He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Amikor egy hapsi több tucat lányt irányít! :)))

2011.07.18. 14:35 guma

 

Szerintem ilyen csapatokra minden stadionunk tele lenne! Mellesleg a zene sem utolsó... DDD

44 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr593077044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miről van itt nagybasz0 2011.07.18. 17:01:02

Én már régóta csak a női focit támogatom! :))

A profi foci hazánkban nem létezik... amatőrnek is gyengék... még is megélnek... vajon, hogy csinálják?

Marcellusca 2011.07.18. 17:13:13

Helló, Népek!

Mi a pálya? :)
Látom, tele van csajokkal. :D
(A zene meg nem kimondottan teccik és mán qrvára unom is. :()

Ja, és KBM, mert az oldalsávban látszik Mérnök úr kommentje, itt meg nem jelenik meg!

guma 2011.07.18. 17:24:49

@miről van itt nagybasz0: csak jó támogató kell... :(

@Marcellusca: mellesleg ez a zene, hozta a lányokat! :)))
tehát csak szépet és jót, mert azért nem annyira rossz a felhozatal... DDDDDDDDDDD
na megint mennem kell (de lehet, hogy este rátok nézek).

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.18. 21:42:37

Láttam már ezt a videót néha, de nekem Dubai jut eszembe ezekről a csajokról.
Ezek nem fociznak. Nem úgy, mint a hölgyek a mostani vb-n. Tegnap megnéztem a döntőt, amit az amik elvesztettek. Pedig jól fociztak. Élvezetesebb volt a női vb a Copa America-nál. (És nem csak azért, mert nők játszottak, hanem azért is, mert JÓL! játszottak. Élvezetes, gyors, technikás futballt játszottak a csajok! És volt mezcsere is :-))))
http://manna.ro/sporthir/megis-van-mezcsere-a-noi-vb-n!-video-2011-07-06.html

guma 2011.07.19. 05:51:09

@Ásó[Mosó]maci: aha! DDD
:)

miért is az jut kegyelmed eszébe? talán nagyon tájékozott, és ezek a lányok sem igazán a fociból élnek? :)
o!

majd máskor jobban figyelek kiket engedek be a kocsmánkba. DDDDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.19. 08:59:59

Jóreggelt!
@guma: Hát, a videót elnézve nem tartom ezt a vonaglást nagyon természetesnek. Az még egy dolog, hogy alsóneműben teszik a szépet, de próbáljanak megállni sima dorkóban a füves pályán. ÖÖÖÖÖ, bocs, saras pályán. Akkor már inkább lehetne egy kis ilyet berakni:
videa.hu/videok/vicces/csajok-sor-es-iszap-iszapbirkozas-lanyok-szexi-36sPJTOGbqnR9oS6
Pedig tudnak sok mindent ezek a csajok. Itt van pl egy-két bedobás:
www.pixter.hu/video?id=8049
www.pixter.hu/video?id=8051

De gólt is tudnak lőni:
www.origo.hu/sport/focivilag/20110706-erika-szenzacios-golja-a-brazilia-egyenlitoiguinea-meccsen-a-noifociveben.html

Nagyjából követtem a mostani női foci VB-t, és nagyon színvonalas meccseket láttam.

A videóra visszatérve. Azért férfitársaim nevében köszönöm, hogy megosztottad velünk. Azért nem rohannék ki az öltözőből köpködve, ha megkérnének ezek a csajok, hogy mossam meg a hátukat :-D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.19. 09:44:12

@Ásó[Mosó]maci:

szerintem egészen pontosan megmutatja a videó mit csinálnak a magyar focisták.
mind a pályán, mind az öltözőben és a média kamerái előtt :)

Horizont 2011.07.19. 10:56:03

@Ásó[Mosó]maci:
Remélem háború nem lesz??? :)))
És mit fal a ló?:)
Nagyon ötletes, tetszik amúgy:)
Na én is itt lopom a napot:DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.19. 11:28:28

@Horizont: Meg a Vbőrön :-P

Mindjárt rakom fel az új képeket.

Egyébként most zabálja a festéket! :-D

Horizont 2011.07.19. 11:32:59

@Ásó[Mosó]maci: Elgyengültem..... nem tudtam kemény maradni, hogy csak a takarítás és kuss semmi más:) Te is beteszed azt a Hírcsárdást, ki tud ellenállni???:DDDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.19. 12:09:50

@Horizont: Te! Keményen ellenállsz, pedig milyen szép nagy szemekkel néz rád az a porszívó! :-DDD
De azért néha állj le egy pillanatra, mondjuk ebédelni :-DDDDDDDD

guma 2011.07.19. 12:35:23

de jó, hogy van egy kis élet itt. D
@Horizont: ez a ló viszi a gyomrába az új csajokat a múzeumba Macinak!

sajna sok mindent nem tudok megnézni a leveleimben csak a videókat, szövegeket, mert nem volt erre sem idő, hogy teljesen beprogramozza a srác.

a mai csemegéből egy! :((((
(ha lesz időm majd elolvasom, de a bevezető se kutya. a filmek közül meg a Sztálint láttam egyik éjjel és nem volt rossz...)

"Semjén Zsolt szerint nincs azzal gond, hogy Balsai István alkotmánybíró lett, noha sikerült már alkotmányellenes törvényt írnia. Hiszen „Aquinói Szent Tamásnak is voltak olyan tételei, amelyeket elítélt az egyház”. A miniszterelnök-helyettessel készült interjúnkban jogokról esik szó: a tibetiekéről, a szalonkákéról, a rendvédelmisekéről. Így eljutunk a mértéktartásig. KRUG EMÍLIA interjúja."
(ez valóban nem normális!!!)

www.168ora.hu/itthon/mi-itt-a-problema-78930.html

guma 2011.07.19. 12:52:01

@Ásó[Mosó]maci: miért? D

@Conv:igazat írt, még @miről van itt nagybasz0: szerint is. :)

én meg nem értek a focihoz... DDD

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.19. 16:02:18

@guma: Csak vicceltem!
Szerintem nincsenek magyar focisták :-D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.19. 17:48:47

Üdv népek!

Picsogás ON
Egy hete citromfacsarás közben hirtelen mozdítottam a kézfejem, és a komplett idegi háló kiakadt benne. Azóta kb. 2 naponta, minden mozdulatra csuklótól a körömhegyig fut végig benne a fájdalom. Qrva nyár! Qrva retkes limonádé! Meg az is, aki megrendelte nálam, mert szomjan akart halni a hőségben!!!!
Picsogás OFF

Valakinek tippje, mit kezdjek vele?

Horizont 2011.07.19. 18:19:09

@neccharisnyás útonálló:
Részvétem! Tippem. Először hideg vizes borogatás, később langyos vizes. Vagy NEM szteorid tartalmú kenőccsel kenegetni.Ilyen izomlazítóval. És kímélni a kezed.Jobbulást!!!

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 18:48:55

@neccharisnyás útonálló: Először is az ép kezeddel képen vágni, aki limonádét akar inni nyáron:)))
Igyon bort, azt legalább nem kell facsarni:)

Valóban jól mondja Horizont, borogatás, lehetőleg sűrűn cserélve. Lehet, hogy egy kevés jeges borogatás sem ártana.
Ezt a jeges borogatást onnan veszem, hogy a hétvégén a fiamék Ausztriában voltak egy társasággal egy hosszabb hétvégére (a "menyem" az idegenforgalomban dolgozik, ezért jó áron volt szállásuk).
A fiam nekiiramodott a hegynek, megmászta, mire a társaság felért, épp csak kicsit késte le őket. Lefele valami kerekes roller-szerű járgánnyal jöttek, gondolom, a fiam már jól kifáradt a hegymászásban, így eltanyázott egy köves mederben. Valameddig fenn tudta tartani a fejét - keze közben véresre horzsolódott - persze, mivel meredek volt, közben csúszott lefele a kavicsos "pályán". Aztán már arcra bukott, úgy hogy az arcát is lehorzsolta. Ellátták persze ott kint, a szeme alatt van egy varrat.
A "menyemnek" hétfőre vissza kellett volna érnie a munkahelyire, de lekésték vasárnap a vonatot. Úgyhogy jöttek hétfőn a társasággal, kocsival. De szerencsére volt annyi eszük, hogy Mariazellben megálltak, bementek orvoshoz, aki elvégezte a kötözést, nem kellett Budapestig jönni vele, és itt keresni valami nyamvadék ügyeletet. Gondoljátok, mit éltem át, mikor megtudtam, hogy varrat van a szeme alatt...
Hétfőn este azért még elmentek a Jánosiba, ahonnan a fiam azonnal kifordult. Az ausztriai ellátás után úgy érezte, itt csak megdögleni lehet, mert este is tele volt a váró.
Ma reggel elment a Fiumei úti intézménybe, mert az osztrák (azaz echte kivándorolt magyar doki) azt tanácsolta, azért csináltasson egy CT-ét. A Fiumei útról elküldték, mert nem Budapesten van bejelentve állandóra. Holnap jön Pécsre...

Ausztriában az első doki, aki ellátta, egy öreg osztrák doki volt, az jeges borogatást javasolt az arcára és mondta a fiam, gyönyörűen lelohadt. Ebből gondolom, jó lehet a jeges borogatás valamire...

Várom a holnapi viszontlátást a fiammal, kíváncsi vagyok, felismerem-e?:(

miről van itt nagybasz0 2011.07.19. 19:24:03

@neccharisnyás útonálló: A zilyen balesetek elkerülésére találták fel a citromos sört amit nem szeretsz! :)
Vegyél két csomag fagyasztott zöldborsót, azzal jegeld, remekül felveszi a sérült rész formáját, felváltva tudod őket használni. Amikor nem tudsz jegelni, akkor feketenadálytő krémmel kenegesd, olyat vegyél ami szürkésbarnás színű és jó darabos, ez kicsit drágább, persze próbáld meg kímélni, pihentetni egy darabig!

Horizont 2011.07.19. 19:42:11

@Donna (Cara)mba: Te atyavilág, jól megjárta a kicsi fiad!!!Látod ezt mondom mindig ennek soha nincs vége, kis gyerek kis gond nagy gyerek nagy gond!Remélem minden oké vele és elmúlik szépen!!Jobbulást neki! Neked meg nyugalmat:DDDD
Mariazell óh ott jártam gyönyörűséges táj és hely!

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 19:47:40

@Horizont: Köszi! Viccesen írtam, de hát tényleg cseppet sem vicces.
A férjem legalább úgy fogja fel, hogy szerencsére semmije se törött el.

Igaz, lehet így is nézni a dolgokat, de azért egy anya arra is gondol - ha nem is mondtam a fiamnak - hogy ennek bizony valamennyire megmarad a nyoma. És pont az arcon!

És tényleg így van: az ember jánya sohase se tud megszűnni aggódni kedves csemetéjéért, mert akárhány évesek, csak képesek meglepetéseket okozni:(
És nem mindig kellemes meglepetéseket:(

guma 2011.07.19. 19:51:41

@Horizont: én nem is mertem @Donna (Cara)mba:ra reagálni, mert a fiam kéztörésének kálváriáját idézte fel.

de hát nekünk normál ellátás sem jár lassan itthon, nemhogy vip... :(

@neccharisnyás útonálló: borogatás közben a finom masszírozást se hagyd ki. :)
a kívános vendéged is csinálhatja. DDD

Horizont 2011.07.19. 19:54:21

@Donna (Cara)mba:
Én úgy szoktam ha túl jutok az első sokkon akkor mindig keresek egy rosszabbat mi lett volna ha.. és akkor kicsikét örülök.Nem mindig válik be, mert amikor a legkisebb lányom 18 évesen mélyvénás trombózist kapott (a fogamzásgátló gyógyszertől) nem találtam kapaszkodót majd megzavarodtam!

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 20:18:22

@guma: Emléxem.
De várjál, mert még nem tudjuk, mi vár ránk Pécsett!

Én még 1998-ban törtem el a bokám - akkor még azért a maihoz képest egzisztált valahogy az egészségügy - de amikor mennem kellet kontrollra, 8 órától délután 3/4 4-ig vártam, hogy sorra kerüljek. Tele voltunk bicegő, sánta páciensek egy alagsori, levegőtlen sufniban.

Itt egy szürkehályogos műtétet 3 hónapra előre jegyeznek, de ha van olyan, aki kifizeti a műtét árát, akkor azt előbbre veszik, így a 3 hónapból lehet 5 hónap is. Ezt a szomszédomtól tudom,, akinek kezdődő szürkehályogja van és nagyon aggódik, nehogy kiderüljön a munkahelyén, mert olyan a munkaköre, hogy fontos a jó látás.
Hát így állunk szép, új, demokratikus rendszerünk paradicsomának küszöbén...
Mint régen, a cselédvilágban: ha van pénzed orvosra, jó, ha nincs, gyűjts a koporsódra.
Ha van pénzed házra, kertészre, bejárónőre, akkor boldog lészesz e földön, ha nem, akkor kilalkoltatnak még abból a kis nyamvadék odudból is, csak a bankoknak meglegyen az 1000%-os nettó profitja!
Mehetsz koldusnak, a híd alá, vagy télen meg is fagyhatsz isten szent ege alatt.

Nekem már mindenről ez jut eszembe....és nagyon-nagyon dühös vagyok. Remélem, ezzel nem állok egyedül!
Nem ezt a lovat akartam, azt tudom!
Olyan ez, mint a cigány lova: nem bátor, csak vak...

tokmányos 2011.07.19. 20:24:32

@neccharisnyás útonálló: Kedves nylon bugyis Rőzse Söndörné!Millen cégné dógózóó, nincs citrom facsaró masinájuk? A megelőzés vaze ,nem győzöm mondani...Oszt ,most szegény barátodnak ,még kézzel sem tudol mosni...Pusszantalak,jobbulást. ( pihentesd ha lehet)

guma 2011.07.19. 20:30:22

@Donna (Cara)mba: :)

talán megérted a választások előtti szövegem (amin akkor berágtál!) : én a tapasztalatom szerint sajnos csak rosszat nézek ki belőlük, de legyen igazatok és legyen minden jó és szép, mert ez az én érdekem is!

de az a nagy baj, hogy a jobbik sem ad kiutat semmire, csak látszat politizálása van de a munkavilágára a gazdaságra, stb semmi értelmes tervet nem ismertettek, csak aládolgoztak a nagy csapatnak...

elkeseredtem...
ráadásul annyit kell rohangálnom, osztanom, szorozni, hogy teljesen becsavarodok!

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 20:36:43

@guma: De én nem szavaztam rájuk, mert nem akartam a 2/3-ot!
Semmi áron!

Na, mindegy.

De én is meg te is ezt esszük, nincs más, hiába akartunk mindketten egyebet:(

Csak nincs hozzá gusztusom:(
Attól még evvan ami van:(

guma 2011.07.19. 20:43:13

@Donna (Cara)mba: sajnos. :)

és az a vicc, hogy valóban szót értek bárkivel, aki felelősséget is érez, nem csak politikai zombi. D

(nővéremék is azt mondják locsolni kell a fákat, ráadásul már a sok viharos szél már rengeteg ágat letört!)

