He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új reklámfilm hazánkról!

2011.07.03. 08:16 guma

Szerintem rossz ha elfelejtik, hogy a nyaralás élmény, jókedv, vagyis kikapcsolódás, felfedezés öröme!

Nem az üzenettel van baj : nyaralj itthon! A gond ahogy megpróbál pátosszal értékrendet közvetíteni, de csak hosszú felsorolás lesz "feeling" nélkül. Szerintem csak célba veszi ám sikeresen kikerüli az érzelmi hatást mert nem lesz vonzóbb "élmény" általa a matyó hímzés, vagy a balatoni lángos.Kezdetnek meg talán nem kellene az esetleges hazai ügyfeleket kiosztani. Ez azért is felesleges mert a többségnek nem telik hazai, de külföldi útra sem. Hangulata nem vonz a szép asszony völgyébe egy pohár borra, vagy a bazilika mellé dobos tortát enni. Még a pörgős fesztivál hangulatot is sikerült "lagymatagnak" bemutatni. Nincs "élet" és a "menő" hely sem lesz "cool"  ilyen merengő életérzéssel, amit a dal és a film közvetít.

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr523017699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.07.03. 10:34:59

Ez de sz@r!!!

2 percig bírtam. :(
De főleg a kezdés borzalmas! Nem csak a rádió idézi az '50-es, '60-as éveket, hanem a szöveg is. :(
Nemennyé kűffődre, kőccsed a pézedet itthon, mer az a jó (nekünk)!

Hadd döntsem már el, hogy hol költöm a pénzem!
Azon kellene elgondolkodni, hogy miért vállalják a hosszú utazást és benzinköltséget, akik H.országba mennek nyaralni? Ja, mert a Balcsi is pont olyan drága, csak lepukkantabb, a horvátok meg szolgáltatnak.

Egyébként meg alapvetően azért nincs hazai, belturizmus, mert az embereknek (egyre inkább, egyre többeknek) nem telik még erre sem.

Donna (Cara)mba 2011.07.03. 10:48:43

@miről van itt nagybasz0: Az én pénzembő! Vajon megkérdeztek engem, mi a véleményem?

Mert én speciel a magyar gyermekek táboroztatását favorizálnám, mert most már a magyarság között iszonyatosan magas a szegénységi ráta!

Szerencsére a mi egyházunk erre nagyon odafigyel: ha több gyerek is van a családban és a család nem éppen tehetős, akkor a gyerekek akár ingyen is mehetnek táborba. Amikor a fiam annyi idős volt, mivel akkoriban nem álltunk rosszul, az nálunk az egyháznál természetes volt, hogy mi egész árat fizetünk, sőt, adománnyal segítünk egy másik család gyermekein. De ott tudtuk,, láttuk kire-mire megy a pénz!!!

És igaza van Marcellusca-nak is! Egyre kevesebb magyar család mehet nyaralni, mivel örül, hogy egyáltalán be tudja fizetni a csekkeket!
De hát mit tud a mai magyar rögvalóságról a kormány???

Donna (Cara)mba 2011.07.03. 10:50:25

Most elköszönök Tőletek estig. Megyek ki Anyukámhoz, viszek neki ebédet, meg kimegyünk apám sírjához is.

Majd este leszek!

Addig is legyetek jók, ha lehetséges;-)
Ha nem,, akkor nem :-))))

miről van itt nagybasz0 2011.07.03. 11:04:30

"Berzeviczi Zsolt, az Esélyt a Tanuláshoz Alapítvány életre hívója elmondta: két éve hagyományteremtő célzattal pályáztak a bűnmegelőzési táborra az Innovációs Ifjúsági Program keretében, és nemrég nyerték el a 2,3 millió forintos támogatást. Ennek és a környékbeli vállalkozóknak köszönhetően a tábor két hete alatt átlag 90 gyermek számára naponta reggel 9 és délután 4 között felügyeletet és háromszori étkezést biztosítottak, továbbá a “komoly” foglalkozások mellett a szórakozásra is volt lehetőség. A tábor zárása miatt többen elpityeredtek, még a felnőttek is: “De jó volt! Ugye lesz még ilyen?”

