He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Szimbolikus dögkutak

2011.06.24. 16:23 Donna (Cara)mba

Régen posztoltam, oka volt annak. Elég sok és jó oka. És ha már sikerült majdnem elfelednetek, juszt is visszajövök egy poszt erejéig.  Igazi büntetés lesz ez a poszt. Nem mert megérdemlitek, hanem azért, mert ma ez a korszellem. Büntetni a lojalitást, büntetni a szimpátiát, a barátságot, a tisztességesen megszerzett vagyonkát elcsencselni. Csak úgy, mert ez a korszellem. Utcára tenni embert saját nyomorúságos barlangjából, hogy még odúja, vacka se legyen, mint a vadnak (annak van). Ha mondjuk volt oly régimódi és oktalan, hogy dolgozott, adót fizetett, jobboldali, konzervatív érzelmű is volt a tetejibe: akkor duplán megérdemli az üldöztetést, megvetést. Magyar származás meg háromszoros hátrányt jelent, ha nem többet…

Remélem, kellőképp elbutultam, ha valaha ép(ebb) elméjűnek is képzeltem magam. Így könnyebb elviselni az életet. Már nem olvasok, csak ritkán híreket. Nincs véleményem, nem kommentelek, ha jól belegondolok, nem is látok már senkit a tükörben, ha belebámulok. Jó ez így.

Mit ér az ember, ha 54 éves, nő, csődbe ment vállalkozása, csődbe ment aztán az élete lassan. Csődbe fúlt a hite, reménye. Mit ér mondjuk a munkaerőpiacon? Elszállt minden megtakarítása, és még él a szerencsétlenje. Nem akar feltétlenül megdögleni (bár az az állam, amelyhez lojális, mindet elkövet, hogy ez bekövetkezzék), mert van egy olyan rögeszméje, hogy tényleg és valóban úgy néz ki, csupáncsak egyetlen élete van.

Hol a helyük az ilyen élet szerencsétlenjeinek? Vannak-e már szimbolikus dögkutak az emberiség eme hulladékának? Magyar dögkutak, de akár import dögkutak is megteszik – szükség törvényt bont. Meg az izé, mi, ki is bont még emberi törvényeket, büntetlenül? Emberjogi törvények vannak, abban nincs hiány. De emberi, egyszerű emberi törvények léteznek vajon még? Persze lehet nincs is ilyen szó, fogalom, ez is csak egy téveseszme.

Ez a kor, ez az állam halálig kergeti lojális szavazópolgárát. Büntetésből. Mert ugyan miért nem lopott? Miért nem csalt? Miért volt hite? Világnézete?

És valóban kár, hogy nem lopott. Kár. Kár, hogy nem lett rokkantnyugdíjas már a 30-as évei elején. Kár. Kár, hogy munkát keresett magának és duplán kár, hogy adózott is az államnak a munkája után. Kár. Ki is vihette volna a pénzét Ciprusra, és az állam utána örömmel adott volna „amnesztiát”, csak hozza haza teméntelen pénzét. De mivel sohase volt teméntelen pénze, ezért annyit is ért a magyar államnak. Aztán meg a nemi identitása is olyan altmodisch volt, hogy abból nem lehet emberjogi produkciót, attrackciót csinálni. Dögkútba vele, mire jó az ilyen?

Tényleg, vannak elegendő képzeletbeli dögkutak a magyar rónán?

Erről kellene már szociális eszmecserét folytatni, nemde?

Lassan halomban fekszünk mi, élet roncsai, szerencsétlenjei. Akik – híres embert citálok, kicsit pontatlanul ugyan, de lényegileg mégis egzaktul – annyit is érünk, amennyi a nemlétező vagyonunk nemlétező svájci bankszámlánkon.

Mit érdemel az ilyen?

Szóval vannak-e elegendő dögkutak emberi selejteknek?

Az itt a kérdés.

A 21. századi magyar nemlenni vagy nemlenni…

84 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr653011730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kartal (rezervált) 2011.06.24. 18:13:15

Én is ezen gondolkodom mostanában, miközben anyázom a mocskos hazaáruló politikusokat. Ami itt megy, az a kifosztott, megtaposott, nyomorult koldussá tett emberek rabszolgasorba szorítása, és lassú meggyilkolása.

