He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

előzmények...

2011.11.25. 08:17 guma

a II. világháború előtti évek "fehér" lapjai.

 

A mi korosztályunk hasonló anyagokhoz nem igen juthatott. Nem voltak ismereteink, és ma is igen csekély amivel rendelkezik többségünk, mert véletlenszerűen kapjuk, halljuk vagy 1-1 ismeretterjesztő csatorna anyagával szembesülünk. Aki nem mélyed el e tudományban (mint én!) és nem keres-kutat a témában biztos, hogy felszínes tudással rendelkezik (mint én!). Tehát így nézzétek "visszatekintésemet" az elmúlt időkre. Olyan válogatást adok csak közre amit a mai napig láthatsz neves, vagy kevésbé neves csatornák műsorán, igaz többnyire éjszakai adásban. Számomra ez így is szörnyű és megrázó, mert bemutatja mennyire semmi az emberi élet, ha egy "eszme" kiszolgálója így akarja. Nincs igazság és jog, csak "feladat"...                                                                                              Ha nekem 1998, 2000 környékén valaki azt mondja : csak csúsztatással lesz politika, történelem a tv-ben, rádióban, sajtóban  kételkedtem volna. Azt gondoltam őszintébb, tisztább világ jön és nem a karaktergyilkosok meg a (gazdasági!) jósdák kora érvényesül újra.

Nácik - A titkos összeesküvés

A Harmadik Birodalom ideológiájában fontos szerepet játszott az okkultizmus. A náci vezetők e titokzatos tudományt fontos hadászati döntéseik meghozatalánál, SS tisztek kiképzésénél, valamint szövetségeseik befolyásolásánál alkalmazták. Eredeti felvételeket láthatunk középkori lovagi öltözéket viselő nácikról, és megtudhatjuk, hogyan használták fel a misztikus hagyományokat sötét céljaik elérésére.

 Ez is kőkemény propaganda film elemeket használ a háború utáni időkből és a másik oldalról! Mindamellett, (ma már tudjuk!) hogy hazug módon mutatja be a viszonyokat és a szellemisége kész agymosás viszont a színészi játék és a technikai megoldások jók. Abban az időben fél ország szerelmes volt Tatjana Szamoljovába (igaz akkor még a "nyugati" filmek a nagyközönség számára elérhetetlenek voltak). Nézd meg, mert érdemes a :    Szállnak a darvak c filmet amit 1957-ben forgattak.

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr63360261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conv 2011.11.25. 11:00:32

@miről van itt nagybasz0:

:))))))

beleillik a valóságról szóló filmek sorába :)

nem tudom mikor lesznek már kész vele, évek óta várom :)

conv 2011.11.25. 11:20:11

@miről van itt nagybasz0:

az a baj, hogy már 5 éve minden évben a következő évre van kitűzve a bemutató.
lassan készül, nem mindenki támogatja a film elkészülését nagyvonalú összegekkel :)

conv 2011.11.25. 11:25:23

store.ironsky.net/

tessék mindenkinek venni valamit.
Én már elővásároltam a díszdobozos dvd-t, vettem pólót és az összes plakátot :)

miről van itt nagybasz0 2011.11.25. 11:28:11

@conv: Lenne pénzem, én tolnék nekik, rajtam nem múlna! :))

conv 2011.11.25. 11:34:16

@miről van itt nagybasz0: én sem támogattam idén őket, mostanában jobban meggondolom mit veszek. de majd albionból már, csak jobb esélyeid lesznek a kultúra támogatására :)

miről van itt nagybasz0 2011.11.25. 12:17:59

@conv: Ha összegyönnek a dolgaim, akkor nem lesz akadálya! :)

bandika gazdája 2011.11.25. 18:00:35

@Horizont: Ki nem megy el, ha tud még mozdulni nem úgy mint én.

Horizont 2011.11.25. 18:06:00

@bandika gazdája: Azért nem megy el 9.5 millió ember! Mi menjünk el??? Menjenek a rohadékok...

miről van itt nagybasz0 2011.11.25. 19:24:09

@Horizont: Ha nem lesz itthon egy kis csitt-csat, akkor el...

Mindenhol megbecsülik a jó munkásembert... kivétel idehaza...

conv 2011.11.25. 19:34:37

@miről van itt nagybasz0:

dehát van. viktor osztja a sallert, a kétpofont és a kokit. mi ez, ha nem csitt-csatt? :)

ami engem irritál ebben az országban az ez:

www.mixonline.hu/Cikk.aspx?id=50745

www.mazsihisz.hu/2011/11/22/a-kormany-fizesse-ki-a-holokauszt-tulelok-tamogatasat-4639.html

conv 2011.11.25. 19:42:40

@conv: és ez:
noemisszio.blog.hu/2011/11/25/ingyenebed_ingyen_tomegkozlekedes

tv2.hu/tenyek/video/nincs-penz-nincs-ebed-tenyek-riport

tv2.hu/tenyek/cikk/nincs-ebed-18-pest-megyei-iskolaban

nem tudom akinek mindenféle nagy nemzeti érzelmei vannak, annak mit adott eddig ez az ország, amit másik ország ne adna/adott volna meg, még úgy is, ha nem is vagy állampolgára. nekem semmit. eddig csak elvett tőlem. én egy szikrányi lelkiismeret furdalást nem éreznék elmenni innen.

miről van itt nagybasz0 2011.11.25. 19:46:26

@conv: De leesznek új foci stadinyonok meg a saját pézük emelését is megsavazták! Ijáijáóóóó! :)

Amit linkeltél csak a jéghegy csúcsa...

conv 2011.11.25. 19:47:06

@conv: és ez index.hu/belfold/2011/09/23/750_ezer_lenne_a_kepviselok_fizetese/

a közembereket érintő adókat meg ismerjük, és az ennek köszönhető bérek reálértékének csökkenését.

Horizont 2011.11.25. 19:54:45

@conv: 4,2 millió dollár????? És felszólít???? Élnek még??? És 6 ember lájkolta!

