He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Innen, onnan. Ez meg az :)

2018.10.15. 06:54 guma

Ha és De összeházasodott, gyereküket Talán-nak hívják.
(perzsa közmondás)

A legvégén nem az fog számítani, hogy mennyi év volt életedben, hanem hogy mennyi élet volt éveidben. (Abraham Lincoln)

Soha ne értékeld egy hegy magasságát, mielőtt felérnél a csúcsra. Csak azután fogod látni, hogy milyen alacsony volt. (Dag Hammarskjold)

Kevés olyan bosszantó és elviselhetetlen dolog van a világon, mint valaki másnak a jó példája. (Mark Twain)

Nem az számít, hogy minek születik valaki, hanem az, hogy mivé nő fel.
(Joanne Kathleen Rowling)

A szépség nyílt ajánlólevél, amely a szíveket előre megnyeri számunkra.
(Arthur Schopenhauer)

A beszéd képessége emberi kiváltság, a hallgatni tudás emberi kiválóság. A kimondott szavak mögött szándékok rejlenek; a hallgatásba bölcs megértés, türelem, tisztelet vegyül.
Egy embert inkább hallgatásából, semmint beszédéből ismerhetünk meg - vagyis abból, hogy kellő pillanatban hallgatni tud. (Tatiosz)

Az én koromban azt teszem, amit Mark Twain is tett.
Reggel átnézem a napilapokban a gyászjelentéseket.
Ha nem vagyok benne, akkor teszem tovább a dolgom.
(Patrick Moore)

Veled boldog vagyok,
Veled szelíd vagyok,
Veled erős vagyok,
Veled nyugodt vagyok,
Veled mindig mosolygok,
Veled én, én magam vagyok,
Nincs többé olyan, hogy nélküled,
Tervem és jövőm van veled.
(Balzac)

Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta.
(André Gide)

Aki nem mutogatja magát - ragyogni kezd. Aki nem dicsekszik - sikeres lesz. Aki nem követel tiszteletet, azt elfogadják vezetőnek. Aki nem küzd senkivel, azzal senki sem képes megküzdeni. (kínai univerzisták)

Akinek van miért élni, szinte mindent elvisel. (Friedrich Nietzsche)

Ezer szó sem hagy az emberben olyan mély nyomot, mint egyetlen tett. (Henrik Ibsen)

Amikor a tettek beszélnek, szavakra nincs szükség. (afrikai közmondás)

Aki mindenekfölött ragaszkodik, hogy az élet öröm, annak valóban öröm élni. (Tatiosz)

Mások nevezzék csak gyöngeségnek az állatszeretetet, gúnyoljanak ezért - te sétálj csak nyugodtan a kutyáddal. Jó társaságban maradsz, s Isten is tudja ezt. (Márai Sándor)

Végre hazaérsz. Kutyád nyakadba ugrik.
- Hol jártál eddig? oly sokáig elvoltál!
Hiányoztál, hiányoztál, hiányoztál!
Szeretlek, szeretlek, szeretlek!
Mi van a szatyrodban? Ugye az enyém?
Juj, hadd nyaljalak gyorsan fülön!
Ham, most egy picit megrágom a kesztyűdet.
De jó! Itthon vagy végre!
(Pam Brown)

A kutya éppen némaságával válik mindennél értékesebbé. Társaságában az ember rátalál a lelki békére, ahol a szavak elvesztik minden jelentőségüket! (John Galsworthy)

Az igazi barát a legnagyobb kincs - és minden kincs közül ennek megszerzésére gondolunk legkevesebbet. (La Rochefoucauld)

Nem az állandó fogadkozás a hűség bizonyítéka, hanem az egyszer kimondott és megtartott fogadalom. (William Shakespeare)

... az, hogy én ki vagyok, attól függ, hogy te minek akarsz látni engem.
(Dan Millmann)

Természetesen sok hibám van, ha benned kevés a szeretet. (C. H. Spurgeon)

Mindig az az erősebb, aki nem tombol, hanem mosolyog. (japán közmondás)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr5414081053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása