He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Az Uraknak

2011.09.27. 14:35 neccharisnyás útonálló (törölt)

Néhány izgalmas gondolat Müller Pétertől

 

Az igazi férfiasság titka

 

Ez a két Ős-szerepünk. Nő és férfi. Mindenkiben van. Anima és animus - mondja C. G. Jung.

Az egyik a "megvalósult", világos, tudatos oldalunk, a másik árnyékban és nem tudatosan, de valójában mindannyian kétneműek vagyunk. Ezt ne úgy képzeld, hogy két félből vagyunk összegyúrva, hanem úgy, hogy az Egy, az isteni Önvalónk, ha megvalósul a polaritás világában, nővé és férfivé osztja szét magát. Az egyik szerepet elvállalja a világ színpadán, a másikat rejtve, főleg álmaiban játssza.

Karinthy Frigyes azt írta: "Azt álmodtam, hogy két macska vagyok, és játszottam egymással." Egy nagy humorista így mondta el a teremtés lényegét.

Mindannyian "két macska" vagyunk. Az egyik macska - ha csak nincs valami genetikus zavar - látszik is rajtunk. Valamelyik nemet "realizáljuk". Ez a sorsszerepünk. Ez van kívül. Ezt látja rajtunk a szülész, amikor a lábunk közé néz. Ezt is éljük. Ez lesz beírva az igazolványunkba. Ezzel tartjuk azonosnak magunkat. Ennek a szerepnek kell magunkban és a társadalmi elvárások szerint is megfelelni. Ha azonban a láthatatlan macska erősebb a lelkünkben, mint a testileg látható, föltehetően homoszexuálisak leszünk.

Egy biztos. Mindkét macska él, függetlenül attól, hogy melyik van kívül vagy belül. És a helyzetük akár egyetlen pillanatban is megváltozhat.

Amikor az Isten bohócait írtam, sokat foglalkoztam a tánccal. Vannak férfi és női táncosok. Egy-egy páros táncnál - a társas táncokra gondolok - meg kell jeleníteniük saját archetípusainak lényegét.

A férfinek igazi Férfinak, a nőnek Nőnek kell lenni. Saját nemének vegytiszta misztériumát kell eltáncolni a másikkal, csakis akkor lesz valódi a tánc. Gondolj a tangóra. Most a nagy táncosokról beszélek. Kevesen vannak. Még a legjobb táncosok is legfeljebb csak virtuózok, kigyakorolt akrobaták. A nagy táncos: szabad. Örömből táncol, és önmagát adja, önfeledt, őszinte érzelmekkel. Ilyen pl. a tangó két nagymestere, Carlos Gavito és Maria Piazzola. Ha figyeled a táncukat, először csak azt látod, hogy egy Szuperhím egy Szupernővel táncol. A férfi irányít - a nő követi. De hamarosan észreveszed, hogy Gavito mozdulatai teli vannak lágysággal, puhasággal, gyengédséggel. Látod, hogy a kérlelhetetlen erővel parancsoló férfi néha hagyja, hogy utasítást adjanak neki! Átengedi a nőnek az uralmát. Valósággal odaajándékozza neki. Megengedi, hogy átmenetileg ő legyen a "férfi".

Aztán hirtelen visszaveszi hatalmát. Amikor a nő irányít, mozdulatai teli vannak kirobbanó eréllyel. Uralja a táncot. Határozott, szilaj férfivé válik, de a következő pillanatban újra engedelmes lesz, és boldog bizalommal követi a "parancsolóját."

Beszéljünk most csakis a férfiről. Irányítani csak az a férfi képes, aki tud engedelmeskedni is. Akiben a nagy erő mellett gyengédség is van. Dominancia mellett alázat is. Aki tud a nő lelkével is érezni. És a fejével gondolkodni. Sőt, aki tud nő lenni! Tud nemcsak fölül, de alul is lenni. Ha erre nem képes: nem férfi, csak zsarnok.

A nagy férfitáncosokban sok feminin tulajdonság van. És a nőkben rengeteg férfiasság. Ez a mindennapi életünkben is így van. Egy egészséges párkapcsolat is így működik.

Kevesen vagyunk képesek rá. A mai ember lelkülete átláthatatlan őserdőhöz hasonlít, teli elfojtásokkal, feldolgozatlan múlttal, komplexusokkal, az egoizmus vak démonával - és az önismeret teljes hiányával. A nemi szerepeinkkel sem tudunk mit kezdeni. Vagy valóban átszédülünk a másik pólusba - ahogy ez sok táncos életében előfordul és meleg lesz -, vagy csak az álmainkban merjük megélni a másik nemünket. Ostoba társadalmi elvárásoknak akarunk megfelelni. Például, azt mondjuk a kisfiúnknak: "Egy férfi nem sír!" És ez csak egy, a sok léleknyomorító butaság közül.
 
Harmonikus lélek az, akiben a jin és a jang egyensúlyban van. Ha mindkét ősminőséget ismerem magamban. S bármikor élni tudok vele. Imádkozni, például, csakis női lelkülettel lehet. Akármilyen "Férfi" vagyok! Az Istennel való kapcsolatomban "nőnek" kell lennem. "Legyen meg a Te akaratod!... Nem az én akaratom - a Tiéd!" Befogadóvá kell lennem. Olyanná kell válnom, mint egy megtermékenyülésre szomjas anyaméh.

A meditációban már nem így van. A meditáció kezdő lépése az önmagán uralkodni tudó, erélyes "férfi" akaratával indul.

Majd jön a hagyom, hogy "történjen velem, aminek történnie kell" női jin fázisa. És végül eljutunk odáig, hogy sem férfiak, sem nők nem vagyunk már. Ha valaki túlemelkedik a polaritás világán, nincs már "neme".
 
A kettőség az Egybe visszatér. A felébredt ember mindkét nem ura. Bal szeme női szem, jobb szeme férfiszem, de ő maga a homloka közepén lévő Örök Ember egyetlen szemével lát. És önmagára már nem mint férfire vagy nőre gondol. De hogy egy hétköznapi helyzetről beszéljünk: jó párkapcsolatban élni, de még jól szeretkezni is csak olyan férfival lehet, akiben él a női oldal is. Aki gyengéd. Érzékeny. Megérző. Megsejtő. Megértő. Elfogadó.

Ilyen férfire mondják, hogy "tud a nők nyelvén beszélni." Ismeri a nők lelkületét - és tud a testükkel érezni. Tapasztalattal ezt nemigen lehet megszerezni. Ehhez nagy önismeret kell. Mert igazán csak olyasmit tudunk, amit önmagunkban felfedeztünk már.

 

Innen: http://www.life.hu/sztarszerzok/20110926-az-igazi-ferfiassag-titka-muller-peter-irasa.html

78 komment

Címkék: férfiak lélek értelem férfias necces

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr393260214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.09.27. 14:53:33

szia Necc! :)))))

jaj nagyon klassz, hogy beraktad :)
valahogy mindig tologattam (, pedig itt van a tarsolyomban és a folytatása is), mert ez tőled kell ide! DDD

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 14:55:37

mainstream genderstíl bullshit.

müllert oshoval kellene agyonverni és fordítva.

nagyjából a tudománytalanság és a misztikum olyan tradicionalitást nélkülöző katyvasza mindkettő, melyekkel értelmes, tájékozott, tanult, gondolkodó embert az őrületbe kergetnek.
természetesen müller és osho féle, a felhőkben járó, léleksimogató, lufifújogató, mókusvakítás hívei az előbb írtakat istenkáromlásként, érzelmi szegénységként, mentális vakságként könyvelik el.

guma 2011.09.27. 14:59:56

@¦卍®Ξ™: őrültnek lenni néha jó! :)))

(azt ne mond, hogy te nem "gyakorlod" néha :DDDDD)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.09.27. 15:06:51

@¦卍®Ξ™: Mi bajod van a "Vaginaguru"-val? :-D
Müller Péter pedig csak egy álom. szerintem nincs realitása.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 15:09:54

@¦卍®Ξ™: Akkor Platónt is "ostobázd le" légy oly jó, mert jó pár, a cikkben lévő gondolatot ő már régesrég, még az ezotéria, emancipáció, sőt egyáltalán a középkori feudalizmus előtt kikotlott.
;)

@guma: Tegnap Soma egy cikkét olvasgattam. :)

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 15:12:38

@guma:
valódi, dühöngő őrületről beszélek, nem ökörködésről bazzeg.

ez a müller egy szénlapáttal kenegetni való közhelygenerátor, akitől el van szédülve az idióták tömege.

szegény szepes mária fogalmazta meg legjobban a nyomorúságos hülyét anno valahogy így; a szépbeszédű tudatalanság terjesztésének, a semmitmondás eladásának sikeres kufára.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 15:14:08

@neccharisnyás útonálló:

igen, a föld lapos is régi, közismert ismeret.

guma 2011.09.27. 15:24:18

@Ásó[Mosó]maci: A kislányra előbújtál! :)))
DDDDD

jól mondod : álom, mint maga az élet. :)
gondolatok ha találkoznak, lekötnek ideig óráig az is csak ajándék ebben az elreppenő "valóságban".

a tényeken kívül kell ennél több? DDDDDDDDD

@¦卍®Ξ™: DDDDDDDDD

nagyon érdekes, hogy szepes máriát itt említed!
első és legnagyobb élményem, tőle a pöttyös sorozatban (ha jól emlékszem) : a francia kislány volt... :)))
persze aztán ezen a vonalon ő lett a "fejedelem" itthon.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 15:35:29

@¦卍®Ξ™:

a platón féle kétvilág elmélet vagy az antropológiai dualizmus táhallásai csak illúziók a mai gender-elméletre amit müller ebben tol. nagyjából a szavak azonosak, de az összességének értelm nem. igazából, ha már felvetetted platónt, pont az ő dialektika elmélete és az abból eredő anamnézis elmélete az ami megmutatja micsoda értelmetlen baromságokat beszél müller filozófiai és objektív értelemben is a platóni diairetikus módszer alkalmazásával.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 15:37:41

