He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

Má megint... :)

2012.04.21. 06:04 miről van itt nagybasz0

27 komment

Címkék: magyarország

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr204463992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2012.04.21. 07:58:02

Ez nagyon jó!!!!!!:DDDDDDD

Donna-CatOnAHotTinRoof 2012.04.21. 17:25:53

Tivadar már megint nem píszí:-D

Ayuamarca 2012.04.21. 23:51:00

@Conv.: Te is olvasod? Vagy te írod is? :)

Marcellusca 2012.04.22. 12:21:17

@Conv.: Elo'vastam. Ezt is.
Meg a Cion bölcseit is.

Nem eccerű, vasárnap délelőtti, könnyed olvasmányok. De ...
Elgondolkodtatóak!

Azért, ugye, nem baj, ha fenntartással kezelem (ezeket is) és nem veszem kézpénznek? :)

bandika gazdája 2012.04.22. 17:30:15

Mi a franc folyik itt? Már minden nap legyilkolnak két-három embert. Mindenki megbolondult itt? Egyesével már nem is jó? Még szerencse, hogy a Pintér két hét alatt rendet csinált ... Képzeljétek, ha nem így lenne! :(

Horizont 2012.04.22. 17:38:02

@bandika gazdája: Megbolondultak az emberek? Vagy volt valami napkitörés féle?? Pintér meg sehol. Meg sem szólalna még véletlenül sem! Tényleg olyan síri csend van körülötte!! Azért illő lenne valamit böffentenie. Még a látszat illemre se ad(nak)!

tokmányos 2012.04.22. 17:47:39

@Horizont: Hali! Nem ide illő tudom,de ha visszamész egyet (Színház az egész világ)láthatod az unokám.

bandika gazdája 2012.04.22. 18:00:34

@Horizont: Jobb is ha nem látom. Csak ócsó vérnyomás csökkentőkre tellik.

Horizont 2012.04.22. 18:07:47

@tokmányos: Na megnéztem! Nagyon szép!!!!!Tényleg!
Nőjön nagyra egészségben boldogságban!! Kis aranyos!!

tokmányos 2012.04.22. 18:14:31

@Horizont: Sajnos csak ilyen " több körös " úton tudom megmutatni a képeket.Beléptem a Blog.hu -ra (admin vagyok,de innen ,hogy lehet a Mindörökké off-ra átmenni, a tököm tudja.( pedig ez lehet az összeköttetés azt hiszem)

Horizont 2012.04.22. 18:28:10

@tokmányos: Itt oldalt látsz egy Admin-t oda belépsz és tudsz egy posztot csinálni:)
Ha a gépedre elmentetted a fényképet akkor onnan oda is feltudod tenni, de csak ha posztot csinálsz:) Tessék rájönni, mi is megtanultuk magunktól:))))
Még most is annyit kínlódok - ne röhögj :)))

guma 2012.04.22. 19:40:03

@tokmányos: nem hiszed el flórája annyra röhögök, hogy a könnyeimtől nem látok, és majd bepisiltem! :)))

te, hülyébb vagy mint én! DDDDDDDDDDDDD
nálam minden ismerős fetreng amikor nézik mi kell, hogy elinduljak vagy csináljak bármit is...

köszönhető @Conv.:nak néha már a google is eszembe jut és 1-2 apróság.
de én a helyedben jó darabig csak nézelődnék ott az adminban (sokáig ezt tettem én is!) és semmi olyanra nem kattintani ami piros vagy "töröl". :)

inkább nézd meg a béby-bugit amit beraktam neked.
lazíts! :)))

miről van itt nagybasz0 2012.04.22. 19:40:06

@Marcellusca: Sajnos neked kell össze válogatnod, (nekem speciel nem szokásom magyarázni, mert az nem ugyanaz, nem árt figyelmesen olvasni, értelmezni az olvasott szöveget)hogy miből halászol és mit hiszel, de a csipát nem árt kitörölni a szemedből... :)

holhome.stormpages.com/kiscikk0/pri1m.htm

Marcellusca 2012.04.22. 20:19:19

@miről van itt nagybasz0: Tisztában vagyok vele.
Azzal is (már el is döntöttem még az 1. fejezetnél!), hogy ha kell többször újraolvasom.
Mert meg kell emészteni.
Mint mondtam, nem egy könnyed, vasárnapi olvasmány, elgondolkodtató írás.

Köszönettel tartozom nektek, hogy ilyeneket "linkeskedtek", mert magam nem biztos, hogy rátalálnék. Pedig bizonyos dolgokban hasonlóan gondolkodom.

És szeretek elgondolkodni dolgokon, körül járni, hogy miket írnak róla, miként gondolkodnak róla mások.
Azt meg (asszem mán írtam) nem igazán szeretem, ha megmondják, hogy valamiről (bármiről) miként vélekedjek.
Ezért szeretem a Te és Conv által beszúrt linkeket.
Mert hagyjátok, hogy döntsek: meg-/végig nézem-e vagy sem, mit gondolok a dologról.
És ez jó.
Szeretem. :)
Ha elakadok vagy valami nem tiszta, majd kérdezek. :D

Horizont 2012.04.22. 20:50:21

@guma: Próbáltam irányt mutatni merre is kell elindulnia szegény nagypapának, aztán rájöttem, hogy nem is tudnám elmagyarázni:DDDDDDDD

tokmányos 2012.04.22. 21:11:24

Köszike az irány mutatást Horizont! Elárulnád,hogy hol van: " Itt oldalt látsz egy Admin-t oda belépsz és tudsz egy posztot csinál "
Amúgy meg nem vagyok rendőr,hogy posztoljak.

guma 2012.04.23. 07:47:15

@miről van itt nagybasz0: na ez volt az amit én nem tudtam megfogalmazni rendesen...

persze van ennek is azért egy árnyoldala (a következmények "felerősítése".) mert a háború és annak többéves folyamata alatt a másik oldalnál sem voltak betartva a "játékszabályok". Így az "ellentámadás" alatti őrjöngés, sem elfogadható de maga a támadás sem...
sok mindent nem ismer, nem tud korosztályunk, viszont aki átélte itthon az 50-es, 60-as éveket az a kegyetlenség az embertelenség és a demagógia olyan fokával találkozott, ami egy "lebutított" világot eredményezett.

Jól mondja @Marcellusca: meg kell emészteni az új információkat amit hoztok.
meg kell köszöni, hogy van energiátok hozzá.
de ha kialakul a véleményem és az nem egy irányú csak mert kételyt vagy új gondolatokat ébreszt (nem tagadom női szemmel a háborúról és a világról vagy mint erről a "bölcsekről") az nem a "valóság" tagadása.
néha egy érzet. néha csak erkölcsi kérdés...
köszi a linket.

Morcos Kartal (törölt) 2012.04.23. 17:30:36

@miről van itt nagybasz0: na ebben azért elég durva csúsztatások vannak.

miről van itt nagybasz0 2012.04.23. 17:58:42

@Kartal (lemondott dr.): Neked kell szűrnöd a saját kanaladdal...
Azért kell néha óvasgatni, bámészkodni, bele a világba, hogy összetudj szedni magadnak egy saját szűrőkanalat, sajnos nem mindenkinek van... :)
süti beállítások módosítása