He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Puzsér Kínáról és a kínaiakról

2018.10.19. 07:50 guma

169 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr8714261915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2018.10.27. 18:32:31

@gazoló: azé a mazoizmusnak is van határa!:))

taga20 2018.10.27. 18:35:13

@gazoló: én jobbat ajánlanék. persze lehet, hogy votmá részemről, de nagyon állat:)

www.youtube.com/watch?v=lz71SFBbx7o

taga20 2018.10.27. 18:42:11

@gazoló: ő az isten:)

na akkor egy másik filmet, me úgy látom érzékeny a kicsi lelked tezsvérem!:)))

www.youtube.com/watch?v=uEUwZ2Ni_-s

2018.10.27. 18:46:11

@gazoló:

kedélyes szombat délutáni pogrom lesz. főleg, ha nyakukba zúdul az Avas.

gazoló 2018.10.27. 18:53:45

@ezernevű:

ne viccelj,több ott most a zsernyák,mint 23-án az Andrássyn))

hallom húsz rongyot pengettek le fejenként(+pezsgősvacsora)) a honfitársaknak a keddi buszos turnékért:

kepkuldes.com/images/7ae2819decb5674d4219ec1cbc1eab13.jpg

taga20 2018.10.27. 19:19:42

@gazoló: csak abban hiszek. az egyik kedvencem az:)

kibaszott jó mese.

nesze!:)

www.youtube.com/watch?v=5TZe5JUFoZQ

gazoló 2018.10.27. 19:29:20

@taga20: D

.............

figyeld a sportszerűaláírást(

www.facebook.com/fradimob/videos/690523374666889/UzpfSTEwMDAwMTUyMTIxODI4NzoyMDI4ODYwODI3MTc0NjA1/

vmi tökös vasutas átválthatta volna a vágányokat Cseljabinszk irányába)

2018.10.27. 19:43:33

@gazoló:

mármint kinek a honfitársai?
70-es évekbeli frizura, sörhas, suhogós kabát. gondolom, a hátsó zsebben nyeles fésű lapul.

na, evezzünk boldogabb vizekre!

Eeva Kilpi
Mondd meg azonnal…

Mondd meg azonnal, ha zavarlak,
szólt, mikor belépett az ajtón,
és hagylak is magadra.
Még ha csak zavarnál,
feleltem,
de összezavarod az életem.
Maradj.

(1972)

Polgár Anikó fordítás

taga20 2018.10.27. 19:46:22

@gazoló: én ezt az életem végéig nem fogom megérteni, hogy mé jó valakinek focidrukkernek lenni! sok ostoba állatnak drukkolni, aki százszor annyit keres, mint én, de kettőig se tud elszámolni.

én se vagyok egy bonyolult szerkezet, de ezek!
édes faszom!

na zene, me wochenende van!:))

www.youtube.com/watch?v=CNhLOfUPHa8&list=RDCNhLOfUPHa8&start_radio=1

ja és homár se vagyok, még mielőtt valaki!:))))

gazoló 2018.10.27. 19:51:17

@ezernevű: DDD

végre vers!

.......

a kép csak illusztráció volt,én azokra a felvidéki megvezetettekre gondoltam akiket megbuszoztattak 23-án(

........

engedjük el)

www.facebook.com/lassukamedvet/videos/2173178449359242/

taga20 2018.10.27. 19:56:12

@ezernevű: cica, csináld má úgy, hogy akinek írsz az sárga legyen, me így nem bírlak követni:)))

gazoló 2018.10.27. 20:00:46

@taga20:

naaa,'azé egy kis látens kékosztrigafanságért nem mész a szomszédba)))

kepkuldes.com/images/4545608316f3781103c5663633e691d9.jpg

2018.10.27. 20:07:28

@gazoló:

végül is, valóban honfitársak.
ahogy Pilinszky mondja:

Az ágy közös.
A párna nem.

taga20 2018.10.27. 20:10:37

@gazoló: én bírom a búzákat, én bírom azokat akiket baszogatnak és nem hagyják magukat.

ezé bírom pl. a zsidókat is, vagy a spártaiakat:)

www.youtube.com/watch?v=nl-_ivUBfM4

taga20 2018.10.27. 20:12:09

@gazoló: hallod haver, én már három órakor elmennék:)

gazoló 2018.10.27. 20:22:00

@ezernevű:

Kosztolányi Dezső

Séta a városon kívül, vidéken

Egy-két lépés, elfogy az aszfalt,
és a mező
terít a földre gazdag asztalt.