Nekem azért adott gyerekkoromban és fiatal koromban. Ne nevess ki, vagy ne tartsál hülyének, de az én családom ahonnan elindult.....Lehet, hogyha a padlásunkat lesöprik, vagy Recskre esetleg a Hortobágyra visznek, vagy szamizdatot nyomtattam volna másképp vélekednék.Én szerettem itt élni!Múlt időben.

conv 2011.11.25. 19:57:59

@miről van itt nagybasz0:

Én tudom, tisztában vagyok vele :)

Bár nekem nem olyan egyszerű lelépnem innen öt gyerekkel beteg, nyugger szülőkkel, de én is megtettem már a megfelelő lépéseket, hogy bármelyik pillanatban, ha úgy hozza a szükség tudjak lépni úgy, hogy egzisztenciális vissza esés nem lesz az életemben és folytatni tudom az életem, a munkám.
Én ettől az országtól már tavaly óta nem kérek/kapok semmit, sem egészségügyi, sem szociális, sem egyéb vonalon. mindenért fizetek, az óvodától kezdve az iskolán át, az orvosig, kiiratkoztam a rendszerből, megszüntettem a magyar kft-m, van helyett britt llc-m, a befizetett britt egészségügyi biztosításom fedezi itt is a kórházi költségeim és a családét, illetve, ha szükség van rá, a civilizált világ bármely pontján van 100 kilométeren belül olyan kórház.

conv 2011.11.25. 20:00:12

@Horizont:
igen, ez évente az alap apanázsuk amit a mi adónkból kapnak.
efelett még vannak egyéb jogon kért pénzeik amit szintén a mi adónkból kapnak, ez nagyobb összeg egyébként összesen.

Horizont 2011.11.25. 20:02:32

@conv: Na de hányan vannak????? Kb.?

Horizont 2011.11.25. 20:03:29

@conv: Irigyellek, ugyanakkor meg a hideg futkos a hátamon......

conv 2011.11.25. 20:05:36

@Horizont: akik kapnak ebből a pénzből valóban? szerintem nem sokkal több mint 1 000 ember. Átlagos 6-7. kerületi öreg zsidókat ismerek párat, ők soha nem kaptak egy vasat sem.

Horizont 2011.11.25. 20:09:00

Na de ezer ember ennyit? Én hülye vagyok de soha nem foglalkoztam ezzel a témával, miért nekünk kell 2011-ben fizetni?Akik életben maradtak azoknak? Miért elvittük az aranyukat?? Vagy mi a szösz? Én meg itt kínlódok mellesleg:(( Igaz katolikus vagyok.

Horizont 2011.11.25. 20:10:00

@Horizont: Nem gyakorló. Biztos ezért büntet a jó isten:)

conv 2011.11.25. 20:10:17

@miről van itt nagybasz0: ha a vallási közösséghez tartozókat vesszük zsidónak, akkor 60-80 ezer körül vannak a nyilvántartások szerint, ha jól emlékszem.

miről van itt nagybasz0 2011.11.25. 20:18:21

@conv: Állítólag az előző népszámláláson 10 ezren voltak...

guma 2011.11.25. 21:22:14

@conv: nekem már az első eseteknél összeszorult a gyomrom. A legszebb, hogy a szülök által befizetett pénzzel sem tudtak elszámolni...

A képviselőknek teljesítményük után pedig a közösbe vissza kellene fizetniük mindent, nem pedig bármit is kapni. Persze ez demagógia...

A "kártérítés" vagy mi azért undorító számomra, mert politikát szolgál és nem egy "köz megegyezés" eredménye. Pont mint a vatikáni egyezmény, és sorolhatnám...

guma 2011.11.26. 07:34:30

@Horizont: @conv: @miről van itt nagybasz0: egyszer már jó lenne látni összesítve, kinek mennyi pénzt utalunk célirányosan.
azt gondolom mindenki lehidalna 1-1 tétel "gazdája" láttán...

guma 2011.11.26. 07:37:22

@conv: ez ami piszokul elszomorít!
ilyen helyzetbe hozni családokat, embereket.
számomra felfoghatatlan és egyik legnagyobb bűn!

bandika gazdája 2011.11.26. 13:34:33

@conv: A számból vetted ki! Valódi HK. túlélő abból egy kanyit nem lát. Az sem rossz kérdés hányan lehetnek még. Állítólag a gyerekeket azonnal elintézték. És hát mi a háború utáni nemzedék is lassan hetven felé közeledűnk.

miről van itt nagybasz0 2011.11.26. 16:37:53

@guma: Egy darabig biztos nem fogod látni!

conv 2011.11.26. 18:35:20

@Horizont: De igen.
Sőt, nemcsak azonnal elintézték a gyerekeket, hanem még melegében lámpabúrára húzták őket,és a lámpa melegénél kiolvadó zsírjukból szappant főztek,aztán vitték az aljas német polgárok házaiba világítani őket.

bandika gazdája 2011.11.26. 18:52:18

@miről van itt nagybasz0: Azzal hiába etetnél, hogy senki senkit, mert konkrétan tudom, hogy ez így nem igaz. Amit ők mondanak, az meg pláne nem. Úgyhogy nagy ívben szarok már rég az egészre.

conv 2011.11.26. 18:52:47

@bandika gazdája: no de állítólag kiket és kik? meg kik állítják? :)))))))

conv 2011.11.26. 18:56:53

@bandika gazdája: nekem kimaradt az a komment amiben arra utal, hogy senki senkit? :)

guma 2011.11.26. 19:35:07

@bandika gazdája: @Horizont: @miről van itt nagybasz0: @conv: gyerekek! D
nem hiszem el!
direkt eltettem a háború témát a hétvégéről erre...

na akkor jöjjön a a film erről.
Lányok!
engem megviselt, tehát ez kicsit figyelmeztetés...

bandika gazdája 2011.11.26. 20:14:40

@guma: Én meg nem nézem meg, mert unom az egészet, és tartok attól, hogy lesz itt nekünk nagyobb bajunk is nem is soká, mint a fél évszázaddal ezelőtti múlton merengeni.

