He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Gondolatok...

2011.07.14. 08:21 guma

Ancsel Éva gondolataiból : A szomorúság szünetjel a vágyak hangzavarában.

Az egyedüllét még nem magány. Inkább a lélek diétája a társasélet nehéz lakomái közt.

Ha az igazság nem is szokott győzni - vagy nagyon ritkán -, azért még minden igazságtalanságon fel kell háborodni, mert ha mindenki vállat von, nem áll meg a lábán a világ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Juhász Ferenc : Himnusz - töredék

Emeld föl fejedet büszke nép!                                                                                  Viselted a világ szégyenét!                                                                                                Emeljed magasba kis haza,                                                                                         te, az elnyomatás iszonya!                                                                                     Emeld föl szívedet nemzetem:                                                                                 Lángoljon a világegyetem!

Ady Endre :
Megtettem mindent, amit megtehettem,

Kinek tartoztam, mindent megfizettem.

Elengedem mindenki tartozását,

felejtsd el arcom romló földi mását.

 

32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr803059577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guma 2011.07.14. 12:20:45

jó napokat Mindenkinek!

pár napig nem leszek, és ahogy látom a kocsmafalát se kell féltenem :(
:D.
pakoltam pár 1-2 dolgot, hogy ne vegyétek észre hiányom. DDD
addig : sok fagyit, jó bort, sört és hozzá jó társakkal sok beszélgetést!

Donna (Cara)mba 2011.07.14. 20:45:55

Ady Endre itt sajnos Dsida Jenő:(

Ímé (lásd alul a vers keltezésének dátuma, ami már eleve kizárná, hogy Ady vers legyen):

Sírfelirat

Megtettem mindent, amit megtehettem,
kinek tartoztam, mindent megfizettem.
Elengedem mindenki tartozását,
felejtsd el arcom romló földi mását.

1935. július 9.

bandika gazdája 2011.07.15. 15:47:04

@Donna (Cara)mba: Dzsida jenő sírján tényleg ez van egy táblán a Házsongárdi temetőben. Voltam ott 1982-ben egy csokor virággal. Véletlenül találtuk meg a sok sír között mert a gyerek beszaladt a sírok közé és pont ott állt meg. Kész csoda volt! Nem könnyú ott valakit megtalálni. A másik csokor Koós Károlyé volt. Ő az út mellett pihen, az könnyü volt. De ne tudd meg 82-ben szerezni Romániában 2 csokor virágot!!!

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.15. 17:44:07

@Conv: fenét, az másik verse :) ez a sírfelirat :)

bandika gazdája 2011.07.15. 18:06:39

@Conv: Pontosan így szól:

Mindent megtettem amit megtehettem,
Kinek tartoztam mindent megfizettem.
Elengedtem mindenki tartozását,
Felejtesd el arcom romló földi mását!

És tényleg ez van a sírján!

Azért tudom ilyen pontosan, mert mikor még azt gondoltam fontos egy sír, ezt akartam íratni az enyémre. Ma már azt mondom szórják szét a hamvaimat, minek arra a 25 évre cicoma, amikor úgyis kiselejteznek és eladják a helyet másnak!:-)

bandika gazdája 2011.07.15. 18:11:31

Nagyon szeretem Dzsida Jenőt. Gyakran előveszem. És az esőt is nagyon szeretem, szép ez az esőáztatta táj. A versekre az ember néha rosszul emlékszik. Nem baj.

guma 2011.07.15. 23:18:33

@Donna (Cara)mba: @bandika gazdája: köszi, hogy legalább ti figyeltek! D

szégyen, de fogalmam sincs miért írtam el a szerzőt...
illetve sejtem, mert aznap több Ady verset olvasgattam.

az az esőskép nagyon megfogott hangulatilag! és egy ideje csodálkozom azon, hogy eltűntek azok a meleg nyári esők! csak hideg esőcseppek vannak mostanában...

Donna (Cara)mba 2011.07.16. 10:20:01

@guma: Ugyan már, csak felvágtam, mert történetesen ezt a versét ismerem! Mit gondolsz - bár versolvasó vagyok - én mindíg, mindenkinek tudom, honnan van a citátum???

Hát csak higyjed, ha Neked úgy jobb;-DDDDDDDDDDD

Most domboríthattam. Úgyse nem sok van már, amivel domboríthatnék:(

Köszi és puszi a posztért!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mindjárt lehet írok egy privit!

Donna (Cara)mba 2011.07.16. 10:21:39

@bandika gazdája: Esőt csak nézni szeretem:)

Nem akarsz admin jogot, hogy tehessél be kedvedre való verseket, élményeket, képeket, stb.? Itt az mindenkinek automatikusan jár!

bandika gazdája 2011.07.16. 17:57:07

@Donna (Cara)mba: Kösz nem! A vers miatt ne izgulj, van, hogy fél napig gondolkodom valamin, vagy valakinek a nevén, íróján stb. de nem jut eszembe! Van ez így, meleg sem kell hozzá! :-)

tokmányos 2011.07.17. 11:32:17

Gondolatok...
2011.07.14. 08:21 guma

Ancsel Éva gondolataiból : A szomorúság szünetjel a vágyak hangzavarában.

