He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Bo'dogságosat, Kisnaccsád! :D

2012.04.27. 20:50 Marcellusca


12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr354477130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.04.27. 21:18:07

Én is, én is kívánok sok-sok-sok boldog-boldog szülinapot!

Horizont 2012.04.27. 22:36:00

Le vagyok megint maradva! Kit köszöntünk??:))

Marcellusca 2012.04.28. 10:36:14

@Horizont: Hát, kit hívok én Kisnaccsádnak, Kislyány? :)

Az újabban egyre ritkábban "látott", zöld szemű, (még mindig) szemtelenűl fiatal démonunkat. :DDD

Asszem, most méginkább minimális az esélye, hogy bekukkant a kocsmába. :(
Van 4 napja, hogy jól megünnepelje szülinapját. :D

Horizont 2012.04.28. 10:53:03

@Marcellusca: Látod már a logikám is velem együtt öregszik:) Vagy sose volt?:)) Hogy te milyen rendes fiú vagy:DDDD
Akkor megragadom az alkalmat és a szemtelenül fiatal Neccnek kívánok minden szépet és jót, és a legfontosabbat, jó egészséget! Szeretettel!!

guma 2012.04.28. 16:34:39

minden jót és hosszú életet Necc! :))))

(remélem a kocsmától az tart vissza, hogy úszol a hétköznapi boldogságban!)

@Marcellusca: úriember vagy! gyönyörű ez a rózsa...

Marcellusca 2012.04.28. 20:44:43

@guma: Eccerű és szép.
Mint én. :DDDD

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.04.29. 11:25:49

@Marcellusca: Igen, pont mit te:-)

Ha ződszemű vónék - no meg nem uccsó sorban 20valahány - hiába vagyol nős, megkísértenélek:-D
Csak azért a piszok huncut, hamis ,minden nőn megakadó, vetköztető szemedért;-D

Zöldszemű tünemény sohase voltam - anyámtól örökölhettem volna zöld szemét és formás lábszárát, karcsú bokáját - de én makacs voltam már fogantatásomkor, és apám esze, barna szeme mellett döntöttem - hát nem is vittem soha sok boldogságra se szerelemben, se észbéli karrierben:-D

Így van ez ahogy Ayuamarca szokta volt mondani:-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.04.29. 20:25:27

Köszönööööm! :)

Látom, a formátok még a régi! :-D
süti beállítások módosítása