He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Állati...

2011.08.28. 15:45 Horizont

 

Csak ne vegyél levegőt!

Csak ne vegyél levegőt!

 

Esküszöm! Ez már ilyen volt amikor bejöttem!

 

Vajon hol lehet a macska?

 

 

Akkor is állati buli volt!

 

Ha problémád van a gidámmal... velem van problémád!

  

 

Ez itt egy komolyabb kajakóma...

forrás: Blöki

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr993185615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2011.08.28. 15:47:59

Valaki S.O.S!!!!!!! Könyörgöm!!!:))) Rendezze a soraimat! Hálás köszönetem:)

guma 2011.08.28. 15:53:03

@Horizont: csak ennyit tudtam tenni, mert én is csak "barmolok". DDDDDDDDDDDDD

állítólag új admin lesz. már tesztelik... :)
mire megtanuljuk majd azt...

Horizont 2011.08.28. 16:27:34

@guma: Köszönöm Margaríta! Ügyes vagy, legalábbis ügyesebb mint én:)) Nem elég, hogy a gépem szarakodik, még én is:))))Ha egyszer ott van a kép, szöveg ahol lennie kell, akkor miért nem marad ott???:))))

guma 2011.08.28. 16:32:35

@Horizont: ezt én sem vágom? :)
sőt az sem, hogy teljesen más és jó bent. aztán itt meg... DDD

(féltem, hogy elbacom, mert ilyenkor forráskódra váltva "gazolók"- DDDDD
azt vagy jó, vagy nem. )

Horizont 2011.08.28. 16:47:03

@guma: Az őrület az, hogy már nincs bennem az nagy elementáris,természetes vágy, hogy akkor is megtanulom.Ha beledöglök is!!:( Mit tudják ezek a fiatalok:DDD

guma 2011.08.28. 17:12:17

@Horizont: bennem még van belőle, csak időhiány is van jelenleg :)

de ami lényegesebb, senkit nem akarok rángatni, ha nem muszáj, mert olyan szar hogy egyedül útba igazítás nélkül nem megy ennél több. :DDDD

most itthon beleszerettem a másik lakásba vett zuhanyzóba. falat kell fúrni... szóltam a volt kollégának, kellene két hatos luk.
eljött (tegnap) kifúrta és míg össze nem rakta, nem ment el (fél napja rá ment).
szint különbség volt a fal és csempézés miatt amit én rondán, (de célravezetően) akartam megoldani.
a srác viszont addig nem nyugodott míg olyan megoldást nem talált ami most úgy néz ki, mintha tartozék lenne.
és lesül a pofámról a bőr, hogy jönnek és pénzt nem fogadnak el (benzin+idő), így valóban csak a legritkább esetben szolok nekik.

Horizont 2011.08.28. 17:28:10

@guma: akkor most jól értettem, neked is olyan zuhanyozód lesz?

guma 2011.08.28. 17:36:07

@Horizont: van!!! DDDD

(minden maradt a csap is, csak lett egy nagy fejzuhany és mellette van sokat tudó kézi zuhany is! megvettem a másik lakásba, mert ott zuhanyfülke lett csempézve kialakítva, de annyira praktikusnak találtam, hogy "elszerettem". ráadásul elfogyott, és a fiúknak kellett pestre telefonálni, hogy vegyenek, ha tudnak... DDD)

Horizont 2011.08.28. 17:47:15

@guma: Mondtam én, hogy ügyes csaj vagy te....

guma 2011.08.29. 09:51:28

@Horizont: inkább "telhetetlen" valami mindig megtetszik! :DDDDDDDDDDD

guma 2011.08.29. 17:31:49

@Horizont: Necc legalább értette köztünk a kütyű kezelést, de amikor kell sehol sincs! :)))

hagyja, hogy a lányok égjenek. DDDDDDDD

Horizont 2011.08.29. 17:36:05

@guma:
A korunk felmentést ad - az égés alól:DDD
Mi meg olyant tudunk amit még ők nem tudnak:DDDDD

guma 2011.08.29. 18:02:42

@Horizont: az nem takaró, ami a hülyeségem eltakarja :)))

viszont hiába tudok valamit, nem vagyok jó tantónéni.DDDD
nincs gyakorlatom abban sem...
így meg mit ér? DDDDDDDDDDD

Horizont 2011.08.29. 18:38:28

@miről van itt nagybasz0:
Én speciel nem arra gondoltam, de nagyon örülök, hogy te arra gondoltál, hogy én arra gondoltam! Hahahahahahahahahahaha!
Ja ha jó akkor nagyon jó:)))Mármint a szex:)))

guma 2011.08.29. 18:58:23

@Horizont: DDDDD

nem jöttél rá, hogy bedobja a témát, majd lelép :))))
csak tudnám hova "rohan" ilyenkor... DDDD
de jó "téma", és jó ahogy kinézi belőlünk. -:DDDD
mert így igaz : "Ja ha jó akkor nagyon jó:)))"

guma 2011.08.29. 19:40:51

kitiltom magam !

már megint velem van tele itt a jobb oldal is...

guma 2011.08.29. 20:14:30

na most, hogy Conv "felváltotta" @Horizont: beírását, nincs mire várnom.
ez az ürge mindenkit ismer? DDDD

kezet mostam! (mást is. DDDDDD)
szép álmokat!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZWUoZE2XEi0#!
süti beállítások módosítása