Egyébként meg van véleményem, mert az átlagnál talán (mondom talán) kicsit többet tudok a dolgokról, így nyugugodtan ki merem jelenteni, hogy mindkét oldal hazudik mint a vízfolyás, csak az egyik sokkal jobban. Dehát nem csoda. Azért a pénzért ...

bandika gazdája 2011.11.26. 20:46:03

@guma: Nehogy megbántsalak, remélem érted, hogy ez nem ellened szól, csak elég nagy most itt a baj, és terelik kurvára a figyelmünket. Van is rá okuk!

guma 2011.11.26. 21:10:58

@bandika gazdája: inkább jól esett a véleményed.
sajna, nem lesz - van:
a téma meg teljesen váratlanul jött számomra is (amikor először felhoztam abban az időben egy barátomtól érkezett) és arra jött Conv a vodafon linkkel...

a lényeget is megfogalmaztad : mind kettő hazudik. még az sem érdekel melyik jobban, mert ez már hiteltelenítő és agymosó szándékot takar.

utálom amikor ilyen gátlástalanul játszanak az emberrel, az élettel...

bandika gazdája 2011.11.26. 21:37:22

@guma: Az is baj, de épp a minap gondolkodtam el azon, hogy milyen hatékonyan dolgoznak, amikor a VB.-n biztos hogy nem tudatosan, mert már annyira meg vannak hülyítve, képesek voltak egymás torkának esni a vasutasok 150 ezer forintja miatt, ami az idén brutto 30 (!) ezer forint, és ezért dögöljön meg minden vasutas, mert könnyű neki .... nem ragozom. Már nem merem azt mondani, hogy nincs lejjebb, mert már rég megtanultam öcsém barátjának mennyire igaza volt mikor azt mondta: olyan lenn nem lehet, hogy ne legyen még lejjebb.
Csakhát itt most bajok vannak, nem kicsik (és nem hitelminősítőkre gondolok, mert azokat ott szarom le ahol vannak) és tudatosan terelnek bennünket mindenfelé csak hogy ne lássunk tisztán, mert még nehányan tán besokallnának.
Tényleg azt hittem, hogy szarul fogják csinálni, de a Gyurcsányt csak nem bírják alulmúlni. Hát DE! Lassan azt is érteni vélem miért tűnt el az Szdsz szem elől.

guma 2011.11.26. 22:11:51

@bandika gazdája: tudod, én ezért nem szólók szinte semmit ott.

unom és utálom ahogy egymásnak esnek és nincs semmi sziporka a szövegben csak durvulnak.
ma csak Maci miatt mondtam, hogy a zembereket kell leváltani, mert így nem változik semmi, ha mindig csak rablókat tartanak, helyeznek pozícióba.
de nem ismétlem, mert még a maradék csöpp rszem is elmegy...

bandika gazdája 2011.11.26. 22:33:35

@guma: Nézd meg Esztergomot. Ha ennyire balfaszok azért rémisztő, ha meg tesztelik meddig lehet elmenni, akkor azért. Meglepne ha akadna abban a városban ember aki rájuk szavaz még valaha. Az egyetlen megoldás az lett volna (ami soha itt nem lesz) hogy összefogni és bojkottálni a szavazásokat. De ezt is megoldják, mostmár mindegy lesz hányan szavaznak, ha öten mennek el az győz, aki három szavazatot kapott. Nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy nem balfaszok ezek, csak teszik a dolgukat. (Amiért fizetik őket.)

guma 2011.11.27. 08:49:54

@bandika gazdája: Esztergom?! ékes bizonyíték arra, hogy "ellenzékből" is hazavághatunk mindent... :(

de, hogy nem nyomoz az ügyészség a sok millió eltűnése miatt elgondolkodtató!
keresztény püspök úr pedig legalább most a gyerekétkeztetésre visszautalhatná a választásához átutalt summát!

meggyesahibas.blog.hu/2011/10/20/esztergomi_wikileaks

meggyesahibas.blog.hu/2011/11/24/az_mszp_eladna_esztergom_romaniai_kastelyat

ezt az egészet tesztelésnek tartom.
ha jól emlékszem 2000-ben változott úgy a törvény, hogy igazságszolgáltatást felváltja a jogszolgáltatás...
na azóta még jobban lehet mindent csűrni-csavarni.

miről van itt nagybasz0 2011.11.27. 09:46:58

@bandika gazdája:

Az élet nagy kérdései:
- Ha egy hupikék törpikét fojtogatok, milyen szine lesz?
- Hogy kerülnek a "fűre lépni tilos" táblák a gyepközepére?
- Az analfabétáknak ugyanúgy ízlik a betűtésztával készült leves?
- Mit csinált az ember épp akkor, mikor felfedezte, hogy a tehenek tejet adnak?
- Ha a kinaiak az esküvő alatt rizst szórnak, akkor a mexikóiak kaktuszt dobálnak?
- Miért olyan hosszú az a szó, hogy "megrövidebbítendő"?
- Hogyan vesszük észre, hogy a láthatatlan tinta kifogyott a tollból?
- Míért nem ütötte agyon Noé a két szúnyogot?
- Ha a nyúlláb szerencsét hoz, akkor a nyúlnak is szerencséje volt?
- A vajaskenyér mindig a megkent oldalára esik, a macska mindig a talpára esik. Mi történik, ha a macska hátára vajat kenünk?
- A Lipton dolgozói is tarthatnak kávészünetet?
- Míért nem mennek össze a juhok esőben?
- Ha ma nulla fok van és holnap kétszer olyan hideg várható, hány fok lesz holnap?
- Miért kell a koporsó fedelét odaszögezni?
- Mit számolnak a bárányok, ha nem tudnak elaludni?
- Az olivaolaj olivabogyóból készül, a napraforgóolaj napraforgómagból készül. Miböl készül a babyolaj?
- Ha egy jármü fénysebességgel halad, mi történik, ha bekapcsoljuk a fényszórót?
- Ha az ember a majom továbbfejlesztett változata, akkor miért vannak még mindig majmok?
- Ha egy taxis hátramenetben visz haza, akkor neki kell fizetnie?
- Kapnak a súlyos égési sérülésben elhunytak kedvezményt a hamvasztásnál?
És utoljára: Honnan tudja egy vak, hogy végzett a feneke kitörlésével?