Az egyedüllét még nem magány. Inkább a lélek diétája a társasélet nehéz lakomái közt. Köszi Gumácska, Ancsel Éva bekopizott két gondolatát!Már ezért is érdemes volt benézni hozzátok.Hogy tudott ilyet kitalálni? :" a társas élet NEHÉZ LAKOMÁI "...Hát ebben minden benne van!Én biztos azt írnám nektek : Azért vagyok apátiában ,mert nagyon lebaszott a főnököm.Ezek után már ,így fogalmaznék:Azért vagyok magam alatt,mert az élet nehéz lakomáján, elrontottam a gyomromat, most épp diétázom!!!

Horizont 2011.07.17. 11:53:53

@tokmányos:
"Az egyedüllét még nem magány"
Na erre rájöttem ebben a korban már:)
Elég gyakran megfekszi az ember gyomrát a társas élet lakomája:(

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.17. 12:01:20

@tokmányos: Én a múltkor voltam apátiában! Jász-ápátiában :o)
Hi-hi-hi

guma 2011.07.17. 12:13:14

@tokmányos: 80-ban és a 90-es évek elején sokat olvastam Ancselt!:)

nagyon bejön a gondolatvilága (emlékeim szerint!). lehet, hogy újra elő kellene venni? DDDD

@Horizont: @Ásó[Mosó]maci: látom kicsit sem vagytok fáradtak! DDDDDDDDDDDDD
:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.17. 12:16:44

Mindankinek jó étvágyat! Most nem a társas élet lakomájáról beszélek, csak a vasárnapi ebédről :-)

guma 2011.07.17. 12:27:20

Kinél kell panaszt tenni, hogy a kocsmába idehozták a hüvelygombát!:(

éjjel nappal itt lófrál...

@Ásó[Mosó]maci: csatlakozom! mindenkinek jó étvágyat! :)))

uborkalevest muszáj volt ismételni (sikere van! D) de a görögdinnye nagyon csábít, már fel is vágtam,de nem merek neki állni - hátha nem bírja az ubit. DDD
:)

Ásó[Mosó]Maci (Dr. nélkül) 2011.07.17. 12:32:14

@guma: Biztos nő volt. Férfiak ilyet nem árulnak! :-))))

Ubilevest én is ki fogom próbálni. A görögdinnye meg a hűtőmben sztrájkol, felvágva.

:-)

tokmányos 2011.07.17. 12:34:43

@Horizont: A szombati koncerten kaptam gyomorrontást,a társas élet lakomája miatt!Nem tudtam,hogy a szkíta motorosok , (meg a motoros társaság túlnyomó része )igen csak jobbikosok.Elmeséltem,milyen nehezen jött össze a motoros találkozóra a zenekar.Írtam nekik ,hogy Hendrix, Radics ,ZZ TOP, Peter Gun,stb-ét kapnak a koncerten.Erre 80 motorosból ott csápoltak,vagy 10-15-en!!!És akik a sátraikban döglöttek ,onnan kiabáltak,hogy P.Mobil, meg magyar szövegű nótákat kérnek.Lement egy óra ,és összepakoltunk! Ekkor kapcsoltak ,de már késő volt...( Pénteken felállítottuk 3-an a zenekarnak a sátrat,át hoztuk a folyón az áramot a szomszédból,stb...)Ingyé játszottunk,én kifizettem a vejemnek a benzin pízt a cucc lehozataláért,és tiszteletlen viselkedést kaptam-kaptunk a motorosok túlnyomó részétől!!! Mindezt azért,hogy jól érezzék magukat....Azért élveztem a gyerekek felszabadult horgászását,fürdését ,az íjászversenyen való önfeledt részvételüket. Mindezt köszönhetik a Tó gazda barátomnak,aki legalább olyan önzetlen őrült,mint én.Majd láthatjátok,ha felkerül a You Tub-ra.Majd még írok egy érdekes sztorit,megyek a mamáért a munkahelyére -hozom haza szegényt.

Horizont 2011.07.17. 12:44:58

@tokmányos: Tényleg szegény ha vasárnap is dolgoznia kell:)

guma 2011.07.17. 12:52:21

@tokmányos: ejnyeejnye! :)

ez nyílt titok. DDD
és nem könnyen váltanak, mert ott is érdeklődési körből kifolyólag a hordaszellem uralkodik.
a mi korosztályunknak ez furcsa, mert sokkal nyitottabbak vagyunk(, voltunk) mindenre.

ahogy Donna meg én is próbáltuk ezt kivesézni, nem volt érdekes ki milyen nézeten volt - csak az számított mi az amit a művészet, tudomány, stb asztalára tett... :)

tokmányos 2011.07.17. 13:41:51

@Horizont: A kórházban a betegek hétvégén is esznek!( Milyen hülye szokásaik vannak???)-Főzni kell nekik-Amúgy nem szegény, kikérem magamnak: Érzelem GAZDAG férjecskéje van!