@guma:
hát nem pont a pöttyös panni sorozata jutott eszembe müllerrel kapcsolatban :)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.09.27. 15:38:30

@guma: De csak egy pillanatra. Mivel offolós ez a blog, ezért offolok egyet, hogy a nagy összezörrenésben legyen egy kis pozitívum is. Most olvastam e viccet, egyik ismerősöm küldte:

A székely bácsi elmegy Magyarországra. A feleségét a komájára bízza, figyelje nehogy megcsalja. Egy pár nap után látja a koma, hogy Etel (a székely bácsi felesége) egy katonatiszttel bemegy a Hotelbe. Rögtön elrohan a postára, hogy táviratozzon Pityunak: - Kérem én sürgönyözni szeretnék! - Mi lenne a szöveg? - Kérem, gyorsan írja. Komám gyere haza, mert a feleségedet b..k! - De kérem uram, ilyent nem lehet írni! Fogalmazza meg másképpen. - Na jól van. Akkor gyorsan írja! "Etel a Hotelbe, csücsül a fotelbe, katona hitelbe hatol be Etelbe, textil árú lefelé, hentesáru befelé, a szőrszálak összevissza, baj van komám, gyere vissza!"

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 15:41:11

@guma: egyébként megnéztem gyorsan a polcon, a francia kislányt thury zsuzsa írta :)

én is olvastam egyébként :))))))))))))

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.09.27. 15:44:29

@¦卍®Ξ™: Én a Vörös oroszlánt olvastam tőle, ami igencsak megfogott.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 15:47:09

@¦卍®Ξ™:
upsz innen kimaradt a zárójel, így nem igazán az az értelme mint szándékoztam :)
javítva:
...ami megmutatja (micsoda értelmetlen baromságokat beszél müller filozófiai és objektív értelemben is) a platóni diairetikus módszer alkalmazásával.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 15:51:23

@Ásó[Mosó]maci: 40 évig be volt tiltva a könyv, pl, hogy egyáltalán ma kiadható az hamvas bélának köszönhető, aki eldugott pár példányt belőle, mert szepesnek sem volt meg a"kézirat" miután bezúzták az összeset.
ha a kozmosz könyves 84-es kiadást olvastad, akkor szerezd be a 89-es kiadást, a 84-es egy meghúzott verzió, nem teljes.

guma 2011.09.27. 15:52:35

@Ásó[Mosó]maci: DDDDDDDD

:)))))))))))))
na ez a költőiség még viccben is, most jól jött!

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.09.27. 15:55:40

@¦卍®Ξ™: Még a kozmoszt olvastam először. Most meg ott van a polcomon (már újra elolvasva) a 2-3 évvel ezelőtt újra kiadott kiadás.

guma 2011.09.27. 15:59:20

@¦卍®Ξ™: jé! :)
most, hogy mondod, én is tudom már! DDDDD

(akkor is volt hasonló stílusú könyve a sorozatban - és szerettem!)

a zárójellel valóban más az értelme, és még ici-picit is igazat is adok neki. :)
egy baj van csak velem, ha valaki szép szavakkal szeretetre, kapcsolat őrzés szépségre hívja fel a figyelmet, ha nem okosan az akkor is tud tetszeni nekem. DDD
javíthatatlan optimista vagyok lélekben, akkor is ha naponta pofára esem a valóságban és tisztább gondolat világban!

@Ásó[Mosó]maci: itt van a polcomon.
a kevés megőrzött könyv egyike :)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 16:02:01

Némá, betoppanok, azt kirobbantom a 3. világháborút! :))))
Még Maci is felszínre ásta magát....
Platón okos volt.
Müllernek tetszett ez a cikke, mert sok gondolattal egyet értek benne.
Ettől függetlenül gőzöm sincs, ki ez a csóka, nem is érdekel -Mandineren ez az a rész, ahol a pártállást szokta firtatni a nép- csak gondoltam, olvassátok, művelődjetek vagy mittomén.

Mer pl. láttam én már brutál alfahímet sírás közeli állapotban, és semmi de semmi szánalmas nem volt benne. Még így is bőszen férfiasabb volt, mint az a sok túlkoros kamaszként viselkedő bumburnyák, akiket magamban "bölcsészfiú" címre terjesztek fel. És még sok minden. Szóval nálam, azok alapján, amiket eddig tapasztaltam, betalált a dolog. Pont.