Horizont 2011.11.27. 12:25:41

@miről van itt nagybasz0:
Ez nem semmi, bevallom.
Ami megdöbbentett: "Miért kell a koporsó fedelét odaszögezni?" Tényleg miért? Soha nem is gondoltam erre. Na most ez is megtörtént:)

Horizont 2011.11.27. 12:32:45

Szeretnék valamit megkérdezni, ha már így magunk között vagyunk:) Ezt most komolyan szeretném tudni.
@conv: @miről van itt nagybasz0: Jól értem amit nem értek (nem csak most itt, már régóta olvaslak benneteket ugye:D)Ti azt hiszitek, hogy nem voltak koncentrációs táborok? Nem öltek meg embereket?Vagy csak nem annyit? Vagy mi van???
Volt egy fizika tanárnőm, 1972-ben Pesten a vegyipariban. Megjárta a szüleivel rokonaival Auswitz-et, csak ő jött haza.Hazudott?

conv 2011.11.27. 15:23:55

@Horizont: ezt nagyon remélem, hogy nem komolyan kérdezted.

Horizont 2011.11.27. 15:34:51

@conv: jó lenne ha érteném mire gondolsz. De én már csak ilyen butuska öreglány vagyok:) Volt vagy nem volt? Vagy volt, de a számokban hazudnak? Vagy félreértettelek benneteket???? Nem először ugye. Komolyan kérdeztem amúgy.Már rég akartam...:)

conv 2011.11.27. 17:17:16

@Horizont:
Igen, voltak lágerek, igen, sokan haltak meg bennük, zsidók és nem zsidók egyaránt.
Igen a II. vh során a németek (is) létesítetek ilyen táborokat, amelyekben túlnyomórészt zsidókat tartottak fogva.

A holokauszt szó jelentése; égőáldozat. Görög szó.
A lágerekben a krematóriumokban elégetettek miatt kapta a holokauszt nevet a zsidókkal történtek egésze.
A zsidók a soá szót használják a holokausztra. A soá jelentése teljes kiirtást jelent. Zsidó szó.
A soá szó amire kitalálták még az ókorban, egy zsidó testvértörzs kiirtását jelentette, ezt meg is valósították maguk a zsidók.
A soá szó nem fedezi a holokauszttal (II. vh. zsidókkal kapcsolatos eseményei) kapcsolatos valóságot, ugyanis ugye nem irtották ki őket teljesen. Ezért a külvilág felé a holokauszt szót propagálják.
A holokausztot a zsidók a krematóriumokkal és a gázkamrákkal, a zsidó nép teljes kiirtásának szándékával kapcsolják össze. Ha már ugye a soá szót nem lehet használni, mert nem történt meg a kiirtás, akkor legalább a holokauszt igazolja a szándékot, ez a cél.
Ezzel igazolva az egyedülálló voltát az eseményeknek.
Ugyanis, ha ezt az egyedülállóságot elvesszük, akkor egyszerűen a világtörténelem egy megszokott háborús cselekedetéről van szó, ami sokszor történt a háborúk során ( hadifoglyok, nemzetek, törzsek, népek kiirtása (észak és dél amerikai indiánok, európai ókori népek és a mai korban a kurdok, az ukránok, sorolhatnám mi és ki minden esetében.
Ezért harcolnak a zsidók, hogy a holokauszt tagadása illetve relativizálása büntetendő legyen.
Ha elvesztik az egyedülálló mivoltját a holokausztnak, akkor elfordul tőlük a világ, ezzel a hazugsággal teremtették meg a hátterét annak az országnak ahol most élnek.A világ egyik leggazdagabb országává váltak azzal, hogy folyamatosan a holokausztra hivatkozva kárpótlást, kiengesztelést, támogatást, adományt kapnak a világtól.
Amint kiderül, hogy nem a népük teljes kiirtása volt a cél a háború után kijelentett aljas és nemtelen módokon, elvesztik a katasztrófájuk egyediségét és máris nem kezelik őket kiemelten, legfeljebb anyira lesznek kárpótlandók, mint a kurdok, ukránok, baszkok, vagy a búrok, illetve bárki a világtörténelem háborúi során.

Erről jut eszembe, a koncentrációs táborokat az angolok találták fel és alkalmazták a búr háborúban a búrok pacifizálására. Mivel nem bírtak a bozótokban bujkáló búr felkelőkkel, ezért a családjaikat hurcolták el, nőket, gyerekeket zártak szöges dróttal körülvett táborokba, ahol tömegesen haltak éhen a foglyok.
Erről még eszembe jut az is, hogy a háborúról szóló történetekben a méfdiákban mindig előkerül london bombázása, hogy milyen szemét banda voltak a németek, hogy a polgári lakosságot bombázták. A szőnyegbombázást is az angolok találták fel. A terrorbombázást először a Kurd falvak ellen vetették be, még az első világháború !!!után!!!. Berlin bombázását, a civil lakosság ellen az angolok augusztus 25–26. éjszakájánindította. és afrikában Mindamellett, az angoloknak kifejezetten bombázásra fejlesztett gépeik voltak, erre válaszul felelt hitler Szeptember 7-én London bombázásának megkezdésével.
Egy érdekesség, london bombázása és az egész angliai légiháború 4-6 hónapja alatt (volt közben szünet) cca 30 000 civil vesztette életét, drezda egyetlen éjszakai a szövetségesek általi bombázása alatt a foszforbombák által 120 000 ember halt meg, a tűztengerben.

