He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Ötlethalmaz (azt ne mond, hogy valamelyikre nem fájna a fogad) a szépség a praktikum mindig csábít! :)))

2012.02.11. 11:10 guma

27 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr594089667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2012.02.11. 13:37:11

bocs, hogy "lakást" hoztam! :)

de némelyik ötlet lenyűgözött vagy szórakoztatott.
én szeretem megnézni a dolgokat és nem fáj a szívem mert nem lehet az enyém.
próbáljátok így nézni. :))))))

bandika gazdája 2012.02.11. 17:45:14

@guma: Én nem szeretem ezeket a "dizájnos" lakásokat, nem otthonosak. Mondjuk betennék egy kutyakosarat (pláne hármat) márpedig betennék, agyonverném az egészet!

guma 2012.02.11. 18:13:10

@bandika gazdája: az a vicc, hogy a tartalom nélküli, vagyis a használati funkciót figyelmen kívül hagyó megoldásokat egyenesen utálom.
pl a most nagyon divatos falra szerelt "konyhaszekrény" megoldásokat a napaliba...

ha óriási tereim lennének, akkor sem kellene.
de szeretem az ötleteket, a használható tárgyakat, szerkezeteket vagy szerkezeti megoldásokat.
az anyagokat és a tapintásukat is egy lakható kicsi, kényelmes lakásban

a színek játékáért meg oda vagyok. nagyon tud tetszeni (fehér falam és bútorom van 1 db fekete fotellel, zöld sarok garnitúrával. tehát kutyakosár is lakhat ott. DDDD) egy jó függöny vagy ágytakaró.

tehát nem dizájn őrült vagyok. de egy 1 részlet is bámulatba tud ejteni. napokig játszom vele, hova lophatom be, használhatom fel a lakásba...

bandika gazdája 2012.02.11. 18:40:58

@guma: Nincs azzal semmi baj, hogy másnak tetszik!
Ami az "amarikai" konyhát illeti a nappaliban, az a magyar hülyeség újabb divatos bizonyítéka. Ugyanis valami barom látta az amerikai filmekben ezt a nappaliban konyhapult izét, és átvették Csak arra már nem figyeltek, hogy az a legénylakásokban van, ahol nem föznek, csak mikroban megmelegítik legfeljebb a kínait. Ahol család él és főznek, ott bazi nagy étkezőkonyha van.
Néhány éve a cégemnél átadtunk 29 lakást, mindenütt a nappaliban volt a konyhasarok. Elképzeltem amint három órán át gőzölög a csülkös bableves a könyveimre! (Elszívó sem volt, de amúgy sem ér szart sem.)
Mondjuk az igaz, hogy mikor garanciális bejáráson voltam, döbbenten állapítottam meg, hogy a 29 lakásból KETTŐBEN volt egyáltalán könyv!!! Az egyikben (egy pedagógusnál!) kb. 40 db., a másikban egy jogásznál ... na ott volt párszáz.

guma 2012.02.11. 18:56:11

@bandika gazdája: :)
ez jó!

hasonló dolgokon akadok ki (nézd meg a több száz lakást az utóbbi évben. képesek voltak úgy tervezni, hogy legtávolabb legyen a "konyha" az ablaktól! XX század! o! hülyék.)

ha sok pénzem lesz vagy rám szakad a bank egy csoda folytán mert nem lottózom, akkor nem nagy, nem magas bútor vesz csak körül. D
és akkor lesz könyvfalam vagy szobám megint...
most egy darabig sajna zsákba laknak, mert arra a falra nem teszem vissza a 4m-es könyvpolcrendszert.
bár szinte minden értékes könyvemtől megszabadultam és könnyedebb műfaj zöme maradt (amiből az unikumok szintén eltűntek valahogy DDD).

Marcellusca 2012.02.12. 00:08:03

Nekünk illen ámerikás konyhás lakásunk van.
Nem olyan rossz az.
Bár, igaz, a sarok tök sötét, mer' a zablak a másik oldalon van. :(
Az első nap elterveztem, hogy leválasztom egy átlátszó, tolóajtós "fallal". Csak a rávaló még nem jött össze. És egyelőre nem is fog. :(((
Ja, és a könyveinket nem szagolgatni, hanem olvasni szoktam. :P :D

bandika gazdája 2012.02.12. 18:27:36

@Prof. Dr. Marcellusca dr.: Csak ismételni tudom magamat: nem baj, ha te (vagy más) másképp gondoljátok. Ilyen szempontból liberális vagyok, eltúröm (és jól tűröm) az enyémtől eltérő véleményeket! :-))))

guma 2012.02.14. 13:32:13

@Prof. Dr. Marcellusca dr.: nagy lakásoknál praktikus lehet. :)
de ahol nincs ablak a konyha részen azt nem tudom díjazni...

(viszont áruld már el : ha leválasztanád akkor miért átlátszó "fallal"?
praktikusabb lenne az áttetsző vagy üvegtégla "fél" válaszfal, vagy más ilyen olcsóbb térkímélő megoldás. )

Marcellusca 2012.02.14. 18:38:31

@guma: Azé', mer' a főzés miatt nem akarok teljesen elzárkózni a családtól. :)
Meg a fények, világosság miatt.
Azért olyan, alul-felül síneken futó tolófallal oldanám meg, mert az kevesebb munka és nem kell szétbarmolni a konyha-nappali határvonalat.

Horizont 2012.02.14. 18:49:48

@Marcellusca dr.:
A lányomék is ilyenre pofozták ki a panelt. Mondjuk ott nem volt ablak a konyhán, inkább megcsinálták így! Nekem furcsa, de azt mondja ő szereti ha nincs kizárva a konyhába! Fiatalok......Lehet ők csinálják jól?:)

Marcellusca 2012.02.14. 19:09:56

@Horizont: Hát, ez az!
Aki főz, annak miért kell elzárva lennie?
Miért kell, hogy kivonja magát a családi életből?
Vagy miért kell családi életet a konyhában élni?

Mondjuk, anno sok időt töltöttem a konyhában Éccsanyámmal beszélgetve.
Ott lestem el a főzési alapdolgokat, trükköket. :)

conv 2012.02.14. 19:47:16

@Marcellusca dr.: ugye ritkán főzöl és készítesz elő a konyhában élő halat, csirkét (belezéssel) pacalt, birkát, kecskét, savanyúkáposztás ételeket, penészes, érett sajtos, vöröshagymás/fokhagymás, rókagombás mártásokat, karalábé és zellerkrémeket, szoktál befőzni, savanyúságot eltenni?

van még kérdés, miért kell nem a hálóval és a nappalival egy légtérben készíteni a kaját? :)

tudod, ez a főzés, nem az előfőzött pacalból, meg a konzerves üvegből/dobozból, fagyasztottcuccos dobozból, tubusból, kockából elővarázsolt, szutykokból készíteni a kaját :)

miről van itt nagybasz0 2012.02.14. 21:12:08

Aki már megunta, hogy a farkával játsszon, hideg téli napokon...

www.youtube.com/watch?v=DiybDMlyriQ&feature=related

Horizont 2012.02.14. 22:27:33

Miket találtok ti??:) Életben maradt a hülyéje? Hihetetlen!

guma 2012.02.15. 16:45:10

@miről van itt nagybasz0: ezt én is, én is, én is (szeretném!) hahahahahahaha!
(előbb akkor rá kell szoknom a sörre? :)))))))

Horizont 2012.02.15. 16:47:59

@guma: Annak kell inni aki ránk néz!! Nem ???

@miről van itt nagybasz0: Köszi ez nagyon jó volt:)))

guma 2012.02.15. 16:51:44

@Horizont: tehát nem nekem kell inni? :)))

Horizont 2012.02.15. 17:23:31

@guma: Hahahahahahahahahaha
Ihatunk mi is, biztos szebbnek látnám magam, ha nem másznék négykézláb már egy kis piától is, de szerintem igyon a másik és szépnek lát majd minket (is):DDDD Na mondjuk annyit nem tud inni, hogy szépnek és fiatalnak lásson engem, hacsak nem ápolónő lennék a detoxikálóban, mert mégis "annyit" ivott!Hahahaha, na jól el vagyok én is:)

guma 2012.02.15. 17:40:56

@Horizont: nekem a fiúk mindig azt mondták :sötétben minden tehén fekete!

ám ennél is lényegesebb : a világ legszebb nőjét is unja valaki! :)

mondjuk ez nekem nem vigasz, de nevetni tudtam rajta. DDDD

guma 2012.02.15. 17:45:41

@Horizont: ja sokat lehagytam ? de majd tíz évvel fiatalabb srác pl azzal nyomult : neki Rita Pavone is tetszik...
de kérdem én kinek nem tetszett a csibész vadnyugati csaj. hahaha

a rövid körmeim letörtek és ollóim nem találom, mindjárt felrobbanok!
süti beállítások módosítása