A székely vicc meg zseniális. Ismertem, de még mindig meg tud nevettetni.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 16:16:09

@neccharisnyás útonálló:
no, ez a része az amit mindenki tud, felesleges ilyen misticköntösös semmitmondásba csomagolni. de ebbe van, mert most éppen a gender-elmélet a divat és tolandó-követendő társadalmi ideológia. ezt kell az emberekkel elfogadtatni, ezt kell terjeszteni, főleg a jövő nevelését végző nőket megcélozva, az őket érdeklő és általuk elfogadott témakörökbe ágyazva.

ez ami miatt elindították az óvodai és iskolai reformokat, ennek mentén van, hogy az óvodákban nem kisfiúkat meg kislányokat nevelünk, ezért van, hogy az általános iskolákban nem fiúkat és lányokat nevelünk, hanem döntse el, hogy milyen nemű.
egy kis emlékeztető, biztosan olvastátok: vastagbor.blog.hu/2010/02/15/manipulalas_az_ovodasokkal

"A gender-elmélet – az állampolgári egyenlőség nevében – megkérdőjelezi a nemi különbözőség értelmét. A férfi és női nemet tehát társadalmi képződményként fogja föl, amelyet le kell bontani, hogy mindenki személyes irányultságának megfelelően teremthessen társas kapcsolatot.
A gender-elmélet különválasztja a biológiai nemet a gendertől (társadalmi nemtől). Az ember fizikailag lehet férfi vagy nő, de valójában nem ez számít, hanem az, hogy az illető a férfi, női, homoszexuális, transzszexuális, vagy valami más – maga által jónak tartott – nemhez tartozónak tartja magát. Így mindenféle házastársi és családi forma létezhet államilag elismerten. A létrejövő kapcsolatokat, mivel léteznek, törvényesen el kell ismerni.
A nemi identitás az ember vágyaitól függ, nem pedig nemiséggel bíró testétől. A törvényeknek figyelembe kell ezt venniük, és harcolniuk kell a diszkrimináció, különösen a homoszexuálisokat érintő hátrányos megkülönböztetés ellen. A hivatalos iratokon többé nem az ember neme, hanem „gendere”, vagyis társadalmi neme szerepel."

guma 2011.09.27. 16:20:49

@¦卍®Ξ™: b@ssza meg :)))

nekem sem a müller jött elő a pöttyöről! DDDDDDDDDDDDDDDD

guma 2011.09.27. 16:28:20

@neccharisnyás útonálló: na látod! :)))
háború nélkül nincs élet :D

hiányoztál mint a levegő! DDDDDDDDDDDDDD

semmi hasonlót pedzegetni sem mertem (még mindig a leépülés szakaszt alakítom, és a számítógép kikapcsolást is elfelejtem napokig DDD) csak pakoltam @¦卍®Ξ™: szerint is a különböző szarokat, mert nálam már túl sok van még mindig! DDDDDD

azonkívül meg igazad is van! :)
sokkal összetettebb a világ és az ember. azt megfejteni és meghatározni számtalan módon sem lehet, mert marad mindig egy csipet rejtély ott a zugban...

guma 2011.09.27. 16:41:13

@¦卍®Ξ™: lehet bármilyen elmélet, aki normális a gyermek vállalás vonalán : az a nemek szerepének világát a hagyomány ősi világában ösztön és tapasztalat formájában akarja megvalósítani, átadni. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 16:53:01

@¦卍®Ξ™: Attökömbe haggyá már ezzel a gender-lókukival, mer menten előgyün belőlem a hímsoviniszta! Qrva Malackaraj is átment Velvetbe, odatelepült a sok embert még életében nem látott nyomorult, várom már mikor gyün elő, hogy a nagylábú nőcéknek biztos gombás a lába, amiért olyan nagy. Hányok, baszki, erre te meg tolod itt ezt a feminizmus baromságot is! Utóbbi időben leesett rólam az idegtől jó 8 kiló, olyan vagyok, mint egy piszkafa, erre a barmok meg vállalhatatlannak minősítenek pontos testtömegindex ismerete nélkül...
***nagy levegő***
Lényeg. Elsősorban emberek vagyunk, utána férfiak és nők. A környezetedet pedig nem csak racionális, hanem érzelmi síkon is érzékeled. Ergo a reakcióid jó része is nem racionális hanem érzelmi indíttatású. Maximum nem vagy tudatában. A temperamentumos emberkéken meg kicsit jobban kijön az érzelmi vonulat. Ami nekem imponál. Dehát én vagyok az, aki szerint az igazi bátorság az, amikor ki tudod mondani, hogy mitől félsz.

A feministáidat meg légy oly jó, kísérd ki a korcsmahivatalból. Ez egy rendes hely. Gender-benderek nem valók ide! :P

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 16:56:34

@guma: és ezt hogyan teszi meg, amikor az óvodáéban iskolában pont az ellenkezőjét sulykolják belé, ő meg ugye dolgozik reggeltől estig, a gyerek meg az óvodában, iskolában van reggeltől estig?
arról nem beszélve, hogy amúgy is szarnak a gyerek nevelésre, 10-13 éves kölkök mászkálnak az utcákon éjszakánként és járnak "bulizni". majd pont ezeknek fog a szülő bármit is tanítani szexuális preferenciákról és nemi hagyományokról, értékrendről?
mindemellett a média is ezt nyomja, légy fiúnak kinéző lány, lánynak kinéző fiú mert az a trendi, ha meleg vagy az nagyszerű, és ettől kiemelkedő érték vagy, stb.
nagyon nem látod te a világot, hogy hol és mi módon vannak a társadalom normáinak vonala irányítva, ha azt hiszed ma az ifjúság nevelését a szülők végzik a családok 99%-ában. (még ha nekik is kellene)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 16:59:10