Visszatérve a holokauszthoz, arra hivatkoznak, hogy volt egy "Endlösung der Judenfrage" elnevezésű terv, mely arra vonatkozott, hogy minden zsidót ki fognak irtani, és ehhez fejlesztették a gázkamrákat és a krematóriumokat, hogy ki tudják vitelezni ezt.
Nomost, erre nincs semmilyen írásos, vagy hanganyagi bizonyíték, viszont arra van rengeteg, hogy létezett ezen "Endlösung der Judenfrage" tervben, hogy a zsidókat máltára (majd később a zsidó tanáccsal történt egyeztetés után, pakisztán területére (izrael) költöztetik. Tehát szó sem a bizonyítékok szerint végleges kiirtásról, hanem egy végleges költöztetésről (deportálásról) volt szó a reich (német birodalom) területéről.
A jelen tudományos bizonyítékok azt támasztják alá, hogy a lágerekben (az oroszországi és az angol lágerekben nagyságrenddel többen haltak meg, mint a német lágerekben) nem voltak a zsidóság végleges kiirtására irtányuló célnak megfelelő felszerelések. Egy-egy kremóban nem lehetett napi pár tucat embernél többet elhamvasztani, a gázkamrákba nem lehetett betuszkolni ezresével embereket húszpercenként, (a ciángáz nem végez olyan gyorsan az emberrel ahogyan állították, és a helyiségeket minden használat után ki kellett volna szellőztetni), nem találták meg azokat a hamvakat amik az égetés után keletkeztek volna, mára bebizonyosodott, hogy hazugságok sora volt a sok gázkamraás kivégzés és kremós égetés, a reich területén már a holokauszt irodalom szerint is elismerten, nem léteztek lágerek, melyekben gázkamrák és kremók üzemeltek volna ilyen célokra. A nürnbergi per során eskü alatt vallották szemtanuk a létüket. Miként azt is, hogy emberbőrből készült kesztyűkben, parádéztak az ss katonák, és emberbőrből készültek a könyvborítók, a lámpabúrák, a dísztárgyak, és levélnehezékekként emberfejeket használtak a németek és szappant készítettek a zsidókból, mellyel fürdöttek. Ezen vallomások alapján százakat ítéltek halálra. Mára bebizonyosodott, hogy ezek mind hazugságok voltak és nem igazak. Pedig anno még be is mutatták ezeket a bizonyítékokat, és filmen ma is láthatod.
Mindaz, hogy ezek a dolgok kiderültek, hogy hazugság annak köszönhető, hogy emberek nem hittek el minden hazugságot és utánajártak a dolgoknak, miként azt a történelemmel és annak állításaival kell tenni.
Mára már nem 4 milliós szám szerepel az Auswitzi táblán, csak 1,1 Melyet hivatalos holokausztkutatók is sokallnak még mindig. Persze az sincs mellé írva, hogy ez a szám az a szám, ahányan tippelve meghaltak összesen a táborok területén. Miként az sem érthető, hogy az eredetileg 6 milliós össz szám, miután ez a szám 4-ről 1,1-re csökkent, hogyan maradt 6 a hivatalos propagandában. (Auswitz nem egy tábor, hanem cca 40-50 tábor gyújtőneve, melyek közül a legnagyobb Birkenau néven ismert, melynek kivégző objektumának alaprajzát itt láthatod méretekkel együtt: www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/ww2/holocaust/auschwitz/krema3.jpg . figyeld meg, hogy ablaka van az egyik gázkamrának, ahol százezreket végeztek ki. Mindemellett teljesen logikátlanul befelé nyíltak az ajtók, egy olyan helyiségben ahol tervezetten majd a földön összeesve fekszik sokszáz ember, akiket egyszerre betereltek oda. [ szemtanúk szerint egyszerre akár 2000 embert])
ezt írja a hivatalos oldal:
"A III. és a IV. számú krematórium 67 m hosszú és 13 m széles volt, s minden berendezésük a földszinten volt elhelyezve.
Az áldozatok először a vetkőzőbe léptek, ahonnan a három gázkamra valamelyikébe jutottak. Ezek a gázkamrák is közös fürdőhöz hasonlítottak, s a mennyezetre szerelt zuhanyozón át itt is Ciklon B-kristályokat szórtak be. Az összesen mintegy 250 m² terjedelmű három gázkamrába egyszerre több mint 1200 ember fért be, s haláltusájuk itt is 20-30 percig, néha azonban órákig tartott.
Elgázosítás után az áldozatok holttesteit a hullakamrába, onnan pedig a hamvasztóba szállították, amelynek 8 kemencéje volt. Minden kemencében legalább 3 áldozatot égettek el 20 perc alatt."
A legmodernebb mai kremók tulajai nyalnák a szájukat, ha sikerülne ilyen teljesítményt előcsalni (nem a szenes/gázos/olajos/fás, hanem elektromos 20x nagyobb hőmérsékleten működő) kemencéikből, merthogy manapság csak 1,5-2 óra alatt tudnak egyszerre egy testet elégetni, de akkor sem teljesen porrá index.hu/belfold/budapest/2009/05/16/a_sziv_hamvad_el_utoljara/
Mindezek ellenére azt mondom, igen, történhettek ilyen dolgok, de nem ilyen mennyiségben és nem rendszeresen, és nem a bizonyíthatatlan "Endlösung der Judenfrage" céljából.
Plusz egy érdekesség: Dr. Franciszek Piper (az auschwitzi igazgató) elismerte, hogy a "Krema l." , az állítólagos "emberölő gázkamra" , melyet évente több százezer turistának mutogatnak, a valóságban a háború után - valószínűleg Sztálin egyenes utasítására készült.
Ezt szégyenlem betenni, annyira ismert film, de kénytelen vagyok, mert úgy tűnik halvány gőzöd nincs a történelem ezen időszakának valóságáról: www.youtube.com/watch?v=1xK2ckQ8-Mo

