He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

aranyköpések + film...

2012.01.04. 08:39 guma

1. Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad.
2. A vadászat olyan sport, amit a nép választott képviselők útján gyakorol.

3. Jöttem, láttam, és most nem győzök bocsánatot kérni.
4. Mondd neki, hogy kurva elfoglalt vagyok - vagy fordítva.
 5. Barátok jönnek, mennek... az ellenségek gyűlnek.
 6. A fiúk olyanok, mint a golflabdák; lyukról lyukra járnak, de nem mindig találnak bele...
7. Ha anyósod csókol, gondolj arra, hogy Krisztus is szenvedett!
 8. Régebben ateista voltam, de azután megismertem magamat ...
9. Az értelmiség előtt két út áll: az egyik az alkoholizmus, a másik járhatatlan.
10. Inkább legyen sörhasam, mint vízfejem!
11. Kedvenc sportom a kétszáz női mell ...

12. A női nemmel ne foglalkozz!! Csak a női IGEN-nel!
13. Már csak hányni jár belem a lélek.
14. Ahány ház, annyi baj legyen.
15. Lehet, hogy buta vagyok, de okos nem !!
16. Krisztus meghalt a bűneinkért, hát ne okozzunk neki csalódást!
17. Az életben csak egy dolog a szép, de az épp nem jut eszembe.
18. Fény derült a Loch-Ness-i szörny titkára! Nincs is titkára...

19. Ez csak egy hologram! Figyeld: belelövök, és ... a FRANCBA!
20. Vétkezz csak, gyónni ráérsz később is....
21. Gyalog megyünk, vagy Elvis Presley ?
22. Igen! Van terepszínű kabátunk, csak nem találjuk ...
23. Csak a hülyék agresszívek. Elhiszed, vagy kiverjem a fogaid?

24. Ha megdobnak kővel, dobd vissza kettővel. 

25. Bocsánat, Ön tánctanár? Lófaszt, én illemtanár vagyok!
 26. Mikor a vitában már elbizonytalanodtál a saját igazadban, akkor ne mondj semmit. Csak üss!
27. Fel kellene szerelni egy roma hadsereget és megtámadni vele Erdélyt. Ha nyerünk, miénk Erdély, ha vesztünk, miénk Magyarország!
28. Akasszuk fel a szélsőségeseket!
 29. Amit magadnak kívánsz, ne tedd azt embertársaidnak, hátha más az ízlésük.
30. Az állam megtartja, amit ígér. Ha pénzt ígér, azt is megtartja.
31. Az angol ülve gondolkodik, a francia állva, az amerikai járkálva, a magyar utána.
 32. Az idő minden sebet begyógyít, de nem végez plasztikai műtétet
33. Én nem szeretem az uborkát, és nagyon örülök, hogy nem szeretem, mert ha szeretném, akkor megenném, pedig utálom.
34. Ha azt gondolod, hogy Oidipusznak problémái voltak, úgy emlékezz arra, hogy Ádám volt Éva anyja!
35. Kétféle sebtapasz van: amelyik nem akar ragadni, és amelyik nem akar lejönni.
36. Költészetnek azt nevezzük, ami nem ér ki a lap széléig a könyvben.
37. Követnem kell őket, mivel a vezetőjük vagyok.
38. Legnagyobb probléma az, ha a hülyeség akaraterővel és szorgalommal párosul.
39. Megszabadultam a gyerektől; a macskám allergiás volt rá.
40. Megtisztel az irigységed, de nem tudom viszonozni.
41. Mindenki jó valamire. Ha másra nem, hát elrettentő példának. 

42. Mindenki, aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!
43. Ne feledjük: a papír mindig a perforációnál a legerősebb.
44. Női logika. - Ez valami vicc?
45. Nős ember is lehet boldog, csak a felesége rá ne jöjjön.
46. Nincs semmi mocskos a szexben. Kivéve, ha igazán jól csinálják.....
47. Most jövök egy IQ tesztről. Szerencsére negatív!
48. Nagyon határozatlan vagyok. Bár ebben sem vagyok egészen biztos.
49. Nem akarom elhinni, hogy 100000 sperma közül te voltál a leggyorsabb.

50. Mi a Fidesz-kommandó fedőneve? ....Vérnarancs.
 51. Második házasság: az optimizmus győzelme a tapasztalat felett
 52. Karácsony törölve! József bevallott mindent.
53. Honnan tudom majd, hogy elfogyott a láthatatlan tintám?
54. Érdekes ... A Világvége óta alig jött levél.
55. Életem a száguldás ! Mondta a csiga és bedőlt a kanyarba

Ennyi hülyeség után nézz mesét : Modern tündérmese

színes, magyarul beszélő, kanadai családi film, 2008

direkt link : http://embed.novamov.com/embed.php?width=600&height=480&v=5ao93pqti0yya

csukj be minden reklámot , és jó szórakozást! :))))

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr543464722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tokmányos 2012.01.04. 11:16:07

Kedves guma ! Már megint be kell nyalnom neked... " A női nemmel ne foglalkozz!! Csak a női IGEN-nel!" Nagyon felvidítottál. Kell is a mai napra! Ma vagyok 61 éves! Tudom ,hát van ami ilyen sokáig is el áll....Édesanyám 61 éves korában halt meg, január negyedikén ,pont a születés napomon 1994-ben...... Azóta a szülinapjaim...nem is tudom kifejezni ,mert könnyes lett a szemem. Úgy hogy még egyszer köszi a posztot.

Horizont 2012.01.04. 17:08:26

@tokmányos:
Azért én kívánok neked minden szépet és jót születésnapodon, legfőképpen nagyon jó egészséget és szerető családot!!!
A sors meg olykor oly kegyetlen.....

tokmányos 2012.01.04. 17:19:57

@Horizont: köszi kedves horizontálos!

guma 2012.01.04. 17:27:52

@tokmányos: csatlakozom @Horizont: jó kívánságaihoz és meghúztam jelképesen amit meg kell! :)))

(nekem több szem pontból 3.a volt évfordulós pl az egyetlen házasságkötésem napja...
na erről inkább nem mesélek, mert van amit haláláig fizet az ember!)

bandika gazdája 2012.01.05. 17:25:51

@tokmányos: Isten éltessen naaaaagyon sokáig jó egészségben! (A többi le van sz..va.) :-)))
süti beállítások módosítása