He?

Bolondok hajóján : zene mellett, minden "behozott" és magánvélemény, esemény, történet, téma ütközhet az Életről. Szabadon. (Még!) :-DDD

sörcsap nagybaszónak

Miva'?

 

 

És a főd forog tovább!

 

Beszótak:

Esik-e wazze?


Számojjá csapos!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

"korosztályos" zene, csak úgy... :)))

2011.06.07. 07:04 guma

"Korok", műfajok, stílusok egymás mellett békésen "kemény" vonal nélkül... DDD

a "fiatalabbaktól" szóljon a reggae... D

 

a country sem maradhat ki a repertoárból... D

 


57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://offforever.blog.hu/api/trackback/id/tr592955672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2011.06.07. 16:13:16

Helló, Népek!

Jártam ma már erre? :D

guma 2011.06.07. 16:20:20

@Marcellusca: jártál, jártál...
:)))
nyomod sincs napok óta, már szívbajt kaptam miattad! DDD
én megittam a kocsma készletet és távozom...

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 16:24:40

@Marcellusca: Helló! Csak nem jóféle kisüstivel kezdted a napodat, hogy már arra sem emléxel, merre jártál?;-DDD

De jó akkor Neked... ( itt mélységes és irigységgel vegyes sóhajtás hallatszik - ez én volnék:-)

Á, ha egyszer legalább képes lennék leinni magam a sárga földig....és felejteni...

De hüjje vótam világéletemben: most is búbánatomra csapvizet iszok:-(

Na hallottál már ilyet?;-DDDDD

Horizont 2011.06.07. 17:48:49

Sziasztok! @Donna (Cara)mba: Milyen érdekes én is erre vágyom, hogy jó leigyam magam a sárga földig. Az a baj, hogy már nem megy és csak agyilag vágyok rá:DDDD Többe kerülne a kijózanító és a mai viszonyok mellett nem költhetek erre!Még a sört szeretem, lehet már azt se sokáig?:)
Ja és a egyre több minden van amire csak "agyilag vágyok" a kivitelezésre már nem:)))A kor....

guma 2011.06.07. 18:05:05

Lányok!

megelőztelek benneteket, és minden ihatót megittam (képzeletben!). DDD

Horizont 2011.06.07. 18:10:34

@guma: Meg sem ártott?:DDD Ilyen jó a kondid??:DDD

guma 2011.06.07. 18:16:52

@Horizont: edzem magam! :)))

oszt majd meglátom mi lesz. DDD
ha négykezezek, ígérem abbahagyom a fantáziálást! :)

Horizont 2011.06.07. 18:20:48

@guma: Életem során nem ütöttem ki magam sokszor,de mindig szégyenkeztem utána. Nem hittem volna, hogy egyszer saját magamat fogom irigyellni, hogy de jó volt akkor amikor még be tudtam rúgni:DDDDDDDDD

guma 2011.06.07. 18:31:38

@Horizont: nekem egyszer sikerült az ősidőkbe benyomni, ami kijött, és szédültem, és ájulás környékezett - bortól! :)

sokáig rá sem tudtam nézni, de a konyaktól semmi bajom nem volt és nagyon bírtam (egyszer annyira pipa voltam, hogy beakartam rúgni nagyon és félliter sem ártott meg, csak mindenkit az asztal alá ittam! D

ma meg néha 1 felestől röhögök egész nap, vagy elálmosodom. rám így hat. DDD

Marcellusca 2011.06.07. 18:55:48

@guma: @Donna (Cara)mba: @Horizont: Helló, Kislyányok!

