valósítható.

addig csak a vicc határán táncol minden. így tovább lépni sem tud.

gazoló 2019.07.27. 08:09:26

@eszti.....:

bocs,hogy este már nem tudtam ideérni,de látom taga nemzettestvérünk nyelvvel is jól megtámogatott (volna)és mindenfèle erőszak nélkül jól szórakoztatok))

gazoló 2019.07.27. 08:13:56

@taga_20:

"gyönyörű szisza! a farkám áll:))"

nyugi majd elmúlik,ez csak egy reggeli nyakmerevedés))

eszti..... 2019.07.27. 17:30:20

@gazoló:

Nem hagynak. Csak ebben a hónapban három, szívemhez közel álló, számomra fontos szervezet, fesztivál szellemiségébe rondított bele a magyarságpolitka:
- Gombaszögi Tábor
- Szlovákiai Magyar Pedagógusszövetség
- Szlovákiai Magyar Írók Társulása

Érdekes, a bársonyos forradalom 30. évfordulója évében ugyanaz ellen kell lázadnunk, mint egykor.

"A politikától függetlenül akarunk foglalkozni az irodalommal. Távol tartjuk magunkat attól, hogy a politika beleszóljon a dolgainkba. Ha egy baloldali kormány viszonyulna így hozzánk, ahogy most ez a jobboldali, természetesen akkor is kiléptünk volna. Mert úgy gondoljuk, az irodalomnak függetlennek kell lennie. Nem szabad megengedni, hogy az 1945 utáni időszakhoz hasonlóan a pártemberek döntsenek az irodalomról. Világosan látjuk, mi folyik Magyarországon: a korábban több száz taggal büszkélkedő József Attila Kör haldoklik, a Szépírók Társasága pedig szintén a partvonalra kényszerül, csak azért, mert nem álltak be a sorba, pedig ez utóbbi szervezet a legelismertebb, legnépszerűbb magyar írókat - például Parti Nagy Lajost, Dragomán Györgyöt, Tompa Andreát vagy Závada Pált - vonultatja fel. Szóval valami nagyon nem jól működik, és ebben nem kellene nekünk, határon túliaknak részt vennünk. Érvelésében ne használhassa ki senki azt, hogy a határon túli írók támogatják ezt az egészet."

parameter.sk/nem-szabad-megengedni-hogy-partemberek-dontsenek-az-irodalomrol-villaminterju-nemeth-zoltan

gazoló 2019.07.27. 19:12:27

@eszti.....: szia

:-(

visszaadtuk az ajándék gombaszögi jegyeket mert időhiány miatt,csak két napot lehettünk volna,de most már nem bánom.

nem álltam volna jót magamért ha találkozom ott a fürjdajccsal vagy valami kulturgyilkos baromarcúval.

...a köztársasági elnökötök fórumának nem álltam volna ellent!

azzal pozsonyi a férfivel mi van akit egyszer posztoltál egy Esterházyval törtémő beszélgetés kapcsán?

taga_20 2019.07.27. 19:19:25

@gazoló: pozsonyi csatáról hallottál má nigger?

érdekes sztori:))))

www.youtube.com/watch?v=XHE0MAOgvRY

gazoló 2019.07.27. 21:04:30

@taga_20:

hogy a viharba ne)
már egyszer küldted is barnabőrű tessó!

www.youtube.com/watch?v=bnUkt_SeeiU

taga_20 2019.07.27. 21:23:20

@gazoló: tezsvérem megadom magam, me ez olyan kurva szép.

ennél má csak ez kerekebb! nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=cUroAZcgtGw

és az omega!

www.youtube.com/watch?v=C9WtBo9b3WI

eszti..... 2019.07.28. 02:49:19

@gazoló:

Kb. 6 órát tartózkodtam a táborban. Leültünk egy sörre, aztán pillanatok alatt rég látott ismerősök gyűltek körénk.
Kialakult egy parázs vita, a hogyan továbbé?
A régi táborszervezők, mint jómagam, hasonlóan látjuk a helyzetet.
Lépni kell! Tiltakozni, aktivizálódni.
Az fb-n folytatjuk azóta is.