Ezt pártállástól teljesen függetlenül teszi a húsz éve regnáló "politikai elit", miközben a világ egyik legkorruptabb és legszegényebb országát építette fel az elmúlt húsz évben. És eközben természetesen milliárdossá és törvények fölöttivé tette saját magát. A dolgozó, az adófizető, a magyar pedig dögöljön meg.

Nem erre a blogra való ez az eszmefuttatás, de ezt látom a mindennapi életben, ezt látom a politika hosszú távú terveiben, aktuális irányvonalaiban kibontakozni.

Horizont 2011.06.24. 18:45:23

Jaj Donna, nem akarok szembesülni azzal amit írtál! Pedig ez a való világ. Ha most nevelném kicsi gyermekecskéimet, ugyan mire nevelném őket? Lopjál, csaljál, legyél könyörtelen, lelketlen és felejtsd el mindazt ami emberi, mert csak úgy érvényesülsz a mai világban?Még szerencse, hogy akkor még jóra nevelhettem őket.Nem is jutnak magasra:)
Szerintem mi már " meghaltunk" csak még úgy látszik mintha élnénk:(((
Fel a fejjel, majd csak elmorzsolgatjuk a hátralévő időt.....Azt mondják megint mi leszünk a legvidámabb barakk:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 19:12:29

Erre most.... csak annyit, hogy... ne hidd, hogy elfelejtett itt bárki is. A témához vonatkozó véleményem meg ismered. Ölellek!

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 19:16:26

@Kartal (rezervált): Nem erre a blogra való az én írásom se. Csak ez az életem. De mivel ilyen keserűen írtam, megbüntetem magam azzal, hogy keresek valami vidámat...

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 19:19:38

@Horizont: Tudod hova jutottam? Én, aki annyira bíztam, vártam a rendszerváltást????????????????????????
Oda, hogy tehetetlen dühömben azt mondom: Kádár alatt jobb volt. Úgyhogy kérem vissza a vidám barakkunkat. Mivel lett ez becsületesebb, emberibb, mondd?
Én ugyan nem ezt a lovat akartam, tudom istenem...

Elnézést a keserűségért. Majd valamit vidámodok, mert olyan xar, hogy lelombozni jöttem ide...

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 19:21:42

@neccharisnyás útonálló: Tudom. Érzem. Én is ölellek és szívemből kívánom, hogy lásd Te szebbnek a fiatal éveiddel ezt a világot és bocsásd meg nekünk, a mi generációnknak, hogy ez lett a rendszerváltásunkból...

Horizont 2011.06.24. 19:32:57

@Donna (Cara)mba: Nehogy elnézést kérjél már! Ez az élet(ünk),nem lehet mindig vidámkodni, meg aztán mire való a kocsmabarátság???Látod tokmányos is elmesélte a lánya kálváriáját.
Annyira sajnálom magunkat, hogy csalódnunk kellett és a fiataloknak csak ennyit tudunk adományozni, önhibánkon kívül!A múltkor amikor kétmilliárd volt az ötös lottón arra gondoltam, ha nyerek az egyetlen havi lottómmal (amit nem merek abbahagyni, mert megszokott számok vannak)kinek adnék belőle.És hát az egész kocsma tagsága benne volt:DDDDD Sajnos nem nyertem!
Az a baj, hogy kétoldalú a csalódásom. egyik az anyagiak a másik az erkölcsi. Magukban is súlyosak, de így együtt??
Most kaptunk engedményt a banktól 18 hónapra,csökkentették a részletünket, most pont annyi mint ahogy elkezdtük 158 ft-on.Ugye, hogy megtudják csinálni?Hogy aztán mi lesz már nem is gondolok rá. Ez nem a 180 ft-os dolog. Mondok egy egyszerűt. Annyira fáj a fogam, kúrálom kegyetlenül, mert a fájástól is jobban kiborultam, hogy miből csináltatom meg ha hozzá kell nyúlni a koronáimhoz? 56 évesen, soha nem voltam munkanélküli, tán ha kétszer voltam betegállományban. Jó mi??

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:00:44

@Horizont: Igen, az a szomorú, hogy itt akármilyen kurzus jött-ment, mindegyik hazátlan, szociálisan érzéketlen, embertelen "gyüttmentekből" állott. Itt olyan társadalomellenes erkölcs uralkodik a felső, regnáló elitben, hogy annak már nehéz a mértékét közönséges szavakkal összefoglalni.