Donna (Cara)mba 2011.07.19. 20:51:07

@guma: Á, tényleg annyi lenne a panasz, csak az ember szögén jánya nem azért jár kocsmába, hogy búsúljon:)

Azt otthon, szárazon is megteheti:)))

Most elmegyek olvasgatni kicsit! Rákaptam újból az olvasásra, az lenyugtat, mert tényleg felettünk állandóan ott lebeg egy fekete felhő!
Minden stagnál most, mert nyár van, de ez nem jelenti azt, hogy rendben vannak a dolgaink.

Na, de nem panaszkodni, nem azért tértem be Hozzátok! Pedig tényleg nagyon cefetül odavagyok:(

Iszok rá egy kupa sert, aztán jobb lesz ami van...

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.19. 22:01:42

Estét!

@neccharisnyás útonálló: Pedig jó is a citromos limonádé! Én is most futás után ittam egy keveset. No meg bevágtam egy negyed dinnyét!

:-)))

A vihar még mindig nem jött.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.19. 23:04:36

Köszke a tippeket. Szerény kereteim között hasznosítom, amit lehet. Donna, fiadnak jobbulást.
Maci, küldöm a vihart. Nálunk most csitul. De számíts rá, h dürőgni, villámlani fog. Itt 1 órája megy. Még csak most kezd esni.

guma 2011.07.20. 09:05:28

@Ásó[Mosó]maci: helló! szép napot mindenkinek.

nálunk folyamatosan esik. hol nagyon erősen, hol gyengén.
olyan sötét van mintha este lenne, de amikor csendesül az eső jön egy kis fény is.
állandóan átvág a csendes szakasz, azt gondolom indulhatok, de az lesz a vége, hogy @Horizont: munkájába kezdek én is (itthon ganézok ki. DDD).

Horizont 2011.07.20. 09:41:39

@guma:Sziasztok! A lakásban még mindig dög meleg van:)Milyen jó, hogy eljöttem szabadságra! A hőségben meg a laborban dögledeztem:)
Tegnap állandóan elcsábultam a nagy ganajozás közben az internet elé. Nagyon pipa vagyok magamra, hogy ebben ilyen gyenge vagyok. (meg a zabálásban is:DDDD)
Ráadásul selejteztem a szekrényekben, dög unalmas, időigényes és nem is látványos meló, mert becsukom a szekrényajtót és nem is látja senki:)

Horizont 2011.07.20. 14:26:04

Túléltem egy olyan vihart! Még a Mátrai Hőerőmű két blokkja is leállt automatikusan. Pokol volt itt. És én még előtte elindultam a Tescóba és beszorultam nyolcadmagammal a prérin egy volánmegálló műanyag kalickába. Volt már olyan halálfélelmem, brutális volt.

@Ásó[Mosó]maci: Jobb volt faszínűen:)))

Horizont 2011.07.20. 17:28:19

@Ásó[Mosó]maci: nemzeti vágta:DDD Elolvastam, hogy miért szárazmalom:D Igamalom:)Jó hely ez a Szarvas:)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.20. 18:38:27

Fincsi, mikor beázik a kocsi motorterében a riasztó érzékelője, és pont a legnagyobb zuhé közepette kell lemásznod, levenni a riasztót, egyenként bezárogatni a kulccsal az ajtókat, csomagtartó zárjáról pont akkor derül ki, hogy a másik irányba zárja a kulcs, mint az ajtókat, és mindez miért? Hogy a környéken ne álljanak meg a fejlődésben a fiatal szervezetek.
Hát szirénázott is 10 percig, mire vízállóra béleltem magam odafent. Onnantól meg le volt ejtve... már úgy is süket mindenki. Szép komótosan lebattyogtam. Épp kávészünetet tartott. Aztán káromkodtam egy jót, mikor ajtónyitásnál sípolt fél percet, jelezve a riasztást. Tökömbe tudják az autógyártók olyan frekvenciára állítani ezt a vackot, hogy embert ölni támad kedvem tőle!

guma 2011.07.20. 20:09:44

@neccharisnyás útonálló: DDD

alsó mosás volt? :)
(sikered lehetett, mind csendvarázsló! D)
süti beállítások módosítása