He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Indul a zországhouse

2011.12.30. 16:32 miről van itt nagybasz0

40 komment

Címkék: film

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr43507256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.12.30. 18:21:34

hátha indul, kell egy elő vagy utóbuli! :)
(azlrt is érdemes ezen elgondolkodni, mert ha ilyen kitartóak vagyunk, elértük a 200000-es letöltése!
ez pedig nem semmi lányok, fiúk! DDD)

mikor tartunk egy összeröffenő létszámellenőrzést (legalább itt)???

Horizont 2011.12.30. 18:32:02

@guma: Hol nézted ezt a 200 ezrest? Mert aztán megérkezik Conv. a hosszú útjáról és helyre tesz minket, hogy feleslegesen örömködünk:)))

guma 2011.12.30. 18:36:19

@Horizont: Conv helyre tehet, mert nem értek sok mindent, de ez egyértelmű :

Az eddigi legjobb nap: Dec 06, Mon 1653
Az utóbbi 7 nap átlagos PI értéke: 188
Az utóbbi 7 nap átlagos PI / látogató értéke: 3.025
Az utóbbi 30 nap átlagos PI értéke: 304
Az utóbbi 30 nap átlagos PI / látogató értéke: 5.088
A blog indulása óta az összes PI: 199784

guma 2011.12.30. 18:46:29

@Horizont: ma már eddig kb 300 oldal letöltés volt, a tegnapi 188 helyett. DDD

(az a baj, hogy nem értem - igaz napok óta nem néztem a - látogató analizálást, ott más érdekes dolgok vannak, ezt meg a régi admin statisztikájából vettem.)

Horizont 2011.12.30. 19:00:27

@guma: Ez szép. De én ehhez aztán nem konyítok végképp. Még a PI-t se tudom. Most irulok- pirulok.
Én arra lennék kíváncsi, hogy hányan jártunk már itt? Hány fő? Nem azt, hogy hányszor?

conv 2011.12.30. 20:48:23

2011 augusztus 29.-e hétfő óta:

- 40 704 összes oldalletöltés
- 126 egyedi látogató
- Visszafordulások aránya: 55%
- 9 259 oldal látogatás
- Webhelyen töltött átlagos idő: 00:10:38

Böngészőhasználat:

Firefox 59,00%
Chrome 22,22%
Internet Explorer 13,21%
Opera 3,38%
Safari 1,20%
Android Browser 0,45%
Opera Mini 0,31%
Mozilla Compatible Agent 0,15%
IE with Chrome Frame 0,03%
Mozilla 0,02%

Operációs rendszerek:

Windows 96,51%
Macintosh 1,06%
Linux 0,85%
Android 0,59%
iPhone 0,44%
(not set) 0,21%
iPad 0,21%
iPod 0,06%
SymbianOS 0,04%
FreeBSD 0,01%

Képernyőfelbontások:

1024x768 19,15%
1280x1024 14,20%
1366x768 11,79%
1138x640 11,10%
1280x800 10,88%
1440x900 5,36%
939x704 4,57%
1680x1050 3,15%
853x533 2,33%
1920x1080 2,32%

Tehát 126 ember járt az oldalon, ennek 55%-a (69) soha többet nem jött vissza az oldalra. A maradék 57 ember egynél többször járt az oldalon.

egyéb részletek:
- 5 alkalomnál többször 19 ember
- 20 alkalomnál többször pedig 14 ember
- 100 alkalomnál többször 10 ember

ez az utóbbi 4 hónap statisztikája.

guma 2011.12.31. 05:19:51

@conv: szokás szerint hozod az elképesztő formád! :)
(legalább "tisztába" tetted a visszafordulás fogalmát is, mert 1-1 táblázat miatt nem volt egyértelmű számomra.)
szóval @Horizont: 10 ezer a havi átlag (PI) oldalletöltés.
ez egész elképesztő!