- ÉM-SzK -"

Lesz vazze, csak többe fogtok kerülni mint egy egyetemista, vagy egy olimpiai bajnok...
(a fényképeket érdemes megpislantani)

Horizont 2011.07.03. 13:21:27

@miről van itt nagybasz0:
Megnéztem a képeket.Tudom én lökött vagyok, de valahol sajnálom a cigány kisgyerekeket is.De csak amíg kicsik:)
Nekem más tűnt fel a képeken. Ami más cigánytelepnél is feltűnt. Az egyforma házak, amiről tudni, hogy nem ők építették fel, hanem kapták!! Ők miért? És mi miért nem? Na jól van a kérdés költői volt.

tokmányos 2011.07.03. 15:19:54

Szasz Gummmmácska!Én bizonyára máshová tenném a hangsúlyokat ,egy Magyarországot bemutató turisztikai kampányfilmben.Jön a szokásos OFFFFFff-om.A címe lehetne: Egy öreg nyugdíjas rokker hétvégéje .Meg volt a kerti buli .Elküldtem a nótákat a mikrofonon keresztül a kis csibéimnek,sajnos csak fényképeim vannak.A vejemnek mikor legyen vidéki fuvarja ... Ő hozta volna a kamerát. A fiamat megkértem ,hogy szerezzen, meg is hozta este 8-ra.De a Tibi barátom ekkor már úton volt a következő fellépéséhez.Fényképeket feltehetnék,de hogyan kell? Majd nem elfelejtettem: a bográcsos kaja isteni volt!( Még a kondért is kinyalták.)A másnapi, szombati születésnapi buli(a háziorvosom volt 60 éves) sem volt zökkenő mentes.Kb. a 10-12-ik nótánál beszóltak az égiek.Nagyon jó volt a hangulat ,ezt a házigazda (60 éves) az elementáris gitározásával biztosította.(Az életemben először szólítottak MŰVÉSZ ÚRNAK)Miket élek meg vénségemre? Nincs vége,mert ma vasárnap van!Tele van a fülem,mivel a Red Vájling lemondta a 2 hónapja megbeszélt motoros találkozón való szereplését. ( ha van kedvetek menjetek fel:a Motorozz.hu-ra ,majd üssétek be a Nagyhörcsöki éves főzőversenyüket.)Szasz Gummmmácska!Én bizonyára máshová tenném a hangsúlyokat ,egy Magyarországot bemutató turisztikai kampányfilmben.Jön a szokásos OFFFFFff-om.A címe lehetne: Egy öreg nyugdíjas rokker hétvégéje .Meg volt a kerti buli .Elküldtem a nótákat a mikrofonon keresztül a kis csibéimnek,sajnos csak fényképeim vannak.A vejemnek mikor legyen vidéki fuvarja ... Ő hozta volna a kamerát. A fiamat megkértem ,hogy szerezzen, meg is hozta este 8-ra.De a Tibi barátom ekkor már úton volt a következő fellépéséhez.Fényképeket feltehetnék,de hogyan kell? Majd nem elfelejtettem: a bográcsos kaja isteni volt!( Még a kondért is kinyalták.)A másnapi, szombati születésnapi buli(a háziorvosom volt 60 éves) sem volt zökkenő mentes.Kb. a 10-12-ik nótánál beszóltak az égiek.Nagyon jó volt a hangulat ,ezt a házigazda (60 éves) az elementáris gitározásával biztosította.(Az életemben először szólítottak MŰVÉSZ ÚRNAK)Miket élek meg vénségemre? Nincs vége,mert ma vasárnap van!Tele van a fülem,mivel a Red Vájling lemondta a 2 hónapja megbeszélt motoros találkozón való szereplését. ( ha van kedvetek menjetek fel:a Motorozz.hu-ra ,majd üssétek be a Nagyhörcsöki éves főzőversenyüket.)Szasz Gummmmácska!Én bizonyára máshová tenném a hangsúlyokat ,egy Magyarországot bemutató turisztikai kampányfilmben.Jön a szokásos OFFFFFff-om.A címe lehetne: Egy öreg nyugdíjas rokker hétvégéje .Meg volt a kerti buli .Elküldtem a nótákat a mikrofonon keresztül a kis csibéimnek,sajnos csak fényképeim vannak.A vejemnek mikor legyen vidéki fuvarja ... Ő hozta volna a kamerát. A fiamat megkértem ,hogy szerezzen, meg is hozta este 8-ra.De a Tibi barátom ekkor már úton volt a következő fellépéséhez.Fényképeket feltehetnék,de hogyan kell? Majd nem elfelejtettem: a bográcsos kaja isteni volt!( Még a kondért is kinyalták.)A másnapi, szombati születésnapi buli(a háziorvosom volt 60 éves) sem volt zökkenő mentes.Kb. a 10-12-ik nótánál beszóltak az égiek.Nagyon jó volt a hangulat ,ezt a házigazda (60 éves) az elementáris gitározásával biztosította.(Az életemben először szólítottak MŰVÉSZ ÚRNAK)Miket élek meg vénségemre? Nincs vége,mert ma vasárnap van!Tele van a fülem,mivel a Red Vájling lemondta a 2 hónapja megbeszélt motoros találkozón való szereplését. ( ha van kedvetek menjetek fel:a Motorozz.hu-ra ,majd üssétek be a Nagyhörcsöki éves főzőversenyüket.)A klikk ide,katt.és a horgász sziget honlapjára ugrotok.Itt a galériában 2011.03.01-es bejegyzésnél láttok fényképeket.Hát ilyen halakat is lehet fogni.