Ó, bár ittam volna! Akkor legalább tunnám, hogy mitől vagyok ilyen. :)
Pedig én is vágyom már egy kis zsibbadásra (vagy valami egészen másra). :DDDD
De, még én sem tudtam úgy Isten igazából beb@szcsizni. :)
A katonai esküt követően majdnem sikerült, de assenem vo't az. Azóta sem bírom a konyakot. :)))

Mennyünk, b@sszunk be! :)))
Valakinek egy nagyot. :DDDD

guma 2011.06.07. 19:03:55

@Marcellusca: verekedni nem tudok. :D

Várj küldök egy reakció felmérést, hogy betudsz e vinni pár fülest?
nekem nem ment ez sem!:D:D:D
(sikerült megint kidobálni egy halom levelet, amit néztem meg...)

Horizont 2011.06.07. 19:05:57

@Marcellusca: :DDDDD Lenne kiknek:) Nagyon jó az avatarod:)
Te fiatal vagy biztos nem emlékszel, de @guma: tuti a rumpuncsra:) Fiatalasszony koromban a sógorom lagziján após töltögette nekem ezt a löttyöt és mivel édes volt csúszott lefele:) Apósomnak meg tetszett, hogy röhögök énekelek. Arra még emlékszem, hogy Hofinak a Lazítani c. számát énekeltem (bocs: üvöltöttem) aztán filmszakadás. Úgy emlékeztem, hogy egy felhőn ülök, és belemerülök aztán másnap kiderült, hogy az én áldott jó férjecském mosdatott a hóban:))))Vonattal jöttünk haza Tatáról, életem legszörnyűbb útja volt.Az El Caminót előbb végig járnám!Szerintem alkoholmérgezést kaptam. Na utána ha bementem az ABC-be és a polcon megláttam rumpuncsos üveget, hányingerem lett, évekig. Aztán eltűnt hál'istennek. Az uram meg csak annyit mondott, szenvedj, megmondtam, hogy csak pálinkát szabad inni, tisztán:DDDD
Ja és olyan rendes asszonyka voltam , hogy anyukámnak azt hazudtam, hogy elrontottam a gyomrom a lagziba.
Akkor még nem lehetett egy nőnek csak úgy berúgni:))

guma 2011.06.07. 19:17:41

Na figyú @Marcellusca: !P

Pont diszkriminációról írtam az előbb a VB a rendőr posztnál...
erre most engem zártok ki a látványból! DDDDD

Fel vagyok háborodva teljesen! :(

@Horizont: Te milyen avart látsz, nálam még mindig a kocsi van! :(

tokmányos 2011.06.07. 19:32:08

@Horizont: Szevasz kedves Horizont! Rég olvastalak.Mi volt veled? Nem láttalak!Nem győzöm a hálámat kifejezni,hogy beprotezsáltál a kocsmába. Jól érzem magam köztetek.

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 19:43:14

@Marcellusca: Abszolut egyetértek mindkét javaslatoddal, azaz - idézlek:

Mennyünk, b@sszunk be! :)))
Valakinek egy nagyot. :DDDD

Jogos a sorrend is!:-)))))))))

Képzeld el, én, amikor mentek a rendőrök először, szerettem volna felmenni Pestre, mert akár igazuk van, akár nem, egy bizonyos értelemben viszont igen: elb@szni mindent, ahhoz nem kell kétharmad.
De majd megyek egy másik demonstrációra! Verekedni talán nem kell:)))
De ha muszáj, megtanulok;-DDD

Pintér tisztes munkával tavaly megkeresett 1 milliárd fölötti jövedelmet (jól olvasod, nem káprázik a szemed: 1 milliárd fölötti jövedelem). Másnak még egy lakásra se jut, ahol meghúzza magát. Kirakják, mint rühös kutyát az ólból! Egy majdnem leélt élet után!

Megint mások meg a paneljüket nem tudják kifizetni, mert tényleg itt vidéken szinte nulla munkalehetőség, és Orbán-bohóc meg a kabinettje tolja a magyar népet, polgárságot lefele a süllyesztőbe, a sírba.

Szóval ha kell, megtanulok verekedni is!;-D

Ha elmondanám a mai napom...De az hosszú lenne.
Szóval verekedős a hangulatom.