Itt csönd van. E diófa bólong,
s halkan regél
az avar és a sárguló lomb.

Azt mondja, mély, mély, mély a bánat,
örök-igaz,
mint a hegyek és mint az árnyak.

A rózsa váltja koszorúját, -
de egy marad:
az élet és a szomorúság.

Én már kacagtam s győzve-győztem,
most leülök
a sárga fejedelmi őszben.

Sok nyár és sok lány nevetett rám.
Lassan kihull
kezemből égő cigarettám.

Üres kezekkel mit akarjak?
Csak sírni jó.
Fejem fölött köd, csúnya varjak.

A szívem semmire se vágyik,
és ríkatom
az őszi bánat furulyáit.

taga20 2018.10.27. 20:40:04

@gazoló: apám aszt a binyiglit, mindig ilyet akartam:)))

na zene, me a végén még mind homárok leszünk!:)))

www.youtube.com/watch?v=hd_6_I-pPz8&list=RDhd_6_I-pPz8&start_radio=1

taga20 2018.10.27. 20:46:13

@gazoló: te az előbb nem aszt írtad, hogy elhúzol?:)

na oszolj!:))

2018.10.27. 20:53:03

@gazoló:

Vajdics Anikó

Tegnapról holnapra

Olyan végtelenül könnyű lesz minden.
A kérdések, mint a sarkig tárt ajtók,
befogadnak minden választ. A test
megszabadul felesleges súlyától,
és a lélek, mint a bábból elővergődő
lepke, megtanulja, hogy szárnya van.
Az ég kibontja szirmait: lila, kék, zöld,
sárga, narancs, piros. S az úton, amin
tegnap még agyagléptek döngtek,
holnaptól már pipacsok nyílnak.

2018.10.27. 20:54:45

@taga20:

látom, punkfrog megfertőzött )))

taga20 2018.10.27. 21:30:09

@ezernevű: bakker, te naprakész vagy belőlem!

na, ezt azé nem tőle fertőztem magam meg:)

nesze vidéki barátném!:))

www.youtube.com/watch?v=i2GEOcEcRtY&start_radio=1&list=RDi2GEOcEcRtY

taga20 2018.10.27. 22:10:10

@ezernevű: jól teszed!:)

ez a videjó mi a szar? a dobosnak semmi köze a nótához. néztem két percig és rájöttem, hogy a szép hajú gyerek maszturbál.

na ez feldolgozás, ha már! dobok kettőt, ami remek!:)

csak így csípőből:)))

www.youtube.com/watch?v=M_ciiCyxOJA&list=RDM_ciiCyxOJA&start_radio=1

www.youtube.com/watch?v=HaAI3jI7uCc

2018.10.27. 22:26:14

@taga20:

nekem tetszett )))

taga20 2018.10.27. 22:34:22

@ezernevű: a világban sok hülyeség van. te beszoptad az egyiket.

szép mék lehecc!:))

gazoló 2018.10.27. 23:04:42

@ezernevű:

kösz a verset.

az után a levél után nincs kedvem viccelni(

"Akarsz-e teljes, tiszta szívvel élni,
hallgatni hosszan, néha-néha félni,
hogy a körúton járkál a november,
ez utcaseprő, szegény, beteg ember,
ki fütyürész az ablakunk alatt? "

gazoló 2018.10.27. 23:05:38

@ezernevű:

'punki még megvan valahol?)))

2018.10.27. 23:09:17

@gazoló:

egyik este a b1-en volt.

taga20 2018.10.27. 23:13:29

@ezernevű: és tagával dumált.

eszt kihagytad kisanyám!:))

gazoló 2018.10.27. 23:13:50

@ezernevű: DDD

szerettem a cicáját)

www.youtube.com/watch?v=yFWDWKfYRSI

WEÖRES SÁNDOR: A MACSKA

Sima selymű a szőröm, karcsú a testem és fogaim hófehérek,
ezért kegyel a legmagasabb úr, dél piros papja, kilenc mély bók a nevének.

