Szerintem rossz ha elfelejtik, hogy a nyaralás élmény, jókedv, vagyis kikapcsolódás, felfedezés öröme!
Nem az üzenettel van baj : nyaralj itthon! A gond ahogy megpróbál pátosszal értékrendet közvetíteni, de csak hosszú felsorolás lesz "feeling" nélkül. Szerintem csak célba veszi ám sikeresen kikerüli az érzelmi hatást mert nem lesz vonzóbb "élmény" általa a matyó hímzés, vagy a balatoni lángos.Kezdetnek meg talán nem kellene az esetleges hazai ügyfeleket kiosztani. Ez azért is felesleges mert a többségnek nem telik hazai, de külföldi útra sem. Hangulata nem vonz a szép asszony völgyébe egy pohár borra, vagy a bazilika mellé dobos tortát enni. Még a pörgős fesztivál hangulatot is sikerült "lagymatagnak" bemutatni. Nincs "élet" és a "menő" hely sem lesz "cool" ilyen merengő életérzéssel, amit a dal és a film közvetít.