Horizont 2011.07.17. 14:10:48

@tokmányos: Jaj bocsánat téged idéztelek:) Nem is értem minek esznek a kórházban amikor az állam mást szeretne:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.17. 14:13:57

@tokmányos: @Horizont: a rohadék, elkényeztetett egész nap csak fekvő banda :)

tokmányos 2011.07.17. 14:17:45

@guma: Közben hazaértünk. Azt látom, formában vagy. A Conv.-nak írt kezdősoraim( kértem nehogy 380v-os áramot használjon az elektromos cigijéhez),megmozgatták a fantáziádat...azt hitted, hogy - pedig nem...Én a CSAJOKAT szeretem,de azt NAGYON!E felvezetővel eljutottam a Nagyhörcsöki beszámolóm érdekes epizódjához.Megérkezésünk előtt már 3 nappal, ott sátrazott,(horgászott ) két hölgy.Rosszul látok ( meg távol is voltak) ,hát feltettem a távollátó szemüvegemet...Hát baszki ezek leszbikusak ,volt a felismerésem.Másnap már beszélgettünk...Érdekelt,hogy hogyan,meg miért stb...( Ha jó nők lettek volna lehet,hogy felajánlottam volna egy triumvirátusba való szerveződést!) De a természet fintora ezt megakadályozta.Érdekes volt amikor azt mondták :egy nő tudja csak igazán,hogy mi kell a nőnek....Miután mondtam,hogy én megtudom nyalni a szemöldökömet tágra nyílt a szemük....A "G"pontról meg csak annyit,hogy én ismerem az egész abc-ét...A lényeg jól elbeszélgettünk, tabuk nélkül,de nem lettem okosabb!Továbbra is értetlenül állok a burnyákok megértésében!Röviden -tömören ennyit az előző hozzászólásaimmal egyetemben, a Nagyhörcsöki 5 napos kirándulásomról.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.17. 14:20:21

@tokmányos:
én a leszbikusokat teljesen megértem, tudok velük azonosulni.

én is a csajokat szeretem :)

Horizont 2011.07.17. 14:42:26

@tokmányos: hahahahaha! Te is jól kifogtad:)

Donna (Cara)mba 2011.07.18. 09:15:07

@tokmányos: Na látod, hát muzsikálj nekünk!;-D

Mi nagyon is szeretjük a hapsikat...;-DDDDDDD
Sőt mi az hogy!!!!!!!!

Még falsul is játszhatsz, a szeretet mindent megbocsát, mindent elfed és mindent eltűr;-DDDD

Donna (Cara)mba 2011.07.18. 09:24:10

@Conv: Igazat szólsz! Hát nem képesek egész nap, telisteli tűzdelve kilógó zsinórokkal, kábelekkel, csövekkel meg kilógó béllel, esetleg állig begipszelve az ágyat nyomni, dögleni, nem pediglen szaporítani a közmunkások számát?;-DDDD

Kormányunk és pártunk mindent elkövet annak érdekében, hogy csak erős, egészséges, lakással, jó egzisztenciával, svájci már csecsemőkortól megnyitott bankbetéttel (lásd Lázár csemete) rendelkező állampolgárai legyenek!!!
Erős ország erős, gazdag, egészséges emberekkel!!! A többit le a Taigetoszról!

És a kórházak meg zsúfoltak?
Nane!

Hát hogyan működik a kormány által elindított, szociális kérdésekre enyhülést és hathatós megoldást nyújtó eutanázia-program? Ami mégiscsak humánusabb ezerszer mint a Taigetosz!

Ejnye, hijnye, no...

bandika gazdája 2011.07.18. 18:42:51

@guma: Így van! Én úgy is maradtam. Pld. még most is tisztelem Moldovát. Már csak azért is, mert annak idején is megmondta, meg most sem csinál a szájából segget. Meg is veszem a könyveit, és el is olvasom. (Bár nagyon lehangolóak.)

bandika gazdája 2011.07.18. 18:47:10

@Conv: Nahát! Én meg régen mindig azt mondtam, hogy megértem a buzikat! Én is a fiúkat szeretem! (Csak nem szeretem, ha felvonulnak.)

Horizont 2011.07.18. 20:07:28

@bandika gazdája: Régen én is azt mondtam, hogy nem zavarnak engem, a hálószobában mindenki azt és úgy csinál ahogy akarja. De közben annyira kihozták a hálószobából, hogy most már nem tudok megértő lenni.Így változtatják meg az ember hozzáállását pont azok akikről szól az egész:((
süti beállítások módosítása