Szerintem a Kalligram igazgatójára gondolsz, EP dunaszerdahelyi barátjára.
Gondolom, dolgozik. Ritkán lép a nyilvánosság elé.
Kíváncsi vagyok, mikor szólal meg.

gazoló 2019.07.28. 08:05:59

@eszti.....: igen Ő

Bölcs,igen művelt,tapasztalt ember.
Szüksėg lenne az iránymutatatására.(a ti Bálintgazdátok))

eszti..... 2019.07.28. 21:19:57

@gazoló:

Kétlem, hogy vállalná ezt a szerepkört. Minden bizonnyal hevesen tiltakozna ellene.
Olvasd el az interjút! Szerinted hányan értenék a mai lebutított közbeszéd mellett?
Vagy hányan vennék a fáradságot, hogy értelmezzék?

ujszo.com/kozelet/hazai-magyar-beszeloviszony

eszti..... 2019.07.28. 21:41:11

@gazoló:

Mint Gombaszögön megtudtam, radikális nézeteket vallok.
Kevés kompromisszumot kötöttem az életben, Inkább ki- vagy elvonultam.

Épp ezt magyaráztam megszállottan ott a táborban, hogy megvesznek minket - szlovákiai magyarokat - kilóra. Vettek nekünk egy szép tábort, kiépítették. Ahová jövőre azt hívhatunk, akit megengednek, ahol azt mondhatunk, amit megengednek.

A barátnőmmel, kétezer sörben fogadtam, hogy Gombaszög lesz a második Tusványos. Remélem, elvesztem a fogadást.

Bár, azt elmúlt napok történéseinek fényében úgy látom, ennek csekély az esélye. A Pátria rádió kitiltásával megkezdődött a gerincigazítás - önként és dalolva.
Ez volt az elkurvulás első jele. Innentől kezdve jönnek a kuncsaftok dögivel.

gazoló 2019.07.28. 22:37:13

@eszti.....: iéyen embereket látva néha vágyakozva nézek országotokra

https://www.es.hu/…/tamas-ga…/goncz-arpad-sirja-mellett.html

2019. július 11-én Zuzana Čaputová, a Szlovák Köztársaság újonnan megválasztott, az ottani liberális–demokratikus ellenzékhez tartozó elnöke Budapestre látogatott. A szlovák köztársasági elnök beszélt Áderral és Orbánnal, világossá tette, hogy nem értenek egyet. (...)
És tett még valamit, ami megrendítő, és amiért – rossz szokásunk szerint – egyetlen köszönő szót nem kapott tőlünk, pedig ebben rejlenék egyetlen reményünk.
Fölkereste Göncz Árpád köztársasági elnökünk sírját, virágot tett rá, fejet hajtott.
Evvel kinyilvánította, hogy tudja: VAN MÁSIK MAGYARORSZÁG.
..
biztos vagyok benne,hogy el fogod veszíteni a fogadást

eszti..... 2019.07.28. 22:57:56

@gazoló:

KOmolyan? Nem leszünk második Tusványos? Mert szerintem igencsak arrafelé haladunk.

Az a helyzet gaz', hogy ez a szlovák politikai irányvonal. A magyar kisebbség pedig most kezd két szekértáborra bomlani. Elmulasztunk egy történelmi esélyt arra, hogy a normálisan gondolkodó szlovákoknak valódi partnerei legyünk.
Most már a legkisebb falvakban is ősök ünnepe zajlik, vagy jurtatábor, pedagógusainkat Salgótarjában képezi Takaró Mihály.
Nincs egy szakmai rendezvény, ahol ne bukkanna fel egy-két magyarországi államtitkár, konzul, s vele együtt a kirekesztő eszmék sokasága.

eszti..... 2019.07.29. 04:01:36

Báger Gusztáv

„A magyarországi változásokra”

amit érdemes lenne megcsinálni
az nem jut az elit eszébe
pedig olyan kis dolgokon múlik
mint az icipici havidíj
például rendbe rakni a rendőrséget
ahogy a gyermek sorba állítja ólomkatonáit
főnököket nevez ki és fegyverekkel látja el
kiképzést tart és kiokosítja őket
hogy a bűnt is kell üldözni gyerekek
nem csak az úrvezetőket
a házi őrizetest meg nem odabilincselni
a foteljéhez hogy videóról nézze
a kék fényt