a 10 ember az nagyjából "mi" vagyunk. DDD

viszont azt továbbra sem értem (bár már mondtad, hogy lehet nem ott van a látogató, csak a szervere), miként létezik az, hogy pl van olyan külföldi akit szinte naponta többször hosszabb ideig itt "találok" a térképen, a listában pedig szinte pár másodperccel szerepel csak...
a többi kérdésem majd később jön! :)))

conv 2011.12.31. 10:38:32

@guma: mert a térképes lista az nem realtime adatokkal dolgozik egyrészt, másrészt pedig szart nem ér igazából.
A google analitikája az ami nagyjából pontos, persze az értelmezése a konkrét adatokhoz összehasonlító analitikát igényel, pl. az egyedi látogató a google analitikában is, mint a legtöbb látogatóanalitikában úgy működik, hogy ha elhagyod az oldalt, akkor ha egy óra múlva visszajössz, ismét egyedi látogató vagy.
a látogatólista szűrése és feldolgozása manuálisan (vagy előre beállításokkal) ad pontos képet IP és hostnév összehasonlító analitikával a pontos egyedi látogatószámról (hány valóban egyedi látogató járt az oldalon)

a visszafordulási arány az egyoldalas látogatások, illetve az olyan látogatások százalékos aránya, amelyeknél a látogató a belépési (nyitó) oldalról elhagyja a webhelyet.

esetünkben ez véletlenül megegyezik az 1 látogatások arányával, de ez csak véletlen, nem jellemző.

havi 10 000 oldalletöltés nem egy nagy szám. ha csak 10 ember fejenként naponta 33-szor frissítünk az oldalon, már akkor megvan ez a szám.
33 frissítés pedig egyáltalán nem sok.

Horizont 2011.12.31. 13:02:24

@conv:
Szia kiünnepelted magad?Minden oké? Hiányoltunk.

@guma: Bevallom én annak is örülök ha mondjuk ezredszerre benézek és itt oldalt a számlálón kettes szám van:DDDDD

conv 2011.12.31. 13:56:19

@Horizont:
én éppen azért mentem világgá, hogy ne kelljen ünnepelgetnem :)
hányok a karácsonyi kötelező családi bazsajgástól és jaj de szeretlek benneteket fasságoktól.

beugrottunk anyósékhoz is szentestére, mielőtt kimentünk még az éjszaka folyamán erdélybe, de nagyjából egész idő alatt a földet vagy a falat néztem, hogy ne törjön ki belőlem a röhögés mielőtt elküldöm a rokonságot a picsába.

pár hete kiderült, hogy a sógornak van egy csaja az asszonya mellett, már két éve. ... és most kari előtt meg is született a gyerekük.
verekedésig fajuló balhé volt belőle, még a két szülőpár is vad utálkozó fröcsögésbe ment át egymást és egymás gyerekét hibáztatva a dolgokért.

természetesen sógor és az asszony együtt a gyerekekkel, jöttek szentesti vacsorálni.
az egész család mintha mi sem történt volna, édelgett és nyáladzott mindenkivel, mindenkit nagyon szeretett és megértett.
kivétel az asszony, aki inkább egy szót sem szólt egész este és engem, aki igyekeztem láthatatlanná válni és nem létezni, hogy ne kelljen már úgy elmennünk, hogy előtte anyjába zavarok mindenkit az asszony családjából :)

szóval a szenteste kivételével a hegyek, a csillagok, és a csend megfelelő ünnep volt számunkra.
de ennek semmi köze a karácsonyhoz, csak annyiban, hogy ilyenkor van időnk rá, hogy elszakadjunk innen a hétköznapi pokolból.

Horizont 2011.12.31. 14:07:26

@conv: Tudtam miért mégy hosszú útra karácsonykor. Ennyire már ismerlek:) Az előzmény drámai volt, de remélem utána kikapcsolódtál. Erdély szép.
Nálunk semmit nem söpörtünk a szőnyeg alá, legfeljebb az adósságokat:)
Viszont egy nap itthon volt a családom EGYÜTT egy ünnepi ebédre. Amit máskor is tartunk. Anyukám, férjem, a három gyerekem a párjukkal együtt. Így 9-en. Nagyon jó volt. Mondjuk kidolgoztam a belem előtte, utána, de jó szívvel tettem, imádom ha összejövünk. Mindenki egyszerre dumál, mint egy igazi olasz család, nagyon jól kisimítja a lelkem.rengeteget nevettünk! Szeretem őket és szeretem hogy ők is szeretik egymást:)Ez fontos!!Nagymamám szerepét vettem át, nagyon büszke vagyok, hogy ez sikerült. Csak vannak akik hiányoztak az asztal körül. Apukám a legjobban. Már ez a 4. karácsony nélküle. Kábé ennyi volt.
Már telítve vagyok a sok zabálás miatt, de majd jön a szűk esztendő....

