He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy dal a régi kocsmába - tőlem, a hűtlentől

2013.01.06. 21:13 Donna (Cara)mba

Fogadjátok ezt a dalt attól, akit erre-arra fúj a szél.

Változott a világ, én is változtam, hol szerettem, hol megundorodtam, hol csodálkoztam, hol csak bámészkodtam, hol otthon voltam, hol hontalan voltam: sokfele jártam, sok szerepet játsztam, hol önmagam adtam, akkor fájtam legjobban magamnak, és mindezenközben úgy, hogy alig mozdultam.

Örüljetek velem a dalnak!

Talán arról is szól, amit fentebb írtam...

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr605002085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2013.01.07. 17:59:26

Donna (Cara)mba: figyelmetlen vagy! :))))

a Marcit kihagytad a sorból, pedig ő posztolt neked! :D

most pedig, örültem :)

szeretem...

Donna (Cara)mba 2013.01.07. 18:04:54

@guma: Jaj, kihagytam, de Tőle már megköszöntem a Facebookon a csokor szépséges vörösrózsát!
Most is ott virít a Facebook oldalamon, még egyáltalán nem herevadt el!

guma 2013.01.07. 18:39:33

@Donna (Cara)mba: :DDDD

persze nektek van külön utatok :))))
külön rózsa?
na ne má!
irigy leszek! :DDDDDDDDDDD
(még mindig nem járok közösségi oldalakra, és nem is értem mi hogy kerülünk sokszor oda...)

Donna (Cara)mba 2013.01.07. 21:36:14

@guma: Nem, nem külön rózsa!Ez ugyanaz a csokor!

De különútjaink? Hát persze, hogy vannak! Ha látnád, milyen jóképű Marcellus, nem is csodálkoznál:-)

Ráadásul első Net-szerelmem: még a Vastagbőrön szerettem plátóian bele:-)

A Vastagbőr volt az első hely, ahol elkezdtem elsőzör blogon kommentelni!

No, akkor elképzelheted!!! Naná, hogy odavagyok Marcellusért! A V'bőrön a tenyerén hordott:-)

Mára már útjaink azért elváltak, de ŐT feledni NEM LEHET!!!:-)

Donna (Cara)mba 2013.01.07. 21:39:28

@miről van itt nagybasz0: Igen, már a cipity tengelice is net viszonyomról szól:-D

Azt mondja: tyaf, tyaf, tyaf:-D

Most őszintén, lehet itt tikot tartani?:-)

Donna (Cara)mba 2013.01.07. 21:41:04

@Donna (Cara)mba: Jó az elszólásom: tikot:-D

Titkos tíkot:-D nem lehet titokban tartani!

guma 2013.01.08. 15:41:06

@Donna (Cara)mba: :-DDDD

nem olyan smucig a Marci!:)))

csinált kettőt, hogy biztos megtaláld!
ez nem az a rózsa!
(láttam mikor 1 hapsi feleségnek és barátnőnek is mindig ugyanazt a csokrot csináltatta - biztos, ami biztos alapon...)
ami ott van - ott marad.
ami itt van - itt van!

Donna (Cara)mba 2013.01.08. 16:00:04

@guma: Nem, Marcellus igazi úriember! Tetőtől talpig!

Még jó, hogy történnek ilyen dolgok is az ember jányával...

Van a kiscégem, akkora mint a lesúnyt fülű nyúlfarka. De mennyi adminisztráció, ez TÉNYLEG őrület!!!!!!!!

Képezeljétek, eddig minden tagnak elég volt az szig. száma, annak kiállítási helye, anyja lánykori neve, lakcíme, stb.

Így is komplett "dossziéja" volt egy síma 4%-os üzletrésszel rendelkező tagnak. Igaz, melltartó méretet meg bugyi méretet még nem vallottam be...

De most újra adatokat kell benyújtani a Cégbíróságnak, most már meg kell adni minden tag adószámát, születési évét.

Ezzel is elvolnék már, csak képzeld, az egyik tag, kinek tényleg 4% üzletrésze van, visszaváltoztatta nevét lánykori nevére, ezzel változott a szig száma, a lakhatási száma. Ugyanaz a nő, ugyanott lakik. Ezért lehet, hogy taggyűlést kell összehívni, arra 14 nappal a taggyűlés előtt ki kell küldeni a tértivevényes meghívót, aztán taggyűlés, taggyűlési határozat, és emiatt valószínüleg késve tudom most már benyújtani amit kérnek az új törvénnyel a Cégbíróságok.

Őrület, főleg azért, mert tavaly nyáron lett "feltúrbósítva" minden lehetséges adattal a Cégbírósági bejelentésem.

A tag most valamikor ősszel - hossú, hosszú évek után - döntött úgy, hogy visszaváltoztatja a nevét a lánykori nevére. Ha csak kicsit is vár ezzel (már vagy 10 éve X-né XY), akkor legalább ez nem jön be! Akkor is marad az ügyvédi meghatalmazás, Cégbírósági bejelentés, stb. Csak akkor nem kell taggyűlés. És hidd el, az őrületnek csak apró morzsáját szórtam el itt! Biznisz, forgalom szinte semmi, de bevallások: na az doszta. Átteték ezt a szerencsétlen céget most havi Áfásra, eddig negyedéves volt. Mit soroljak még? Miközben a munkára, tevékenységre nulla idő marad lassan. Cégek ezrei mennek csődbe, de Pártunk és Kormányunk csak menetel rendületlenül a kaffkai útján!

Letéríthetetlen.

guma 2013.01.08. 16:53:54

@Donna (Cara)mba: na ez a rettenet - amit követni sem lehet...

apropó! gratulálok, hogy visszakaptad nevedet (a macskád hiányzik!:)))))

kellettél már egy kicsit, mert a felületes szórásaim után a szöveged egy ajándék az élettől!

Horizont és Mérnök még elviselnek - mindenki más elmenekült. :DDDDDD
rettenetes vagyok és egyre felszínesebb, mert sokszor csak egy ötlet vagy hangulat fog meg és máris tálalom.
viszont az életben valahogy jók a reakcióim és még a dokikkal is olyan szöveget lökünk, hogy az asszisztens szeme ölni tudna, hogy hangosan röhögünk...
ne tud meg miket elmondanak (pl egyik hosszútávfutó) és felhívja a háziorvosom, hogy mit szedek, mert nem emlékszem a gyógyszer nevére, amit 1 hete kaptam. mondom ne csinálja már, minek éget. hallanod kellett volna a szöveget (persze fehér és ha leesik elgurul, vagy van papír, stb)

más : nekem ezért maradt meg a "nevem" amit senki sem használ mert a keresztnevem teszi a vezetéknév mellé ősidők óta.
(tudod, hihetetlen pénz és utánjárás lett volna mindent (iskolai bizonyítványok, stb) átíratni.)
süti beállítások módosítása