Horizont 2011.11.27. 18:20:11

@conv: Az utolsó mondatod amennyire bántó annyira igaz is.
Először is köszönöm neked, mert azt hiszem életemben most először tőled kaptam így összefoglalva normálisan megmagyarázva erről. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy ha egyszer azt tanítják az embernek amit akkor az rögzül. Ez olyan mint '56-ról is azok a fotók ugranak be amit ismertünk, lábával felkötött kiskatona, akinek a szívét kivágták.Tudom ezt nevezik agymosásnak.Őszintén bevallom ,én soha nem rugóztam külön azon, hogy zsidók és mennyi és hogyan és igaz-e. Honnan is tudtam volna ezekről. Nekem elég volt, hogy a szögesdrót mögött álltak szegény kisgyerekek és én már el is ítéltem magamban a háborút a borzalmaival együtt. Emlékszem amikor a Rákóczi úti Honvéd moziban láttam a Hétköznapi fasizmus című filmet, nem tértem magamhoz a döbbenettől.Később persze nem értettem meg, hogyan lehet, hogy a palesztinokat kitúrták a saját országukból. Zsidózás nem volt téma nálam, mivel nem ismertem egyet se személyesen.na ez sem igaz, mert a nagymamám a 7. kerületben élt, házfelügyelő volt (:D) és volt 1-2 nagyon öreg zsidó ember('60-'70-es évek). Tudom nehéz elhinni, hogy nem tud az ember, gondolom mit gondolsz magadban. Én '61-ben mentem általánosba,és '73-ban érettségiztem. Ez van sajnos. Utána jobban érdekelt a saját kis családi életem felépítése.
Szóval ne ítélj el, mert halvány gőzöm sincs.
Csak megköszönni tudom neked és hálás vagyok hogy felvilágosítottál. De azért azt is el kell mondanom, hogy a mai kommunikációval is baj van. Amikor a holokauszt tagadásról szó volt én mindig úgy értettem, hogy aki tagad az egészet cakk-pakk tagadja. Én meg azokat ítéltem el. Szóval sok még a sötét folt a történelemben a történésekben, sok a hazugság, a félrevezetés, a félreértés.
Már 2 részt megnéztem David Cole filmjéből és meg fogom nézni még azt az 5-öt is.
És köszi.......

guma 2011.11.27. 18:27:37

@conv: már megszoktam, hogy elájulok 1-1 szövegeden, na de most "kiütöttél".
akkor is ha (különböző történelmi) részleteket ismertem belőle, így összeszedve még nem találkoztam véleménnyel ebben a témában.
vagy ha igen indulat, megvetés, szájbarágás igazi indoklás, tények sora nélkül.

kösz! :)
(nem ismerem a linket, erőt veszek magamon és valamikor végig nézem.)

guma 2011.11.27. 18:29:15

@Horizont: megelőztél! :)

hihetetlen ez az ürge!
egy lámpás sokszor nekünk...

Horizont 2011.11.27. 18:49:13

@guma: Tényleg szédületes!Néha kicsit (nagyon) nyers és kimondja a valót csomagolás nélkül! Sokszor meg kisebbségi érzést okoz, meg szégyenkezést, és igen nagyon sokat lehet tőle tanulni, és közben nagyon érdekes dolgokat tud. És TUD b+!! Szegény asszonykája:)))Nekem tök kisebbségi érzésem lenne egy ilyen pasi mellett Hahahahahahahaha.
De most nagyon megdicsérem,ezért a kommentért. Még jó, hogy "megmertem " kérdezni:))

guma 2011.11.27. 19:10:47

@Horizont: nevetni fogsz, sokszor kérdezni sem merem. :)
mondok valamit, és annyi új dolgot tálal amivel hetekig elvagyok...
ez a téma pedig "nem foglalkoztatott", valahol el volt temetve 1-1 hír, emlék, anyag és sosem szedtem össze csokorba. pedig a régi és a közelmúltban zajlott (zajló!) népirtásról is hall több, kevesebb dolgot az ember, akikért soha sehol senkit nem vontak felelősségre, ítéltek el.

szóval így még nem szembesítettek a történelemmel.
jaj, egyre jobban utálom világunk szemétségeit. kiráz a hideg...

conv 2011.11.27. 19:20:06

@Horizont: még egy érdekes adalék. amikor jöttek az oroszok, Mauthausenből Bergen-Belsenből és Birkenauból is, az elvonuló (menekülő) német lakossággal és katonákkal együtt a táborok lakóinak nagyobbik része elment. Maguktól. Akik maradtak, azok a betegek, gyengék, kommunisták voltak. A propaganda film-képek pedig ezekről a betegekről gyengékről készültek, jól megválogatva, hangulatkeltésként.
Ha véletlenül rákérdeznél, minek volt a koncentrációs tábor területén a rabok táborrészén úszómedence, akkor azt mondják, a németek a pancsolásukkal éreztették a fölényüket és alázták meg a vízben lubickolva a szomjazó rabokat. Persze ennek kicsit ellentmond a lágernapló nyilvántartása arról, mikorra melyik barakk volt strandolásra engedélyezve, miként az is, hogy név és azonosítószám szerint nyilván vannak tartva műtétek, orvosi beavatkozások a tábori kórházban. Ahhoz képest, hogy mindet ki akarták nyírni, ez is fura. Nem is hangoztatott tény. Én ismertem olyan túlélőt, akit a lágerben műtöttek meg a vakbelével. Ő az egészről annyit mondott, még vastagon az átkosban, hogy nem volt cserkésztábor, de az igazán nehéz a többi fogollyal volt nem az őrökkel, és jobban félt a zsidó kápóktól, mint bármelyik német katonától. Mondta a nevét is az egyik akkori lengyel politikusnak a nevét aki az egyik kápó volt.

Horizont 2011.11.27. 19:21:22

@guma: na én most bátornak éreztem magam mert mertem (nem nagyot álmodni) hanem kérdezni:DDDDDD

Horizont 2011.11.27. 19:26:33

@conv: Én a Dachaui táborba jártam 17 évesen. Szörnyülködtem. De azért az tény, hogy ha nem is az volt amit nyomatnak nekünk, akkor se kellett volna az egész, mármint se tábor, se rabok se háború!
Még egyszer köszi. És mentségünkre szólva látod milyen fogékonyak vagyunk Margarítával együtt:))

bandika gazdája 2011.11.27. 19:58:51

Ez korrekt volt. Most sajnos nem érek rá, de éjjel vagy holnap már csak egy picit teszek hozzá.

conv 2011.11.27. 20:13:38

@Horizont:

persze. nem kellett volna. sem rabok, se táborok, se háború. egyetértünk.