Marcellusca 2011.06.07. 19:44:28

@Horizont: Igazán megtisztelsz, hogy fijatalnak tartasz, de én is ösmertem (még) a rumpuncsot. :)

Én azt mondtam Anyukámnak, hogy meleg volt a sör, amit ittam. :)))
Ő meg csak bólogatott. :)

A Zuradnak meg igaza vo't!!!
Lehetőleg pálinkát, de mindenféleképpen tisztán!!!
Keverni nem szabad, mert akkor jön a "gyomorprobléma" és a macskajaj.

@guma: Nem tehetek róla. Valami gond van a gépeddel, mert Sedu is látta. Egy bohócfej, csak a kicsit vérmesebb fajtából. :D

Horizont 2011.06.07. 19:50:07

@tokmányos: Én meg akartam írni neked, hogy megköszönjem, hogy elfogadtad a meghívást. Tudtam, hogy csak jól járhatsz!:DDD maradj köztünk!!!!Ez egy jó hely, jó kocsmavendégekkel! Látod a berúgásokról "beszélgetünk". Azért is jó itt, mert semmi kötelezettség. Ha van kedved jössz, ha nincs kedved nem írsz.Ugyan Margaríta néha morog ha nem jövünk:D Remélem otthon is jól alakul minden . Olvastam de képtelen voltam hozzászólni annyira szíven ütött. Nekem is van két lányom.....

@guma: nem hiszem el, hogy nem látod a Marcellusca bohócot:DDDDD Olyan édi:))))

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 19:50:26

@Horizont: Húúúú, rumpuncs - azt ne is mondd:-)))

Máris kitaccsolok...
Soha az életben italféleségben nem igazán kedveltem az édeset, de egyszer egy bulin rumpancs (én már csak így nevezem:-)volt, én attól olyan rosszul lettem, pedig alig ittam belőle...
Akkor még jugó rumpuncs járta erre mifelénk, itt délen.

Hosszú és rögös, néha billegős volt a bilizós út a rumpuncstól a mostani csapvíz ivászatomig;-DDDDDDD

És igen: a mi időnkben tényleg ciki volt nagyon bepiálni:)

Apukám agyon is vert volna, ha véletlenül spiccesen kerülök a színe elé...
El is kerültem az efféle találkozásokat.
Előtte soha dohányozni se mertem, pedig már rég férjnél voltam.
Arról is leszoktam már.

Lassan leszokok mindenről:(

guma 2011.06.07. 19:51:43

@Marcellusca: minden megbocsátva! :)

megjelentél...
beájultam tőled. :D

keverni meg semmit sem szabad sosem, mert abból csak baj van. :)))

Marcellusca 2011.06.07. 19:53:32

@Donna (Cara)mba: Olvastam. Nem is kell kávé estére!

Alsóhangon havi 1,5 azaz másfél millát keresnek, de az alig tizedét kapó nyugdíjast sanyargatják, vonják meg a pénzét. Azt a pénzt, amiért MEGSZOLGÁLT, lemondott jogainak gyakorlásáról, kockáztatta életét, hogy másokat mentsen/védjen. Politikusaink meg egy árva fillérről nem hajlandóak lemondani. Pl. Pintér, aki felveszi a - korkedvezményesként megszerzett - nyugdíját is.
És ezek "tárgyalnak". Mocskos, undorító, hányingerkeltő arrogáns, lekezelő stílusban.
Szíjjájtó is amiket mond. Hogy a rendvédelmisek nem állhatnak a rendetlenség oldalára!
Nem is álltak. Éltek/élnek demonstrációs jogukkal.
Még.
Na, nem hergelem magam (és Titeket) tovább.

Azé' nekem nem volt olyan rossz a napom. :)
Csak annyit mondok: fekete, vadmacska. :DDDD

Horizont 2011.06.07. 19:54:21

@Donna (Cara)mba: Most mondd meg, hogy a francba lehet (tisztességesen) 1.6 milliárdot (!!!) keresni. És ez a pampog!! A másik meg olyan szerencsétlen,hogy inkább felgyújtja a lakását és kiugrik 75 évesen az ablakon:(( Mert nem tudja fizetni!