kivenni a pazarló kezek közül
a kórházakat
az egészségügyi lobbykat átvilágítani
mint röntgen a tyúktojást
hogy ne haljanak meg többen
mint amennyien születnek
rejtély hogy nem tudja az elit amit
egyszer már megtapasztalt
a rendszer-vallatás előtt
hogy a legmeggondoltabb kutatókra
mértékadó közgazdászokra
esszéistákra költőkre színészekre
is szükség lehet

gazdagok balra szegények jobbra
mert a szélsőségeket erősíti a nyomor
a németek szerint itt tulajdonképpen
minden van ami drága
normális áron semmi nem kapható
csak gagyi-zokni gagyi-póló gagyi-gatya
ami egy mosás után összemegy (vagy szét)
exhibicionizmusból viszont sok van
az államkapitalizmus (bocsánat : szocializmus)
csendjébe menekülne
minden lusta állampolgár
és várja a jótékony Állam bácsit
hátha eltartja őt is
(Elemér és Aladár segélyért áll sorba
közben eladnak két házat)

Elemér és Aladár olykor újságot is ír
sokan fogalmaznak úgy mint húsz éve
az egypárti diktatúra helyett több párti
ál-theokrácia van
ide-oda tologatják a felelősséget
és a többség véleménye ugyanúgy
nem számottevő bár elhangzik
falra hányt mirelit borsó
koppan ha a lakosság visszakérdez

majd ha fölkel a nép
és Elemért Aladárostul dutyiba vágja
akkor kezdődik a tisztulás
mondja egy zöld pártba csomagolt
aki maga is hunyó volt húsz éve
nem tartja magát sárosnak
mert azóta leporolta a nadrágját
és most tematizálja a közéletet

de van remény
bár szétesőben a civil szféra
s csak tudósok írók köhögik fel a gondot
még mindig vannak könyvek folyóiratok
állítólag olvasók is akik lapozgatják
a papírba kötött paperbacket
nemcsak az Internet előtt bámulnak
kombinés néniket

imádkozzunk kik elvekben társak
egy száguldó mentőben
már megszülték a jövőt

mgdé 2019.07.29. 19:19:48

@eszti.....:

'Nekik' az a hasznos, ha a szomszédságban sincs béke és nyugalom. Nehogy már együttműködést tanuljunk az harcz helyett.

eszti..... 2019.07.29. 23:50:19

@Én de genere Mi:

Épp most verik szét a szlovákiai magyar közéletet, közösséget. Ez az iszonytató ideológiai invázió teljesen szétforgácsol minket.

gazoló 2019.07.30. 05:34:21

@eszti.....:

elevenen boncolás,mint itthon.
lehetne békében élni,de nem.
valaki azt sugallja,harcolni kell.

pedig vannak más dolgok is.

"„Az idő nem a múlásom, az itt szócska a megmaradás
hullajtson még száz tél, érleljen megannyi tavasz
hideg ablakom a belső békémtől legyen zúzmarás
Hazám, mint szürke filccel rajzolt szivárványszakasz
Pipacsok rajzolta régi szerelmek
szomjas kézfogás
most elhidegült melegfrontba ömlesztek
esőcsepnyi hajmosást,
S ha netán kérdik ki voltam?!
Egy szökőév voltam függőben,
A nagyid vasárnapi receptje,
Végre senki lehettem
Kinek virág nyílik a Nefelejcsbe!
Oltanék tüzet, lábnyomot szednék,
ültetnék erdőt meztéláb,
Új fákat régi madarak repüljék,
S e tájtól legyen hangos a kiváltságod- ami az ittmaradás!”

gazoló 2019.07.30. 08:28:30

@eszti.....:

www.youtube.com/watch?v=lTve1ViMJww

Dékány Nikolett: Otthonos

Teregessél ki minden bántó gondolatot
Társíts minden egyes pillanathoz illatot

Ereszd szabadon a képzeleted
Bárhogy teszed mindegy csak élvezd
Ma mondjuk jó estét helyett
Várjad meg ébren a reggelt

Itt honol az a hely ahol megteheted
Hogy kiélvezed minden percedet
Poharadba áramlik az élet
Sárga foltjait a Naphoz méred