azonban a történelemben nem ez az első és utolsó eset, ahol vannak háborúk.
a háborúkban pedig táborok, rabok, gyilkolászás, civil áldozatok is vannak. mindig voltak. és lesznek is. minél nagyobb egy háború, annál több.
minél modernebb eszközökkel ölik egymást az emberek, annál több.

ezt egyébként a zsidók tudják leginkább, hiszen azóta is háborúznak, a legnagyobb lágert, a gázai övezetet ők létesítették és felügyelik.

a háború kimeneteléről és, hogy miért így történt talán a zsidókat kell megkérdezni, miként azt megtette már 1948-ban egy zsidó rabbi:
www.nkusa.org/Historical_Documents/tenquestions.cfm
magyarul itt:
www.mommo.hu/media/Tiz_kerdes_a_cionistakhoz_-_Weissmandl_rabbi_a_cionistak_kettosmercejerol

Mindre igen a válasz, és mind írásos emlékekkel és hangfelvételekkel bizonyítható.
Ezeket a dolgokat sem tanítják a holokausztoktatás során.
és még sok kérdésre a választ nem:
www.freepress-freespeech.com/holhome/kiscikk1/66kerdholo.htm
erről a könyvről, az 51 eredeti dokumentumról pedig végképp nem esik szó: www.amazon.com/51-Documents-Zionist-Collaboration-Nazis/dp/1569802351

miről van itt nagybasz0 2011.11.28. 00:49:10

@Horizont: Természetesen mindig voltak háborúk, és lesznek is, az emberiség már csak ilyen…
A II.világháború az első folytatása volt, mivel az nem zárult le, semmilyen formában… és természetesem ez is a világ újrafelosztásáról szólt, ami még most is folyik… azóta is…
Igazságos háború soha nem létezett, és nem is lesz… mindig van, aki megszívja, akár a nyertes, akár a vesztes oldalon van, de a veszteseknél valahogy mindig többen vannak, valamilyen különleges okból kifolyólag…
Anno, a táborokat, munkatáboroknak hívták, csak később keresztelték át őket…
Háború volt, rossz háborús körülmények között voltak tartva az emberek, nem nyaraltak, akaratuk ellenére vitték oda őket,akár fiatalon, öregen, vagy betegen, olcsó munkaerőnek, és nem megsemmisíteni, de a hosszú évek alatt a nehéz körülmények miatt,igen sokan meghaltak… ezek az emberek, akik ott voltak bezárva többségükben nem zsidók voltak, és a nagyobb számokból adódóan többen is haltak meg közölük… Mivel a németek akkoriban is, precízebbek voltak az átlagosnál, ezek az adatok ma is megvannak! Én a neten találtam meg régebben, a Nemzetközi Vöröskereszt egy összesített listáját, az áldozatok számának feltüntetésével, ez a lista nem név szerinti volt, hanem nemzetiségek szerint volt lebontva, évek, napra pontosan vezetve… bizonyos számokat terjesztő embereknek nagyon megdöbbentőek lehettek ezek az adatok, mert nem nagyon publikálják…
Bizonyos érdekeknek megfelelően kitaláltak egy új mítoszt… attól még nem szoktak dolgok igazzá válni, mert sulykolják és hangosan, erőszakosan mondják… de sokaknál megmarad és lerakódik, ez tény…

tokmányos 2011.11.28. 07:59:36

Horizont 2011.11.27. 18:49:13 Ne szégyenkezetek kis tündérkéim az ismeretek hiánya miatt!conv szerencsés fiatal ember, akinek jó mesterei voltak. ( Persze mit érnek a jó mesterek ,ha elengedjük a fülünk mellett az intelmeiket,tanításaikra ,fittyet hányunk.)conv 20 évvel fiatalabb nálatok. A rendszaaar váltáskor ,20 év körüli fiatalember,akit biztos ,hogy hajtott a megismerési vágy. Ti ugyan olyan lámpások vagytok egy jól sikerült poszt megírásával számunkra ill. az Ő számára is. Igaz conv? Igyekszik átfogóan ,globálisan elemezni,értékelni ,(vagy legalább is megpróbálja )a világban zajló eseményeket. Meg kell tanulni: Nem elfogadni feltétel nélkül különböző információkat.(agymosás stb..)Gondoljátok át milyen felelősségteljes a gyermeknevelés. Jó szándékkal manipuláljuk (neveljük őket),az agyukat mossuk!Nem mindegy milyen mosószert használunk!

tokmányos 2011.11.28. 08:38:27

folyt.( "Szégyenkezni" nekem is lenne okom) Nem tudom a kocsma tagjai, mikor azonosultak avval a ténnyel ,hogy : Kun Béla,Kádár,stb. zsidó származásúak voltak. Én jóval a rendszerváltás után. Miért említem ezt? Mert kiderült,hogy a világon egyedül a magyarországi zsidók körében volt gyakorlat,hogy megváltoztatták a nevüket 1945 után főképp!(Pedig már nincs zsidó üldözés,nem kell félni a deportálástól) Az Amerikába kivándorolt zsidók továbbra is eredeti nevüket használják még ma is!

bandika gazdája 2011.11.28. 14:12:17

@tokmányos: Valóban nem kell szégyenkezni senkinek, hiszen olyan áradata ömlik mindenkire a félrevezető hazug információknak, hogy nem csoda ha elkeveredünk bennük.
Conv. amennyire lehet próbált tiszta vizet önteni a nyílt kártyákra (ahogy ... mondaná) ez lehet legközelebb az igazsághoz amelyet teljesen tisztán csak kevesek ismerhetnek, és lehet, hogy pont azok a kevesek, akiknek érdekében áll azt eltitkolni több okból.