@guma: Ahh, képzeld, hétvégén ijesztgetett a gépem, hogy elromlott. Mondom, akku nem lehet. Eltörött a töltőkábel? Merthogy nem igazán akart delej belé csordogálni. Aztán úgy néz ki, csak sikerült annyira csontra merítenem, plusz néhány töltéshiány okán történt hibernálás, hogy rosszalkodott egy kicsit. de úgy néz ki a szokásos vuduzás meggyógyította. Nem szeretik ezek a kütyük az anyázást. Megijednek tőle, mint gettócigus a két szép szememtől.

A rejtély. Azt úgy szeressem. És hülyeség, hogy csak a nőknek van. Pici kis homályos pötty, amit mindenki úgy akar hagyni megfejtetlenül, mert milyen jó, hogy van valami, amit sose fogsz tudni felfogni. Megnyugtat.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 16:59:33

@neccharisnyás útonálló:
:))))))))))))))
te tetted be a fő gender messiást vazze :)

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 17:03:35

@neccharisnyás útonálló:
azt elfelejtettem mondani, hogy a nagy lábú nőknek matematikailag bizonyítottan több gomba van a lábán, mint a kis lábúaknak :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 17:08:06

@¦卍®Ξ™: Ez mondjuk tény. Iszonyatos állapotok bírnak leledzeni. De ilyenek miatt kár @guma:t csesztetned. Azé' belenéznék azoknak a harmincas pasasoknak a fejébe is, akik módszeresen vadásznak a tinikre, mondván olcsón, könnyen beterelhetők a kapualjba. Mert rendben, hogy a média tolja a kicsi fejükbe, hogy ribancnak nézzenek ki, meg öreg pasassal nagyot lehet virítani az osztálytársak előtt, de csókolom! Leél valaki 30 évet, és ott tart, hogy tinilányokkal kezd? Ja, biztos ha nem csinálná, őt meg azért csesztetnék a haverok, hogy csak egy guminőre futja a fene nagy sármjával. Szal rendesen benne van azért az is, hogy manapság kb. 40 éves korukra mondható az az emberekre, hogy szellemileg is elérték a felnőttkori érettséget.
Basszus, találkoztam már olyan férfival, aki 32 éves létére egy 15 éves kamasz szintjén volt agyilag! Már szinte nekem égett a képem helyette.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 17:10:25

@¦卍®Ξ™: Hüle! Jézuska magasra pakolta a nehéz fejemet, feszt orra buknék, ha nem lenne rendes talapzata, de még egy fia gomba vagy tyúkszem sem volt rajta. sőt herpesz se semmimen se. Valami genetikai csoda lehetek. Szóljatok, hogy meglett Nessie élettársa! :)))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 17:12:00

@¦卍®Ξ™: Megmondtam, hogy nem tudom és nem is érdekel, ki ez a furkó. Tőlem Mr. Garrison is lehet, akinek a náczivá változott Kalapúr diktálja a mondókáját. Vagy Új Péter.

guma 2011.09.27. 17:23:12

@¦卍®Ξ™: na ide figyelj! :)

engem nem szokott érdekelni ki mit nyom!
alig 50 kilósan sem engedtem, hétköznap esti 9-nél tovább tv-ni a kamasz srácaim sem!
(gyerekként meg 8-ra ágyban voltak!) képzeld az unokáim is tudják, hogy ha én vagyok velük akkor a "záróra" komoly dolog! Pihenni kell, hogy teljesíteni tudjon. ennyi!
(és majd megszakadt a szívem amikor hajnal 5-kor kellett a gyereknek velem jönni a suli előtti úszás edzésre, de nem sorolom!)

semmi más nem érdekelt akkor sem, csak az : ha van egy kis időm akkor csavarogjunk, ha máshol nem itt a Duna parton!

különben meg számtalan lehetőség van ma is a sulikban lekötni az energiájukat a tanulás mellett (néptánc, sport, stb).
az biztos, hogy nagy divat már a kamaszoknál is éjszakázni (nálunk is előfordul, de a szülök hozzák, viszik a csemetét a többi szülővel beosztva).

ami nagyon nehéz lett az a kötelesség tudatosítása, mert az sehol sem divat - nem csak a gyerekvilágban tapasztalja, hogy az nem igazán visz előre...

guma 2011.09.27. 17:28:50

@¦卍®Ξ™: bocs abban igazad van, hogy a környezet qvára befolyásol mindenben!

ez lemaradt! :)))
nagyon nehéz látom a lányokon, mi minden szar ragad rájuk és veszik természetesnek.
fiam néha megdöbben mikor elmondom miről dumálnak velem :)
csak hangulatot kell elkapni, mert megteremteni egyre nehezebb!