Horizont 2011.07.03. 16:10:55

@tokmányos:
Kedves Művész Úr!Régen járt mifelénk!Tudjuk, hogy a bulik miatt:) Örülünk, hogy épségben megvagy és hogy jól sikerült a kerti parti! Csak tudnám miért írtad le többször is ugyanazt egy kommenten belül?:DDDDDD
Kislánykád jól van?Te gondolom jól, ilyen bográcsozós, örömzenélős buli után:DDDD

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.07.03. 20:22:14

10 éve nem voltam nyaralni. Se itthon, se külföldön. Szívesen támogatnám én a hazai gazdákat is, hogy csak és kizárólag magyar terméket vegyek, de valszeg, ha arra lenne pénzem, nyaralni is gyakrabban járnék.
Így viszont van mivel lekoptatni a telefonos zaklatókat, akik nyaralásra akarnak rábeszélni. Öröm az ürömben.

guma 2011.07.04. 08:20:37

sziasztok!

nem vagyok, lerobbant a gépem (jótállásos és most intézem, hogy mi a teendő! SSSSSS)

legyetek jók, ha tudok majd így partizánkodom megint valahol...

Donna (Cara)mba 2011.07.04. 09:53:11

@guma: Remélem, mielőbb "meggyógyítják" a gépedet! Nagyon rossz gép nélkül:(
Tudom.
Én legalábbis gépfüggő vagyok.
De bár csak ennyi bajom lenne...:-)

Donna (Cara)mba 2011.07.04. 09:54:12

@Horizont: Jó, hogy Művész Úrként reagáltál Tokmányosra! Megvan, miképpen fogom szólítani:-)
Én voltam, aki mindenkit elbecézett valamiképpen, és már Tokmányoson is töprengtem, hogy milyen név illene hozzá, és lám-lám, megvan: A Művész Úr!;-)

Ezentúl már így szólítom:)