Csak egy abszolut banális példa, ami még csak károsnak sem mondható, de kifejezi a totális földtől való elrugaszkodását politikai elitünknek: Pécsett ezentúl nem lesz megengedett a fűnyírás hétvégeken, pontosabban csak szombaton 9-12 között szabad majd füvet nyírni. Aki megszegi ezt az önkormányzati határozatot, azt 50 000 Forinttal bírságolják. Nem hiszem, hogy ki kell fejtenem, de mégis megteszem:

1) Kinek tud ekkor marhaság az eszébe jutni (képviselőnek), és azt pironkodás nélkül egy állítólag komoly, felelősségteljes emberekből álló közgyűlés elé terjeszteni?

2) Nyilván a városnak nincs se búja, se gondja. Ennyi a pécsi emberek problémája - a politikusaink szerint (óvodába még jártak, úgy tűnik, oda még való az efféle játszadozás)

3) Azok az emberek, akik még oly boldogok, hogy dolgozhatnak, azok valószinűleg irtó fitten fogják estefelé nyírni a füvet, amikor megérkeznek éhesen, dögfáradtan a munkájukból, mondjuk teli cekkerrel, amiből még ki kell rámolni, megteríteni, főzni vagy se, de enni valamit mindenesetre, szólni két szót az embernek a párjához, gyermekéhez...Szép új világ, nem? Jó, hogy már egyéb intim területet nem szabályoz le a bürokrácia...Vagy például a gondolkodást is szabályozhatná: csakis vasárnap déli 12 és 4 között lett légyen szabad gondolkodni...orweli világ, tényleg...

4) Valószinüleg a testület, amelyik meghozta ezt a döntést, annak minden tagja privát kertésszel rendelkezik, akit persze nem svarcban foglalkoztat, és úgy véli, a hétköznapi ember is így él. Á lá Marie-Antoinette: ha nincs kenyere a népnek, egyen kalácsot!

Ügyes! Aztán mivel mindig akad olyan, aki szeret feljelentgetni, majd röpködnek a bírságok, a város kasszája meg a képviselők zsebe dagadozik. Ott ahol én (még) lakom, mindenki szombat délután, illetve vasárnap reggel nyírja a füvet, permetez, stb.
Micsoda szokások, minő erkölcsök! Mostantól majd móresre tanítanak bennünket! Még ezzel is sanyargatnak, hogy mikor dolgozhatunk saját kertünkben.

No, ez totálisan leképezi a bazi nagy magyar politikai elitet....

Horizont 2011.06.24. 20:07:34

@Donna (Cara)mba:
Nálunk csak csütörtökön lehet du. 4-6-ig gazt égetni:D

Ja az előbb elfelejtettem, hogy én meg balról "jöttem" (nem szégyellem) és látod ugyanoda kerültünk. A pöcegödörbe és már csak az orrunk van ki belőle.
Én már a legutóbb a Jobbikra szavaztam az önkormányzatin, a polgimesterünk is az. Rendes!

Marcellusca 2011.06.24. 20:14:01

Asszem, Donna, most mindannyiunk (és az egész nemzet) sorsát megfogalmaztad.

Az utóbbi napokban hasonló gondolatok keringnek fejemben.
És nem jutok egyről a kettőre.
Amit a múltkor írtam: nem tudok rájönni, mivégre vagyok a világon?

Marcellusca 2011.06.24. 20:19:57

@Horizont: Hááááát, ha Ő nem lenne ....

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:20:58

@Horizont: Látod, a bajban nincs elválasztó árok...Nem mi ástuk azt az árkot, most tűnik csak ki igazán, a közös gondban...

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:24:05

@Marcellusca: Jaj, Marcellus, rászolgálok többszörösen arra, hogy valami vidámat tegyek ki!
Közös bajainkat írtam le, mert túlcsordult már bennem, de azért ne engedjünk sokat a csüggedésnek. Mondom én, aki csak rontom itt a hangulatot:(

De csak azért is: fel a fejjel, ha a fene fenét eszik! Van még szépség a világon! Van még jó bor is, meg asszonyi ölelés is lesz mindig, amíg világ a világ...

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 20:40:11

Most olvasom újra Ken Kesey kakukkos könyvét. Annál lélekemelőbb nincs is.

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 20:47:06

@neccharisnyás útonálló: De kár, hogy nincs meg a könyv! Akkor ma én is elővenném újból! Mostanában megint sokat olvasok, este, elalvás előtt. Az megnyugtat.