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 19:54:25

@Marcellusca: Már én is meg akartam dicsérni, milyen jófej bohóc lettél:)

Most már van Arlequin személyében (igaz nagyon ritkán) egy valódilagos királyi udvari Bolondunk, most már lesz egy saját Bohócunk is!

Na, szal tecccel;-DDDDDDD

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 19:56:41

@Marcellusca: Az szép, az a fekete vadmacska:)
Akarom mondani, minden fekete vadmacsek szép;-D

Horizont 2011.06.07. 19:58:07

@Marcellusca: te már soha nem térsz jó útra! Vadmacska??? Nekünk meg küldjél egy kandúrt:DDDDD

@Donna (Cara)mba: Jót nevettem, hogy te is "találkoztál" a rumpunccsal:DDDDDD
Szerintem jobb volt, hogy régen sok minden nem illett egy nőnek. Ha meg 1-2 -szer olyat tettünk, jobb volt lódítani.Mert megérdemeltük, mivel amúgy jók voltunk:)

guma 2011.06.07. 19:58:31

@Marcellusca: a végén irigy leszek! DDD
mi az, hogy fekete?
ő tart távol?
na szép vagy...
ne kerüljön a szemem elé! DDDDDD

be kell valakit újítanom, hátha megnyugtat és jobb napok elé nézek tőle mint Te! P

Marcellusca 2011.06.07. 19:58:33

@Donna (Cara)mba: Hehe!
Én a Blue Curacao-val jártam így.
Megkóstoltam.
Nem kellett volna!
Úgy éreztem magam egész este, mint akit gyomorszájon vágtak. :D

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 20:04:57

@Horizont: Én már tényleg alig olvasok híreket, mert már mennék kiborítani a Parlament falát (nem érdemli az a szép épület, de azt se, hogy ezek üljenek ott bent).

Csak nehogy addig bohóckodjanak, mint megy a korsó a kútra - hogy illen szép képzavarral éljek:-D

Ezt a pimasz arroganciát! Más meg öngyilkosságba menekül: a népe, akit kormányoz, aki rábízta magát (na én személyesen ugyan nem, de ez másik történet), hogy megvédje kevés kis anyagi, földi javait, hogy éppen éldegélhessen amíg a Teremtés/Természet megadja neki az életet, azt bedarálja bankoknak, EU-nak, akárkinek, aki kéri a bőrünket, annak odaadja!
A gyurcsányi művet úgy látszik ő akarja befejezni, rátenni az i-re a pontot és alaposan megritkítani bennünket!
Szép pogrom, akarom mondani program...

De hess, politika, mert az idegeim pattanásig vannak feszítve, okkal!
Hogy mit vergődünk mi is, te atyaég.....

Marcellusca 2011.06.07. 20:05:11

@Horizont: @guma: @Donna (Cara)mba: Hehe!
Köszi, Csajok!

De megnéztétek nagyban is?
Mert úgy kicsit másként mutat. :D

És nem féltékenykedni ám, Kislyányok!
Ti mindig megmaradtok nekem! :D

Csak, hát tudjátok: az a férfi vér, a vadászösztön ... :DDDD
(Tudom, tudom, ez Horizont "néninek" nem teccik, de hát ... :P)
Ha már a szöszi nem igazán jött össze ...
De, mondtam, már akkor, hogy jöhet egy fekete, vadmacska. :)
És jött.
Legalábbis úgy néz ki. :DDDD

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 20:08:13

@guma: Nekem is van fekete macskám, kettő is.