bandika gazdája 2011.11.28. 14:28:12

Én kiegészítésképpen még három dolgot mondanék:
1. Ne feledje senki, hogy Hitler gazdag zsidók pénzén került hatalomra. Akik aztán persze nem mentek munkatáborokba, és sehol, semelyik országban nem kerültek deportálásra, hanem szépen elsétáltak biztonságos helyekre, Észak meg Dél-Amerikába, Ausztráliába, meg akárhová.
A kis falusi kocsmáros, meg szabó ment a táborba. Igenis vannak és voltak szegény zsidók akár hiszi valaki, akár nem, és pont ők szívtak amikor szívtak sok mással együtt.
2. Ezt mindjárt át is vezetném oda, hogy annak az iszonyatos mennyiségű kárpótlási pénznek amit Németország, Magyarország, Lengyelország kifizetett a legtöbb volt táborlakó (nevezzük őket akkor így) színét sem látta és látja. Ezeket az államok zsidó szervezeteken keresztül fizetik ahol aztán a 95%-ának nyoma is vész, és nemcsak azért, mert már régen nem élnek azok akikre hivatkozva ezeket a pénzeket kikövetelik.
3. A mi falunkból három családot vittek el (akikről az én családom tudott). Egy idős házaspárt, egy közápkorú házaspárt, és egy családot egy gyerekkel. Az idős házaspár nem tért vissza. A középkorű házaspárból a férj jött vissza, és a családból is a férj. Ez tény, tegyétek ahová akarjátok. A gazdag malomtulajdonos család Amerikában él.

bandika gazdája 2011.11.28. 14:43:38

Zárásképpen még valamit!
Abban bizony Conv.-nak megintcsak igaza van, hogy a háború utáni bosszúhadjáratban, az ÁVH pincéiben, a kitelepítésekben hányan vesztették az életüket, az aztán a kutyát sem érdekli, meg az sem engem az apám miért három éves koromban látott először (mert nem volt itthon) hogy a nagyszüleim miért a saját házuk istállójában éltek és haltak meg és folytathatnám ... Ezekről nem is beszélnek. A minap azon rágtam be, mert azt hiszem Kónya (MDF) mondta röhögve, hogy Antalll azt mondta azért nem engedi nyilvánosságra hozni az ügynöklistát, mert akkor kiűrűlne a parlament. De vicces bazdmeg!

bandika gazdája 2011.11.28. 14:47:08

Én egyébként utoljára foglalkoztam ezekkel (remélem) mert kurvára unom az egészet úgy ahogy van, és most pont más foglalkoztat. De azért szeretlek benneteket! :-)

guma 2011.11.28. 15:10:43

@bandika gazdája: jogos (és ráadásul igazad is van)!
engem is más foglalkoztat...
csak a másik oldalt is (Sztálint) még akkor betettem, amikor ez szóba került. így "kerek" a történet...
részemről ennyi.
én nem unom, mert sok mindent átértékelt bennem. az itthoni későbbi eseményeket is. sosem értettem, hogy tud Faludy olyan lazán, szinte szórakoztatóan olvasmányosan írni az átélt borzalomról (csak a hazai munkatábor és nem HK) "Pokolbéli víg napjaim" könyvben.

@Horizont: én nem is az asszonyt (bár neki sem lehet könnyű, viszont azt tapasztaltam, hogy a hasonló párok "összeérnek" és több van köztük a sima kapcsolatnál!) inkább @conv: gyermekeit "sajnálom" néha. nehéz lehet egy "más" világban élni és nap mint nap kimenni a hétköznapokba...

Horizont 2011.11.28. 17:59:37

Nem unok semmit, minden nagyon érdekel! csak kezdek undorodni mindentől. Ki tudja mikor, hol kezdődött már el a mai vesszőfutásunk? Már akkor amikor idejöttek őseink a Kárpát medencébe? Tényleg így működött működik a világ és benne mi is, hogy minden hazugság, mindent kiforgattak, forgatnak a szájuk íze szerint? A II.világháború úgy iszonyatosan borzalmas ahogy volt, miért kell még azt is meghazudtolni? Átvágni az embert? Miért hagyták a zsidóknak is mindezt? Csomó kérdésem van amire én már nem fogok választ találni, hiszen a mai mindennapi kérdésekre se lelem a válaszokat.
Jó nektek fiúk, hogy ilyen okosak vagytok, örülök, hogy itt vagytok és okosítotok minket:) Igaza van @tokmányos: -nak abban, hogy ne szégyelljem magam de azért szégyellem magam, hogy itt van már az internet a kezeim között az utóbbi években és tájékozódhattam volna. Persze ha nincs egy jó kormányosa a hajómnak akkor nem tudom merre is menjek:) Most egy fokkal jobb hála nektek.
De azért azt mégse értem, hogy amikor ez a holokauszt tagadás képbe jött, akkor olyan iszonyatos volt a kommunikációja, hogy egy ilyennek is mint nekem az jött le, hogy az egészet tagadják nem csak a gázkamrákat hanem mindent. Így mint Conv. soha senki nem beszélt erről. És így bennem is ellenérzést szült....
Kár, hogy visszamenőlegesen is lebontják a lelkemet morzsáira....

tokmányos 2011.11.28. 20:37:44

Horizont 2011.11.28. 17:59:37 Mesélek vidámabbat, jó? Meg volt a szombati koncert,nagyon nagy volt a hangulat.22.00.-től 00.30.-ig nyomtuk.A kicsi nejem ma dolgozott utoljára !Nagyon kedvesek voltak a kollégáitól, a nővérekig mindannyian . A főnök asszony nem hívta be az irodába ,mint a régi időkben a nyugdíjba menőket.Nem volt boríték. Azért megköszönte az eddigi jó munkáját.

Horizont 2011.11.28. 20:58:02

@tokmányos: Áruld már el honnan van ennyi energiád?? Buli?? Éjjel??? Le a kalappal. Legalább feltöltődsz:)
Asszonypajtásnak szép napokat, nyugodt életet! legjobbkor jön az unoka! Irigykedek:)))

tokmányos 2011.11.28. 22:07:03

@Horizont: A fiataloktól szívom el az energiát. Komolyra fordítva,tényleg fiatalítanak ezek a kis kurva kölkök.Nem tudom, lehet,hogy adok nekik valami olyat,amit nem kapnak meg otthon,vagy az iskolában,vagy a társadalomtól.( Tőletek tanulom a szeretet átadását)
süti beállítások módosítása