He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Szabadság híd Budapest. 2013.09.14.

2013.09.14. 18:01 guma

Gyurcsány Ferenc DK elnök beszéde

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr505514632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2013.09.15. 17:37:53

Szerintem meg jól beszélt!!!!!

tokmányos 2013.09.15. 20:34:34

Kedves Horizont!Igen ,jól beszélt:Azt mondta,amit hallani szerettél volna! Egy őrült pszichopata állat. ( A zseni,és a pszichopata között , talán csak egy pinaszőr vastagságnyi a távolság.)Nem ismerem a származását,de az biztos ,hogy Apró elvtárs lányát vette el feleségül.Klein apó pedig metszett faszú..... Gyurcsány összelopta ennek a népnek az 1000 éves munkája termésének egy részét ..... - Jókor,jó helyen volt - szokták mondani az emberek.Azt nem vitatom,de a lopás az lopás!!!! Őt is irányították a felső zsici vezetők,vagy az ufók,vagy akárkik.Behódolt,még a párt társainak is!!! " öregecske", "ellehet menni" stb... - Nem emlékszel? - Ez is egy zsidó bérenc.Orbánról ne is beszéljünk, remélem még fújni fog a talpa alatt a szél.Nem véletlen,hogy elmaradoztam,nem miattatok! Megkeseredtem.Rengeteg infót szereztem.Rendszereztem a kis agyamban,és a végső konklúzió : Leszarok mindent! Én a nagy harcos ,( emlékeztek biztos 2009-ben)agyvérzést kaptam a főnökömnek ,kollégáimnak stb...köszönhetően,amikor csak adtam ,adtam tiszta szívből. Igen, mertem bírálni,kritizálni.Építő jellegű volt minden mondatom.Mikor is volt? Talán 2007-2008 táján nyomtam a mantrát: Paul Grignon: " A pénz ,mint adósság " című alkotását. Mindenki leszart,senkit nem érdekelt...Ma már néha elgondolkodnak az emberek ,és nem csak összeesküvés elméletnek tartják. Befejezésül: Úgy gondolom,hogy Gyurcsány elvtárs ,nem hiteles politikus számomra. Pá:Csoszi az öreg rokker!

guma 2013.09.15. 23:25:30

@miről van itt nagybasz0: :)

ez nem semmi szöveg!!!
sok igazsággal...:(((

Marcellusca 2013.09.16. 15:11:22

@tokmányos: Asszem tudom, mit érzel. Sajnos. Hasonló cipőben járok/jártam (valódi agyvérzés nélkül).
Bár mondandódban nem mindennel értek egyet. :)

Horizont 2013.09.16. 17:53:51

@Marcellusca: Nahát feltűnt még egy hűtlenke :)))

Igen én is sokat csalódtam a baloldalban. De inkább ezer Gyurcsány mint egy Orbán :) Vagy Mesterházy? :) Bajnait sajnálom, nem ezt ígérte!
Hülye vagyok, csak és kizárólag magunkat sajnálom csak!!!!

guma 2013.09.16. 20:58:34

sziasztok!:)))

komolyan megdöbbentő milyen világot építettek itt fel a szemünk előtt a bőrünkre...

fogalmam sincs mennyire érti meg a tömeg, hogy már minden inog...
süti beállítások módosítása