Ayuamarca 2011.12.31. 14:08:33

"hányok a karácsonyi kötelező családi bazsajgástól és jaj de szeretlek benneteket fasságoktól" - akkor eléggé rokonlelkek vagyunk :D
Én is megkaptam a karácsonyi beosztásomat az asszony családjától, amin felváltva bosszankodtam és röhögtem. Anyós most ment el, szerencsére. Még öt perc és kidobom.

Egy nagy, szerető családtól óvjon az ég meg, az ellenségeimmel magam is elbánok :D

Ayuamarca 2011.12.31. 14:11:29

@Horizont: ez így más. Ha lenne egy ilyen, saját szempontjaink alapján normális családunk, én is örülnék. De a szemforgató, szenteskedő ünnepi összejövetelektől, ahol azért kell szeretni valakit, akit amúgy utálok, mert a feleségem családtagja vele él együtt, na ettől hányok.

Horizont 2011.12.31. 14:22:00

@Ayuamarca: jajj ti hányós fiúk!!!!!:DDDDDDDDDDDDDDD
Ha párt választok bizony vele együtt megkapom a családját is, ha tetszik ha nem ! Ez az élet sava borsa:)

conv 2011.12.31. 14:27:59

@Ayuamarca: :)
Éppen tíz perce irigykedett a szomszéd, hogy milyen jó nekem, elmenekültem a karácsonyi szarakodások elől, és bár megtehetné ő is, de, hát neki nincs erre pénze, akárhogy spórol is.

hát, elárultam neki a titkot:
évtizeddel ezelőtt megmondtam a rokonságnak/családnak, hogy nekünk és a gyerekeknek ne vegyenek semmit, mi sem veszünk nekik. egyrészt lófaszt sem tudnak abból, hogy mire van szükségünk, és mi sem tudunk semmit arról, hogy nekik mire van szükségük valójában. feleslegesen ne költsenek ők se, mi se.

a ygerekekkel is meg van beszélve, hogy nem azért kapnak sapkát, pulóvert, játékot, ezt azt, mert karácsony van, hanem mert szükség van rá, éppen ezért akkor kapják amikor szükség van rá, nem karácsonykor. (ahogyan mindenhol más családban is egyébként megveszik a szükséges dolgokat, legyen az ruha, szórakozás, játék, bármi, amikor szükség van rá.)

nekem ez a kirándulás az 5 nappal az 5 gyerekkel, asszonnyal együtt útiköltségként belekerült 25 ropiba, a szállás ingyen van, de ha fizetni kéne érte akkor sem lenne több napi 10 ropinál azon a környéken ahova járunk, egy kis faluba szováta és parajd környékén.
szóval max. ha fizetni kell szállást, 75-80 ezer forintból elutazunk, kirándulunk, együtt a család.

gondolkodjon el mennyit költött itthon a rokonsághoz utazásra, az ajándékokra, és a nagy zabás traktákra, meg mennyi idejét, energiáját vette ez el.
aztán mondja azt, hogy nincs rá pénze, hogy ilyenkor a családdal elutazzon egy kicsit kikapcsolni.

Horizont 2011.12.31. 14:47:20

@conv: köszönöm szépen:DDDDDD

conv 2011.12.31. 15:07:41

@Horizont:

jóvan, tudod, hogy nem lebarmoztalak, hanem ez egy olyan fajta közhely, ami közhelységénél fogva nem sok közös tartalmat mutat a valósággal :)

értelemszerűen a férjed hülyeségét megkapod " ha megvette had vigye " alapon, de a családját nem feltétlenül kell viselned a hülyeségükkel.
hacsak nem vagy mazochista :)

