He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Kövér Ákos: Helló

2015.12.15. 18:03 guma

Fergeteges Ákos-paródiával gúnyolja Kövér László és Kovács Ákos nőkre vonatkozó kijelentéseit Bátky Zoltán zenész-újságíró. A dal olyan friss, hogy még meleg, mellékeljük a teljes szöveget is, de előzetesen annyit elárulunk: „nem csak a borsó lesz kemény”!

A teljes szöveg:

Helló, helló, újra itt vagyok
Olyan régen szültél már, most egy gyereket itt hagyok
Dugom, dugom, nem hátrálnék
Bármit is mondasz, szemedben egy Kövérkés üzenet ég

Én kiteljesíteném az életedet,
De félek, hogy nem érdekel
Sajnos nem írhatom át a Szózatot
Én dalt csinálok, pedig gyereket akartam
Reményt kapsz tőlem az útra
Sok keresztény unokát
Hogy vasárnap együtt lehessen a család

Helló, helló, nem tűntem el
Csak egy távoli bolygón jártam, hogy ott mi volt, nem hiszed el
Megannyi nő, mind több, mint szülőgép
És igazságot mondott a tévé, nem folyt belőle pép

Én úgy megijedtem, hogy hol vagyok,
Se harminc ezüst, se díj
Nagyon reméltem, hogy majd felébredek
És te rám vársz majd a főtt vacsorával
Letérdepelsz a sarokba,
S nem csak a borsó lesz kemény
Amikor megfogan egy új konzervatív legény

Helló, helló, most már ez vagyok
Beálltam egy talp alá, és míg élek, csak nyalok
Pártos zenész csak addig úr
Amíg egyszer eltűnik, mikor túlfeszül a húr

Most már kiteljesítem az életedet
Akkor is, hogy ha nem érdekel
És már írom a legújabb Szózatot
Hazádnak lendületlenül
Reményt sem kapsz az útra
Csak egy Fideszes Coelhót
Ezzel minden bűnöm megbocsájtatott

Na, figyelj:
Helló, helló - én a nép vagyok
Egy kicsit tűrök még, aztán fellázadok
Hiszed, vagy nem, a birka is remél
Egyszer csak a pásztorra ugrik, egy perc, és már nem él

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr598175118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása