He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Szerintem ez a banda muzsikálhat a mi kocsmánkban is, nemde?;-D

2011.08.06. 10:30 Donna (Cara)mba

A fiam ajánlotta ezt a bandát nekünk, a szüleinek, hogy legyen erőnk a nehézségeink leküzdésében, és csak pezsegjen a vérünk, amíg csak élünk! Soha ne adjuk fel a harcot, a küzdelmet, ne szerezzük meg senkinek azt az örömöt, hogy odaadjuk mindenünket, a puszta létünket is bármely hatalomnak:-)

Ezen a nótán nem lehet csüggedni, hanem az ember küzd és bízik!

Miben? Mindegy, lényeg az, hogy csüggedni pedig nem szabad!!! Mert embernek és szabadnak születtünk!!!

Ímé, a dal:

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr763129553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.08.06. 11:05:41

Donnám!:)
mindjárt kapsz még a pörgés szüneteihez egy kis lelki erősítést, imát gondolatok tengerével.
kerestem egy jó számot (nem találom, kérlek addig fogadd ezt) ami erőt ad - bár ez rögtön nem derül ki első hallásra!
viszont "rekedten is" teljesíteni kell :

www.youtube.com/user/smillingdeath?blend=7&ob=5

sok-sok erőt hozzá!

Donna (Cara)mba 2011.08.06. 11:19:33

@guma: Köszönöm!

Ez piszok jó, ez a Hobo szám!
Nem is ismertem!
Bitang jó a szövege, na meg az a latin muzsika alá....hát ez eccerűen szuuuperrr!:-)))

guma 2011.08.06. 11:29:16

@Donna (Cara)mba: tudtam, hogy ráérzel! :)

Donna (Cara)mba 2011.08.06. 12:47:23

@guma: Hát persze! Te annyira el tudod találni a gusztusom...:-))))

@Conv: Monttam énmá', hogy olyan vagyol, mint a fijjam:-)
Csak kicsit öregebbe';-DDD

Ua az ízlésetek, meg a vitastílusotok is annyira hasonlít...A gyerök se hagyja magát, pont mint Te!;-)))
Emléxem a Vbőrön akkor figyeltem fel Rád, amikor láttam, hogy Veled ne kezdjen az ember vitát, mert Te bírod akármeddig argumentumokkal....;-DDDDDDDD Kifárasztod szabályosan az "ellenfeled";-)

Nna, pont ilyen a Fiam is! Én voltam kisebb korában az állandó vitapartnere, tőlem tanult meg vitázni - mert valaha én is nagyon csíptem a vitát, ma is kedvvel vitázok, csak kevés időm marad ennek a passziónak a kiélésre -, aztán olyan szenvedélyes vitázó lett, hogy most már simán letöröl a porondról!:-D

Azt meg már tudod, hogy az informatikusság közös szakmátok...
süti beállítások módosítása