Horizont 2011.12.31. 17:11:47

@conv: Az lényegesebb (lenne) mit gondolsz magadban:DDDDDD
Na szóval én az olyan eseteke gondoltam, hogy a párodnak vannak szülei az élet menetrendje szerint sok emberi hibával, és neked nem szimpatikusak sőt utálod (!!??) őket, de a párod szereti is nem is őket. A gyerekeidnek a nagyszülei. Akkor csak el kell fogadnod őket, ha nem akarják a baltát a hátadba állítani:) Felnevelték a párodat (neked:D)!Nem kell szeretni őket, azt nem lehet kötelezővé tenni, de elviselni kulturált távolságtartó módon nem lehetne? Tudom én nem jól látom, naiv szőke vagyok meg ilyenek.De nekem is van anyám, anyósom és én is háromszoros (papír nélküli) anyós vagyok:))))

bandika gazdája 2011.12.31. 17:14:45

@conv: Ne vedd már el a kedvüket bazmeg!
Mondjuk az én rokonaim (és tényleg tudom, hogy szeretnek) sehogy sem értik, hogy én miért akarok én ilyenkor (is) egyedül lenni, és minden évben "segíteni" akarnak rajtam. Szegényeket valószínűleg meg is sértem a tiltakozással, de szeretnek annyira, hogy elfogadják. A közvetlen hozzátartozóim meg megértik. Megszokták, hogy én nem szokványos vagyok.
Más: leszmámítva, hogy nagyon beteg voltam mikor arra jártam (még az átkosban) nagyon szép helyen jártál. Szeretem. Akkoriban arról ábrándoztam, mennyire vennék ott egy kis parasztházat. Hát ez már ábránd marad!

guma 2011.12.31. 18:08:19

@conv: DDDDDDD
én se családdal voltam! :)

persze utólag (sütöttem, főztem és) voltam mindenkinél.

pedig nálunk nincs bájolgás és még az elvált gyerekek szülei is baráti viszonyban vannak.
viszont valóban kíváncsiak vagyunk ilyenkor egymásra és félrevonulva is megy a csacsogás kivel mi történt.
(de a régi cica meghalt és az új a menhelyről a szagát sem bírja a kutyának, a
nyuszi és a papagájok jól élnek a gyerekek legnagyobb örömére... )

conv 2011.12.31. 18:48:22

@Horizont:
"Nem kell szeretni őket, azt nem lehet kötelezővé tenni, de elviselni kulturált távolságtartó módon nem lehetne?"

lehet hát. elég távolságot is tartok :) de nem igen értem, hogy amikor egész évben szarnak egymásra a "családtagok", sőt irigykednek, alátesznek, meg háta mögött utálkoznak, akkor miért is kellene kötelezően elviselni őket és jópofizni?

mi a lófasz az a karácsony, azon kívül, hogy munkaszüneti nap és ilyenkor a legritkább esetben kell dolgoznom? végre nyugtom van erre bájologjak valakivel akit a hátam közepére nem kívánok, főleg amikor nyugodtan lehetnék?
ha akarok akkor máskor is tudok "rendesfiú" lenni, ha meg nem akarok szóba állni bárkivel is, miért kellene bármikor is?

@bandika gazdája: ha mégis meggondolod magad és úgy alakul, csak szólj, és ajánlok helyet, 3-4 milláért már nagyon jó állapotú, 50-60 m2-es házikókat lehet venni több faluban is a környéken, és a hozzá tartozó teleknek, melléképületeknek a használatba adásáért cserébe találsz olyan gazdákat, akik egész évben felügyelik a házat, télen fűtik, hogy ne fagyjon, nyáron szellőztetik, a füvet nyírják az utcafronton, a ház udvarán, stb.
Amikor ott vagyunk, megvesszük a kajának valót és jön a gazda felesége, megfőz, vagy átvisszük hozzájuk és ott főz meg, de ezt mindig előre kell egyeztetni, mert a legtöbbször nem fogadják el az alapanyagot, (sőt általában csak olyankor, ha nem a megszokott kajáról van szó, pl a kölkök szilvás gombócot akarnak vagy mákos gubát) hanem többet főznek mint szoktak és abból hoznak át, vagy hívnak át kajázni.
Cserébe ott van télen a 30 birka a telken a melléképületben, nem fenn a hegyen a pásztoroknál, meg a kertben is a gyümölcsfák termése az övék, a telken kukoricát termelhetnek, stb.
no, meg amikor a magyarországon élő rokonok jönnek hozzájuk, nyaralni, akkor használhatják a házat.
idén megbeszéltük, hogy ha ki tudják adni jövőre turistáknak, akkor adják ki nyugodtan, a bevétel az övék, csak szóljanak előre, mikor van ott valaki, és minden legyen rendben a házzal.
felajánlották, hogy felezzünk a hasznon, de mondtam, hogy inkább csináljanak egy tisztasági festést, meg nézzék át a tetőt, a házat és ha valami gond van csinálják meg.

szóval befektetésnek sem utolsó, és mindig van hely ahova elvonulhat csendeskedni az ember.

guma 2011.12.31. 18:48:36

körülöttem mindig minden változik, és hagyom a pillanatnyi ötletek érvényesülését dögivel! :)))

a család már megszokta, hogy pár éve "elengedem" magam és a szigorúan szabályozott élet után lazán veszem a tradíciókat, nem sértve senkit...

conv 2011.12.31. 18:52:52

@guma: hát, én a családdal voltam. asszony és az öt gyerek :) nekem ez a család. persze ha már különköltözött az összes gyerek, lesz vejem, meg menyem, unokám, akkor még nem tudom mi lesz a karácsonnyal, de szerintem kettesben leszünk majd anyával, végre teljes nyugalomban:)))))

remélem.

guma 2011.12.31. 18:57:12

@conv: bocsi! :)
nem így akartam fogalmazni. DDDDD

a "nem" helyett a "se" került oda nem tudom hogyan. DDDD

conv 2011.12.31. 19:02:53

@conv: jah, most nem a háznál voltunk egyébként, (mielőtt leköcsögöztök, hogy karácsonykor sem hagyom békén a gazdáékat:)) csak benéztünk minden rendben van-e, megaludtunk, aztán mentünk a madarasi hargitára, visszafelé meg megint csak aludni mentünk be.

de egyébként szoktunk ott lenni karácsonykor, már tudják, hogy olyankor ne zavarjanak, mi sem zavarunk senkit :)

legfeljebb a kiscsaj az ordítozásával éjszaka, mert minden csillagnak ordítva kívánt jóéjszakát tavaly :)
minden este :)

guma 2011.12.31. 19:13:29

@conv: ez fantasztikus! :)

így kellene, hogy működjön a világ, hiszen valahol egymásra vagyunk utalva ha tetszik, ha nem. :)
érdekes, hogy ez a kapcsolati forma és bizalom a városban "kihűl".

a madarasi hargitáért, most irigyellek! DDDDDDD

guma 2011.12.31. 19:29:56

@Horizont: nekem az semmit nem jelent, hiszen a legtöbbször senki nem reagál mostanában "azonnal" akármilyen szám van ott! :)))

conv 2011.12.31. 19:32:54

@guma: szerintem nem kihűl, hanem itt nincs erre a típusú együttműködésre lehetőség.
gyors élet, felesleges érték nincs (illetve nem az az érték ami abban a környezetben).
nincs amit "barterre" kínálhatna az ember mert nincs rá létszüksége, s a fenntartásának költsége és energia/idő igénye ezért csak teher, azonban másnak ez a teher a létszükségletet jelentheti.
más a szociális, a társadalmi környezet, nincs mivel barterezni.
A munkájával/szolgáltatásával tud az ember barterezni, de ez a megélhetéstől vesz el időt, a megélhetést nem tudja barterelt formában megoldani.

igény és lehetőség volna rá. egy saroknyira tőlünk van egy üzlethelyiség egy emeletesház alatt. patika volt régen, több helyiségből áll, de megszűnt valamiért.
fél millióért akarják kiadni. mivel patikai berendezésekkel/bútorokkal van tele, csak patikának.
a kutya nem akarja kivenni. főleg 500 ezerért. jóval kevesebbért már kivették volna régen. patikának is, de más jellegű üzletnek is.

most a helyzet az, hogy két éve áll üresen, nem hoz bevételt, de az adót, a fűtését, a közös költségét fizetnie kell ettől függetlenül a tulajának.
csak a pénzt viszi. de nem adja ki, mert nem fogja kevesebbért kiadni, mint amennyiért már egyszer kiadta, ő nem hülye, rajta ne nyerészkedjen senki, hogy olcsóért adja ki az üzletet.