Hálótermében, nagy vánkoson alszom, selyemszőröm szétsimul a selymen,
hátamat álom púposítja, rózsaszín orrom a földre ernyed és nincs ki ilyenkor zavarni merjen.

Dél-papja zsarátnok-színű ruhát hord, a bojtok a földig érnek,
de meztelen volt, hogy ölébe vett, kilenc mély bók a nevének.

Ölébe vett, szívére szorított, zümmögött két zárt ajka között,
mint a folyó, ha kiszökött a zöld ínyű hegység fogsora közül és sások ezrébe öltözött.

Ott tipródtam az ölében én, nyolc karmom a húsába mélyedt,
dél-papja combján kiserkedt a vér, kilenc mély bók a nevének.

Olyan kegyes volt és a vérét testes kehelyben fogta föl és megkínált a kehellyel,
de én csak tipródtam és mosakodtam, mivel már jóllaktam az este kaláccsal és elefántcsont-színű tejjel.

Ő dúdolt, halkan zümmögött, két zárt ajkán rezgett az ének,
sós könnye a számra hullott, földoromboltam dél-papja ölén, kilenc mély bók a nevének.

Most vánkosomon fekszem, körülöttem mindenféle tálak,
rajtuk mécsesek égnek, háromlábú vékony állványokon állnak.

De két csukott szemhéjam alatt, mint a fehér bél a töretlen dióban, ragyogóbb mécsesek égnek,
dél-papja értük és helyettük alszik, az arca lisztes, a homloka kő, kilenc mély bók a nevének.

taga20 2018.10.27. 23:15:02

@ezernevű: jujj!

ki ez a köcsög?

gazoló 2018.10.27. 23:19:05

@taga20:

csipáztam,ha jól emléxem nagy fradista volt))

2018.10.27. 23:32:14

@taga20:

Weöres Sándor és rólad is beszél b+, csak nem veszed észre:

Létrehozni a velem született s a szerzett képességtől telhető
legjobbat, ha cipőt szegelek, ha fát ültetek, ha verset írok:
ennyit kívánok önmagamtól. Munkámat használni lehessen,
ne szájtátva csodálni.

2018.10.28. 08:33:49

@guma:

Neked is jó reggelt! Időben szólsz, már majdnem hoztam egy verset. ))))

taga20 2018.10.28. 08:35:57

@gazoló: én hogy szeretem a cicásokat!:)

hogy hűlne má rá a bőr, erre a kurvára!

2018.10.28. 08:40:22

@taga20:

Türelem! Néhány év múlva agyonműttetett arccal fog kilincselni a bulvárlapoknál életútja szösszeneteivel.

gazoló 2018.10.28. 09:38:48

@ezernevű: @taga20:

Nem vagyok híve a nők bántalmazásának,cicákat is komálom,irigy sem,de Damunak volt igaza!

kepkuldes.com/images/4f034e3d8ccaf03657a2029eb83de3e8.gif

2018.10.28. 09:57:37

@guma:

Kösz a linket. A beszélgetés kapcsán jutott eszembe:

A 90-es évek elején a szlovákiai magyar civil társadalom a semmiből szerveződött cirka 2 év alatt, a Nyitott Társadalom Alapítvány bőséges, majdnem kizárólagos anyagi támogatásával.
Az önszerveződésnek volt hagyománya, de csak nagyobb városokban, egyetemeken-főiskolákon.
91 után elkezdődött a szervezők szakmai képzése. Workshopok keretén belül lehetett megtanulni minden fontos dolgot a bejegyeztetésről, működésről, pályázásról.
Nagyon rövid idő alatt Dél-Szlovákia szerte kialakult egy hálózat, amely a kis helyi kezdeményezésektől kezdve egész, az országos kulturális,érdekvédelmi, szakmai szervezetekig terjedt.
Aztán ez a hálózat tart meg minket 1992-1998 között a Meciar nacionalista diktatúrában. Csak így tudtuk megakadályozni az anyanyelvi oktatás leépítését, a kétnyelvű oktatás bevezetését.

