He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Amikor még nem egy Mizu volt a sláger.........

2011.06.25. 18:49 Horizont

 

 

 

 

Hej! Te, aki az utcán újságot árulsz,
És 5-kor kelsz, zötyögsz villamoson,
És éjjel tanulsz, és fáj a szemed,
És a fáradtságtól a könnyed kicsordul.
Adj egy percet nekem az életedből!

Hej! Te, aki nappal a dolgodat végzed,
S géped vezeted és hajtod magad,
És embert gyógyítasz és gyereket tanítsz,
És este fáradtan várod az álmodat,
Te is adj egy percet az életedből!

Refrén:

Vártam rá, hogy elmondjam, hogy elénekeljem,
Hogy tudd, hogy érezd, hogy elhidd nekem,
Hogy Neked szól a gitár, Neked zörög a dob,
Neked gyúlnak a fények, és csak Neked írom a dalt!
Neked énekelek! Neked írom a dalt! Neked énekelek!

Asszony! Te, aki életet adtál kezemnek,
Hogy Neked is írjon egy dalt.
Most ülj le szépen, tedd öledbe kezed,
És hunyd be a szemed, és csendben figyelj rám.
Még egy percet kérek az életedből!

Refrén:

Vártam rá, hogy elmondjam, hogy elénekeljem,
Hogy tudd, hogy érezd, hogy elhidd nekem,
Hogy Neked szól a gitár, Neked zörög a dob,
Neked gyúlnak a fények, és csak Neked írom a dalt!
Neked énekelek! Neked írom a dalt! Neked énekelek!

Lány! És most Te jössz a sorban,
Kinek tudnia kell, hogy Rád is vár még egy dal.
Oh, de nem ez a dal, egy sokkal szebb,
Ami csak a Tiéd! Oh, most figyelj rá!
Adj egy percet nekem az életedből!

Refrén:

Vártam rá, hogy elmondjam, hogy elénekeljem,
Hogy tudd, hogy érezd, hogy elhidd nekem,
Hogy Neked szól a gitár, Neked zörög a dob,
Neked gyúlnak a fények, és csak Neked írom a dalt!
Neked énekelek! Neked írom a dalt! Neked énekelek!

 

Ezt ma hallottam ezer év után!Akkor tényleg úgy éreztem NEKEM szól a gitár, NEKEM  zörög  a dob, NEKEM gyúlnak a fények,és csak NEKEM írják a dalt!! Jó volt:) 1975-ben!! Elgondolkoztam, hogy a zenében is milyen igénytelenség, elsivárosodás következett be. Tisztelet a kivételnek persze!

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr693014313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2011.06.25. 22:46:41

ezt még gitáron is játszottam. tábortűz mellett. mert el lehet játszani egy gitárral, el lehet énekelni hozzá a szöveget - nem baj ha hamis és nem baj ha elfelejtjük közben -, és máris van hangulat. nem is akármilyen.

Horizont 2011.06.25. 23:28:41

@Kartal (rezervált):
Hát igen, a közös éneklés öröme!!:) Mennyi ilyen nóta volt még.....Olyan szövegekkel, hogy az embert vagy kirázta hideg, vagy felforrósodott a vére, mert vagy így vagy úgy de mély nyomot hagyott bennünk:)

guma 2011.06.25. 23:35:32

@Horizont: @Kartal (rezervált): na én ezért nem szólaltam meg... :)

ma nagyon zűrzavaros, hidegkirázos-forrósodó hangulatom van (és lórúgásnyi antibiotikum miatt, még a víz is kiver) ilyen számoktól!

Horizont 2011.06.26. 00:18:29

@guma: Lebetegedtél? Jobbulást!!Gyorsan!!

guma 2011.06.26. 01:17:31

@Horizont: áááááááááá :)

csak a leleteimből(az éves ellenőrzésnél) derült ki, hogy van valami komolyabb gyulladás (soron kívüli orvos és labor lesz a héten - programok borulnak ismét. nem vagyok vidám...)

de legalább tudom miért vagyok ilyen nyomott!
(fájni nem fáj semmi, és rosszul sem vagyok, csak a hangulatom ócska napok óta.)

Kartal (rezervált) 2011.06.26. 09:37:17

@Horizont: és a hozzá megivott liternyi borok és sörök :DDD

@guma: jobbulást! egész pontosan mit mondanak, mi a gond?

guma 2011.06.26. 10:37:54

@Kartal (rezervált): kösz! :)
DDDDDDDDD

pontosan az a gond, hogy túl érzékeny és gyors a reakcióm (immun vizsgálaton derítették ki pár éve!).
a veszélye meg az, hogy sosem veszem észre, illetve amikor már ledönt a lábamról "valami" mert fájni semmi nem fáj, akkor már pl tüdőgyulladás van, mert lázam sincs, mint másnak...

(vérsüllyedés pl 4x-es, stb)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.27. 21:17:20

@guma: Fú, ismerős. Nálam is. Anyumtól örököltem. Nulla láz, viszont 3 hétig antibiotikum, hogy kiszedje belőlem a nyavalyát. Doki meg mivel kezd..? Lázam van-e?
Jobbulást!
süti beállítások módosítása