én az biztos, hogy már annyiért kiadnám legalább egy részét, amennyi 1 forint hasznot hoz, míg nem találok rá olyan vevőt vagy bérlőt, aki a kívánalmaimnak megfelel.
vagy akár barterbe kiadnám olyan szolgáltatásért amivel annyi pénzt tudok megtakarítani amennyibe kerül a fenntartása az üzletnek.

igaz, én nem úgy gondolkodok, hogy a másik fél ne járjon jól azzal, ha velem üzletet köt.

guma 2011.12.31. 19:48:03

@conv: sok igazság van eszmefuttatásodban...

de szerintem egy komolyabb "szívesség közösség" életképes lenne, ami bizalmon és szakmákon alapulna.
igaz, hogy elvesz a megélhetéstől, de jelentős megtakarítást is hozna mert a kiadásod számottevően csökkentené.

tudom nosztalgiázom, de a környezetem így működött (bár voltak hibák és morgások, mert egyik esetleg többnek gondolta amit adott, de rögtön sorba állt mindenki, ha valamit meg kellett oldani.)!

ezért néha annyira elveszettnek érzem magam, ha szembesülök azzal mi van a tágabb környezetben.

bandika gazdája 2011.12.31. 20:14:54

@conv: Az a gond, hogy van 4 macskám, meg három kutyám, így nem lehet utazgatni! De egyszer berágok oszt elmegyek örökre!
Megfigyelted, hogy minél keletebbre megyünk, annál kedvesebbek az emberek?! Ez országon belül is így van. Mikor Záhonyban dolgoztunk semmijük sem volt, de a három szem pogácsájukból kettőt oda akartak adni. Sárbogárdon a Dunántúlon meg 50 fok melegben egy pohár hideg vízzel sem kínáltak meg, sőt mikor kértünk azt mondták "ott a kút"!
A tesóm postabankos korában járta az országot és ugyanezt tapasztalta.

tokmányos 2012.01.01. 02:49:28

Boldogabbat!Nekünk a karácsonyi ünnepek csodálatosan teltek el.A sors a sok szar után végre ,a boldogság kosarából két kézzel szórta a jót.Convval ellentétben ,a szüleimtől kapott tradicionális karácsonyi ünneplés híve vagyok.Nem álszent,hanem őszinte családi összejövetel!Pl. :karácsony másnapján 9-en két paklival unóztunk,egymást cukkolva,folyamatos poénokkal tűzdelve.Az ajándékozás,pedig mindenki erejéhez mérten történt.A mamával a csajoknak " piperés" kosarak, a fiúknak az ízlésüket ismerve egy -egy üveg ital.A fiam aki az Autópálya ZRT-nél közbeszerzési jogi tanácsadó,vagy a leendő vejem,komoly nemzetközi cégnél közép vezető, jobban elengedték magukat.Pl. kaptunk Tőlük közösen átadott 3 napos wellness lehetőséget.Vagy észrevették,hogy szar a tea vízforraló ,és a mama kapott egy újat.Ezt azért írtam le,hogy büszke vagyok rájuk,hogy figyelnek,az ősökre,és egymásra is.

Horizont 2012.01.01. 13:42:39

@tokmányos: Halihó! Rég "láttunk" !! BUÉK neked is! És örülök, hogy legalább a családi boldogság meg van! Örülök neki! A 3napos wellness-t nagyon, de nagyon irigylem:)))3 éve voltunk ilyenen Berekfürdőn. A hotelban a gyógyvíz, na meg a svédasztalos evészet:DDD Isteni volt. Kismama jól van? Gömbölyödik??:)

tokmányos 2012.01.01. 18:56:47

@Horizont: Szerbusz! Jól van ,és már igencsak gömbölyödik.szomorú vagyok ,most neveztek a Csepel.infón : magyar ellenesnek,szarházinak,hazugnak,nyomorultnak! Ezt írtam: meghát.... szerint:
2012. január 01., vasárnap - 03:31

" T.Zoli049 ! Ez a piromániás őrület ami az utóbbi időben elterjedt az országban,a magyar emberekre jellemző kivagyiságot,magamutogatást tükrözi.Semmi racionalitást nem találok ebben tűzijátékban. Nehezen tűrtem idáig is a tűzijátékokat,de most amikor éjfél előtt azt olvastam,hogy kordont építenek az országháza körül a jardok….Eszembe jutottak az 1956-os kellemetlen élményeim a hangok hatására.A ruszki tankok aszfalton való dübörgése,a fejem mellett elsivító géppuska sorozat….5 éves voltam. Ezt kaptam újévre : " "?!" szerint:
2012. január 01., vasárnap - 13:45

Ez az év is jól kezdődik!