Mindez Soros pénzből épült, működött. Ha ezt megemlítem néhány Orbán-fan ismerősömnek nagyon ingerültté válnak.

guma 2018.10.28. 10:15:25

@ezernevű:

néha elképesztően egyszerű magyarázat, esemény lesz hihetetlen...

2018.10.28. 10:24:05

@guma:

képzeld el! mi lenne, ha most Magyarországon játszódna le ez a folyamat?

gazoló 2018.10.28. 10:47:09

@ezernevű:

a 'sorosozás az megy ezerrel ugyeugye,a reggeli vers meg elmarad?)))

nem lesz ez így jó 'gyezurnaja))

2018.10.28. 10:55:57

@gazoló:

Jogos.))))
Fájtam magamnak reggel, de jött Petri és meggyógyított. Azt hiszem, minél előbb keresnem kellene egy homokozót.:)

Petri György

Delelött

Szerettem ezt a szürke szoknyád.

Vedd fel gyakrabban, kérlek, olyankor, ha

velem találkozol. Rokonszenves

a szabása, az enyhe trapézvonal is.

Ezt hívják, azt hiszem, "munkahelyi viseletnek".

Semmit sem hangsúlyoz. De épp ezáltal

többet bíz viselőjére. És a színe!

- szabadban, amikor rásüt a nap.

Este nem hat. De amióta lehetőleg

délelőtt találkozunk, már-már személyes

hálafélét érzek iránta. Részt vesz

- nem tolakodóan - együttlétünkben, bátorítja

az érett derűt otthonossá válni.

Pár hete volt, egy városszéli parkban

napoztunk, kora tavaszi

hirtelenmeleg délelőtt (padok még nem voltak)

a homokozó betonperemén. Behunytad a szemed.

S amikor - jelenlétem jelezni - tenyerem

combodhoz szorítottam, a szövetből

kettős meleg nyugodt biztatása üzent.

Testedé meg a távoli napé. És bántam akkor

az estékre elfecsérelt időnként,

a szoba szűk terének késztetését

az operai kínra. A mesterséges fény hisztériáját.

Egymásra néztünk, fanyar vidámsággal

mulatva a csalódott vágy bosszankodásán,

s hogy ingerülten szedelőzködni kezdett

szándékos zajt ütve szívünkben, mert

unta jókedvünk. Eközben a

Nap az égi egyenlítőre ért.

Felkeltünk nyújtózkodva s csikorgatva

a meszesedő izületeket. Aztán tartottam

a táskádat, s a kezed néztem,

amint a beidegzett mozdulattal

lesimítottad, igazítottad a szoknyád

gazoló 2018.10.28. 11:07:21

@ezernevű:

kösz nagyszerű)

......
de ezt gyorsan vondd vissza amíg taga ide nem ér,mert részletesen ki fogja fejteni a véleményét a homokozókról,sőt ajánlani is fog néhányat))

......

www.youtube.com/watch?v=HF-WcaIXMoQ

2018.10.28. 11:13:44

@gazoló:

benne van a pakliban.)))
most iszom a harmadik alibikávém. sajnos nemsokára elfogy és mennem kell csicsásítani ezt a palotát.
különben morcosak lesznek a népek, akikkel élek.

2018.10.28. 11:35:10

@gazoló:

ha minden tehetséges művészt áttolnak a balliberális oldalra, a nemzeti keresztényen csak a dilettánsok maradnak.

aztán siránkoznak, hogy megszűnnek a "jobboldali szellemi műhelyek".

2018.10.28. 11:40:00

ezeknek a szellem egyenlő a fehér leples kísértettel, a műhely a szerszámos sufnival.

a kultúra pedig úgy hull le róluk, mint .......

gazoló 2018.10.28. 14:54:27

@ezernevű:

mennyire jó válaszokat ad a kultúrharcos baromarcoknak))

"az hogyan érinti, hogy bizonyos politikai körök még az életművét is képesek megkérdőjelezni?