Most éppen Móriczoztam, aztán megint Jungoztam, ma nem tudom, talán Brecht, vagy Thomas Mann lesz soron.

tokmányos 2011.06.24. 20:53:00

@Horizont: Hú de szomorú a hangulatotok ,kis csibéim.( Nem mondok tyúkot,mert ,rögtön a mamázásra asszociáltok.)Tényleg olyanok vagytok,mint a tyúkanyók hozzám,pedig ahogy olvasom, Ti sem vagytok jó passzban. Köszi szépen!Nem rég jöttem haza a próbánkról,fel vagyok dobódva. Zeneileg egy nagy szar volt, de felszabadultan ,olyan jót dzsemeltünk. Pedig a szólógitárosunkat kedden műtik (az y-ban van 2 dugulása). A háziorvosomat 2hete műtötték (húgyhólyag daganat),ő a másik gitáros.Mégis felszabadultan játszottunk! Én adom nekik az erőt...Én meg lassan elfogyok, annyit adok. (De jól esik tiszta szívből adni.)Talán megértitek a múltkori "hisztimet".Én is emberből vók,és néha tele lesz a tököm ezzel az élettel....A szimbolikus dögkutakról,csak annyit:Én 1990-ben hiányoltam a vért....Ma utólagosan azt mondom ,hogy az sem segített volna,hiszen ez a parti ,már régen le volt játszva!Mit lehet tenni? Élvezni ,és keresni a lehetőségeket,ha még oly picik is.Társadalmi ÖSSZEFOGÁS..... Lesz,csak már későn.Rengeteg ártatlan ember fog megint áldozatul esni.Megint gyűlni fog az évezredes sérelmeink száma.Megérdemeljük.Mi az EMBEREK!Mindig a megelőzés híve voltam,de ezt nem értik az emberek.Búcsúzom : Az öreg rokker!

arlequin 2011.06.24. 21:07:45

"a rókáknak van barlangjuk, a madaraknak van fészkük, de az ember fiának nincs hol lehajtania a fejét"

örülök annak, hogyha valaki eljut ide és észreveszi mennyire szopatják folyamatosan. bocsánat a csúnya szóért...

@Donna (Cara)mba:
dögkút neked? még a végén megfertőzöd :-)))
móricz még nagyjából oké, de az a gazember jung, az a buta pógári brecht és az az aljas mann, nem embernek való. akár égetheted is őket, mert semmi reményt nem nyújtanak, mindössze mechanikát. pfej

tokmányos 2011.06.24. 21:09:15

@Donna (Cara)mba: Milyen számot kérsz a jövőheti kerti bulin ? Esküszöm felvetetem a fiammal( kamerával) Mit is: A kocsmai társaságnak címmel ,és felteszem ide!Kérhetsz majdnem bármit... az akácos utat is....Hátha felvidít Téged is meg a többieket is.( Ne kímélj bennünket a Dabi Tibi barátom 800 számot ismer legalább....amúgy menj főőő a You Tubra ,és keres a nevére.Csá!

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 21:10:33

@tokmányos: Kedves Rokker! Jó, hogy vagy és adni tudsz!
Mi azért vettünk így a szánkra, mert szeretünk!

A kiscsibék: az jó lesz, az teccik:-)))

Lazulj, pihend ki magad! Sajnos semmilyen hangszert nem tanultam, pedig elképzelem, milyen jó érzés lehet csak úgy muzsikálni, örömből, engedni kiömleni a lelked...
Zenét hallgatni viszont nagyon szeretek!

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 21:12:37

@tokmányos: Mindjárt megnézemm a youtube-ot!
Kitalálom majd, mit szeretnék:)

Lehet, mindjárt idekopizom!

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 21:15:46

@arlequin: Jaj, de morczos kelmed már megen az olvasmányaimra!
A dögkúttal kapcsolatban meg jó, hogy le nem boszorkányoz kend!;-D
Nem fertéztetek én meg semmit:-)

A "lakhatási" idézet pediglen most nagyon idepászol:-(
Ezt eltanálta tekegyelmed, nagysos uram!;-)
Nagyon, sajnos.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 21:19:49

@tokmányos: Hú, hallod, voltam már olyan bulin, ahol rendesen a jókedvemmel úgy kirángattam az énekembert a depiből, hogy majd kidőlt a ház oldala, olyan bulit hoztak össze.