Otthonos a hely ahol ezt teszed
Álomra is hajthatod itt fejed
A csendet mélyen őrzik a hegyek
és szüntelen égnek a fények

Kincs az a völgy ahol égi testek
Táncot járva szerelembe esnek
és amikor ébredsz behunyják a szemük
S a domboldalra heveredsz velük

Olvadj bele velem így a tájba
Töltsd fel vele magad máris hátha
Szó szerint a fején találod a szöget
szorosabban tartod a kötelet

Hívjál táncba minden tétova mozdulatot
Rajzold a víz tükrére az összes felhőpamacsot

Otthonos a hely ahol nem zavar
Hogy mindenkor jöhet egy zivatar
Ott van a levegőben érzed
Cseppjei tenyeredbe érnek

Kincs az a völgy ahol égi testek
Táncot járva szerelembe esnek
és amikor ébredsz behunyják a szemük
S a domboldalra heveredsz velük

Olvadj bele velem így a tájba
Töltsd fel vele magad máris hátha
Szó szerint a fején találod a szöget
S szorosabban tartod a kötelet
(instrumentál)

Nézd öleld a fát a leveleket
Lépj a fűre kövessed a gyökereket
Végy a patakból apró köveket
Így készítsed el ösvényed

guma 2019.07.30. 15:49:52

Lackfi János költő a hírekből szemezgetve a következő verset posztolta Facebook-oldalán:

BALLADA A POPSIFOGÓ BAJNOKRÓL

Dél-Korea oly messze van,

Oly árván érzem magamat,

Az emberlélek meztelen,

Felvérzi minden pillanat...

Kozmosz-magányom közepén

A semmiben zuhantam én.

És kapaszkodó kelletett,

Hát megfogtam egy feneket.

Oly stresszben él, ki versenyez,

Ha bukik, jön helyére más,

Léte pörgő CD-lemez,

Mindene az országimázs.

Hát nem csoda, ha néhanap

Megszédül, s ekkor odakap,

Hol csalódás nem fenyeget,

És megmarkol egy feneket.

Ó, körök, gömbök, hengerek,

Az kövezzen meg engemet,

Kinek soha még a matek

Fejébe nem szállt, emberek!

Felizgattak a vektorok,

Az érintők, hiszen robog

A tudomány, ez így kerek:

Megfogtam azt a feneket.

Tapasztalatnak meglepő:

(Nem mentegetőzés ez itt)

Kiderült, hogy az illető

Popóhoz nő is tartozik.

Eszem megáll, ez egy helyi

Szokás lehet, oly emberi!

Hogy mik nem érnek, rettenet,

Ha megfogok egy feneket!

Herceg, fatális apropó

Versre e kétes alkalom!

Éppen akkor, ott, a popó

Meg a lendülő alkarom...

Annyi popó s tenyér kering

A nagyvilágban rendszerint,

Ám a sors úgy rendelkezett:

Én fogjam meg e feneket!

gazoló 2019.07.30. 17:48:36

@guma: D

tényleg,mennyire "fatális))

nem bíztatom,nem ajnározom érte,de Tamással vagyok.

ja..az összes valamirevaló férfi már vasba verve várná az ítéletet,ha ennyire megpiszkálnánk)

taga_20 2019.07.30. 18:00:41

@gazoló: én inkább a koreai bukszával vagyok.

persze csak ha hálás lesz nekem, egyébként egy ribanc:)))

gazoló 2019.07.30. 18:12:09

@taga_20:

"inkább a koreai bukszával vagyok."

meghiszem azt))

kepkezelo.com/images/52z1439pqpdumfo2ad7i.jpg

belefér ez a keresztényi szabadságodba?

guma 2019.07.30. 18:14:20

@gazoló:

én meg nem!
csak azért mert az én seggemet az fogdossa akinek megengedem.
ha ez kimeríti a prűd fogalmát akkor legyek prűd.
(ami igaz viszont: nem árt emellett tisztában lenni annak az országnak szokásaival, törvényeivel ahol vagyok.)

