He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

az éjjel vagy holnap kopog...

2011.12.05. 08:11 guma

Tavaly a mikulásnapon rekordot döntöttünk! Mindenki itt tobzódott a blogon és szövegládát nyitottunk... Mivel én már kaptam csokimikit pár hete, megmutatom miért késik esetleg máshol a mikulás. :DDDDDD

Persze most nagyon komolytalan vagyok, ezért a virgácsot kioszthatjátok nyugodtan, mert nem az alkalomhoz illő film és képek következnek! :)))

mert váratlan akadály mindenhol van... DDDD

és ami nem mindegy, mert a látvány is "csak" ajándék! :)))

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr773399822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.12.05. 15:11:50

Nagy vagy Margaríta!!!!!! Éppen betegecske vagyok itthon, de én olyan jót röhögtem.Csak óvatosan:)Az egész jó, de ez a reklám mindent visz!!!!!!! Köszi!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.12.05. 15:14:30

@Horizont: Szia!
Jobbulást!
Egyébként focisták, és most csak húzzuk egymást. De még nem tudják, hogy én milyen csapatnak szurkolok, és azt hiszik, hogy a nagy rivális, Real Madrid-nak.
Amit Seduxen küldött, az Real-os játékos, amit én, azok főként Barcelona, de van Manchester United és City játékos is.

Horizont 2011.12.05. 15:19:26

@Ásó[Mosó]maci: Köszönöm a jókívánságot:)
Focisták???!!! Azt hittem a balett táncosok között dívik ez inkább. Pocsékba megy ennyi jó pasi..:((((
Hahahahahahahaha

tokmányos 2011.12.05. 19:53:17

@Horizont: Millen kecske vagy ? Betekecske? Jobbulást,mert viszek virgácsot holnap.

guma 2011.12.06. 10:01:47

@Horizont: remélem, nem komoly és gyorsan üde és friss leszel megint! :)
süti beállítások módosítása