Horizont 2011.07.04. 16:11:05

@Donna (Cara)mba:
Ő egy Művész úr:)) Dobművész és ahogy elnézem életművész is.Örökifjú rocker is.Na tovább már nem dicsérem mert még elbízza magát itt nekünk:DDDDDDD

tokmányos 2011.07.05. 21:13:10

@Horizont: Kis csibék-kis csibék,Ti egy tündéri kis csibék vagytok! Agyon dicsértetek.Habár az "életművész" ,nekem azt jelenti:Nem szeret dolgozni, másokon élősködik,stb...Remélem ,Te nem erre gondoltál.A Dabi Tibi barátom 2 éve mondta ,egy kerti buli alkalmával:" Te aztán tudsz élni Pistám."Igen ,95000 ft nyugdíjból a feleségem Kb. 62-65000 Ft-os fizujából ,évente egy kerti bulit kigazdálkodni,ahol 40 ismerős bulizik,nem egyszerű!De a kevésből jól gazdálkodni, az a "művészet",nem amikor tele vagy lóvéval! Azért ismétlődött az utolsó írásom többször is ,mert hülye vagyok a nettezéshez.Próbáltam a képeket elküldeni,meg a Sziget horgásztón lévő 2 horgász képemet átküldeni nektek! Eközben lehetett a malőr.Holnap 14-ig vagyok,oszt uzsgyi Nagyhörcsök .Már megfőztem a búzát,kukoricát,árpát( etető kaja). Na így lehet spórolni!( nem veszem meg a drága önetető kaját). Azért van Halibu szuper önetető kajám (2 kg =2600 Ft,de ezt nagyon beosztom,egész nyárra)Csak baj esetén vetem be.Pl. ha a szomszéd sporinak nagy az arca.Meg oldottam a visszamondott zenekari problémát (A Nagyhörcsöki motoros találkozóra)R.B. Kapitány....Kihúztak a barátaim a sarból!Igen életművész vagyok...Meg a tökömet, soha nem voltam szar ember,és mindig megkapom a segítséget,ha bajban vagyok.Szeretnék egy Lenny Kravitz-et, egy ZZ.Top-pot,és egy Hendrix-et ,eldobolni,mivel a strókom óta nem játszom velük .Szevasztok kellemes hétvégét mindenkinek!

guma 2011.07.05. 21:17:17

@tokmányos: jaj, Művész úr annyira le voltam lombozódva a gépem miatt, hogy nem is reagáltam a szövegére, pedig irigy votam ám! :)

Donna (Cara)mba 2011.07.05. 21:26:30

@tokmányos: Jó horgászást, Művész úr!
Hiányozni fog:(

tokmányos 2011.07.05. 22:16:32

Csemegézzetek! Remélem ezzel a 3 nótával leveszem a lábukról a motorosokat! youtu.be/XqF7ZGfFaD0 ,youtu.be/IbqchLSjAaI youtu.be/amwXnrRsGkM

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.07.05. 22:53:17

@tokmányos: a te korodban már valami nyugisabb ritmusokat kellene vinned, ami karbantartja a szíved, pl:
www.youtube.com/watch?v=yxJwP0izGgc vagy www.youtube.com/watch?v=gn22zzM03ZU :)

esetleg levezetésnek: www.youtube.com/watch?v=hyaFL24Zu8c vagy www.youtube.com/watch?v=rMct9bQMq5s pihenésként :)

Donna (Cara)mba 2011.07.06. 09:13:51

@tokmányos: Húúú, nagggyon jóóóó:DDDD

Szeretem:)

Donna (Cara)mba 2011.07.06. 09:15:42

@Conv: Ja, olyan levezetős számok, mind;-D

tokmányos 2011.07.06. 10:53:26

@Conv: Nem csalódtam benned...Hát igen ,feszes kettő-négyet hozni,közben a duplázón sem pihen egyik láb sem,tényleg álomba ringató tempó! Conv. Te a káromat akarod?

Donna (Cara)mba 2011.07.06. 11:24:08

Á, szórakozik megint a gépem! Betettem a Művész Úrnak egy Jimi Hendrixet (The Wind Cries for Mary) és az istennek nem menti el publikálásra, csak vázlatban:(

Folyton kiírja narancssárgán a szerkesztő lap oldalán: Sikertelen mentés!:S

Veletek is szórakozik?
süti beállítások módosítása