guma 2011.09.27. 17:36:12

@neccharisnyás útonálló: nagyon lemaradtam :DDDD

majd mindjárt összeszedem magam!
vuduzni nem tudok! DDDDDD
így a gépemen még mindig nincs a fele sem fent amit megszoktam :(

akartam pl @¦卍®Ξ™: képet csinálni útmutatása alapján arról, hogy nekem mi jelent meg.
csak tudod alapvető pontot kihagyott a folyamatirányításnál (vagy én nem vettem észre, hogy ott van). DDDD

kerestem mindenhol a képet a gépen - de kiderült nem mentettem el...
na rólam ennyit!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 17:38:27

@guma: Azt meséld el, adatlapod hogy tudod kinullázni.

guma 2011.09.27. 17:48:32

@neccharisnyás útonálló: ha én azt tudná! DDDD
fogalmam sincs!

egy napig totál meg voltam szüntetve :DDDD
levelesem is elvették - törölték!
azt írták regisztráljak megint...

valahova be is tettem ide később, mert Convtól kértem segítséget mit lehet csinálni.
és elkezdtem az indát bombázni levelekkel, hogy vissza a fiókom...
és képzeld másnap visszakaptam, de mást nem. DDD
most már nem is hiányzik :)))))))))))

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 18:02:01

@guma:
No, majd a fiúknál akkor.
Mert láttam másnál is, csak ott mondjuk indokoltnak is láttam az illető offline identitása okán. Gondoltam, biztos van egy hatalmas piros DELETE gomb.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 18:39:36

@neccharisnyás útonálló:
dehogy csezstetem gumát.

nods amit most itt leírtál a 30-as férfiakról (ugyanez állítható a nőkről) azt igazolja, hogy a most felnövő nemzedéknek (ezek lesznek a szüleik és már a szüleik esetleg) majd lesz/van esze a központi propagandát felülírni neveléssel a gyerekeikben?
épp ellenkezőleg azt igazolja amit mondtam, hogy nem a szülők, hanem a propaganda fogja megmondani nekik mi az irány, mi a norma, az iskolán, óvodán, médián keresztül.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 18:42:39

@neccharisnyás útonálló: értem én, hogy nem tudtad, de ha én ide beteszem mondjuk kiszel tündét, mint kultúrmissziót, akkor gondolom elmondod a véleményed te is, attól még, hogy én nem tudom ki az a kiszel tünde, s felvilágosítasz, hogy bizony az az egy mondat/gondolat ami miatt betettem és nekem tetszik tőle, nagy valószínűséggel véletlen és hát összességében a nő egy rakás szar :)

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 18:48:22

@guma: drága guma, nem rólad hanem a 99%-ról van szó. sajnos nem te vagy mindenkinek az anyukája és nagyija.
mert sajna a többség nem olyan mint te.
vagy ha igen, akkor ezek valami idegen lények akik még éjszaka is tizenpár éves suttyónak és kis kurvának álcázva ténferegnek az utcán, meg lebzselnek a szórakozóhelyeken.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 18:57:51

No, nyugirágó bekapva, kérődzök, mint a bornyú.

@¦卍®Ξ™: Azok a 30as pasasok, akikről írtam, egyedül állók, és gőzöm sincs, lesz-e egyáltalán gyerekük valamikor, hisz az egyéjszakás kapcsolatokra gyúrnak épp jelenleg. Meg a masszív alkoholizmusra. Mondom, mint a tizenévesek.

Egy ideje filózok olyanon, amit a svájciak meg is valósítottak, csak épp ebkérdésben: központilag szűrni a lehetséges gyerekvállalókat alkalmasság szerint. Svejcban mondom már csak papírral tarthatsz kutyát. Gondolom pszichikai vizsgálat, meg ilyenek. Mert ha félreneveled, megeszi a szomszédot. Gyereket félrenevelsz, mi lesz?

Á, egy rakás lótrágya ez az egész! Pár éve még úgy voltam, hogy 50 év elég lesz, hogy mentalitást váltson a nép. Most már örülnék, ha 70 alatt sikerülne egyáltalán felnőniük.
És igen, tisztelet a kisszámú kivételnek, mert igenis vannak a kiscsajok között is olyanok, akiknek nem élethivatásuk saját maguk rendszeres éjszakai szétcsapatása. Aztán a többség miatt meg szépen rajtuk csattan az ostor. Nekik lesz brutál nagy szívás az élet ilyen körülmények közepette.