Marcellus Bohócunknak meg csak egy.
Most nem szomorú sztori ez, mondd?;-DDDDDD

Inkább sajnáld szegényt, hogy csak ez jutott;-)
Egyetlen darab:)

Donna (Cara)mba 2011.06.07. 20:09:07

@Donna (Cara)mba: Igaz, az az egy viszont télleg szép:)

guma 2011.06.07. 20:10:52

@Donna (Cara)mba: :)))

ne csináld mert nosztalgiám lesz egy darab után... DDD

Horizont 2011.06.07. 20:15:19

@Marcellusca: öreganyád térdekalácsa a néni:DDDDD
Mindig megfoglak morogni ahányszor a macskák után áhítozol:) Nincsenek jó tapasztalataim macska ügyileg!! Tudod? Érted?

Horizont 2011.06.07. 20:16:30

@Marcellusca: Ja és nem tudunk kinagyítani bohócka, mert az autó jön be helyette ha rákattintok:)Autós bohóc:DDDDD

Marcellusca 2011.06.07. 20:25:27

Na, helló, Kislyányok, megyek, mert chat-en van a Vadmacska. :DDDD

Horizont 2011.06.07. 20:26:58

@Marcellusca:Csak vigyázz, mert a karmolásnyom nem múlik el mire hazaérsz:(

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.06.07. 22:11:01

Ismerős büntetésvégrehajtásban melózik. Közelebbről, börtönben. Innentől kezdve, nekem ricsajozhat elborulva Csintalannak a tévében valami nyomorult, hogy hol voltak 8 évig, miért most nyílt ki a csipájuk, felrúgom az illetőt. Szedjen ő szét napi 12 órában késelő 200 kilós cigusokat annyiért, amennyiért. Meg majd ha rájön, lelkileg micsoda meló is rábírni magad, hogy berohanj egy égő házba, mert fennáll a gyanúja, h van odabent valaki, na talán majd onnantól fogok elgondolkodni, hogy szóba álljak ilyenekkel. Embereket menteni, a normális életük folytatásához szükséges rendet, biztonságot fenntartani tán nem munka?? Sajnálom, de valamiért többre becsülöm az ilyet, az elszórt rohadt almák ellenére is, mint pl. a médiabohócokét.

Vicces, hogy mikor az ember mérges, mennyire igényli a szervezete a mérgeket. Ejj, ha lenne itthon pálinka. De nincs. Hát maradt a hegyes erős. Hú, de mikor megláttam zöldségesnél a mázsás zsákot, majdnem kiböktem, hogy viszem az egészet! Csak tudnám, mit kezdtem volna annyival. Legszívesebben lekaparnám magamról a bőrt, szaggatnám a csontjaimról a húst, hátha úgy távozik belőlem, és nem mar, éget, kínoz belül. Mert ezt nem lehet... elviselni.

tokmányos 2011.06.08. 01:22:06

Kedves Guma ! Hogy honnan szedtem ,hogy Te férfi vagy? Küldök Nektek egy férfiasabb Sweet Home Alabamát . Ugyis a piálás lett az utolsó kommentek fő csapás iránya,így belefér a szülinapomról ez a nóta. Én nem csak írok ,be is mutatom, hogy milyen hatása van az alkoholnak. Ekkor kb.,még csak éjfél volt,de tudom demonstrálni ,ha érdekel benneteket a hajnali 2 órai állapot is! youtu.be/zGApdMhl7xI Ha tudjátok élvezzétek. (Az előadott nóta különlegessége,hogy a második fele magyarul megy!) Addig bírjátok ki .Csátok: Az öreg rokker!

tokmányos 2011.06.08. 01:53:22

@tokmányos: Csak a Kartal meg ne lássa!