@taga_20:

kár a témát elhülyéskedni sokkal több van ebben a macsóvilágunkról mint gondoljátok.

szerintem ez jól összeszedett gondolatsor ami a ti "morális" tévedéseiteket is rendbe szedi:

wmn.hu/ugy/51160-biztos-egy-hableany-volt--egy-szexualis-zaklatas-vadjanak-es-bocsanatkeresenek-margojara

taga_20 2019.07.30. 19:21:53

@guma: nem hülyéskedtem el. olvass a sorok között!

u.i.: ha az én fenekemet megfogja egy 22éves csaj, tuti hogy nem jelentem fel:)))

gazoló 2019.07.31. 00:09:46

@guma:

drága Margó!

"csak akinek megengedem")

a szituáció sem mellékes a történéseknél.az elfogyasztott alkohol mennyisége és az egyének `tűrōképessége sem.
anno a verőcei táborban egy forró nyári éjszakán öt elfogyasztott vodkanarancs(sztárnarancs)))után egy macsó úgy segített bemászni a bungalow hátsó ablakán,hogy rajta maradt a keze az akkor még igencsak formás popódon,azt beperelted? vagy egyáltalán rajta volt a skálán és lebasztál neki egy jó nagy lángost vagy felhúztad az ablakon?)

gazoló 2019.07.31. 00:12:02

@taga_20:

átgondoltam a dolgot kedves barátom.
én sem jelenteném fel.

meghát))

guma 2019.07.31. 15:54:27

@gazoló:

igen, igen...

mindig vannak sarkos gondolatok, vélemények...
lásd a fideszes megmondóembert aki már el is távolította a véleményét - ő a "saját" oldalnak szól be piszkosul...

sajnálom az egész életünk át van politizálva, már akkor is hazaáruló leszel, ha liberósnak tituláltat hallgatsz...
ez van.

guma 2019.07.31. 16:01:45

@taga_20:

@gazoló:

egy házaspárt valahol azért csuktak be mert az utcán csókolóztak.

hogy kit miért mikor jelent fel valaki az magánügy, de néha hír értékű és állóvizet is felkorbácsolja.

mo-gon ezért valóban nincs feljelentés maximum verekedés...

nekem meg nem kellett ablakon másznom (sajnos :-D) különben is, általában elég könnyen megoldottam az akrobatikus feladatokat önállóan :-)

taga_20 2019.07.31. 17:07:59

@gazoló: tuttam én tezsvérem, hogy nem vagy köcsög:)))

taga_20 2019.07.31. 17:10:24

@quercus, aki szopatja a fosblogot gazdástul:

mi van erdész, ennyire kurvára ráérsz?

döbbenet, hogy mekkora infantilis fasz vagy!

de, ha röhögni akarok egy nagyot, akkor mindig elolvasom a kommentjeidet:)))))

taga_20 2019.07.31. 19:27:32

@gazoló: ha az asszonyodról beszéltél, akkor szerintem drágábban fogtál:)))

zenét bírod nigger? nesze haver:))))

www.youtube.com/watch?v=t4VfaxeYOt8

mgdé 2019.08.01. 00:18:29

@quercus, aki szopatja a fosblogot gazdástul:

Barom.
Illetve, ezért a minősítésért bocsánatot kell kérnem a barmoktól, Riskával és Bikával (aki a ... utcai galeri méretes termetű, ám nem túl okos vezére volt, s akit Wichmann, egy véletlen esti találkozás alkalmával, némi nevelési célzattal, a parkban kicsit lepofozott) az élen.

mgdé 2019.08.01. 00:34:44

@gazoló:

Ez így - TGM - azért talán túlzás ...

Amennyire állandó helyszíni forrásomtól tudom, az esti koncerteken úgy háromszoros a létszám a napközi észosztókhoz képest. A fiatalok leginkább fél 5 után kezdenek érkezni, s az érdekli őket, ami bármely más fesztiválon is (zene, pia, csajok/hellyespasik) ...