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 19:09:59

@neccharisnyás útonálló:

jóvanakkó, te is rohadt náci vagy, te is diktatúráskodnál, megnyugodtam :)

Én néztem a múltkor a középső fiú iskolatársait a fészbúkon, nem volt egyetlen kölök sem amelyik ne rajoskodna, egyetlen csaj se amelyik ne pózolna segget csöcsöt kipakolva segglukszájat csücsörgetve.
ez persze nem jelenti, hogy nincs olyan az iskolában, inkább azt jelenti, hogy ezek nincsenek előtérben, ezekkel nem találkozik az ember a fészbókon, az utcán, a szórakozóhelyen. de vannak biztosan. de nem mernék esküdni, hogy a tízből egy az nem túlbecsülése nagyságrendekkel a számuknak.

guma 2011.09.27. 19:12:26

@¦卍®Ξ™: :)
DDDDDDDDDDDD

na még ilyet! :)
ezt jól elb@sztam! DDDDDDD éne nem vagyok etalon semmiben, sőt...

beraktam pl egy mai "kedvecet", de a katy perit (vagy hogy hívják) is berakhattam volna, akikről nagy vitáim voltak a lányokkal.
de azt sem fogtam fel, hogy ebben az elit iskolában cigiző, vedelő kis csaj a barátnője, aki anyukával és számtalan hapsijával éjszakákat simán bulizik.
szóval nem vagyok nyugodt!
cseppet sem...

ja és @neccharisnyás útonálló: hajtanak a kislányra ezek az anyuci udvarlók. amilyen képeket láttam, hát a hapsikról is meg van a véleményem...

guma 2011.09.27. 19:23:43

@neccharisnyás útonálló: dogoz egy kicsit még :)))))

törd meg ezt a szöveget, ha kérhetek ilyent! DDDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.27. 19:32:25

@¦卍®Ξ™: Édesapa, egy időben állandó vendég voltam VBűrön. Olyan náczikok Fraulein voltam, még a néhanapján betévedő tyúkeszű kisnyilasok is bőgve bújtak anyuci szoknyája mögé, mikor nekiálltam kibogozni a logikai bukfenceket a begyakorolt mantrájukban.

Ma láttam egy filmet az arabokról. Mármint a régi, mór arabokról, nem ezekről a mostani elfajzott, egész nap ülünk az utcán vagy rakétavetőt eszkábálunk fogyatékosokról.
Szóval azokról, akik meghódították a Közel-Keletet, É-Afrikát és a Pireneusi-félszigetet, még jóval a 8. század előtt. Azt mondták, az volt a sikerük kulcsa, hogy Mohamed ELŐÍRTA nekik a MŰVELTSÉGET. Mindenkinek! Még a legutolsó cordobai putrilakó is tudott írni-olvasni.
Műveltség -> gondolkodás -> ...........
/üresen hagyott mezőt kéretik kitölteni/

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 19:50:41

@neccharisnyás útonálló: ezt tudják ám a mai politikusok is, ezért akarják a nagy tömegeket sütétben tartani

miről van itt nagybasz0 2011.09.27. 21:42:06

Egy csúnya nőnek lehet három kívánsága.
Első kívánsága: legyen 100 millió a számláján. így is lett.
A második kívánsága: legyen egy szép kocsija.
A harmadik kívánsága: egyetlen pasi sem tudjon neki ellenállni. így is lett.
Így lett a csúnya nőből csapolt sör.

:)

guma 2011.09.27. 22:06:32

@miről van itt nagybasz0: ajjajjjj! :)))))

ezek után miért szeretitek azt a sört? DDDDDD

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 22:20:30

@guma: mert még ránézni is jó? :)

guma 2011.09.27. 22:22:09

@¦卍®Ξ™: na ettől a beszólástól ma jól alszom :)
DDDDDDDDDDD

(csak érteném : miért is? DDDDDDDDDD)

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 22:26:49

számomra is érthetetlen miért tölti az ember a sör társaságában szívesebben az időt:
m.blog.hu/ma/mamuttampon/image/050_beer.jpg
mint a csúnya nőében:
thebsreport.files.wordpress.com/2009/08/helen-thomas.jpg?w=300&h=300

:)

guma 2011.09.27. 22:47:28

@¦卍®Ξ™: kezdem irigyelni asszonyod :)
szerintem sokat kuncog, még ha dühös is néha melletted.

(de ha kicsit igyekszem és sminkelni is megtanulok, akkor tudom miért "izgalmasabb" a sör társasága az enyémnél!
hahahahahahaha + DDDDDDDDDDDD +hehehehehe, csak szakaszosan megy, mert csuklok!
és gratulálhatsz! megittam az 5 nap alatt 2 doboz sört is! :))))))))

ezért a jutalmad : www.szuletesnapiajandekok.com/ajandek-otletek/sorgyorsito)

jó éjt! :)

¦卍®Ξ™ 2011.09.27. 22:55:51

@guma:
na ja, könnyű neked, könnyen meg bírod állni, hogy ne igyál többet, neked nincs feleséged.
:)

Marcellusca 2011.09.28. 19:26:48

Helló!