guma 2011.06.08. 05:17:55

Szép napot Mindenkinek!
:)

keveset leszek, többnyire csak este.
remélem nem hiányzom jól szórakoztok és kirúgjátok a kocsma oldalát! :)
nagyon sűrű napjaim vannak (segítek az irodában, lakásfelújítás és) a fiam szülinapja most volt, de az összejövetelt meg kell szervezni és jó lenne az összes névnapot is lerendezni egy füst alatt, ha már mindenkinek ez a hónap volt szimpatikus... DDDDDDDD

tokmányos 2011.06.08. 09:12:59

@guma: Hali-mali-evribadi!A fiadnak sok boldogat még!Akinek ilyen energikus ,másokra is odafigyelő (a többi pozitív jelzőt gondold hozzá), mutija van,az má egy rossz gyerek nem lehet.Az én fiamnak ma van a 32 -ik.A barátnője egy óriási meglepetéssel rukkolt ki. Majd ha lesz olyan poszt,amibe belefér leírom. (Nagyon tanulságos...)Érezd Te is jól magad az "összejövetelen"! Ui. :Nem reflektáltál az általad felrakott Sweet Home Alabama ,Jewel előadásában elhangzott ,nagyon szép dal kontrájára. Nem akartalak űberelni,inkább poénnak szántam,a jó " kocsmai " hangulat prezentálásaként

guma 2011.06.08. 09:33:16

@tokmányos: halihó!!! :)

az "kisebbik" vagyis idősebb fiam volt két napja 41.
csak gratulálni tudok minden ünnepeltnek útólag és előre... DDDD

pont a zuhogó eső előtt értem haza.
a csajoknak kellett segíteni mert a szervezéseket és ezzel kapcsolatos tárgyalásokat még csak most tanulgatják, így ha bajban vannak hívnak.
(csak tudnám mért van az a rengeteg titkárnő?

überelni mindig lehet és kell is, had tanuljon az ember. D
na igen, a buli zenéről pár szó az irigység és nosztalgia miatt elmaradt! :)
(és meg kell jegyeznem, hogy a foxinál jobban is sikerült zeneileg, de főleg az ének. DDDD)

Marcellusca 2011.06.08. 10:44:00

Reggelt, Népek!

@neccharisnyás útonálló: Kéz csókom, Kisnaccsád!
Ugye, hogy milyen korlátoltak (és irigyek) az emberek?
Mert van, akinek csak a fizikai munka a munka. Másnak, meg csak a saját pszichés megterhelése a megterhelés.

Több helyen leírtam már, hogy miért zavar, háborít fel ez a fajta mentalitás (arlequin többet is tud).
Meg a rész- és fals információk alapján történő ítélkezés.
Sajnos olyan a mai magyar média-helyzet, hogy csak ez megy. A korrekt, mindenre kiterjedő, pontos tájékoztatás nem "menő". Vagy gondolom nem engedik. Mert, akkor mindjárt más lenne a leányzó fekvése.

Ehhh, de csak megint felbosszantom magam. :(

Donna (Cara)mba 2011.06.08. 14:13:01

@Marcellusca: Te csak ne bosszankodj! Árt az egészségnek úgy zusammen, no meg egyéb "alkatrészeket" is megtámadhat a túlzott stressz, düh;-DDDD

És akko' mi lesz a fekete vadmacsekokkal?;))))))))

Szal vigyázz magadra!:)

Donna (Cara)mba 2011.06.08. 14:21:06

@tokmányos: Hú meg ha! Azta...Ezt azért nem néztem volna ki...

A magyar rész az valami PISZOK JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!

Jó buli lehetett:)

Marcellusca 2011.06.08. 16:27:27

@Donna (Cara)mba: Hehe!
Mindent csak módjával. :)

Mondta is, hogy látja, hogy politizálgatok. Az nem jó.
Mondtam, hogy akkor le kell foglalni valami mással a férfiembört, hogy se ideje, se kedve, se energiája ne legyen politizálni! :DDDD

Donna (Cara)mba 2011.06.08. 17:03:31

@Marcellusca: Figyelj, Marcellus! Ebből nekem éppen más következik;-)
Az, hogy a politikusainkat kell lefoglalni valami mással (pölö fekete vadmacskákkal), hogy se kedvük, se idejük, se energiájuk ne legyen politizálni!:))))