Ha minden egyes apró szituáción a szent világforradalom győzelme múlna (végtére is Pol Pot elvtársunk igazi, komoly férfi, s ebben a megállapításban semmi gúny nincs, sőt), akkor bizony Sztálin elvtársnak maradéktalanul igaza volt. Azaz, Éberség elvtársak, éberség! :)

gazoló 2019.08.01. 11:16:38

egészségükre!

mulasson jól a pénzünkön a plüsspinocsetnyaló az erdei zombihad,de az odatévedt ellenoldalinak vélt hazai entitások magyarázkodása bosszant.
különösen amikor nyilvánosan bevallják,hogy a pénzért legitimálják a fidess önfelszopófesztjét.

eszti..... 2019.08.01. 13:06:09

@quercus, aki szopatja a fosblogot gazdástul:

Kiscsillag! Sokat kell még erőlködnöd ahhoz, hogy bárkit is megszopass ezen a blogon. :D :D

guma 2019.08.01. 14:14:30

@eszti.....:

álmodik a nyomor? :-DDD

taga_20 2019.08.01. 16:50:10

@eszti.....:

az erdész szerintem keveri a szopatást a szopással:)))

gazoló 2019.08.01. 18:56:42

@eszti.....:

Nemes Nagy Ágnes: Nyári rajz

Hogy mit láttam? Elmondhatom.
De legjobb lesz, ha lerajzolom.

Megláthatod te is velem,
csak nézd, csak nézd a jobb kezem. Ez itt a ház, ez itt a tó,
ez itt az út, felénk futó,
ez itt akác, ez itt levél,
ez itt a nap, ez itt a dél.
Ez borjú itt, lógó fülű,
hasát veri a nyári fű,
ez itt virág, ezer, ezer,
ez a sötét gyalogszeder,
ez itt a szél, a repülés,
az álmodás, az ébredés,
ez itt gyümölcs, ez itt madár,
ez itt az ég,
ez itt a nyár.

Majd télen ezt előveszem,
Ha hull a hó, nézegetem.

Nézegetem, ha hull a hó:
ez volt a ház, ez volt a tó.

......

Nagy Bandó András: Ladiktúra

Minden percére emlékezem,
ez volt kiskorom legszebb nyara,
fényképeim, ha előveszem,
azt mondom, bár ma is tartana.
Végig a Tiszán ladikkal mentünk,
reggeltől estelig párban eveztünk.

Hol hangtalanul, hol suttogva,
ismerkedve a vízi világgal,
hol gyorsan, hol lassúra fogva
szeltük a vizet nagyapámmal.
Végig a Tiszán ladikkal mentünk,
reggeltől estelig párban eveztünk.

Láttunk búbos bankát, kócsagot,
sirályt, vadludat, hattyút, szárcsát,
gólya állt, ahol tócsa volt,
s hallgattuk a nád susogását.
Végig a Tiszán ladikkal mentünk,
reggeltől estelig párban eveztünk.

Láttunk rákot, s megannyi kérészt,
a Tisza csak nekünk virágzott,
sorolgattam ezernyi kérdést,
ennyi mindent ugyan ki látott?
Végig a Tiszán ladikkal mentünk,
reggeltől estelig párban eveztünk.

Pecáztunk pontyra és keszegre,
fogdostunk kárászt, naphalat,
s ha szúnyogokkal jött az este,
bográcsunk lógott egy fűz alatt.
Végig a Tiszán ladikkal mentünk,
reggeltől estelig párban eveztünk.

taga_20 2019.08.01. 19:19:06

@gazoló: haver, remélem te is ellenőrzöd a binyiglid lámpáját, ahogy rendesen kell:)))

www.napiszar.hu/showPost/Tipp_113

taga_20 2019.08.01. 20:39:02

@gazoló: azé ami szép, az szép. kár tagadni!

ja én meg elsőre aszt olvastam, hogy kiverted:)))

taga_20 2019.08.01. 20:42:50

@gazoló: birinéne jó.
segícs má, hogy ezt az 564 ápos kommentet melyik 444 poszt alatt követte el?:))

taga_20 2019.08.01. 20:57:19

@gazoló: nem látom ezt a kommentet, pedig beállítottam a legjobbak szerinti rendezésre.

egyébként, ez a guest ez ki/mi?
olyan számomra, mint kálámbo felesége:)

gazoló 2019.08.01. 21:13:29

@taga_20:

"guest ez ki/mi?" régi motoros,de vsz. volt más nicknévvel is.

birinénit ki is bacták ezért a hozzászólásért

taga_20 2019.08.01. 21:34:48

@gazoló: jut eszembe, a tijédet még mindig nem árultad el kutya!:)))

coub.com/view/10av6l
süti beállítások módosítása