Őőőő, izé, én végig sem tudtam olvasni ezt a nagy katyvaszt. :)

Na, most jöhetnek a kommentek. :D

¦卍®Ξ™ 2011.09.28. 19:44:13

@Marcellusca: hali, nem vesztettél semmit :)

Marcellusca 2011.09.28. 19:50:35

@¦卍®Ξ™: Hi!
Hát, nem. (Azért csak végig rágtam rajta magam.) :)

Sokszor többet mondanak, többet lehet megtudni, tanulni a kommentekből. :D

Meg egyébként sem szeretem a nagy kinyilatkoztatásokat.

guma 2011.09.28. 19:55:47

@Marcellusca: de azért a lelkivilágod leápoltad! ?)))

Marcellusca 2011.09.28. 20:11:44

@guma: Ehhh, hülyeség. :)

Ezekkel a "nagy gondolkodókkal" az a problémám, hogy jól megrágják a semmit és felböfögik ugyanazt a semmit, csak kicsit átrendezve.

Marcellusca 2011.09.28. 20:15:46

@guma: Ja, @Marcellusca: és nem ad megoldást semmire.
Sőt!
Legtöbbször újabb kérdéseket generál.

Van nekem elég kérdésem, problémám így is, nem azért fordulok egy "okos emberhez", hogy hülyeséggel tömje a fejem és még több, megválaszolatlan kérdésre tegyek szert.

miről van itt nagybasz0 2011.09.28. 20:20:24

@Marcellusca: De qurva sokat keresnek vele, ami nem hátrány... főleg, ha mindig csak ugyanazt írja le mind az ötven könyvében, persze kicsit átdolgozva... (pl. beszélgetés Istennel 1-100-ig) régen volt egy barátnőm aki mind az ötvenet megvette és amikor szóltam neki, hogy ő esetleg nem látja ezt? kicsit megharagudott...

guma 2011.09.28. 20:21:29

@Marcellusca: ez a jó benne. :)
néha azt érzi az ember, hogy jé okosabb vagyok aszem! DDD

de én csipem, mert mivel "egyfajta celeb" legalább a fő vezérmotivuma a szeretet és még sem megy be a villába, gyakorlatba is tanítani.... DDDD

gyűjtöttem is nektek, mert olyan jól tudja a férfi lelkeket terelgetni a nőket meg hangolni ájulásig. :)

guma 2011.09.28. 20:24:09

@miről van itt nagybasz0: hangoljuk már össze néha dogaink, mert szinte percre beütjük azt, kicsit más szavakkal. DDD

Marcellusca 2011.09.28. 20:31:12

@miről van itt nagybasz0: @guma: Na, és az előadási stílus ... :(((

Semmi érzelem, csöndes, monoton előadás, ezzel próbálva nyomatékot, fontosságot kölcsönözni a mondandójuknak.

guma 2011.09.28. 20:44:37

@Marcellusca: ez is a mágia része :)

ha kicsit "halkan" monoton stílusban mondod : jobban figyelnek rád. DDDD

Marcellusca 2011.09.29. 08:18:48

@guma: Megsúgom (de csak halkan), hogy ez nem biztos.
Tartottam nem egy előadást, órát (mint volt kiképző is) és a figyelem, érdeklődés fenntartása nem egyszerű dolog.
A monotónia az ami leghamarabb megöli.

guma 2011.09.29. 08:26:50

@Marcellusca: a monotónia gyilkos, (az biztos) mindenben! :)

igazán "kis csoportos" foglalkozásnál nyerő az említett stílust és ott is a hangerőre értettem, amivel jól lehet játszani mégis!

nagyobb társaság előtt bizony ez összetettebb dolog, de ott is ha jól alkalmazod az erőt és halk stílust az eredmény vitathatatlanul nyerő leszel.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.29. 15:31:55

@guma: Vajjal "bekent" fejű embereknél, gyerekeknél jól működik a síri hang.

guma 2011.09.29. 19:23:02

@neccharisnyás útonálló: vajjal? DDDDDDDD

na ezt a hajápolót nem ismertem. :)

¦卍®Ξ™ 2011.09.29. 20:20:45

@guma: ejnye, nem ismered a mondást?: "vaj van a fején" vagy "vaj van a füle mögött"

guma 2011.09.29. 20:34:02

@¦卍®Ξ™: na ez mindennek a teteje! DDDDDDDDDDDD
most már bizonyított a leépülés, hiszen már @neccharisnyás útonálló:-hoz is "szótár" kell nekem! :)

bandika gazdája 2011.09.29. 20:54:29

@¦卍®Ξ™: Kösz a választ az e-mailre! Így már értem hogy kaptam meg Marcika fényképeit!
Bár a lényegét még mindig nem értem, de minek is! (Gyöngyöt disznók elé?)

¦卍®Ξ™ 2011.09.29. 20:55:05

@guma: sebaj, majd minden este figyelmeztetünk itt, hogy vedd be a cavintont. csak mondd meg hova raktod, hogy ha elfelejtenéd hol van, meg tudjuk mondani :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.30. 10:06:46

@guma: De, azért hozzáteszem, a vaj kiváló testápoló. Pontosabban a carité vagy shea vaj. Nyáron a sok hőségben rohangászás után este jó vastagon bekentem a talpam, olyan lett, mint a babapopsi.
süti beállítások módosítása