@Donna (Cara)mba: Beregisztrálsz, elvileg innen le tudod tölteni:
canadahun.com/forum/showthread.php?p=1803842

Vagy majd a helyi torrentbajnokok ügyesebben kisegítenek. ;)

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 21:31:30

@tokmányos: Ezt kérem:-D

www.youtube.com/watch?v=bNbCuut0v4c&feature=related

Kitoltam veled?
Nő énekli, de szerintem férfi is énekelheti...

Ha nem ezt, akkor másik:

www.youtube.com/watch?v=pie9cHezchM

Jó, ugye?;-DDD

Horizont 2011.06.24. 21:36:00

@tokmányos:
Ez a "kis csibéim" olyan jól esett!
Hálás köszönet!Tudsz te ha akarsz:)))

tokmányos 2011.06.24. 21:51:34

@Donna (Cara)mba: Nem fogsz ki rajtunk : Megkapod a "Szívemben rumba van "-t.

tokmányos 2011.06.24. 21:52:22

@Horizont: És a többi kis csibe mit kér?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.24. 21:53:44

No, kihörpintem az utolsó kortyot a pohárból -képzeld, Donna, múltkor kiderült, nem is szeretem a Kadarkát!- és búcsúzok mára.
Columbo meghalt. Pedig nem is szerettem a vén szivart, node ez...
Jóéjt néktek!

Kartal (rezervált) 2011.06.24. 21:54:46

@Marcellusca: Marcell... azt hiszem eljött az ideje, hogy leüljünk beszélgetni mint férfi a férfival. Vagy férfivel, ezt soha nem tudtam megjegyezni :D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.24. 21:55:29

@tokmányos:

ránckrémet és járókeret fényezést :)
ehe ehe ehe :)

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 22:00:27

@tokmányos: Csókollak előre is! Az olyan vérpezsegtető nóta! Hogy ne szomorkoggyék a korcsma-hivatal:-)

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 22:01:28

@Conv: Neked? Szivesen. Bár sztem férfiaknak nem kell krém a képesfelükre, de ha neked ijjen gusztusod van;-DDD

L'Oréal jó lesz?:-D

tokmányos 2011.06.24. 22:02:37

@Donna (Cara)mba: Megkapod ezt is,de aztán vidám légy pár napig legalább.Mire elküldöm nektek lesz legalább júli. 15 körül. Mert 9-én koncert,és csak utánna tudjuk lebutítani( tömöríteni) a felvételt,hogy fel lehessen rakni.

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 22:03:24

@tokmányos: Igazi jó kis mixtúra lesz:-D

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 22:04:37

@tokmányos: Te annyira adakozó vagy, hogy zavarba hozol..

De a kocsmába minden nóta jól jön, mert csak úgy igyunk, némán?
Á, zene nélkül nagyon kihalt a hely...

Donna (Cara)mba 2011.06.24. 22:07:46

Mielőtt Conv helyrerakna, elköszönök ma estére!
Conv-tól félek...:)

Sziasztok és szép álmokat mindenki alvónak!:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.24. 22:08:36

@Donna (Cara)mba:

na, kis csibének még nem néztek :)

ha rosszindulatú lennék, most azt mondanám, hogy érthető a rossz látás ebben a korban, de én sose mondanék ilyet :)

meg különben is, én imádom a csajokat itt, tehát csakis jót mondanék mindegyikről.

csak nem akarom, hogy nőjön az orrom :)

de, ha ezen megsértődik valamelyik, akkor belerúgok a szoknyájába

tokmányos 2011.06.24. 22:12:49

@Conv: Sikosító kő a kis csibéknek ,nem varró tű , meg ránckream.Oszt kisimul az arcuk ne félj!No meg tőlem egy jó nóta.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.24. 22:15:10

@tokmányos:

még ilyet, micsoda szexista hímsovinizmus ez kérem? :)

tokmányos 2011.06.24. 22:18:19

@tokmányos: @Conv: Kérnék majd egy kis segítséget a felrakáshoz!A you tubon nem lennének publikusak a kocsmába küldött nóták. Hogy tudnám, csak nektek küldeni.Arra gondoltam,hogy neked valamilyen formában elküldeném,és te majd megoldanád.