Horizont 2011.06.08. 17:07:05

@tokmányos:
Megesz a sárga irigység:) De jó lehet egy ilyen buli, pláne ami nekem szólna:)Nem vagyok egy rock zene szakértő, de ez milyen jó szám!! És az a férfihang!!?? Az egy FÉRFIhang!!!Persze a dobos is odatette magát:DDDDD

@Marcellusca: Te egy tipikus férfi vagy:DDDD Egyszer úgy "rábaszarintasz" majd meglátod! Hallgass a bölcs öreglányra!!!:)

guma 2011.06.08. 17:07:24

Necc ha te tudnád... :)))
@Donna (Cara)mba: a beb@szos kedvem nagyon megvan még. :)
@Horizont: látod a vérmes Marci olyan irigy, hogy egyetlen kandurt sem hoz nekünk, inkább ő is el-eltűnik... D
@Marcellusca: a férfiembör "alkatrészeid" védelmében - itt csapd agyon az időd, akkor se kedved, se energiád, de időd nem lesz más "kárnak" kitéve... DDD
@tokmányos: a meglepi mindenkinek jól esik (látom te sem fakadtál sírva, hogy velem eggyel több itt a csaj!).
lányodra meg most vigyázz és sokat dumáljatok, és növeljétek magabiztosságát, önbecsülését!

Horizont 2011.06.08. 17:09:30

@Donna (Cara)mba: nekik biztos jut fekete vadmacska is!Pénzeseknek, hatalmon lévőknek bőven! Én meg inkább ilyen nagymacskát küldenék rájuk. Oroszlán, tigris, puma! Jó kiéheztetve:)

Horizont 2011.06.08. 17:11:58

@guma:
Szia! Marcelluscát helyre kéne tennünk:DDDD
Nem úgy mint a vadmacskák, hanem amúgy:)))))

guma 2011.06.08. 17:25:54

@Horizont: hát én nem ismerek olyan helyet... D
:)
tudsz valamit ami tetszene neki is. DDD

Horizont 2011.06.08. 18:03:50

@guma: Én már sajnos nem tudok olyat ami neki is tetszene:)))Kiöregedtem a vadmacskák közül:((((

Marcellusca 2011.06.08. 19:10:16

Látom, nagyon "aggódok" az épségemért. :P

guma 2011.06.08. 19:47:17

@Marcellusca: ez számodra sem volt meglepetés, azt hiszem. :)))

mindenki aggódik és félti kedvenceinek egyikét és annak "épségét". DDD

Horizont 2011.06.08. 20:05:37

@Marcellusca: Jól van na aggódunk!!!! Mert szeretünk:DDD Egy ilyen típusú pasit (amennyi itt lejön rólad) imádják a nők:) Óvni akarunk attól a sok számító nőcskétől:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

tokmányos 2011.06.08. 22:09:24

@Horizont: Tudod mi ezt úgy hívjuk Dzsemmelés (öröm zenélés). Nincs a produkció előtt gyakorlás! EGYSZERI,és MEGISMÉTELHETELEN!!!Én imádom,függetlenül a zenei értékétől.Hát még ,ha a közönség ,a barátok is beszállnak ,kialakul egy kareoki hangulat.Az EGYÜTT zenélés öröme leírhatatlan katarzist vált ki mindenkiből. Szívesen meghívnálak benneteket A júli.elsejei kerti bulira,de Ti is a "domb aljáról" jönnétek ,nagy a távolság! De ha legyőzitek ,akkor szeretettel várlak a férjeddel együtt. A többi kocsma látogatót is!

Horizont 2011.06.08. 22:27:06

@tokmányos: Hát igen minden nagyon jó, ha örömből csináljuk, együtt! Emlékszem hamvas fiatal lánykoromban az együtt éneklésnek milyen közösségformáló ereje volt és hogy imádtuk.Úttörőséggel együtt:))
Dzsemmelés! Na ezt megjegyeztem. Tetszik. Kedves vagy köszi a meghívást, sajnos már nem úgy élünk, vagyunk, hogy csak úgy nekiindulunk:(
süti beállítások módosítása