Egyes magyarellenes szarháziak máris általánosítva becsmérlik a magyarokat, valamint rémhírterjesztéssel és vallási felekezetek közötti ellentét keltésével mérgezik a légkört.

Az egyik nyomorult például azt állítja, hogy “Ez a piromániás őrület a magyar emberekre jellemző kivagyiságot, magamutogatást tükrözi”, miközben ez az ünneplési szokás is más országokból terjedt át Magyarországra. (A kínai császárságban például már évezredekkel ezelőtt tűzijátékkal ünnepelték az új évet.)

Ez után a magyarellenes kijelentése után, ugyanez a majom azt a hazugságot írta, hogy “kordont építenek az országháza körül a jardok…”, miközben ebből csak annyi igaz, hogy meghosszabbították az Országház előtt lánckordonnal lezárt területre eddig is érvényben lévő rendelkezést, amely december 31-én lejárt.
A rémhírt közlő majmot az sem zavarja, hogy a rémhír alapját képező közleményt november 1.-i dátummal adták ki.

Természetesen Goldner Sámuel unokája (“grün”) azonnal csatlakozott a rémhírterjesztő majomhoz, és igyekezet a kordonépítésről szóló hazugságot tovább tupírozni.

A “minél rosszabb, annál jobb” érdekeltségű szarháziakhoz csatlakozott egy újabb rövideszű, aki tűzijátékozókat “sok tahó proli”-nak nevezte annak ellenére, hogy legkevésbé a prolik és azok gyermekei engedhetik meg maguknak a tűzijáték-eszközök használatát.

A fent említett majmok mellé felzárkózott a “Vátesz” néven fórumozó bukott miép-es politikus is (Tarjányi László a Csepeli MIÉP szervezet volt elnöke), aki szokásához híven már az év első délelőttjén zsidózni kezdett, és még Jézust is megpróbálta lejáratni azzal az idézettel, hogy “a nyolcadik napon a gyermeket körülmetélték és a Jézus nevet adták neki”.

Ideje lenne ezt az őrületet ezeknek a majmoknak is abbahagyni, és az energiáikat az év további részében hasznosabb dolgokra fordítani! "

Horizont 2012.01.01. 19:09:28

@tokmányos: jajj ne is foglalkozz az ilyen hülyékkel. A VB-n már engem is neveztek klimaxos vén kurvának:))Lépjél túl. Sok a hülye itt élik ki magukat a neten! Szerintem sok embernek a diktatúra való!!!

tokmányos 2012.01.01. 19:22:12

@Horizont: Hülyék :Már rég túl vagy a klimaxon. Vénnek vén vagy ,de hogy kurva....? Viccőtem nehogy lebasssssssssssssss!

Horizont 2012.01.01. 19:23:42

@tokmányos: Na ezért szeretlek én itt benneteket:))Vén rocker:))

bandika gazdája 2012.01.01. 19:57:51

@tokmányos: Az ilyen zavarosagyú pöcs azért jó, mert van kit leszarni! Ezt tedd!

tokmányos 2012.01.01. 20:28:05

@bandika gazdája: Örülök a pátyolgatásotoknak.( Tényleg vigyáznom kell nehogy felmenjen a vérnyomásom,még itt hagylak benneteket egy tetű miatt.)Amikor válaszoltam ennek az ótvarnak,csak úgy sistergett a klaviatúra,még jó,hogy a mama lenyugtatott. Oszt backspace,és nyugodtabban válaszoltam.Az én vehemenciámmal,ha élőben ilyet merne valaki mondani,megnyúznám elevenen.Ezért jó itt nálatok,soha nem beszélünk így egymással.
süti beállítások módosítása