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.24. 22:25:35

@tokmányos: mondjuk ezt így nem lehet megoldani ha jól tudom, hogy csak itt legyen látható, ha a youtubera van feltöltve, de ha magát a videót átküldöd, akkor megoldom a dolgot, hogy csak az itt admin joggal rendelkezők láthassák a videót.

tokmányos 2011.06.24. 23:04:45

@Conv: A " kocsma tagoknak",mindnek van admin joga?Neked pl.,hogy tudom átküldeni?És milyen mennyiséget? (Gondolom,itt is csak tömörített változatot).Ha a komplett videóra gondolsz(a buli felvett anyaga) Ki tudod trekkelni,és megvágni a leadandó anyagot, dalokat?

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 00:42:04

@tokmányos:

igen, mindenkinek van admin jogosultsága.

hát a megvágást és egybefűzést ne én csináljam, elvégre te/ti tudjátok mit szeretnétek, nekem a már kész, megvágott cuccot küldd át tömörítve, a legjobb lenne flv formátumba konvertálva és úgy betömörítve rar-ba.

amikor megvan a cucc, szólsz és adok egy mailcímet ahova tudod küldeni.

guma 2011.06.25. 05:01:54

gondolkodni - már nem szeretek...

amikor megismered egyszer a zsigeri aljasságot, embertelenséget és vele a tehetetlen félelemet később felismered már a "szagáról", hazug mozdulatáról, hízelgően megtévesztő szólamairól és a mindenkit lenéző, eltaposó módszereiről...

balról jöttem én is. valószínű érzelmeim és butaságom, ismeret hiányom miatt alapvetően az is maradok míg élek.

minden idegszálammal akartam a változást egy tisztább mindenkinek járható utat, lehetőséget.
bíztam abban, hogy okosabbak az emberek és figyelmeztet mindenkit az elmúlt évek rengeteg hibája az egyik ígérgetése, kapkodása a másik oldal tagadása, gáncsoskodása.
nem kellett más csak megnézni mi történik az önkormányzatok világában...
számomra a kiszolgáltatottság a legundorítóbb ami cél és politikai eszköz lett.

a jobbikban se bízom pont az előzmények az alakulásuk miatt valamint a nyílt levelekben (bayer-vona) is beismert mindennapi egyeztetéseik fehér asztalnál a választásokig.
ezek az emberek az ország érdekében semmit nem csináltak egy percig sem!
az emberekért meg annyit sem!

a gondolkodást tehát itt befejezem, mert az már nem szalonképes amit írhatnék még.

guma 2011.06.25. 05:17:52

atyaég! :)
értem, csak az kell, hogy ne legyek!
zajlik az élet, csak ne zavarjam a bandát! DDD

Marcellusca 2011.06.25. 08:48:53

@guma: Nem én/mi mondtam/mondtuk. :P :DDDD

guma 2011.06.25. 10:15:32

@Marcellusca: :)

PPPPPP (csak gondoltad, te is? D)

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 11:06:49

@guma: Ne bolondozz, Margaríta! Te vagy itt a MINDEN! Amit hálásan köszönök itt, a népek színe előtt is.

Ha Te nem lennél, ez a kis közösség már rég felbomlott volna! Ezt Te is jól tudod...

De a te szorgalmad, lankadatlan kitartásod életben tartja a kocsmát, bennünket, így, együtt.

Minden kocsmában vannak pangó napok meg pezsdítő napok. A tegnapi ilyenre sikerült, élénkebbre.

Te mit kérsz zenét Tokmányostól? Nem is kértél még tőle semmit...

Pedig te meg Horizont cibáltátok őt - hálistennek - ide!:-)
Inkább Nektek jár a nóta, mint nekem...

guma 2011.06.25. 11:11:14

@Donna (Cara)mba: máméne? :)

had bolondozzak legalább, amikor ilyen jó traccs partiról lemaradtam! P (DDDDDDDDDD)

@tokmányos: "csak egy nap a világ... és akkor még a stílusnál is maradtam!

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 11:17:10

@guma: Jaj, én is fontoltam, az egyik kedvencemet, a Csak egy nap a világ-ot:-)

Így abszolut jól járok:-)

Na, szal csak bolondozzál, inkább így akarom mondani!
Mert mi a fenének lennénk mi józanok és normálisak állandóan, amikor a világ bolond és görbe?;-)

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 11:29:16

@Conv: Pedig ahogy elnézem az abrázatod az avatárodon, én egy kis liftinget is javallnék;-D

Amúgy meg igenis, rettegek tőled;-)

1x már montttam, hogy ojjan vagyol néha, mint a fiam! Akkor jól kiosztottál, pediglen nem olyan előnytelen ez a hasonlat, hidd el!