Ez nevetséges. A kultúra nem olyan, mint egy államtitkár, akit le lehet cserélni. Egy minisztert könnyű leváltani, a kultúrával ezt nem lehet megtenni. Az ilyen félreértés csak problémákhoz, zűrökhöz vezet. Komoly, nagy művészeket ki tudnak végezni, de az életművüket meg nem történtté tenni egyszerűen lehetetlen. Abban a közönség, a világ dönt, nem egy párt. Esterházy Péter esetében pedig már rég döntött a világ. Kertész Imrénél is feladták ezt a nevetséges harcot. Hirtelen fordítottak rajta egyet. Kiadták az ukázt a jobboldali sajtónak, hogy szeretni kell őt. Ugyanazokban a körökben, ugyanazokban a sajtótermékekben egyik napról a másikra Imre Kertészből a Nobel-díjas Kertész Imre lett. Ezeket a mókákat nem lehet hitelesen végigvinni, hiszen az író véleménye, gondolata önmagáért beszél. Ez egy komédia, ami most zajlik, hogy az ország irányítói még mindig azt hiszik: a kultúra iránya, működése, létezése hatalmi kérdés. Ez soha, de soha nem így volt a világon. Esterházy Pétert már az életében sok támadás érte, hiszen nyíltan deklarálta, hogy „idáig és nem tovább!”

gazoló 2018.10.28. 14:59:39

@ezernevű:

b1-re néztem át kerestem volna a párbeszédeteket punkival,de ebbe futottam:

öööö

"Örömmel látjuk, hogy a pártunk ellen szavazó és áskálódó parazitáknak mint az ilyen DK-s csontkukacok akik ti is vagytok, egyre szarabb az életetek. A cél hogy minden tetü ellenzéki éhen haljon, vagy ha meghunyászkodtok akkor talán a családotok ehetnek a szarunkból amit kifosunk egy egy jól sikerült NER buli után! Üdv, egy NER lovag. :)"

Szerinted mire lehet számítani,amikor az értelmesebbje így nyilvánul meg?

2018.10.28. 15:18:21

@gazoló:

Én csak olvasom azt a blogot. Legkönnyebben úgy találod meg punkit, ha végiglapozod taga aktivitását.

Nincs értelmesebbje. A felsőbb kaszt le tudja hiba nélkül írni a propagandaszöveget. Némelyek tájékozottak, de érveik kimerülnek a megszokott mantrában.
Most a B1 a közellenség, próbálják megfojtani, legyűrni. Attól függ, mikor fárad bele a végeláthatatlan csatározásba taga, Sír és a hozzájuk hasonlók.

gazoló 2018.10.28. 15:59:06

@ezernevű:

"végiglapozod taga aktivitását."))

hülye vagyok én,hogy ilyet tegyek?

randomra belenéztem,gondoltam szembejön,de nincs gyomrom a továbbiakhoz!.
az ott "harcolóknak azért sok sikert az orkok ellen viselt háborúban)
kepkuldes.com/images/679fbcd72540110f18cfa586cc3bbc9e.gif

annyira nem

gazoló 2018.10.28. 16:01:33

@ezernevű:

ha csak a fele bejön Bartusnak,ami igen valószinű,már akkor is sokk(

nepszava.us/bartus-laszlo-orban-haborura-keszul/

2018.10.28. 17:04:16

@gazoló:

A szlovákok gyengék lesznek az oroszokkal szemben. - írja Bartus.
És ha összeállnak a kisnatant utódállamai?
Biztos, hogy Putyin betartja Orbánnak tett vélt ígéretét?
Az Eu talán ölbetett kézzel nézné végig mindezt?

