He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Egy kis vegyes, hogy induljon jól a napod

2015.10.19. 08:01 guma

Fura gondolatok:

Ha a 3. napon lett teremtve a Nap, Hold és a csillagok, akkor hogyan mérték az első két napot?

A sportot sose késő elkezdeni, úgyhogy én még várok..

A bánatomat italba akartam fojtani, de tud úszni az a bestia.

Addig röhögtünk a főnök viccén, amíg megértettük, hogy az a mai feladat...

Olyan jó vagyok az ágyban, hogy néha már a saját nevemet kiabálom!

A telefonszex a legtitkosabb vágyaidat is kielégíti, ha elég ügyesen bánsz a  kagylóval.

Kedves Mikulás! Tavaly egy csomó ajándékot nem kaptam meg azok közül, amit  kértem. Azért mert nincs konkurenciája még nem kellene elkényelmesednie!

Szeretem az extrém sportokat, mert közben rengeteg új barátot ismerek meg:   mentősöket, balesetiseket, gyógytornászokat és kedves embereket, akik  kihívták a mentőket!!!

Imádni ugyanaz, mint szeretni, de mégsem ugyanaz imádkozni, mint szeretkezni!

Az idegbaj öröklődő betegség. Én is a gyerektől kaptam.

Soha többet nem veszek feleségül kézilabdás nőt. Bármit vág hozzám eltalál.

A biztonsági öv lehet hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira  mint a tolószék.

Egy férfinek három életszakasza van: egy amikor hisz a Mikulásban, kettő  amikor nem, három amikor ő a Mikulás.

A róka és a holló meséje arról szól, hogy a húsevő róka és a rovarevő holló  veszekednek egy tejterméken, amit mind a ketten utálnak

A kisfiúk ugyanazon okból vesznek Kindertojást, mint amiért a férfiak vásárolnak női fehérneműket. Nem igazán a termékre van szükségük, inkább a meglepetésre, ami bennük van...

A rasszizmus mindenütt jelen van... A zongora fekete billentyűi rövidebbek!

Az idő a legjobb tanár - eltekintve attól, hogy az összes tanítványát megöli.

A nejem szerint túl kíváncsi vagyok. Legalábbis folyton erről írogat a naplójában.

Mindennap új alsógatyát veszek fel Vasárnapra már 7 van rajtam.

Először jöttek a dohányosok és beperelték a dohánygyárakat, mert tüdőrákot kaptak a cigarettázástól. Aztán jöttek a kövérek, akik beperelték a gyorséttermeket, mert elhíztak az ételtől. Azt hiszem, én meg beperelem a Heineken-t az összes ronda nőért, akikkel lefeküdtem.

A halász azért megy ki a tóra, hogy halat fogjon, a pecás meg azért, hogy ne legyen otthon.

A nők olyanok, mint a pizza. A húsos jobb, mint a gombás

Egy nap 24 óra, egy ládában 24 sör.. EZ NEM LEHET VÉLETLEN!

Mit teszel, ha látod, hogy egy védett állat eszik egy védett növényt?

Valahányszor randevúzom egy férfival, mindig arra gondolok, hogy valóban azt  akarom, hogy ezzel a férfival töltsék a gyerekeim a hétvégéket?

A repülőtereken nincs faji megkülönböztetés! De ha Muhammed-nek hivnak azért menj ki egy pár órával előbb, hogy át tudjanak vizsgálni!

A kivégzéseken a méreginjekciót miért steril tűvel adják be?

Olvastam a minap egy könyvet a levitációról. Alig tudtam letenni.

Arra, hogy "Jó reggelt!" hétfőnként a "Bizonyítsd be!" a helyes válasz.

Válogasd meg azt is, hogy mivel utazol! :D

A Business Travelers felállította a világ legjobb légitársaságainak TOP 10-es listáját.

A gyűjtésben mindössze a Swiss International Air Lines képviseli Európát. Szavak helyett inkább képekben mondjuk el, milyen is csúcskategóriásan utazni. A fotókat az Architecture & Design Facebook-oldalán találtuk.

1. Emirates


Emirates

2. Singapore Airlines


Singapore Airlines

3. Virgin Atlantic


Virgin Atlantic

4. Virgin America


Virgin America

5. Qatar Airways


Qatar Airways

6. Air New Zealand


Air New Zealand

7. Swiss International Air Lines


Swiss International Air Lines

8. Cathay Pacific


Cathay Pacific

9. ANA (All Nippon Airways)


ANA (All Nippon Airways)

10. Virgin Australia


Virgin Australia

És jöjjön egy kis egészség kalauz:

Fbalint-nap-430x314.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr347951636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gazoló 2015.10.19. 10:01:08

Kösz+késsssz kiégtem és a vinyóm:)

A gyógynövényeshez még ott lenne,rajzolatlanul a zeller a bazsalikom meg a többi afrozidiákum :)))

Az ökörfarkkóró pedig hajmosásra,mert a szőke női hajak fényesítője:)meg az őszé:)

2015.10.21. 10:46:40

@gazoló:

Drága barátom! Legjobb afrodiziákum a képzelet. )))
süti beállítások módosítása