Ismerős volt valahogy az észjárásod, amikor rájöttem: a fiamról! És kutattam, vajh mi oka lehet (az apját a gyerekemnek ismerem, személyesen;-), szóval végül rábukkantam: a szakmátok!

Egy a szakmátok. A fiam logikája is ilyen éles, imádja a szüntelen szellemi párbajt, sohase fogy ki az érvekből, váratlanokat bír mondani, és ugyanilyen türelmesen segítőkész!

A fiammal meg a szellemi párbajokban már réges rég alulmaradok...
Arról nem is beszélve, hogy mindig övé az utolsó szó!:)

Azért a rettegést illetőleg nem esek extremitásokba, nem kell valóban emiatt aggódnod;-D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 11:29:49

na akkor én is panaszkodok egyet:

szakmunkásképző helyett pedofilgyanús szakállas fazonokkal lógtam el a fiatalságom, a főnököm egy despota barom, akinek az arca úgy néz ki mintha három köteg tavalyi népszavából gyúrták volna össze egy vödör romlott kefírrel, a fiam egy csempésszel lóg egész nap és mindig bajba keveredik, a lányom egy isten háta mögötti helyen lenge ruhában táncol egy koszos bárban egy hájas maffiózónak.

de ez hagyján, még a nevem is egy röhej: Darth Vader

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 11:33:02

@tokmányos: Dehogy kő! El vagyol tévedve;-D
Most az imént állapítottuk meg (vagy tegnap?), hogy kiscsibék vagyunk.

Akkor miről beszélsz te?

Zsenge korunk nem is teszi lehetővé, hogy értsük, miről szólsz?!;-DDDDDDDDDDDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 11:34:42

@Conv: Ja. Rád ismertem mindjárt a leírásod alapján;-D

Pont ilyennek képzeltelek...:-)))))

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 11:39:56

@Donna (Cara)mba: ja igen, elfelejtettem megkérdezni az előbb, mijaza lifting?

guma 2011.06.25. 11:41:45

@Conv: a "macskákat" kihagytad.
pedig védelmet adnak a háznak, karmaikban mindig megbízhatsz... D
:)

guma 2011.06.25. 11:50:51

@Conv: én tudjam neked milyen van?

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 12:06:29

@Conv: Eltünteti a ráncokat! De varrni is lehet, amint azt a te ábrázatod mutatja.
Csak mintha elnagyolva fércelték volna össze...Nem gondolod?
Nem dolgozott túl jól a plasztikai sebész a képeden:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 12:06:37

@guma:
de hogy kerültek képbe a macskák? és honnan hagytam ki?

guma 2011.06.25. 12:11:10

@Conv: asszonypajtáson kívül mindenkit felsoroltál (majdnem), gondoltam finoman figyelmeztetlek...
(de nagyon gyenge volt, belátom! D)

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 12:11:49

@Conv: Szerintem jól összekarmolták az arcod;-D
A macskák...

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 12:13:37

Nálatok is vacakol a blogmotor? Néha nem ad az istennek se lehetőséget a válaszra:(

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 12:14:07

@Donna (Cara)mba: jah, értem :) ránc!fel!varrás :)

nah akkor értem miért nem volt az asszonynak halvány fingja sem róla, hogy mi az a lifting.
kérdeztem tőle, úgy nézett rám mint valami ufóra, aztán elmondtam neki milyen kontextusban került szóba, erre azt mondta, biztos valami fittnes baromság :)

anyácska még csak rúzst sem használ, meg semmi ilyen szépségbizbazt, amikor muszáj volt most nemrég fényképet készíttetnie magáról valamihez, akkor a fotós nagy nehezen meggyőzte arról, hogy szájfényt meg valami szemhéjfényt vagy mi a szart magára kenjen.

szerintem nincs túlságosan kikenve, szolid a dolog, de szerinte túlzás. mondjuk én még sosem láttam tényleg ilyen kencéket rajta eddig
www.nails.hu/portal/fotok//pic_12899_56f7fc404168.jpg

guma 2011.06.25. 12:21:15

@Conv: hűha! :)
gratulálok. nagyon szimpatikus (és fiatal!), természetes szépség. :)

én csak sajnáltam volna, ha még egy öltésre szorulsz... D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 12:28:38

@guma: jaj, hát darth vader felesége belehalt a szülésbe

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 12:30:29

@guma: hát azért két és fél lövés érett csibe kijönne a korából :)