Egy esetleges határrevízió precedens értékű lenne. Az európai államok azonnal Orbán ellen fordulnának.

gazoló 2018.10.28. 17:28:11

@ezernevű:

mindenre képeső o1g,sajnos Putyin is(

......

el clasicót nézed? 1:2,még vezet a Barca,Messi nélkül)

stream

sportingvideo1.com/20181028/vv5bd5caeb474179.29599198-2072574.html

taga20 2018.10.28. 18:14:11

@gazoló: ki az a gyökér, aki focit néz?

me ha mondjuk kézit, akkor aszt mondom, hogy csak retardált, de focit?!!!

margit!:)))))))))

taga20 2018.10.28. 19:05:51

@guma: eszt hogy? nem vagy te eszti!:)

gazoló 2018.10.28. 20:49:36

@taga20:

haver,most,hogy jó voltál,nem ittál(eleget),harcoltál a droidokkal ideteszem eléd a valahavolt legjobb dalszöveget,hogy megtanuljad,fiatal))

Nincs szebb,
mint a vasalt világban
a gyűrött, a kócos
'rakenroll'

Ó, nincs szebb,
mint ha kilóg a sorból,
mert nem ért a szóból,
kinek ez a zene szól

Ó, nincs szebb,
mint az alázat csendje
ha zenére lázad,
s a szív zakatol

Ó, nincs szebb,
mint a csend kapuját
ha berúgja páros lábbal
a 'rakenroll'

Ó, szép volt
Azt ígértem, halálig játszom
Szép volt
Hát játssz el értem
egy szentimentális 'rakenrollt'

Nincs szebb,
mint a főokos előtt
vigyázban álló
láthatatlan röhögés

Ó, nincs szebb,
mint a zenébe bújt
a szavakban
néma kételkedés

Ó, nincs szebb,
mint a simogató pofon,
a játék, a játszma,
a lelkesedés

Ó, nincs szebb,
mint a titkos, a cinkos
az összekacsintó
egymást keresés

Ó, szép volt
Azt ígértem, halálig játszom
Szép volt
Hát játssz el értem
egy szentimentális rock and rollt

Nincs szebb,
mint a hétrét görnyedt
nyakkendőket egy este
az ingről leveszik

Ó, nincs szebb,
mint ha senki se bánja,
ha érzi, ha látja,
hogy figyelik

Ó nincs szebb,
mint a teremőr réme,
a hangerő ténye,
a 'rakenroll'
'rakenroll'
'rakenroll'
'rakenroll'
'rakenroll'

Ó nincs szebb,
mint az, ami minden,
csak egydül szép nem:
a rock and roll

Olyan, szép volt
Azt reméltem, halálig játszom
Szép volt
Hát játssz el értem
egy szentimentális 'rakenrollt'

'rakenroll'

www.youtube.com/watch?v=QtgR3182CfE

taga20 2018.10.28. 21:07:55

@gazoló: sohasem bírtam az elgétét, persze természetesen pressert elismerem, de nem az én világom.

nesze, ez az enyém 35 éve.

"
Nem értesz semmit, csak érzed, hogy megnyílt a föld
Ártatlan ember vagy, aki még embert sem ölt
Bűntettrôl szó sincs, ne keresd megint a bajt
Jutalmad az lesz, ha valaki megbüntet majd
Minden rendbe jön, szerelmem

Ne élvezz és ne védekezz
Nem élet ez, nem élet ez
Ne kérdezz és ne védekezz
Tedd tönkre, ami tönkre tesz!
A nyár meleg, a tél hideg
Nem éri meg! Nem éri meg!
Hiába vagy, hiába vagy
Kinn az álom, de benn az agy

Nullára csökkent az esélye annak, hogy gyôzz
Nem marad túlélô, legjobb, ha magadra lôsz
Add meg magad, úgy talán csak b?nhôdni fogsz
Arccal a sárba! Ne kérdezz, ne tiltakozz!
Minden rendbe jön, szerelmem

Ne élvezz és ne védekezz
Nem élet ez, nem élet ez
Ne kérdezz és ne védekezz
Tedd tönkre, ami tönkre tesz!
A nyár meleg, a tél hideg
Nem éri meg! Nem éri meg!
Hiába vagy, hiába vagy
Kinn az álom, de benn az agy

Tükrödben árnyék, az árnyékod tükrözô folt
Középen ott állsz, és érzed, hogy fordítva volt
Belépsz a tükörbe, megint egy ördögi kör
Nincs helyed, valaki mégis a helyedre tör
Minden rendbe jön, szerelmem

Ismeretlen katona sírjában ülsz
Ismerôs helyzet, de mégiscsak nyomaszt a b?z
Csukd be a szádat, mert belôled ömlik a gáz
Magadhoz nyúlnál, de a kezed is erôsen ráz
Minden rendben van, szerelmem

Idegen vagy, aki valahogy itt rekedt
Csak félig-meddig érted a híreket
Eszed, amit az agyad meghagyott
Nem gondolkozol, tehát nem vagy ott
Az értelmed kettôs értelem
A civilizáció túltesz az életen
A test repül, a lélek hálni jár
A halál az állam szolgálatában áll

Nem ölt meg senki, de örökre tarkón a kéz
Rákkeltô lettél, gyűlölnek, amerre mész
Mentsd föl magad, mielôtt lenyel a föld
Ártatlan ember vagy, aki már embert is ölt
Minden rendben van, szerelmem

"

www.youtube.com/watch?v=SH_wfMAAP3A&list=RDSH_wfMAAP3A&start_radio=1

taga20 2018.10.28. 21:26:17

@gazoló: hát lehet, hogy kezdek hülyülni, de fingom nincs barátom, hogy mi a faszt akartál evvel nekem üzenni:)

boncs má ki!

gazoló 2018.10.28. 21:39:05

@taga20:

te tényleg búza lettél vagy nem nézted meg a fotót)

www.youtube.com/watch?v=WFWkHGMRrG8

taga20 2018.10.28. 21:44:33

@gazoló: ja, hogy te abban méred a művésziértéket, hogy a művésznőnek mennyire log ki a csecse?

így má áleszklá:)

na akkor zene, me mióta punki átadta nekem, nem tudok szabadulni ettől:)

www.youtube.com/watch?v=hd_6_I-pPz8

gazoló 2018.10.28. 21:48:59

@taga20:

ez most kivételesn nem a 'művészete miatt volt)

............
ne gyötrődj rajta,megértem,hogy már nem érdekelnek a lányok))

inkább időutazz egyet velem)

www.youtube.com/watch?v=NjDclfAFRB4

taga20 2018.10.28. 22:06:02

@gazoló: igazad lehet tezsvérem, ezé nekem csak a gyurmázás marad:)

68.media.tumblr.com/57bed897230f2c46bc9b7915f777f820/tumblr_ohuxa8YrNS1v4laano1_500.gif

na lépek, me holnap meló!:)

2018.10.29. 21:01:05

@gazoló:

megnéztem még tegnap, s láttam két Puzsér-mód hőbörgő ripacsot.

gazoló 2018.10.29. 23:58:39

@ezernevű:

Reményik Sándor

Jó éjszakát

Késő van. Talán aludni fogok.
Mielőtt behúnynám a szememet,
Nehezen szerzett nyugodalmamat
Szeretném megosztani veletek,
Testvéreim a végtelen világban.

Ma kiderült, ma csillagokat láttam,
Ma rendet láttam, és harmóniát.
Mielőtt behúnynám a szememet,
Elvégzem még ezt a vigiliát.
Ajtótokra varázs-jelet vetek.

Leborított lámpámat: lelkemet
Ajtóitok előtt meghordozom
Halkan, halkan, lábujjhegyen megyek,
S magam módján talán imádkozom:
Aludjatok, szépet álmodjatok.

Gyermek ne ríjon, anya ne remegjen,
A lány lássa meg első kedvesét,
Az öregek hadd kalandozzanak
Emlékeik honában szerteszét.
A férfi lássa célnál önmagát.

Jó éjszakát, jó éjszakát.

2018.10.29. 23:59:41

@gazoló:

Nagy László: Bánatot váltunk

Bánatot váltunk szerelemre,
apadj le szívem ijedelme,
ne esedezz holdatlan estért,
világossággal jön, ki megtért.

Akit oly sokszor megdaloltál
viharból jövő liliomszál,
piros liliom, nem fehérlő,
letörni nem tudta a ménkő.

Tekintetemtől megszelídül,
szívzuhogástól földre szédül,
szemeit ájultan behúnyja,
szeretni kell újra, meg újra.

jaegtoer 2018.10.30. 02:40:35

Hiába mondom, hogy mégsem a majmoktól vagyunk, ami nem zárja ki, hogy majmokká lehetünk...

Kína, nem Kína, ajánlom figyelmedbe, kedves Guma:

indiahangja.reblog.hu/adam-hidja

hu.wikipedia.org/wiki/%C3%81d%C3%A1m_h%C3%ADdja

1,7 millió éves híd. Ez már valami. És 1480-ig járható volt (?)
A Szíriuszról jövet még láttam:)

jaegtoer 2018.10.30. 02:45:52

@ezernevű:

Nem,nem váltok bánatot,
jó így, ahogy van,
váltson bánatot
aki csak akar,
maradok örömmel bélelt
széllelbélelt
egyszerű szíriuszi,
vagy bonyolult majom.

gazoló 2018.10.30. 08:28:07

@ezernevű: D

...

csak a hexameterek miatt,váltok bánatot))

RADNÓTI MIKLÓS: OKTÓBERVÉGI HEXAMETEREK

Táncosmedrű, fehérnevetésű patak fut a hegyről,
táncol az őszi levél s taraján kisimulva elúszik.
Nézd csak, az árnyban a som fanyar ékszere villog a bokron
Még süt a nap, de oly érett már, csak a lassú okosság
s villog a fényben a kis füvek éle öreg remegéssel,
tartja az égen, hogy le ne hulljon: félti arannyát.
Lassu, okos vagyok én is e lassu, okos ragyogásban,
féltelek én is a tél hidegétől, tűzifa gondja,
téli ruhák vak gondja növekszik, apad szemeidben
s mint a lehellet futja be tükreit, árad az álmos
bánat a kék ragyogásban, a szádon a mondat elalszik
s ébred a csók. Feketén jön a hó, jön a tél, feketélnek
sarkai máris az őszi nagy égnek, a hajnali órák
léptei már sikosak. Gyere hát elaludni az esték
hosszú szakálla alá; nézd; gyermeked is vagyok én, de
felnőtt, nagy fiad és szeretőd, fele gondra is érett,
nemcsak a versre komoly. Fekszünk majd s hallgatom éji
füllel a szíveden alvó gond ütemét a sötétben.
Hallgatom és várok. S mint ifjú gólyafióka
ősszel szállni tanulván meg-megbillen az égen,
forgok a bő heverőn. S lassan tovaszállok a jajjal.
Átveszem és ütemes dobogása elaltat, elalszunk. –
ketten az egy gonddal. S míg elkap az álom, az éjben
hallani, csapdos az ősz nedves lobogója sötéten.

ezernevű (törölt) 2018.10.30. 10:24:33

@gazoló:

ha már szóba kerültek a verslábak...

Mi a görög-római klasszikus ritmusnál lehorgonyoztunk. Weöres továbbment, indiai meg kínai ritmusokat produkált magyar nyelven, és nekem is szépen odaírta a versek mellé. Mindezt sehol másutt nem tudtam volna megtanulni. Ezt az egészet azért csinálta Weöres Sándor, hogy a jambus rémuralmát megtörje a magyar költészetben. Nálunk majdnem minden költő, még Petőfi is jambusban írt. Ő ezt meg akarta szüntetni, ezért olyan szépek és változatosak a gyerekversei.

konyves.blog.hu/2018/08/11/csukas_istvan_ket_szarnyam_van_az_egyik_a_vers_a_masik_a_mese_es_szepen_repulok

ezernevű (törölt) 2018.10.30. 11:09:25

@jaegtoer:

nem, ne váltson bánatot,
az nem magának való.
maradjon- bármilyen formában
mackó, eb vagy majom- köztünk,
ne a Szíriuszon, vagy fiókjait nézve
töprenkedőn a világ folyása felett.
nem jókor jött ez a "jó kor"
dermedt fellegek sereglenek.
ha terhes e kérés, felejtse el
vagy fusson messzire.
talán hallgatom kéne,
egyszer megtanulok.
süti beállítások módosítása