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 12:35:44

@Conv: Egy ilyen bájos nő hogy tudott téged választani?;-D
Azzal a felvarrott, ráncos, cipzáras képesfeleddel...;-)

guma 2011.06.25. 12:40:49

@Conv: minden relatív! :)

néha a saját szemünknek sem hiszünk mi magunk sem (nézz a gyermekeidre! D).
akkor egy kívülálló : csoda ha a látszatra ad csak... :)
a látszat pedig fantasztikus, és remélem nem voltál liliomtipró! D

én nem vagyok ilyen ügyes, de mindjárt küldök valamit levelesedbe. D

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 12:43:19

@guma: nem mondom meg milyen idős, de idősebb volt mikor született a legnagyobb gyerek, mint amilyen idős az most:) és ő sem tizenéves már :)

Donna (Cara)mba 2011.06.25. 12:47:50

@Conv: Csakis így lehetett...;-D

No, elvonulok kicsinyég ebédelni...
Este majd leszek.

Horizont 2011.06.25. 12:53:05

@Conv: Ez igen!!!!!! Biztos, hogy megérdemelsz egy ilyen bájos, fiatal(os), optimizmust sugárzó, szép nőt?????:DDDDD

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 12:58:04

@Donna (Cara)mba:

jóétvágyat!

@Horizont:

én kettőt is megérdemelnék, csak erről még őt nem sikerült meggyőznöm :)

Horizont 2011.06.25. 13:00:49

@Conv: Hahahahahahaha és cöcöcöcö:)
Egy az több mint kettő - ebben az esetben!:)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 13:31:07

@Horizont: nem vagyok telhetetlen, megelégednék én azzal a kevesebbel :)

Horizont 2011.06.25. 13:52:45

@Conv:
Nem jól fogalmaztál!!
Helyesen: nagyon meg vagyok elégedve!!!!!!!!
Ezzel az eggyel!!!!
Na:)

guma 2011.06.25. 14:00:21

@Horizont: fogalmazni, álmodozni akárhogy lehet! :)

de ismered te is a mondást szarkáról és az ő farkáról... DDD

(@Conv: szemét vagyok tudom.
de ezt a labdát nem lehetett nem lecsapni. DDDD)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2011.06.25. 14:05:56

@Horizont: @guma:

ezek vagytok ti nők. mindig mindenben letörni az ember lendületét, földbe döngölni az álmait
:)

tokmányos 2011.06.25. 14:48:09

@guma: Látom élvezed Te is ,hogy szííívattok (hosszú cicire tesztek),de remélem Tibi barátom ,nem hagy cserben.Már csak neccharisnya hiányzik,átváltozik bűrharisnyává,és kér valamilyen tüc-tüc nótát! A kívánságaitok kapcsán eszembe jutott egy 2 évvel ezelőtti sztori. Egy meghallgatásra invitáltam Tibi barátomat.Két kopasz maffiózó volt a tulaj .(addig én sem tudtam,a műsorszervező nem avatott be.)Mondom Tibinek, basszunk oda egy kis bárzenét kezdésnek...Hát a visky megakadt a torkukon!A feszültség oldásaként átmentünk lájtos tánczenébe...Kérdezték,hogy esetleg mást nem tudnánk -é nyomni, de bazd meg, toltunk egy kemény rockot. Végre egy kicsit jobban csúszott a visky. Aztán azt mondták ,hogy most már amit ők szeretnek azt játsszuk.Mit kérsz drága barátom? Elkezdtek magyar nótát énekelni...hajnalig "mulattunk".( A pénztárcát szélesre nyitották, de egy hónapon keresztül kellet a kifogásokat keresni,hogy nem érünk rá.

guma 2011.06.25. 15:03:57

@tokmányos: nane! csak nem nézed ki belőlem ezt! DDD

akkor téged nem szívattak még... :)
különben is a zene nálam mindig hangulat függő.
így előfordul, hogy a rockos buli átcsap nótába vagy fordítva...

nagyon-nagyon mindenevő vagyok sajnos, és a társaság is alakít mindig. DDDD

Horizont 2011.06.25. 15:16:50

@Conv: Örülj annak ha csak az álmokat döngetik a nők a földbe...:) Azért a sok évem alatt előfordult nálam, hogy szívem szerint nem csak azt......:DDDDDD
süti beállítások módosítása